نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
حمله عجیب هواداران استقلال به ساپینتو به خاطر کاپیتان/ تاوان کنار گذاشتن وریا؛ سرمربی جدید آبی‌ها تهدید شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تعدادی از هواداران استقلال ریکاردو ساپینتو سرمربی جدید تیمشان را تهدید کردند.

طی روزهای اخیر بحث جدایی یا تمدید قرارداد وریا غفوری کاپیتان استقلال خبرساز شده است. مدیران این باشگاه تصمیم گیری در خصوص کاپیتان تیم‌شان را به ساپینتو واگذار کرده‌اند اما گویا قرار نیست حضور وریا غفوری در جمع آبی‌ها ادامه داشته باشد.

غفوری که روز چهارشنبه هفته گذشته به صورت واضح دلخوری خود از عدم مذاکره از سوی باشگاه برای تمدید قرارداد را اعلام کرده بود با انتشار متنی نشان داد که شرایط ادامه همکاری او و استقلال حداقل تا این لحظه میسر نشده است. به نظر می‌رسد که تنها با وریا غفوری از استقلال برای تمدید قرارداد مذاکره‌ای صورت نگرفته است و او هم به همین دلیل متنی را منتشر کرده که معنی و مفهوم آن چیزی به غیر از فاصله گرفتن از فرصت همکاری مجدد با آبی پوشان نیست.

حالا از اهواز خبر می‌رسد که غفوری با این تیم برای عقد قرارداد ۲ ساله به توافق نهایی رسیده و صحبت‌های نهایی را با جواد نکونام انجام داده است. با این حال وریا از مدیران فولاد درخواست کرد تا رسمی کردن این انتقال را به روزهای آتی موکول کنند.

حمله عجیب هواداران استقلال به ساپینتو به خاطر کاپیتان/ سرمربی جدید آبی ها تهدید شد!

دلیل این کار کاپیتان استقلال این است که وریا هنوز منتظر تماس از سوی باشگاه استقلال است تا از او برای تمدید قرارداد دعوت کنند. اتفاقی که تا الان رخ نداده و کاپیتان محبوب آبی‌ها روز به روز به درب‌های خروج این باشگاه نزدیک می‌شود.

تعدادی از هواداران استقلال که از موضوع جدایی بازیکن موردعلاقه شان به شدت شاکی هستند، طی روزهای گذشته دست به کار عجیبی زدند و سرمربی جدید تیمشان را تهدید کردند. این عده که اصلا راضی به جدایی غفوری نیستند با هجوم به صفحه شخصی ریکاردو ساپینتو از او درخواست کردند که هرطور شده کاپیتان استقلال در این تیم حفظ شود.

تعدادی از این هواداران هم با تهدید سرمربی جدید استقلال، به او گفتند در صورتی که قرارداد وریا تمدید نشود، نمی‌گذارند در آرامش به کارش در ایران ادامه دهد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • استقلالی قدیمی IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    آجرلو باید با قاطعیت با حاشیه سازها برخورد کند.
  • پیمان IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    سلام دوستان عزیز کمی منطقی فکر کنید تو این دو سال گذشته واسه همه ما روشن بود وریا تموم شده فوتبالش بهتر بود خودش این داستان جمع و جور میکرد تا رسانه ای نشه بعد هم اینکه واقعا تو این چند سال خارج از او کارهای مردمی وریا ولی با تمام مربیان تیم زاویه داشته حتی فرهاد مجیدی بزرگتر از وریا بیانی ها بودن زرینچه نامجو مطلق و ورمرزیار و حتی امیر قلعه و خود مجیدی ولی هیچ کدوم سهم خواه نبودن لطفا دامن نزنید به این ماجرا بزارید روال خودش برا
  • مهدی IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    ایول حالا شد باس از همه راه ها استفاده کرد
  • سیاوش DE ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    توطئه و دسیسه چینی لنگی های حکومتی تمامی ندارد
  • آبی IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    دمت گرم وریا
  • محمد زارعی IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    بازی بدیه
  • پیروز DE ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    استقلال ارث پدری هیچکس نیست. فوتبال وریا تموم شده باید به نظر مربی احترام گذاشت. اگر وریا استقلال رو دوست داره نباید براش حاشیه درست کنه هیچ نامی بزرگتر از استقلال نیست
  • رحمانی مهابادی IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    بخش اعظم آرامش تیم در فصل آینده فوتبال در گرو ## تمدید با وریا است و سرمربی هم باید به این مسئله آگاه باشد نباید اجازه دهیم دست راست سرمربی را از او دریغ کنند ... جناب اجرلو هم پنبه ها را از گوش خود درآورد اگر واقعا همراه این موج کذایی دور کردن وریا از استقلال، نیست
  • ساپینتوالان کجاست؟؟؟؟؟؟ IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    این مربی خوشگذران وبی مسئولیته ب کاراستقلال نمیادببین کی گفتم
  • 6 IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    جونم كيسه....
  • پوریا IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    تیم یارگیری خوب نکرده یه عده ای از هواداران استقلال هنوز دارند کامنتهای مجیدی رو لایک می کنند یه عده ای هم گیر داده اند به برگشتن وریا. به خدا هیج اسمی بزرگتر از استقلال نیست . هواداران چرا فریب بازی کثیف آجرلو برای تضعیف استقلال رو می خورید. اگر آجرلو بازکنانی در حد نام استقلال جذب نکند مطالبه بعدی هواداران عزل آجرلو خواهد بود همون بلایی که سر فتحی و مددی آوردیم و جواب داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی