نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
صحبت‌های وریا غفوری در مستند ستاره استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مستند سینمایی یکی از ستاره‌های آسمان فوتبال ملی ایران و باشگاه استقلال بر پرده نقره‌ای نقش خواهد بست.

حسن روشن پیشکسوت ۶۷ ساله باشگاه استقلال که متولد ۱۲ خرداد سال ۱۳۳۴ در شهر تهران است چندی پیش و در روزهای اوج موفقیت فرهاد مجیدی با استقلال همراه با گروه مستندساز خودش کار ساخت فیلم زندگی اش را استارت زد.

به یاد داریم در تاریخ یازدهم دی ماه سال گذشته حسن روشن به اتفاق تیم فیلمبرداری مستندساز فیلمش تحت عنوان «آبی روشن» با حضور در جمع اعضای تیم استقلال به رختکن این تیم رفت و چند روز بعد هم با حضور در زمین مجموعه ورزشی آرارات بخش‌های دیگری از این فیلم را تهیه کرد.

حالا قرار است روز سه شنبه بیست و یکم تیر ماه جاری این فیلم با حضور جمعی از دوستان و پیشکسوتان باشگاه استقلال و پرسپولیس در یکی از فرهنگسراهای تهران به نمایش گذاشته شود.

تهیه کننده و کارگردان فیلم ابوالفضل توکلی است که در این مستند از صحبت‌های هم تیمی‌های سابق حسن روشن مانند حسین کلانی،‌هادی نراقی و بهتاش فریبا همچنین صحبتهای فرهاد مجیدی و وریا غفوری درباره روشن و البته حشمت مهاجرانی سرمربی او در تیم ملی استفاده کرده است.

صحبت های وریا غفوری در مستند ستاره استقلال

قطعا صحبت‌های وریا غفوری در فیلم حسن روشن که با عنوان آبی روشن قرار است اکران شود جذابیت‌های ویژه‌ای را به این فیلم خواهد بخشید.

حسن روشن تنها ملی پوش فوتبال ایران است که در جام جهانی، جام ملت‌های آسیا، بازیهای المپیک و بازی‌های آسیایی برای تیم ملی فوتبال ایران گلزنی کرده است. او در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین عضو تیم ملی کشورمان بود و توانست در دیدار مقابل پرو تک گل تیم ملی ایران را به ثمر برساند. بازی که در نهایت با شکست ۴ بر ۱ شاگردان حشمت الله مهاجرانی به پایان رسید. روشن همچنین هنوز دارای عنوان جوانترین گلزن دربی تهران با ۱۸ سال و ۳۵۷ روز است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی