نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
مجیدی از سرباز شدن یزدانی اطلاع نداشت/ پیشنهاد خارجی سیاوش رسمی نبود/ بالاترین رقم قرارداد پارسال استقلال را گرفت
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

صالح مصطفوی دستیار فرهاد مجیدی به اظهارات اخیر سیاوش یزدانی واکنش نشان داد.

سیاوش یزدانی در آخرین گفت‌وگوی خود مدعی شد او در آغاز لیگ بیست و یکم با دریافت پیشنهاد خارجی مناسب از استقلال جدا شود اما فرهاد مجیدی اجازه جدایی به او نداد تا به این شکل او درگیری مشکلات مشمولیت سربازی بشود. این بازیکن همچنین مدعی شده وعده مالی فرهاد مجیدی به او نیز عملی نشد تا او از نظر مالی هم ضرر بکند.

این صحبت‌ها واکنش صالح مصطفوی را در پی داشت و مربی فصل گذشته استقلال گفت: متاسفانه در روزهای اخیر چند مصاحبه از جانب سیاوش یزدانی عزیز بازیکن توانمند و خوب باشگاه استقلال انجام شد که لازم دانستم توضیحاتی درباره این صحبت‌ها بگویم.

او با تاکید بر بی‌اطلاع بودن کادرفنی از شرایط یزدانی گفت: درباره بحث اینکه کادرفنی و آقای مجیدی می‌دانستند که سیاوش شش ماه بعد از قراردادش سرباز می‌شود واقعا اینطور نیست. هم خود آقای مجیدی و هم ما واقعا مطلع نبودیم که سیاوش قرار است سرباز شود و اگر می‌دانستیم شاید تصمیمات دیگری می‌گرفتیم که هم به نفع سیاوش باشد و هم تیم استقلال.

مصطفوی ادامه داد: واقعا تیم استقلال از میانه فصل که دو مهره اصلی‌اش را از دست داد چه از نظر روحی و چه از نظر شکل تیمی آسیب دید. قطعا اگر ما می‌دانستیم سیاوش این فصل سرباز بشود تصمیم دیگری برای تیم می‌گرفتیم.

وی در واکنش به بحث‌هایی درباره مبلغ قرارداد و قرارداد خارجی مطرح شد عنوان کرد: واقعیت این است که ما و باشگاه متوجه پیشنهاد خارجی رسمی برای سیاوش نشدیم؛ شاید صحبت‌هایی با او کرده بودند و قول و قراری داده بودند که قطعا همینطور است ولی چیزی رسمی وجود نداشت و آقای مجیدی بارها ثابت کرده که جلوی پیشرفت بازیکنان را نمی‌گیرد و هر بازیکنی که می‌خواست برای ادامه زندگی، پیشرفت و موفقیت جای دیگری برود ایشان موافقت کردند. ایشان حتی وقتی برای بازیکن اصلی و مهم‌شان هم پیشنهاد خارجی آمد مواققت کردند. سیاوش هم قطعا رابطه خیلی خوبی با آقای مجیدی داشت و دارد و از این قاعده مستثنی نبود.

مصطفوی افزود: این رابطه به قدری خوب بود و خود سیاوش بازیکن ارزشمند و توانمندی بود که بالاترین رقم قرارداد پارسال برای سیاوش در نظر گرفته شد و طبق اطلاعاتی که من دارم هیچ بازیکنی رقم بیشتری از سیاوش یزدانی امضا نکرد. فکر می‌کنم سقف قرارداد باشگاه استقلال که ۹ میلیارد تومان بود، عدد بدی نباشد و این سقف به حق پارسال به سیاوش تعلق گرفت.

مربی فصل گذشته استقلال در پایان گفت: امیدوارم دیگر این سوءتفاهم‌ها ایجاد نشود و شرایط طوری رقم نخورد که تا زمانی که با هم هستیم و هر روز همدیگر را می‌بینیم با هم خوب برخورد کنیم اما پس از آن صحبت‌هایی مطرح کنیم که نه در شان ما باشد، نه در شان بازیکنان و مربیان باشگاه بزرگ استقلال.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دنیای امروز IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    باعرض ادب واحترام به نظرم خوب نیست حرفهایی زده بشه که بعدهاجزخاطره بدچیزی نباشه امیدوارم که دیگه این اخبارهاازباشگاه های پایتختی توسط شمارسانه هاکش داده نشه که واقعااین بازی باهوادارهای دوتیم پایتخت نشینه... باتشکر
    • سامان IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
      یزدانی میگه من ۶ ماه قبل و قبل بازی با الهلال به مجیدی در مورد سربازیم گفتم وجالب ایشون میگه مجیدی خبر نداشته
    • یه ایرانی IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
      ببین با خودت فکر کردی با جماعت ببو طرفی؟!! سفف شما ۹ میلیارد!!! بوده و شما بیشتر از اون به کسی ندادین!!!!! جل الخالق! بعد یزدانی نگفت چرا سال قبلش به دیاباته ۲۴ تا دادین؟ لابد چون قد بلندی داشت باید سقف رو براش بلندتر میگرفتین؟!!!! خدایا به این آدمها چی میشه گفت؟ یاد علی دایی افتادم و واکنشی که بعد از سوالهای عجیب دو خبر نگار داشت! آدم هنگ میکنه ... متحیر میشه ... اووووف ....
  • ابی از فلاح IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    خود سیاوش میگه با مجیدی حرف زده اونم چند بار،این قاشق نشسته میگه نخیر اصلا همچین چیزی نبوده و ما نمیدونستیم!!!!این سیاوحش میگه قرارداد خارجی داشتم و فرناز نزاشت برم در صورتیکه میدونه فرناز حاظر و ناظر هست و میتونه منکرش بشه، لی باز میگه،یعنی چی؟یعنی حتما بوده این اتفاق‌ولی این بی دندون میگه نه رسمی نبوده... باشه بابا تو همه داناااااا...میگم قیمت دستمال یزدی چقدر صعودش سرسام آوره.نگو باشگاه کیسه اینروزا زیادی بمال بماله
  • سلمان IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    همون حالا متوجه شدم نقش شما در استقلال چی بود.زبان سر مربی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی