نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
گل‌محمدی به کسی تضمین نداده فیکس پرسپولیس شود/ رامین رضاییان در بدترین زمان شاگرد یحیی شد/ نزدیک بود تماشاگران بازیکنانم را به آتش بکشند!
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس گفت: قطعاً یحیی گل محمدی به هیچ بازیکنی تضمین نداده که حتما در پرسپولیس فیکس باشد بنابراین بازیکنان پرسپولیس وقتی پول حرفه‌ای می‌گیرند باید تابع سرمربی باشند.

بهزاد داداش زاده، بازیکن اسبق پرسپولیس و سرمربی تیم داماش گیلان در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره شروع تمرینات پرسپولیس و موضوع بازیکنان مطرحی که جذب این تیم شده اند، همچنین اتفاقات عجیب و غریب در فوتبال دسته ۳ بین تیم‌های داماش گیلان و پانیک تالش اظهاراتی را مطرح کرد.

به نظر شما پرسپولیس در نقل و انتقالات توانست نیازهای خودش را برطرف کند؟

پرسپولیس خریدهای خوبی کرد و انصافاً در جدول نقل و انتقالات در صدر جدول است. اگر همین روند را داشته باشد و یکی دو فوروارد جذب کند و حاشیه‌ وارد تیم نشود امسال صددرصد قهرمان است. شرایط لازم برای قهرمانی یک تیم اول حمایت مدیریت است. دوم توانایی کادر فنی، سوم توانایی بازیکنان، چهارم حمایت پیشکسوتان و پنجم طرفداران تیم. با این پنج ضلعی قطعاً می‌توان به موفقیت رسید. اگر در این بین هر کسی بخواهد دخالت بی جا کند یا حاشیه بوجود بیاورد یا در کارش کم کاری کند قطعاً شرایط خوب پیش نخواهد رفت.

با حضور بازیکنان صاحب‌نام ملی پوش در جمع نفرات پرسپولیس فکر می‌کنید باز هم نیازی به برخوردهای انضباطی کریم باقری با بازیکنان وجود خواهد داشت؟

در دنیای فوتبال حرفه‌ای آن هم در این سطح دیگرلازم نیست کسی باشد که تیم را به این شکل جمع کند. وقتی بازیکنی قراردادش از میلیون به میلیارد تغییر کرده، به همان اندازه هم باید به آیین نامه انضباطی باشگاه احترام بگذارد. اگر قرار باشد نظم و انضباط در تیم اجرا شود باید یک آیین نامه انضباطی کامل و دقیق در این باره وجود داشته باشد که قطعاً همان یک آیین نامه اثرش از صد تا مربی بهتر و بیشتر خواهد بود. در آن صورت بودن یا نبودن یکی مثل کریم باقری چندان تاثیری در این وضعیت نخواهد کرد.

گل‌محمدی به کسی تضمین نداده فیکس پرسپولیس شود/ رامین رضاییان در بدترین زمان شاگرد یحیی شد/ نزدیک بود تماشاگران بازیکنانم را به آتش بکشند!

وقتی صحبت از بازیکنان حرفه ای می‌شود چرا رامین رضاییان در دیدار با ذوب آهن همچنان اصرار داشت که تعویض نشود و در نهایت آن اتفاقات به وجود آمد که کریم باقری به ماجرا ورود کند؟

باز هم مثل گذشته می‌گویم که رامین رضاییان بازیکن خیلی خوبی است اما در بدترین شرایط و در بدترین زمان ممکن شاگرد یحیی شد. شاید اگر رامین رضاییان امروز به پرسپولیس می‌آمد خیلی بهتر بود. در واقع حضور رامین رضاییان در آن زمان در تیم پرسپولیس باعث شد این بازیکن بسوزد و اتفاقات خوب گذشته اش را با پرسپولیس تکرار نکند. به طور کلی بازیکن حرفه ای بهتر است که از آیین نامه انضباطی باشگاه بترسد نه اینکه نگران برخورد مربی اش باشد. این رفتارها مربوط به چهار دهه پیش از این است.

برخی بر این اعتقادند که حضور تعداد زیادی بازیکن سطح بالا در تیم پرسپولیس کار کادر فنی را برای بازی دادن به آنها مشکل می‌کند و از طرفی ممکن است بازیکنان روی نیمکت به این وضعیت معترض شوند؟ نظر شما در این باره چیست؟

بازیکن باید تابع سرمربی باشد. مربی قطعاً تیمش را بر اساس تفکرات تاکتیکی اش به زمین میفرستد. کسی به تازه واردهای پرسپولیس تضمین نداده که حتماً فیکس بازی کنند. بارسلونا و رئال مادرید روی نیمکت شان بازیکنان بزرگی دارند. این مسائل در دنیای حرفه‌ای فوتبال حل شده است. فوتبالیستی که پول حرفه‌ای می‌گیرد می‌داند که شاید مجبور شود چند هفته روی نیمکت بنشیند تا فرصت به او برسد. از طرفی یحیی گل محمدی هم قطعاً به کسی تضمین نداده که فیکس بازی کند.

تمرینات پرسپولیس شروع شد. فکر می‌کنید این تیم می‌تواند به موقع آماده حضور در لیگ برتر شود؟

تمرینات پرسپولیس به موقع استارت خورد. البته باید در این مدت حتماً بازی تدارکاتی خوب برای پرسپولیس در نظر گرفته شود تا تیم با هماهنگی کامل به میدان برود. پرسپولیس بازیکنان زیادی را به خدمت گرفته به همین خاطر باید بین جدیدها و قدیمی‌ها هماهنگی بوجود بیاید. ولی با این بازیکنان قطعاً پرسپولیس حداقل در سه جام لیگ، جام حذفی و آسیا مدعی قهرمانی است.

شما هدایت تیم داماش گیلان را برعهده دارید. چرا در بازی آخرتان (در حالی که داماش سه بر صفر عقب بود) تیم را از زمین بیرون کشیدید؟

شرایطی که در تالش بوجود آمد اوضاع را به گونه‌ای پیش می‌برد که نزدیک بود کل استادیوم تخریب شود!

گل‌محمدی به کسی تضمین نداده فیکس پرسپولیس شود/ رامین رضاییان در بدترین زمان شاگرد یحیی شد/ نزدیک بود تماشاگران بازیکنانم را به آتش بکشند!

مگر چه اتفاقی افتاد؟

تیم داماش گیلان یک تیم ریشه ای، قدیمی و پرطرفدار است. ما با آمادگی کامل به زمین رفتیم اما متاسفانه روی یک اشتباه یک گل بد خوردیم. همین موضوع باعث شد تا طرفداران تیم مان نسبت به شرایط بازی و عقب افتادن از تیم هم استانی ناراحت شوند. آن‌ها از ما می‌خواستند تیم را از زمین بیرون بکشیم. وقتی شرایط جدی‌تر شد تماشاگران نزدیک بود فنس ها را بشکنند و وارد زمین شوند. از طرفی ترقه های آتش زایی به درون چمن می‌انداختند که نزدیک بود به بازیکنان ما را هم به آتش بکشد. داور مسابقه چند بار بازی را نگه داشت تا جو آرام شود اما اصلاً چنین فضایی به وجود نمی‌آمد. طرفداران داماش دوست داشتند ما تیم را بیرون بکشیم. ترقه هایی به زمین می‌انداختند که باعث تخریب چمن می‌شد. از آنجا که زمین چوکا محل برگزاری بازی های لیگ یک است ما هم برای این که استادیوم آسیب نبیند تیم را بیرون کشیدیم و اتفاقا مسئولان از ما تشکر هم کردند. وضعیت خیلی بدی بود. هم نگران بازیکنان مان نبودیم هم نگران استادیوم قدیمی چوکا. چون نزدیک بود لطمات جبران‌ناپذیری ببار بیاید این کار را انجام دادیم. این برد هم مبارک تیم پانیک تالش باشد.

در دیدار بعدی تان هنوز شانس صعود به لیگ دسته دوم را دارید؟

بله ما فردا با تیم خرم‌دره زنجان بازی داریم که چون زمین ندارند در قزوین میزبان ما شدند. اگر تیم پانیک مقابل صدرا، برد یا مساوی کسب کند شانس ما برای صعود و رسیدن به بازی پلی آف زنده می‌ماند. خود ما هم با تمام قدرت به میدان می‌رویم تا هر سه امتیاز بازی را بگیریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سلام IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    وجود کریم تو پرسپولیس حتی اگه نمادین هم باشه موثره آقا کریم افتخار پرسپولیسه باید باشه ما هوادارا وقتی روی نیمکت تیم کریم را می‌بینیم کلی کیف میکنیم در کل وجود کریم تو تیم خیلی مفیده شاید از. بیرون پیدا نباشه ولی قطعا تو مجموعه تیم تاثیر خوبی داره و حتی به بازیکنا انگیزه میده با احترام به همه پیشکسوت ها ما فقط ی کریم باقری اسطوره باشگاه داریم نه بیشتر اونم همیشه باید جلوی چشم و تو پرسپولیس باشه بدون کریم پرسپولیس ی چیزی کم داره حالا برادر داداش زاده شما هم راه قلیچ را داری میری فایده نداره کریم و پرسپولیس و هوادارا به هم گره خوردن کسی این گره سفت و محکم را نمیدانه باز کنه زنده باد پرسپولیس و هواداراش و کاپیتان باقری بزرگ
  • امیر IR ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    واقعا حیف از رامین که یحیی دلال سوزوندش
  • مصطفی IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    اقای داداش زاده چنان از حرفه ای و انضباط حرف میزنند در قامت سرمربی داماش اینهمه معضل و بی انضباطی وشورش تماشاگرا و غیره رو میبینن بازم تیم رو میکشن بیرون پس نتیجه میشه اینکه شرایط فوتبال ایران و بازیکنان فرق میکته هر چند پول حرفه ای بگیرن برخوردها اماتور گونه هستش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی