همه احتمالات درباره آینده کریستیانو رونالدو/ ماجرای هم‌بازی نشدن کریس و لئو
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کریستیانو رونالدو آماده است تا تابستان امسال با لیونل مسی در پاری‌سن‌ژرمن یک شراکت هیجان‌انگیز ایجاد کند.

کریستیانو رونالدوی ۳۷ ساله پس از تنها یک فصل حضور در اولدترافورد، درخواست انتقالش را به هیئت مدیره منچستریونایتد ارائه کرد و به دلایل شخصی در تمرینات پیش‌فصل این تیم در روز دوشنبه حاضر نشد. میل بی‌وقفه رونالدو در رقابت برای کسب افتخارات برتر و بازی در فوتبال لیگ قهرمانان اروپا دلیل اصلی درخواست او است و پی‌اس‌جی می‌تواند دقیقاً چنین چیزی را به او ارائه بدهد.

چلسی و بایرن مونیخ نیز جزو گزینه‌های مورد علاقه او هستند، در حالی که رونالدو همچنین مایل است به قهرمان فرانسه بپیوندد و با مسی و کیلیان امباپه در پاریس همبازی شود. در حالی که پی‌اس‌جی به دنبال خلاص شدن از دست نیمار است، رونالدو مشتاق است لیگ ۱ فرانسه را امتحان کند، رقابتی که هرگز در آن بازی نکرده است و به پاریسی‌ها کمک کند تا قهرمان لیگ قهرمانان شوند.

پاری‌سن‌ژرمن در تابستان گذشته مسی را با یک انتقال آزاد تاریخی خرید و قراردادی ۲ ساله با او بست. در آنجا، مسی (که در تمام دوران حضور رونالدو در رئال‌مادرید برای بارسلونا بازی می‌کرد) با نیمار و کیلیان امباپه هم‌بازی شد، اما نتوانستند از اولین مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا عبور کنند.

پاری‌سن‌ژرمن ۱۲ ماه پیش زمانی که رونالدو تصمیم گرفت یوونتوس را ترک کند، از رقابت برای جذب رونالدو کنار کشید. ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه، در تابستان گذشته گفت: «ما حتی به این موضوع فکر نکرده‌ایم». حدس همه این است که آن‌ها به ویژه پس از قرارداد هنگفت با امباپه، چطور می‌توانستند مطابق با فیرپلی مالی فیفا رفتار کنند؟

در حالی که چلسی در حال بررسی جذب رونالدو است، حسن صالیحمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، ادعاهایی که نشان می‌داد ژرژ مندس، ایجنت رونالدو، غول‌های بوندسلیگای آلمان را از وضعیت رونالدو مطلع کرده را رد کرد. صالیحمیدزیچ به «اسکای آلمان» گفت: «کریستیانو رونالدو بازیکنی برتر با حرفه‌ای برجسته است. اما شایعه‌ای که در حال پخش است واقعیت ندارد.» البته این مصاحبه قبل از این بود که رونالدو به یونایتد از تمایل خود برای کناره‌گیری صحبت کند.

یونایتد که این فصل با سرمربی جدیدش اریک تن‌هاخ در لیگ اروپا شرکت خواهد کرد، امضای رونالدو را تنها با ۱۳ میلیون پوند به دست آورد، اما با قرارداد هنگفت ۵۰۰ هزار پوند در هفته. او در فصل گذشته ۲۴ گل در ۳۷ بازی به ثمر رساند و شیاطین سرخ را به رتبه ششم در بدترین دورانشان در لیگ برتر انگلیس رساند.

او نشان می‌داد که از انتصاب تن‌هاخ خوشحال است و برای کار کردن زیر نظر مربی باتجربه هلندی و بازگرداندن یونایتد به اوج، مشتاق به نظر می‌رسید و در مصاحبه‌ای گفته بود: «چیزی که من در مورد او می‌دانم این است که او کار خارق‌العاده‌ای برای آژاکس انجام داد، و یک مربی باتجربه است. اما ما باید به او زمان بدهیم. همه چیز باید طوری تغییر کند که او می‌خواهد. من از آمدنش خوشحال و هیجان‌زده هستم. برایش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و بیایید باور کنیم که سال بعد جام می‌بریم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدامین حاجی آبادی IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    کاش بره بارسلونا یا اینکه نخواستنس برگرده رئال مادرید
  • محمد IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    به نظرم برگرده رئال مادریدبهتره واونجا بازنشسته بشه رونالدو ۵ سال راحت میتونه بازی کنه حتی تا۴۲ سالگی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی