نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟
دلیل تمدید نشدن قرارداد یک پرسپولیسی؛ می‌گویند او یک باند درست کرده بود!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت فوتبال گفت: به جز بایرن‌مونیخ که تقریباً هر سال در بوندس‌لیگا قهرمان می‌شود فکر نمی‌کنم بقیه تیم‌ها چنین شرایطی داشته باشند

رضا وطنخواه پیشکسوت فوتبال ایران درخصوص بازیکنان جدیدی که پرسپولیس به خدمت گرفته و جدایی رامین رضاییان، به نکته‌های زیر اشاره کرد:

*پرسپولیس در یارگیری بد عمل نکرده است و باید دید نفرات جدید در لیگ چگونه عمل می‌کنند.

*در مورد رامین رضاییان هم نمی‌دانم برنامه چه بود. او قبلاً هم پرسپولیسی بود و در این تیم بازی می‌کرد. می‌گفتند در تیم باند درست کرده ولی من حقیقتاً نمی‌دانم صحت دارد یا نه. به هرشکل مربی مسئول برد و باخت تیم است و او باید بازیکنانش را انتخاب کند.

دلیل تمدید نشدن قرارداد یک پرسپولیسی؛ می گویند او یک باند درست کرده بود!

*به جز بایرن‌مونیخ که تقریباً هر سال در بوندس‌لیگا قهرمان می‌شود فکر نمی‌کنم بقیه تیم‌ها چنین شرایطی داشته باشند. پرسپولیس این همه قهرمانی پشت سر هم به دست آورد. قشنگی فوتبال به همین است که همیشه یک تیم قهرمان نشود. از اینکه پرسپولیس برای ششمین بار قهرمان نشد ناراحتم ولی خوشحالم که تحولی در تیم‌های دیگر ایجاد شد.

*استقلال تیم خوبی بود که قهرمان شد، درست است حریف ما به شمار می‌رود ولی نباید از حقیقت فرار کرد.

*در بازی‌های تیمی واقعاً پیش‌بینی سخت است. در رشته‌های انفرادی رکورد افراد مشخص است و می‌شود کار را تا حدودی پیش‌بینی کرد اما در فوتبال به این شکل نیست. مثلاً دروازه‌بان خوب ما اشتباه کرد و گل‌های بدی خورد، اینها در فوتبال هست. خوشحال می‌شوم پرسپولیس قهرمان شود و از آن خوشحال‌تر خواهم شد که تیم ملی‌مان در جام‌ جهانی به مرحله بعدی صعود کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناسم IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    چجوریه که رامین واسه نیم فصل کلی دردسرکشیدتا اوردیمش به پرسپولیس ولی یکباره ورق برگشت وجداشد!!! آخه چه باندی غیراز باندی که بدستش بابت اسیب دیدگی بسته بودتشکیل داده!! والله! ! حیف رامین نبایدازدست میدادیمش.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی