به جای تمیروف با فرشاد پیوس قرارداد ببندند؛ قول می دهم بیشتر گل بزند!/ دلالان پدر قوتبال ایران را در آورده اند/ سردار آزمون محصول فوتبال روسیه است
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است بازگشت شرزود تمیروف به این تیم هیچ فایده ای ندارد چون در سطح این تیم بزرگ و هوادارانش نیست.

در خبرها آمده بود؛ با وجود آغاز تمرینات پرسپولیس برای حضور در لیگ برتر بیست و دوم، اما تمیروف که در ازبکستان حضور دارد در تمرینات غایب است چرا که عنوان شده بود کادرفنی پرسپولیس او را نمی‌ خواهد و قراردادش فسخ خواهد شد اما اینطور که به نظر می‌رسد، کادرفنی سرخپوشان نظرشان در خصوص تمیروف عوض شده است. در همین رابطه باشگاه پرسپولیس برای این مهاجم ازبکستانی بلیت هواپیما تهیه کرده تا تمیروف ۷ جولای (۱۶ تیر) به تهران برگردد. از آنجایی که بین تهران و تاشکند همه روزه پرواز مستقیم وجود ندارد، به همین خاطر این بازیکن از تاشکند راهی دوبی خواهد شد و پس از توقف چند ساعته در فرودگاه این شهر، به تهران خواهد آمد. با این وضعیت به نظر می‌رسد که تمیروف از سه روز دیگر در تمرینات پرسپولیس حاضر شود اما حضور او به منزله ادامه همکاری با این مهاجم ازبکستانی نخواهد بود. قرار است کادرفنی پرسپولیس چند روزی تمرینات تمیروف را درنظر بگیرند و پس از آن نظر نهایی خود را برای ماندن یا جدایی قطعی این بازیکن اعلام کنند. به نظر می‌رسد این تصمیم کادرفنی برای این خواهد بود که اگر مهاجم خارجی دوم به جز کاسیانو به پرسپولیس نیاید، آنها دست خود را در خط حمله خالی نکنند.

یکی از منتقدان شرزود تمیروف در فصل گذشته جمشید شاه محمدی مهاجم سابق پرسپولیس و تیم ملی و آقای گل سال های نه چندان دور فوتبال کشورمان بود. بر همین اساس بد ندیدیم نقطه نظرات شاه محمدی در خصوص بازگرداندن این مهاجم ازبک را بدانیم؛

آقای شاه محمدی خبر دارید که قرار است دوباره شرزود تمیروف به تمرینات پرسپولیس بازگردد؟

(می خندد) مبارک باشد!

جدی یا شوخی؟!

چه بگویم؟! کارنامه این مهاجم ازبک معلوم است و نمی دانم چرا باز دنبال او رفته اند؟

شما یکی از منتقدان جدی تمیروف در فصل گذشته بودید. چرا؟

با این مهاجم ازبک پدرکشتگی که نداشتم! او جای من را هم تنگ نکرده بود اما احساسم این است که ما در همین فوتبال خودمان حتی در لیگ دسته اول آزادگان ۱۰۰ مهاجم بهتر از تمیروف داریم.

روزی شما مصاحبه کردید و گفتید من با ۵۰ سال سن بیشتر از تمیروف گل می زنم؟

من مزاح کردم و به نوعی طعنه زدم اما مهاجمی که در نیم فصل دوم فیکس پرسپولیس بوده و فقط یک گل زده به چه دردی می خورد؟ من نه! همین الان به جای تمیروف با فرشاد پیوس قرارداد ببندند، قول می دهم با همین سن و سال بیشتر از تمیروف گل بزند!

به جای تمیروف با فرشاد پیوس قرارداد ببندند؛ قول می دهم بیشتر گل بزند!/ دلالان پدر قوتبال ایران را در آورده اند/ سردار آزمون محصول فوتبال روسیه است

ولی قبول دارید پیدا کردن مهاجم هم سخت شده است؟

بله، این حرف را قبول دارم و شاید هم یحیی گل محمدی چون مهاجم پیدا نکرده دوباره تمیروف را می خواهد برگرداند. متأسفانه ما کمبود مهاجم داریم و در زمینه تربیت فروارد گلزن خوب عمل نکردیم.

چرا؟

به خاطر حذف مربیان استعدادیاب و باشهامت! مربیانی که جرأت و جسارت استفاده از بازیکن جوان را دارند اما حالا جای خود را به مربیان حاضری خور و نتیجه گرا داده اند. در همین فوتبال و رده های پایه ای شما می توانید مهاجمان مستعد و گلزنی پیدا کنید که فقط به کمی توجه نیاز دارند اما کو جسارت؟ از طرفی دیگر مدیران ناکارآمد و غیر فوتبالی هم فقط نتیجه می خواهند و مربیان به این سمت سوق می دهند. ما سال هاست دیگر یک فرشاد پیوس، اصغر مدیروستا، ناصر محمدخانی و علی دایی در این فوتبال ندیدیم. سردار آزمون هم محصول روسیه است!

روسیه؟!

بله، اگر سردار آزمون در جوانی به روسیه نمی رفت و لژیونر نمی شد امروز در ایران شاید فوتبالش تمام شده بود. یکی مثل او یا مهدی طارمی گل های خودرویی هستند که ناگهان سربرآوردند.

به جای تمیروف با فرشاد پیوس قرارداد ببندند؛ قول می دهم بیشتر گل بزند!/ دلالان پدر قوتبال ایران را در آورده اند/ سردار آزمون محصول فوتبال روسیه است

یکی دیگر از سئوالات ما در خصوص قیمت بازیکنان ایرانی است. در تابستان امسال شاهد گران شدن عجیب و غریب قیمت فوتبالیست ها بودیم؟

متأسفانه این گرانی که در همه زمینه ها آزاردهنده شده است اما در فوتبال به نظرم نقش دلالان خیلی اهمیت دارند. دلالان پدر فوتبال ایران را درآورده اند! اراده ای هم برای برخورد با آنها دیده نمی شود؟بحث اراده نیست بلکه مدیران غیر فوتبالی به این دسته از دلالان اجازه می دهند که در فوتبال جولان دهند. برخی همکاران و دوستان مربی هم با این دلالان همنشین و رفیق شده اند و همین می شود که قیمت یک بازیکن متوسط و معمولی به ۲۰ تا ۳۰ میلیارد تومان می رسد.

آیا ما بازیکنی داریم که ۲۰ تا ۳۰ میلیارد تومان بیارزد؟

در ایران فقط مهدی طارمی و سردار آزمون این قیمت می ارزند. البته همه این حرف هایی که می زنیم یا بحث جدید سقف قرارداد بیهوده است و دلالان حرف اول و آخر را در این فوتبال خواهند زد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یه ایرانی IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    اتفاقا منم همیشه همینو میگفتم، الان فرشاد پیوس رو بزان داخل زمین خیلی بیشتر گل میزنه! ... و میگم کاش باشگاه جذبش میکرد برای تمرین اختصاصی با مهاجمهامون ...
  • مجید IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    دقبقا .... حق مطلب و ادا کرد... باید بررسی وکارشناسی شودکه چه کسی مسئول جذب این بازیکنان بی کیفیت بوده ؟ و اگر واقعا دست مافیا و واسطه گری در کار نیست ، مسبین این اشتباه مجازات شودند
  • Millad IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    گل محمدی ودور برش کارشون دلالیه پرسپولیس هیچی نمیشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی