نتایج گل گهر دوباره ۳ - ۰ می‌شود؟/ دردسرهای استفاده از پدیده جوان لیگ!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیر شهیم بازیکن تیم ماشین سازی و تیم ملی جوانان در حالی که صحبت از حضورش درتیم پرسپولیس به میان آمده بود در نهایت به تیم گل گهر ملحق شد.

بعداز حضور این بازیکن در باشگاه گل گهر مدیرعامل باشگاه ماشین سازی به این قرارداد اعتراض و اعلام کرد از این بازیکن و باشگاه گل گهر به کمیته وضعیت شکایت خواهد کرد.

بر اساس قانون تبعات فسخ قرارداد بازیکن بر عهده بازیکن و باشگاهی است که او را بخدمت می گیرد. اگر در این پرونده کمیته وضعیت رای به سود باشگاه ماشین سازی صادر کرد آن وقت امیر شهیم و باشگاه گل گهر جریمه و حتی محروم می شوند.

باشگاه گل گهر فصل گذشته به دلیل استفاده از بازیکن گابنی در ترکیب ۷ امتیاز را از دست داد. بنابراین و برای اینکه در فصل پیش رو با چنین مشکلی مواجه نشود ابتدا باید منتظر رای کمیته وضعیت در خصوص شکایت باشگاه ماشین سازی باشد. چون استفاده از این بازیکن در ترکیب در صورتی که حق با باشگاه ماشین سازی باشد دوباره بازی های گل گهر را ۳-۰ به سود حریفان اعلام خواهد شد.

فصل گذشته در حالی نتایج بازی های گل گهر ۳-۰ به سود حریفان اعلام شد که کمیته روابط بین الملل حضور بازیکن گابنی را در ترکیب تیم گل گهر قانونی دانست و حتی سازمان لیگ برای این بازیکن کارت بازی صادر کرد. از این رو صرفا ادعای بازیکن و حتی سازمان لیگ نباید برای گل گهر ادله قانونی باشد و مهم رای ارکان قضایی فدراسیون فوتبال از جمله کمیته وضعیت در مورد امیر شهیم است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یه ایرانی IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    آره رای هول هولکی حاصل جلسه نصف شب با پیژامه، بدون فرصت قانونی برای دفاع یا محرز شدن مساله برای طرف مقابل، بعدآخر فصل صدور رای رو گذاشتن بعد اتمام لیگ که اگه پرسپولیس دوم نشه سه بر صفر بنفعش اعلام نشه!!!!
  • کوهمره_جروق IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    اون نتیجه که حاصل تلاش و رشوه آجرلو بوده
  • هادی IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    از الان گلگهر استارت زد برا دادن سه امتیاز مفت به کیسه از شهیم تو بازی با کیسه استفاده کنه و کمیته انظباطی بگه بازیکن غیر مجاز بوده سه صفر به نفع کیسه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی