ترجیح می‌دهم الان جار نزنم/ همه تکواندوکاران برای قهرمانی تلاش کردند اما...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نایب قهرمان تکواندو آسیا که به تازگی وارد ۱۸ سالگی شده، قول می‌دهد مدال نقره‌اش را در مسابقات مهم پیش رو به طلا تبدیل کند.

مهدی حاج موسایی هفته پیش در مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی، مدال نقره وزن منفی ۵۸ کیلوگرم را تصاحب کرد او در واکنش به انتقادات علیه عملکرد تیم ملی در این مسابقات تأکید کرد که کادر فنی زحمات زیادی برای این تیم کشیده و ملی‌پوشان هم با تمام توان جنگیده‌اند.

دارنده مدال نقره قهرمانی آسیا قول جبران مدالش در مسابقات بعدی را داد: «این اولین حضور من در مسابقات رسمی رده بزرگسالان بود. سطح مسابقات بالا بود و خوشبختانه بازی‌هایم را با پیروزی پشت سر گذاشتم اما فینال آن طور که می‌خواستم نشد و حالا قول جبران این مدال را می‌دهم.»

حاج موسایی که به تازگی وارد ۱۸ سالگی شده، معتقد است تجربه کم در فینال مسابقات قهرمانی آسیا بی تأثیر نبوده است: «من ۳ روز پیش وارد ۱۸ سالگی شدم. تجربه در ورزش حرفه‌ای خیلی مهم است. من در فینال یک سری اشتباهات در جزئیات داشتم که قول می‌دهم در آینده جبران کنم.»

تیم ملی مردان در این مسابقات به عنوانی بهتر از پنجمی دست نیافت و انتقادهای زیادی از عملکرد تیم شد. این ملی‌پوش تکواندو در واکنش به منتقدان می‌گوید: «اصلاً دوست ندارم درگیر این حواشی شوم. کادر فنی زحمات زیادی برای این تیم کشید و ما هم هر چه در توان داشتیم، روی شیاپ چانگ کره جنوبی گذاشتیم. شرمنده کادر فنی و مردم شدیم اما قول جبران می‌دهیم. هر اتفاقی افتاده گذشته و باید به فکر مسابقات بعدی باشیم.»

او حالا خودش را برای مسابقات گرندپری آماده می‌کند تا در صورت صلاحدید کادر فنی عازم این مسابقات شود: «مسابقات مهم گرندپری و بازی‌های کشورهای اسلامی را پیش رو داریم. خودم را برای این مسابقات آماده می‌کنم و در صورت صلاحدید کادر فنی آماده حضور در این رقابت‌ها هستم. علاوه بر این هدف‌های کوتاه مدت، هدف بزرگی برای بلندمدت در سر دارم اما ترجیح می‌دهم الان جار نزنم و وقتی اتفاق افتاد خودش سر و صدا به پا کند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی