انوشیروانی رییس وزنه‌برداری می‌شود/ متاسفانه پزشکان تاکنون تشخیص صحیحی انجام نداده‌اند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کیا قدمی ملی پوش سابق وزنه برداری ایران تغییرات صورت گرفته در راس مدیریتی فدراسیون را مثبت ارزیابی کرد.

دارنده چندین مدال جهانی و آسیایی که پس از بازگشت از رقابتهای جهانی ازبکستان در سال گذشته به علت مصدومیت دیگر درهیچ میدانی حاضر نشده است،حضور سجاد انوشیروانی را در راس فدراسیون مثبت می داند.او با بیان این مطلب گفت:«فدراسیون وزنه برداری در راس مدیریتی نیاز به تغییرات داشت که صورت گرفت و با حکم وزارت ورزش برای سجاد انوشیروانی به عنوان سرپرست جدید مسلما" فدراسیون به روزهای خوبش باز می‌گردد. حضورش را مثبت می‌دانم.»

او در ادامه به تغییراتی که انوشیروانی پس از استقرار در فدراسیون وزنه برداری ایجاد کرد، اشاره می‌کند: «نگاهی به اسامی بهداد سلیمی، کوروش باقری حسین مقامی و ... نشان از انتخاب بهترین های این رشته ورزشی برای پست های مختلف بوده است. اکنون کادر جدید فدراسیون نیاز به زمان دارد که برنامه های تدوین شده را اجرایی کند، البته عملکرد این کادر را در ماه های آینده می‌توان ارزیابی کرد.»

قدمی با اشاره به یکی از وظایف سرپرستان فدراسیون های ورزشی می‌گوید: «یکی از این وظایف برگزاری انتخابات است، انوشیروانی در فرصتی که در اختیارش است باید مجمع را برگزار کند و با توجه به شرایط موجود به نظرم بیش از ۹۰ درصد احتمال دارد که او به عنوان رییس فدراسیون برگزیده شود.»

ملی پوش سابق وزنه برداری ایران که پنج سال به همراه سجاد انوشیروانی در اردوهای تیم ملی بودند، از او به نکویی یاد می‌کند: «انوشیروانی از جمله مدیران تحصیل کرده، با انگیزه و سخت کوش است. تجربه ودانش لازم را برای اداره فدراسیون را دارد و در دوران قهرمانی نیز به بالاترین جایگاه ها نیز رسید.»

او درباره سپردن پست سرمربیگری تیم ملی به سعید علی حسینی نیز بیان می‌کند: «علی حسینی نیز از جمله مربیان با دانش و آشنا به علم روز وزنه برداری است، سال گذشته و به هنگام برگزاری همزمان اردوهای جوانان و بزرگسالان من خود شاهد دانش این مربی و ارتباط خوبش با شاگردانش بودم. علی بنظرم در کار جدید نیز موفق خواهد بود.»

ملی پوش کشورمان از بازگشت ملی پوشان معترض نیز صحبت می‌کند: «از اینکه ملی پوشان با رفع مشکلاتشان به اردوی تیم ملی بازگشتند، خوشحال هستم و برای آنان آرزوی موفقیت در این بازیهای کشورهای اسلامی را دارم. البته نکته ای که درباره این بازی ها باید جدی بگیریم این است که نباید فکر کنیم سطح مسابقات پایین است چرا که شماری از بهترین های وزنه برداری جهان از کشورهایی همچون ازبکستان و ترکیه در این رویداد شرکت می‌کنند.»

او که پس از بازگشت از رقابتهای جهانی ازبکستان، زانوی مصدومش را جراحی کرد از عدم رفع آسیب دیدگی‌اش می‌گوید: «متاسفانه با گذشت چندین ماه هنوز از این مصدومیت و جراحی،زانوی مصدومم خوب نشده است. این مصدومیت سبب شده تا نتوانم به خوبی تمرین کنم و از حضور در اردوها عذرخواهی کرده ام .متاسفانه پزشکان تاکنون تشخیص صحیحی انجام نداده اند برخی معتقد به انجام جراحی و برخی معتقد به استراحت و انجام فیزیوتراپی برای مداوا شده‌اند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی