نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
نفوذ مدیر پرسپولیسی یک استقلالی را سرخپوش می‌کند/ یحیی دست روی بازیکن آبی‌ها گذاشت!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اشتباه تیم مدیریتی استقلال درباره ابوالفضل جلالی ممکن است به ضرر این تیم تمام شود.

مدیران باشگاه استقلال درحالی این روزها درگیر فرآیند جذب بازیکن و تمدید با ستارگان فصل گذشته خود هستند، حالا یک چالش نقل‌وانتقالاتی عجیب و البته جدید برای آبی‌ها پیش آمده و این چالش دردسرساز می‌تواند باعث جدایی یک یا دو بازیکن جوان استقلال برای فصل جدید شود.

ابوالفضل جلالی و امیرعلی صادقی دو ستاره جوان استقلال که هر دو هم ملی پوش هسستند، در تابستان گذشته و با اصرار فرهاد مجیدی به استقلال آمدند. هر دو بازیکن با سایپا قرارداد داشتند و مدیران وقت استقلال هم بعد از چند بار مذاکره موفق شدند، این دو بازیکن را به خدمت بگیرند.

در آن زمان مدیران سایپا به شکل مشروط با جدایی جلالی و صادقی موافقت کردند و مقرر شد تا در چند نوبت هزینه رضایت‌نامه این دو بازیکن جوان از سوی باشگاه استقلال پرداخت شود. آبی‌ها با تغییر مدیریت مواجه شده و مصطفی آجورلو جانشین احمد مددی شد و مدیرعامل جدید استقلال شرایط جذب و هزینه رضایت‌نامه این دو بازیکن را بررسی کرد.

ابوالفضل جلالی و امیرعلی صادقی در قالب یک تفاهم‌نامه به صورت قرضی به استقلال آمده و موعد قسط دوم رضایت‌نامه آن‌ها، اواخر خردادماه تعیین شده بود تا بعد از اتمام لیگ بیست‌ویکم و یک فصل حضور این دو بازیکن جوان در ترکیب استقلال، هزینه رضایت‌نامه‌شان پرداخت شود.

اتفاقی که رخ نداد و حالا با اعلام باشگاه سایپا جلالی و صادقی باید برای فصل آینده به تیم سابقشان بازگردند. با توجه به اینکه سایپا در لیگ برتر حضور ندارد، این دو بازیکن نمی‌خواهند در این تیم بازی کنند و فرصت حضور در لیگ برتر را از دست بدهند.

با این حال سایپایی‌ها حاضر نیستند با توافق قبلی جلالی و صادقی را به استقلال بدهند. آنطور که شنیدیم، اولویت اول سایپا مذاکره با استقلال و توافق با این تیم است ولی در این بین چند تیم لیگ برتری با اطلاع از شرایط این دو بازیکن، درخواست جذب جلالی و صادقی را از سایپا داشتند.

دو تیم مس رفسنجان و گل گهر خواهان جذب امیرعلی صادقی شدند و تیم‌های پرسپولیس و فولاد هم می‌خواهند ابوالفضل جلالی را جذب کنند. یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام علاقه زیادی به سبک بازی جلالی دارند و آن‌ها از فرصت بدست آمده و اشتباه مدیران استقلال می‌خواهند نهایت استفاده را ببرند و این ستاره ملی پوش را به خدمت بگیرند.

پرسپولیس بعد از جدایی سعید آقایی و علی شجاعی، مدافع چپ تخصصی در تیمش ندارد و سرخ پوشان نتوانستند نفراتی چون امید نورافکن، میلاد محمدی و میلاد زکی پور را جذب کنند. با توجه به این شرایط، گل‌محمدی با اطلاع از وضعیت جلالی، می‌خواهد مدافع استقلال را جذب کند.

شنیدیم حسین خبیری عضو جدید هیئت مدیره پرسپولیس که سابقه کار در سایپا را دارد و با مدیران سایپا هم ارتباط خوبی دارد، می‌خواهد از نفوذ و رابطه خود استفاده کند و رضایتنامه جلالی را از سایپا برای پرسپولیس بگیرد.

همانطور که گفتیم، اولویت مدیران سایپا مذاکره با باشگاه استقلال است ولی در صورتیکه تیم‌های دیگر پیشنهاد مالی بهتری بدهند و توافق با استقلال حاصل نشود، با سایر باشگاه‌ها مذاکرات خود را آغاز خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۲
  • اشکان IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    اگر واقعامیخوادپیشرفت کنه باید بیاد پرسپولیس.. مثل طارمی. دایی. باقری. کریمی. خداداد. مهدوی کیا ولی اگه میخواد درجا بزنه باید بمونه استقلال مثل کاوه رضایی. امید ابراهیمی و.....
    • hamed IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      اگه میخواد بیاد تیم شما، ارزونی ِ خودتون!
    • میثم اس اسی IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      و صدالبته رضا اسدی سی میلیاردی!!!
    • تاج IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      اره رمضانی مسلمان و شریفی و چند نفر دیگه همه تو لنگ سوختند
    • اشکانم IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      اشکان.. اینها هیچی از پرسپولیس بزرگ نمیدونن. یانکه بازیکن فقط پیش پرسپولیس بازیکن میشه.
    • در پاسخ به میثم IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      شما یا سنت کمه یا اطلاعات فوتبالیت کامل نیست پرسپولیس از گذشته تا امروز مهد پرورش بازیکن های بزرگ بوده که اکثرا در تیم های بزرگ اروپایی بازی کردن فقط کافیه تو یک بازیکن از کیسه نام ببری که بتونه مثل مهدوی کیا 10 ، 11 فصل تو تیم هامبورگ که اون زمان جزء تیم های بالای جدول بوندس لیگا بود تداوم داشته باشه . چون در حوصله جمع نمیگنجه من فقط یک نمونه گفتم حالا شما حساب کن امثال علی دایی،کریم باقری،علی کریمی و.... که جدیدترینشون که به سن شما هم میخوره مهدی طارمی هست حالا شما یکدونه رضا اسدی رو با این همه اسم رو ترازو قرار بده ببین کدوم کفه سنگین تر میشه بعدشم اینجا بحث باریکن های جوان هستش و ربطی به رضا اسدی پیدا نمیکنه به ایرادایی که بالا گفتم اینم اضافه شد که دقتم نمیکن و همینطوری یلخی یچیزی میگی که گفته باشی. بزرگ شدن این نیست که حرف بزنی وقتی حرفی نداری گوش دادن هم بهت یچیزی اضافه میکنه هم باعث میشه سوتی ندی گل پسر
    • شمسعلی IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      پس دایی خداد باقری ویا مهدوی کیا پرسپولیس ستاره شدند؟؟!!! بچه جان بازیکنان یاد شده از اول مطرح بودند غیر خداد بقیه بخاطر پول رفتند پرسپولیس
    • در جواب به شمسعلی IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      گل پسر خداداد فقط تو یک دوره اونم بعنوان بازیکن قرضی از بهمن کرج برای جام باشگاه های آسیا بازی کرد که خیلیم خوب کار کرد و چهار گل زد و پرسپولیس در اون دوره 97-96 میلادی سوم آسیا شد پس یاد بگیر که بازیکنی که بعنوان یار کمکی ( در اون زمان مرسوم بود ) در یک تیم بازی کرده نمیتونه بازیکن اصلی تیم باشه و لقب بزرگ پرسپولیسی بودن رو بهش داد خداداد یار کمکی پرسپولیس بوده همین. در مورد کریم باقری ایشون در کشاورز و قبلش در تراکتور بازیکن معمولی و نسبتا خوبی بود و با امدن به پرسپولیس ستاره شد. نمیخوام زیاد توضیح بدم ولی یا کامنت نزارید یا اگر میزارید طوری باشه که ی چیزی به دیگران اضافه کنید نه صرفا جهت کل کل و کری های دوزاری.
    • ساوالان IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      کریم ستاره تراکتور بود خداد شانزده سالگی کل تیم پرسپولیس یک تنه درو کرد دایی ستاره مقدماتی جام جهانی شده بود (از تیم بانک تجارت)ناصر محمد خانی ستاره راه اهن بود حمید درخشان ستاره تیم ملی جوانان شده بود علی پروین ستاره تیم پیکان بود بازم بگم...
  • امیرعلی IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    هیچوقت باشگاه پیروزی به جوانان اهمیت نداده و هرکس اومده سوخته. استقلال مهد پرورش ستاره هایی مثل قایدی و صیادمنش پ...هیت
    • دکتر سعیدی IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      این فقط نظر یحیی هست بقیه سرمربیان پرسپولیس علیپور و زاهدی و طارمی و محرمی و عبدی کشف کردند که در نوع خود عالی اند
    • حبیب IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      هر وقت ستاره های شما در حد کریمی، مهدوی کیا ، میناوند ، دایی، هاشمیان ، طارمی تونستن تو تیمهای بزرگ مثل بایرن، هامبورگ و .... بازی کنن اونوقت میشن ستاره. بهترین ستارتون همین قائدی بود که معلوم نیست اصلا کجا هست .
    • فرهاد IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      پرسپولیس ب مهدی قائدی پیشنهاد نداد و الا مهدی پرسپولیسی بود و از سر ناچاری رفت تیم کاج (دوچرخه سواران بی چرخ ) 😂😂
    • علی IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      آره تو راست میگی آخه همه بازیکنان استقلال در لیگ‌های اروپایی بازی میکنن اگر بره پرسپولیس حیف میشه
  • فرهادبافراری فرارکرد IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    حال کیسه رو بگیرین وبیارینش.
  • حماقت همچنان باقی است: IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    قدیما تاریخ چکها رو توی سالنامه‌ (سررسید) مینوشتن و وقتی به روز مربوطه نزدیک میشدن حساب رو پر میکردن. وقتی باشگاهی سر و صاحاب نداره همین میشه که از بدهیهای خودش خبر نداره و وقتی طلبکار اومد سراغش جلز و ولز میکنه. بعد از کنار رفتن انصاریفر مدیر بعدی (رسول‌پناه) یادش رفت از استوکس شکایت کنه. یعنی خاک بر سر چنین مدیرایی که هزینه رو هزینه میذارن و هیشکی نیست سین جیمشون کنه. پول استوکس رو باید رسول‌پناه میداد نه باشگاه.
  • حبیب IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    مطمئنا اگه امیری آماده باشه یه سرو گردن از همه مدافعای چپ‌لیگ بالاتره . هم تکنیکی تر و دریبل زن تره و هم دونده هست و سانترهای عالی میکنه . پس نیازی به جلالی نیست.
  • ایران IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    فرهنگ تیم استقلال آینه که تمام جوانان با استعداد را خریداری کنه که مبادا دیگر تیمها ازشون استفاده کنند وبعد مثل خیلی بازیکنان دیگه بازی بهشون نمیرسه یا قرضی بدن به تیمهای دیگه یا بمانند و جوانی و استعدادشان نابود بشه اینهمه بازیکن مازاد خریدن چیکار
  • امیر IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    میخوام بدونم تیم پیروزی بااین ستاره هایی که نام بردید چندتا جام آسیایی گرفته
  • حسین IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    همش باز گرمی دروغه باور نکنید
  • حقیقت IR ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    سردار باداوردن محبی . یاسین سلمانی ونگه داشتن جلالی .صادقی .وریا ثابت کن استقلالی هستی وشایعات بی اساسند هرچند هنوز ما باور نکرده ایم سردار شما انسان خوب وبا صداقت هستید پس صداقتت را نشان بده
  • کیسه سوراخ شش تایی ها IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    بایدیه پیشنهادبیست میلیاردی بدن تااستقلال نتونه بخره
  • M.m IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    این بدرد نمیخوره که بابا بیخیال بازیشو اصلا دوست ندارم‌فقط میدوئه نه حفظ ت پ داره نه دفاع داره ن پاس خوب میده چیه این بابا بیخیال
  • قایدی IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    فعلا که پرسپولیسها خاطرات خوبی از مهدی قایدی در رقص باله دارن.
    • کیسه له کن IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      همون خاطراتی که شما کیسه کشان از مهدی عبدی دارین😎
    • پوارو IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      یعنی کیسه کشا هنر رقاصی هم دارن ؟
  • آسمان IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    متاسفانه،لنگیا همیشه دنبال ستارهای استقلال میان ولی انقدر بازیکن ساز،
  • فرزاد US ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    تازه علی بیرو رایادتون رفت ممنون
  • گوه ستقلالی اصیل IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    بنده کاجی ام از مکتب هوچی گران فرناز پوپدری و پورحیدری و حجازی های عملی امسال پرسپولیس بدجور پارمون میکنن😰

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی