نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
محمد دادکان
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: مصاحبه آقای عزیزی‌خادم را ببینید. می‌گوید همه آنها پول گرفتند و آن وقت خود عزیزی‌خادم به جرم گرفتن پاداش برکنار شده.

از روز سه‌شنبه ثبت‌نام نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال آغاز می‌شود. از چند روز قبل گمانه‌زنی‌ها برای نامزدهای احتمالی بالا گرفته و مثل همیشه نام محمد دادکان هم مطرح شده است. مدتی قبل برخی رسانه‌ها از تلاش تعداد زیادی از هیات‌های فوتبال استان‌ها برای متقاعد کردن رییس اسبق فدراسیون فوتبال خبر دادند. در این باره محمد دادکان در مصاحبه ای، به سوالات طرح شده پاسخ داد که بخش‌هایی از آن را در زیر می‌خوانید:

خیلی‌ها معتقدند به خاطر انتقادات صریحی که مطرح می‌کنید از دایره خودی‌ها کنار گذاشته شدید. همین اتفاق هم گویا برای وریا غفوری در حال رخ دادن است. نظر شما در این رابطه چیست؟

راجع به آقای غفوری باید بگویم ایشان نه حرفی زده، نه کاری کرده و نه خلاف دین رفتار کرده. اگر حرفی زده در جهت مردمش و اعتقادش بوده. هیچ موردی ندارد ولی چرا با ایشان برخورد می‌شود، معلوم نیست. ایشان نه علیه دین حرف زده و نه علیه شخصی. می‌گوید مردم تحت فشار هستند. مردم به ویژه همشهریان خودش در کردستان تحت فشارند و زندگی‌های‌شان نمی‌چرخد. خب چه اشکالی دارد؟ من هم بارها و بارها گفتم این حرف‌ها را. باشگاه استقلال نباید به این راحتی بگوید آقای وریا غفوری را نمی‌خواهیم.

پس شما با توجه به سابقه و تجربه‌تان می‌گویید از بالا فشار آوردند برای عدم تمدید با وریا؟

بله، الان می‌گویند همه باید سکوت کنند و کسی حرفی نزند. شما اگر بروی با فرهاد مجیدی هم مصاحبه کنی، می‌فهمی که ایشان هیچ ‌وقت استقلال را ترک نمی‌کرد. من خودم به فرهاد و برادرش علاقه دارم و خودشان هم می‌دانند. اینها استقلال را ترک نمی‌کردند. وقتی شما تحت فشار می‌گذاریدشان می‌گویند دیگر ما نیستیم. قدیم می‌گفتند سرم را سرسری متراش‌ ای استاد سلمانی. حالا رسیدیم به جایی که سر خودمان را داریم می‌زنیم.

انتخابات فدراسیون فوتبال هم نزدیک است و مردم انتظار دارند شما بعد از این همه مدت برگردید.

خیلی خوشحالم که این سوال را مطرح کردید. برای من می‌نویسند که آقای دادکان مصاحبه می‌کند شاید می‌خواهد بیاید رییس بشود. نه! من نه می‌خواهم بیایم و نه دورخیز داشتم. هر کس یک دوره‌ای داشته و من هم چهار سال و چند ماه رییس بودم و برایم کافی است. جاهای دیگر هم مسوولیت داشتم و کار کردم و هرکس که با من بوده می‌داند من خدمت کردم یا نه. پس اینکه من خودم بخواهم ثبت‌نام کنم، منتفی است.

پاسخ نهایی محمد دادکان به ماجرای شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال/ در نظرسنجی فردوسی پور نفر اول شدم اما...

نظرسنجی گذاشتند که چه کسی رییس فدراسیون شود و بالای ۹۰ درصد گفتند شما!

این محبت مردم و شما و برنامه آقای فردوسی‌پور است. مردم می‌گویند ولی شرایط برای آمدن مهیا نیست. وگرنه ما نسبت به گذشته پخته‌تر شدیم و راحت‌تر می‌توانیم کار کنیم. ولی وقتی می‌بینید مسوولان دنبال چه کسانی می‌روند و چه کسانی را می‌آورند و به چه کسانی پیشنهاد کاندیداتوری می‌دهند شما باید جمع کنی بروی. شما خواهید دید روز ثبت‌نام چه کسانی ثبت‌نام می‌کنند. دلم می‌خواهد بروید سراغ‌شان و بپرسید شما که آمدی می‌توانی ۵۰۰ میلیون پول بیاوری در فوتبال؟ شما تا حالا کجا مدیر بودی و کدام مجموعه را چرخاندی؟ موفق بودی در مدیریتت؟ اینهایی که الان دارند می‌آیند همه باززده‌ها هستند. یعنی هیچ جایگاهی ندارند و می‌خواهند خودشان را مطرح کنند. آنجاهایی که قبلا بودند، موفق بودند؟ یک جریان راه می‌افتد و می‌روند هیات‌های استانی را می‌بینند و برنامه می‌ریزند که به فلانی رای بدهید. یعنی چه؟ کسی باید بیاید که بتواند بچرخاند. کار را بلد باشد و بتواند مدیریت کند. اینها دنبال موفقیت نیستند. می‌گویند اگر یار ما هستی و بار ما نمی‌شوی بیا سر کار. سرپرست فدراسیونی را که خبر ندارد، دارند می‌روند بازی برایش بگذارند در روسیه، باید در اتاق راه نداد. کسی که نمی‌داند چه خبر است. دارند می‌روند قبل از جام جهانی بازی بگذارند به صورت چندجانبه در روسیه. وقتی دنیا الان با روسیه به حق یا ناحق زاویه گرفته چرا باید برویم با آنها بازی کنیم و خودمان را تحت فشار بگذاریم؟ که بیایند سراغ ما و سرفصل جدیدی برای‌مان باز کنند؟ کسی که الان سرپرست فدراسیون است، می‌داند چه اتفاقاتی دارد می‌افتد؟ یا می‌خواهد صرفا در سابقه‌اش بیاید که ۶ ماه سرپرست فدراسیون بوده؟ بابا شماها جوان هستید و بیایید نوعی رفتار کنید که مردم به شماها علاقه‌مند شوند و بگویند شما دنبال این هستید که فوتبال پیشرفت کند. بگویند شما در باند و گروهی نیستید و فرمانبردار نمی‌شوید. وقتی می‌روند دنبال چنین بازی‌ای بگو نه! من سرپرست هستم و تصمیم نهایی را من می‌گیرم. در نهایت باید بگویم من فقط به خاطر دین و وطنم حرف می‌زنم، اما چون اینها مرا نمی‌خواهند کاندیدا نمی‌شوم. اصلا مسوولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک کی هستند که آدم برود به اینها بگوید مرا تایید کنند یا حتی تایید هم نه به آنها بگویم مرا بیاورید؟ خودشان باید دل‌شان بسوزد و ببینند از بین کسانی که هستند چه کسانی می‌توانند کار را بچرخانند و بعد او را بیاورند.

گویا آقای ماجدی می‌خواهد بیاید و کاندیدا شود.

ان‌شاءالله بتواند کار کند و بلد باشد. چه اشکالی دارد؟ بیاید انجام بدهد. ولی این‌جور نباشد که فقط بخواهد صندلی را پر کند. تازه اگر نیاید به خاطر کارهایی که در این چند ماه کرده و مهره‌چینی‌هایش حتما یک پست خوب می‌گیرد تا جواب خدمت‌هایی که به آنها کرده و فدراسیون را به این روز انداخته بگیرد، حالا یا دبیرکلی یا نایب‌رییسی.

پس یعنی آقای ماجدی پشت این داستان‌های چند وقت اخیر فدراسیون بوده؟

نه به تنهایی. گروه هیات رییسه و ماجدی با هم بودند. مصاحبه آقای عزیزی‌خادم را ببینید. می‌گوید همه آنها پول گرفتند و آن وقت خود عزیزی‌خادم به جرم گرفتن پاداش برکنار شده. کاری به راست و دروغ پول گرفتن عزیزی‌خادم ندارم ولی خب شما هم که گرفتید. خود شما هم به من اعلام کردید که می‌خواهیم عزیزی‌خادم را بزنیم و زدید و دیدید چه شد.

آجورلو هم از نامزدهای احتمالی است...

ان‌شاءالله. وقتی ایشان می‌بیند چه کسانی شرکت کرده‌اند، معلوم است که می‌آید جلو. ان‌شاءالله که بتوانند بچرخانند و موفق باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • محمد کیان IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    شایسته ترین
    • یه ایرانی IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      خوب مرد جنگ باش بیا و بجنگ، رئیس فدراسیون رو به این راحتی نمیشه کنار زد پس از چی ناراحتی؟ بیا نذار قضیه ی ویلموتسها و خوبان عالم و این افتضاحاتی که یه مشت نامدیر ببار میارن تکرار شه ... شما نیای تاج بیاد؟! ساکت بیاد؟! عزیزی خادم یا آجرلوی میکرفون انداز بیاد! بیا بذار شان فدراسیون حفظ شه و بلاخره صاحب پیدا کنه، الان مخالفین دلشونم نخواد مجبورن برا حفظ ظاهرم شده باهات راه بیان، بیا این اساسنامه رو درست کن ... بیا تا شان باشگاهامون تو آسیا حفظ شه، نذار با گرفتن حق میزبانی ازمون خوار بشیم ... تیم ملی مون باید تو جام جهانی بازی کنه اما یه مسابقه ی تدارکاتیم نداریم!!! کی باید بیاد و کی باید این وضع درست شه آقای دادکان؟!! من اعتراض دارم به نبود امثال شما ... دایی هم که میگه نمیاد ... فوتبال بی صاحب دست یه مشت دلال افتاده ... قرارداد ننگین ویلموتس نمونشه ... فوتبال رو باید اهالی فوتبال درست کنن آقای دادکان ... بیا و بجنگ ...
  • مسعود IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    ولمون کن همه اش غر زدن مردی بیا پای کار بیا کاندید شو . بذار ردت کنند . وقتی نمیای ...
  • سیدرضا IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    اینا یادشون رفته جوونی چیکاره بودن ؟ شمایی که از اخلاق میگی ، بازی ایران کویت ۸۲ دهلی یادت هست؟ چه آبرویی از تیم بردین همراه یارغار اون روزا که امروز میگی نمیشناسیش؟ همونی که به همراه شما با نفوذی که در سازمان داشت قانون یکبار مصرف و من دراوردی طرح ۲۷ ساله هارو راه انداخت برای حذف اسطوره ای که حاضر به آوردن تمثال .... بعنوان کاپیتان گلر و سرمربی وقت تیم به زمین شیرودی قبل از شروع بازی نشد!!! خدا روح محراب رو شاد نگه داره کاش بودو میگفت چطوری در رختکن سرشو بریدن و سرمربی تیم بزرگ تهرانی برکنار شد تا بچه محل خودش بشه سرمربی . ایکاش میگفتین چطور فوتبال ایران بعداز ۲۰۰۶ و با خیانت چه کسانی باعث تعلیق ماشد؟ چرا نمیگین که چطور تیم ملی صفایی و فدراسیون موفقش بعداز رفتنش حتی از پساردن بر نیومد و تا آستانه حذف ازدور مقدماتی پیش رفت با چناب همایون خان سرمربی منتخب شما تا مجبور شدبن شخصا برین دست بوس کسی که به تبم ملی پشت کرده بود و یکی دیگه که به سرمربی تیم صفت سیاه باز داده بود . خبر قرمز ورزشی رکیک ترین الفاظو براحتی منتشر میکنه ولی کامنتهای من مثل همیشه منتشر نمیشه . پست ابولفضل جلالی نمونه
    • شاهرخ خان: (۱) IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      آقای سیدرضا مثل اینکه عادت داری تاریخو تحریف کنی. ناصر حجازی متولد سال ۲۸ بود و موقع اجرای قانون ۲۷ ساله‌ها یا به قولی قانون ۲۹ ساله‌ها ۳۲ ساله بود. او از سال ۴۸ تا ۵۹ به مدت ۱۱ سال پیرهن تیم ملی تنش بود. به نظرت یه بازیکن چند سال میتونه نفر اول دروازه تیم ملی باشه در جایی که رقبای سفت و سختی داشته؟ نکنه فکر کردی دروازه‌بانهای دیگه نخودی بودن که حجازی بخواد مثلا ۲۰ سال دروازه‌بانی کنه واسه تیم ملی؟ حجازی در اون سالها رقبای زیادی داشت از جمله منصور رشیدی، بهرام مودت، ناصر نبوی، کریم بوستانی، نادر فریادشیران و بهروز سلطانی. در دهه ۶۰ با درخشش بهروز سلطانی فضا برای حجازی، رشیدی و مودت تنگ شد و او شد دروازه‌بان شماره یک تیم ملی. قانون ۲۹ ساله‌ها زمانی اجرا شد که حجازی و بقیه افت کرده بودن و بهروز سلطانی داشت میدرخشید. بنابراین افت حجازی باعث حذفش شد نه این قانون من درآوردی. حجازی مشکلاتی هم داشت که به حذفش کمک کرد.
    • شاهرخ خان: (۲) IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      در ضمن حجازی توی تیم ملی کم گل نخورده. طوری که همون کیهان ورزشی که داری ازش نقل قول میکنی تو جایی نوشت: «مربی خارجی اگر ارسطو هم باشد هرگز نمی‌تواند ما را بشناسد… باید تیم فاتح آسیا حفظ می‌شد و باید فرزامی و یاوری و ظلی و طالبی را می‌آوردند نه این چند بچه بی‌تجربه را». نکته دیگه اینکه اصلا دادکان چه ربطی به حجازی داره؟! مگه دادکان حجازی رو کنار گذاشته که چیزو به شقیقه ربط میدی!! دادکان مدیر خوبیه که اولا تحصیلکرده است و ثانیا دزد نیست.  دعوای دادکان و مایلی‌کهن هم به خودشون مربوطه.
    • سیدرضا IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      من کی و کجا سنو سال ناصرخانو گفتم که شما اومدی اینجا به من انگ تحریف تاریخو میزنی ، من نوشتم با قانون من دراوردی و یکبار مصرف ناصرخانو از تیم ملی کنار گذاشتن . دروازبان براحتی میتونه تا چهل سالگی بازی کنه مخصوصا گلری مثل حجازی که حتی در آخرین روزهای بازی با استقلال قهرمان میشد ، اینکه رشیدی سلطانی وازگن صفریان کربکندی بوستانی گلرهای خوبی بودن شکی نیست اما دیدیم بعداز ناص ، رخان تا احمدرضا هیچ گلری نتونست تیم ملی ثبات داشته باشه، اون مطلبی که از ویکی پدیا و کیهان ورزشی نوشتی مربوط به اولین حضور ناصرخان سال ۴۸ در تیم ملی بود چه ربطی داره به درخَشش بی همتای ناصرخان که دومین گلر برتر قرن آسیا شد . این شمایی که از پیشونی میرسی به باد شکم عزیز ، ازدادکان گفتم جون از تصمیم گیرندان اصلی سازمان بود که حتی داورها جرات اخطار دادن بهش نداشتن و حتی پروین جرات نداشت نعویضش کنه . من مستند حرف میزنم نه از روی حرف پیجهای زرد هواداری کپی کنم
    • شاهرخ خان: (۱) IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      شما که میگی مستند حرف میزنی پس چرا تو مطلب " توصیه جالب کاپیتان سابق پرسپولیس به گل‌محمدی/ این ملی‌پوش را نخر!" حرف از رتبه سیزدهم پرسپولیس و بجا آوردن سجده شکر  زدی در حالی که بدترین رتبه پرسپولیس در ادوار لیگ دوازدهم بود و بدترین رتبه استقلال سیزدهم!! در مورد حجازی هم گفتم که طبق اون قانون من‌درآوردی خیلیها کنار گذاشته شدن و این مختص ناصرخان نبود. در مورد ثبات دروازه‌بانها هم که گفتی خب چرا این مسئله نباید شامل حجازی بشه؟! یعنی اینکه ناصرخان هم میتونسته افت کنه. در ضمن کلین‌شیت دروازه‌بانها خیلی وقتا حاصل کار دفاعها و هافبکهاست بنابراین هیچ دروازه‌بانی بهتر از عابدزاده نداشتیم و نخواهیم داشت. بیشترین فشار روی عابدزاده بوده توی بازی با استرالیا که چپ و راست روی دروازه‌اش توپ میریختن و حمله میکردن اما دیدیم که او به تنها جلوی استرالیاییها وایساد در شرایطی که کاری از مدافعین ما برنمی‌اومد چرا، چون تاکتیک مسخره مربیمون دفاع مطلق بود و او این اجازه رو به استرالیاییها داد که کل بازی حمله کنن.
    • شاهرخ خان: (۲) IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      بنابراین به عابدزاده میگن دروازه‌بان نه دروازه‌بانها دوزاری دیگه‌مون که ادعاشون اونجای خر رو پاره میکنه. در مورد دادکان هم که کارت نمیگرفت خب مگه خطا میکرد که بهش کارت بدن؟ در ضمن پروین پرروتر از این حرفا بود که از دادکان بترسه و تعویضش نکنه. شما که معتقدی ناصرخان باید تا ۴۰ سالگی تو تیم ملی میموند پس چرا میگی دادکان که یکی از بهترین مدافعین ما بود باید تعویضش میکردن!! شما که فوتبالی هستی اصلا واسه چی باید چنین حرفی بزنی و بگی که بهترین بازیکنو باید بیرون بکشن در حالی که بهتر از او نداشتیم. حالا اگه من بی‌ربط میگم بگو بی‌ربط میگی. در آخر اینکه بهتر تعصب الکی رو کنار بذاریم و با واقعیتها کنار بیاییم. منی که میبینی تعصب هیشکی رو ندارم حالا هر کی میخواد باشه. در ضمن او که همون سال ۶۱ از فوتبال خداحافظی کرده بود کجای این قانون وایساده بود؟! خود او اون زمان ۲۸ ساله بود و هیچ نفعی از این قانون نمیبرد.
    • شاهرخ خان: (۳) IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      در آخر اینکه با مدیریت درخشان او بالاترین رنکینگ ایران در رده‌بندی فیفا (تیم پانزدهم جهان) رو به دست آوردیم. در مردمی بودنش هم باید بگم که او همیشه طرف مردم بوده. کافیه مصاحبه او با ایسنا در مورد تحریم و مسئولین رو بخونی تا پی به درستیش ببری. حرفای وریا در مقابل حرفای اون تقریبا هیچه.
  • Ali IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    کاربر با نام سیدرضا : با این اطلاعات دقیقی که ظاهرا داری پس شیطون خودت هم از اونایی ،؟؟؟ولی خوب فیلم خوبه را بازی می کنی بعد خود تو بله شخص شخیص شما اگر فقط یک هیئت فوتبال یک شهر را رئیس بودی چه ها که نمی کردی ؟؟؟ ودر پایان فقط گل بی عیب خداست . هر فردی که خوبی هایش چندین و چندبرابر کاستی هایش بود قابل قبول است .آدم منصف وقتی از یک فرد و یا موضوعی حرف می زند باگفتن کاستی هایش حداقل چند ویژگی وی را نیز میگوید اما در سخنان شما باکمال تاسف حتی یک مورد از نیکی های دادکان را نگفتی پس یا دستور بگیری و یا جیره خوار حالت سومی ندارد.
  • میرهاشمی IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    اگر حرفهای سیدرضا درست باشه خیلی جای تأسف هست.اشارت به چگونگی حذف حجازی در اوج جوانی و پختگی و در سن 28سالگی.خیلی از دروازه بان های ملی پوش ما تو این سن اولین بازیهای ملیشونو انجام دادند بعد حجازی در این سن و حدود 70بازی ملی از تیم کنار گذاشته می شود.کاش خبرورزشی یک بار ثابت کند رنگی نیست و روی پرونده حجازی کار کند.صد البته دادکان را از وقتی شناختم ندیدم غیر از حرف شجاعانه و حق چیزی بگه و ممکنه جریان حجازی به ایشان ربط نداشته باشد
    • احمدرضا IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      مرحوم حجازی،متولد سال ۲۹ در موقع اجرای طرح ۳۲ ساله بود ،درضمن مرحوم حجازی بخاطر مسله شخصی که داشت حتی در جام ملتهای ۱۹۸۰ که من فیلم هاش دیدم و از دیگران شنیدم زیاد اماده نبود،خیلی زود افت کرد ان سالها بهروز سلطانی،احمد سجادی،علیرضا ریاضیات،کریم بوستانی و...در بورس بودند که در سال ۶۴ یه جوان ۱۹ ساله بنام عابدزاده امد همه را میخکوب کرد
    • سیدرضا IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      احمدرضا از مقدماتی المپیک سیول مقابل کویت شناخته شد ، هرچند قبل از اون در لیگ قدس و منتخب اصفهان حضور داشت اما هیچکس اونونمیشناخت تا بازی مقابل کویت که ایران تونست با جوانانی چون صمد زرینچه رحیم پور قایقران بیژن طاهری و کریم باوی همچنین احمدرضا بعداز ده سال کویتو ببره با گلی که دقایق آخر روی پاس احمدرضا هد باوی و شوت خشک طاهری بازی ۲بر ۱ بردیم بازی برگشت بازهم چون ده سال قبل به کویت باختیم . ناصرخان در مقدماتی المپیک مسکو که آخرین صعود ما به المپیک بود اما بخاطر تحریم شوروی نرفتیم همچنین ملتهای آسیا تا بازی نیمه نهایی مقابل کویت میزبان حتی یک گل نخورد اونوقت شما میگی ایشون با وجودیکه تا سال ۶۵ بدون رقیب بود درخشش لازم نداشت !!!!! حتما آسیا هم اشتباه کرد که ناصرخان دومین گلر برتر قرن در آسیا شد
  • Farid US ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    Be nazare man bayad hame ra biroun konand, afrade jadid va dorost biayad ke donbale padash nabashand, Dadkan bayad bagardad va hamintour reiseh ghably bargardad
  • سیدرضا IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    کافر همه را به کیش خود پندارد ، من هوادار قدیمی فوتبال هستم که تمام خاطرات فوتبالیم در ایران بعداز انقلاب هست که با چشم خود دیدم و مجلات اون دوران هنوز در آرشیو مجلات قدیمی خودم حفظ کردم ، دورانی که کیهان ورزشی با پیوست سیاه و سفید فوتبال داخلی منتشر میشد ۳۰ ریال که بعداز جام شهید اسپندی و از دهه ی شصت در کنار دنیای ورزش شد ۵۰ ریال . وقتی کسی میادو به این راحتی کاربر دیگه رو متهم به جیره خوری میکنه بدون هیچ مدرکی و فقط بخاطر اینکه حرفاش مورد پسند عوام قرمز که اکثریت هوادارهای فوتبالی هستن قرار نمیگیره چطور میتونه از دیگران ایراد بگیره ، آیینه شکستن خطاست . من خوبی از دادکان ندیدم که بگم جز عوام فریبی ، چرا نمیاد بگه بعداز صفایی سرمربی منتخبش کی بود که مارو به باد فنا داشت میداد بعداز شکست دوبر صفر از اردن . کی باور میکنه کسانیکه دم از اصلاحات میزنن در اوایل دهه شصت بخاطر بیرون ماندن موی دخترها پونز تو سرشون میزدن . دادکان از پرنفوذترین کارمندان وقت سازمان بود که حتی در پرسپولیس باعث سرمربی شدن پروین شد بجای محراب خدابیامرز . ایکاش ناصرخان زنده بود ، تاجی فقط وقتی خوبه که بمیره
  • احمدرضا IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    دوست گرامی با نام کاربری سید رضا ،هیچ کس بی عیب نیست،از ده سال اول انقلاب اونم از جوان‌های ۲۵ ساله که جو گیر شده بودند نمی شود محکومشان و حمله کرد،همین مرحوم حجازی شخصا خیلی دوستش دارم مشکلات خصوصی داشت که من اینجا نمی توانم بنویسم،یا اینکه یه بار پای رفتن مسابقاتی در پای پلکان هواپیما خودشان را زمین زد نمیروم باید پاداشم را بدهید تا پاداشش را نگرفت به مسابقات نرفت،برای تیم ملی کشورش اونم قبل انقلاب شرط گذاشت،امامزاده و قدیس سازی کار ما ایرانی ها هست،مرحوم حجازی هم در زندگی ش خیلی اشتباه کرد،در ضمن طرح ۲۷ ساله ها کار خیلی نا جوانمردانه ای بود،فقط هم شامل ناصر حجازی نشد خیلی از بازیکنان خوب و با تجربه کشورمان را حذف کردند،ابراهیم قاسم پور و برزگری را در ۲۶ سالگی حذف کردند،در اخر مرحوم حجازی متولد سال ۱۳۲۹ میباشد،در زمان طرح سال ۶۱, تقریبا ۳۲ ساله بودند
    • سیدرضا IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      جناب احمدرضا ناصرخان در خاطرات خودش بارها گفت قبل از پرواز هواپیما به جام جهانی ۷۸ گفتم تاپاداش من و بچه هارو ( پاداش تیمی که یکی از شاتزده تیم برتر دنیا و تنها نماینده آسیا و اقیانوسیه در جام جهانی شد و قرار بود قبل از بازی مقابل استرالیا بدن اما حتی بعداز صعود نداده بودن ) ندن من سوار هواپیما نمیشم در حالیکه پروین بعنوان کاپیتان از حق بچه ها باید دفاع میکرد. زندگی خصوصی و مشکلات احتمالی شخصی کسی به منو شما چه ربطی داره . ناصرخان طوری زندگی کرد که علاوه بر حضور در جام جهانی و المپیک ، قهرمانی در جام ملتهای آسیا و بازیهای آسیایی قهرمانی با باشگاه در آسیا در دوران بازی پرافتخارترین فوتبالیست تاریخ ایران محسوب میشه و از شخص رییس جمهور کره پیراهن منقش به پرچم اون کشورو در جشن برترین ورزشکاران آسیا دریافت کرد و خنده دار اینجاست که گلر بعدی تیم ملی هم رفت پیراهنی پوشید که پرچم ژاپن داشت !!!!!!!! و در دایره المعارف مشاهیر تاریخ ایران نامش همراه با تختی و محمود نامجو بعنوان ورزشکار در کنار اسامی چون پرفسور سمیعی فردوسی بوعلی سینا دکتر حسابی محمد مصدق اومده و احتیاجی به تعاریف امثال من نداره
  • Farid US ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    Chera Dadkan sabtenam nemikonad, va kary ham be vezarat nadashte bashad
  • سیدرضا IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    با خوندن همون دو خط اول کامنتت جناب شاهرخ فهمیدم امثال شما حتی حاضر به پذیرفتن واقعیت نیستین و اصلا ارزش نداره من جوابهتو بخونم ، هرزمانی اطلاعات ورزشیت فقط پبجهای زرد قرمز نبود بیاو از حرفهای من ایراد بگیر ، امثال تو اگر حتی یک مطلب اشتباه از من ببینن من دیگهاینجاکامنت نمیزارم پرسپولیس علاوه بر اون دوازدهم ، یکبار دیگه در لیگی که استقلال اول شده بود با کسر شش امتیاز توسط فیفا از رده نهم به سیزدهم سقوط کرد . ضمنا در محافل آکادمیک ویکی پدیا بعنوان منبع موثق محسوب نمیشه
  • ع-ع IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    سوالی که از دادکان داریم این هست چرا در موقعی که روحانی و حامیان پلیدش کشور را از نظر اقتصادی و فرهنگی به قهقرا بردند که اکنون داریم تاوان آنزمان میدهیم آقای دادکان در سکوت کامل خفه خون گرفته بود و اکنون بعنوان معترض صحبت میکند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی