نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
به بهانه جدایی بازیکن پرحاشیه ای که از بی احترامی ها گلایه داشت/ برانکو: رامین جواب تلفن من را نمی دهد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدافع فصل قبل پرسپولیس حرف های جالبی بعد از جدایی اش مطرح کرد و خواستار احترام شد

رامین رضاییان بعد از یک نیم فصل حضور تقریبا ناموفق در پرسپولیس بار دیگر از این تیم جدا شد و برای فصل آینده جایی در جمع قرمزها نخواهد داشت.

رامین که در طول دوران فوتبالش کم حاشیه نداشته و حتی خیلی ها دوری او از تیم ملی را به خاطر مسائل غیرفوتبالی می دانند، در پستی اینستاگرامی از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد. در صحبت های رامین اما جمله عجیبی وجود داشت که در نوع خودش جالب بود. رضاییان در پست اینستاگرامی اش نوشت: کلمه احترام خیلی پرمعنیه.

رامین درحالی خواستار احترام از سوی مدیران پرسپولیس شد که خودش، هم امسال و هم چند سال قبل با سرمربی وقت پرسپولیس، رفتار درستی نداشت.

در بازی برگشت پرسپولیس و ذوب آهن در لیگ بیست و یکم رامین رضاییان در دقایق پایانی مسابقه، می‌خواست ضربه شروع مجددی برای تیمش بزند که تابلوی تعویض بالا رفت. رضاییان، می‌خواست پس از زدن این ضربه از زمین خارج شود اما کادرفنی، دستور تعویض داد. همین هم باعث شد رضاییان بعد بیرون رفتن از زمین، نسبت به این تصمیم اعتراض کند. کریم باقری، مثل همیشه وارد ماجرا شد و با جدیت خاص خودش او را آرام کرد. رامین هم که متوجه شد چه اشتباه بزرگی مرتکب شده، بلافاصله بعد از بازی از کادرفنی و هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد.

اوج حواشی رامین در پرسپولیس مربوط به سال اول حضورش در این تیم می شود. با تمام شدن لیگ پانزدهم، عجیب نبود که بعد از یک درخشش چشمگیر در پرسپولیس و تیم ملی، هوس بازی در یک تیم اروپایی به سر رضاییان بزند. چند وقتی خبری از او نبود و ناگهان سر از تیمی درآورد که نه پول باشگاه های عربی را به او می داد و نه اعتبار اروپایی ها را داشت. ناراحتی هواداران پرسپولیس از او، موجی از انتقاد را در فضای مجازی به راه انداخت اما رامین همچنان سعی می کرد در ترکیه هم با پیراهن پرسپولیس عکس بگیرد و خودش را پرسپولیسی بداند.

به بهانه جدایی بازیکن پرحاشیه ای که از بی احترامی ها گلایه داشت/ برانکو: رامین جواب تلفن من را نمی دهد!

با رفتن او، برانکو علاوه بر ماهینی، صادق محرمی را هم جذب کرد و پست دفاع راست قرمز ها کاملاً پر شد. حتی یکبار برانکو در خصوص رامین مصاحبه کرد و گفت او جواب تلفن من و باشگاه را نمی دهد. حجم دلخوری هواداران از طارمی و رضاییان و البته کودتا در ترکیه و شرایط نامناسب این کشور، چنان جوی برای آن ها ایجاد کرد که طارمی ترکیه را ترک کرد و به پرسپولیس برگشت. رضاییان که خیلی ها او را عامل هوایی شدن طارمی می دانستند، ماند و حتی در یک بازی دوستانه، گل قشنگی هم برای ریزه اسپور به ثمر رساند اما با گذشت چند وقت، رامین هم برگشت. ولی برانکو، دیگر او را نمی خواست و راضی به بازگشت رضاییان نبود. هم پرسپولیس در آن پست دو بازیکن خوب داشت و هم این که بخشش رامین می توانست پایه گذار یک رسم بد در تیم شود. در نهایت احساسات هواداران بر منطق برانکو چیره شد و رامین بازگشت، اما هفته ها نیمکت نشین بود.

در نهایت هم بعد از اختلاف با برانکو و البته درگیری با علیپور در دبی، توسط برانکو کنار گذاشته شد. رامین حتی در این فصل و در یک برنامه تلویزیونی از کیفیت همبازیانش در پرسپولیس انتقاد کرده بود. موضوعی که باعث دلخوری شدید آن ها و همچنین یحیی گل محمدی شد و شاید یکی از دلایلی که قرارداد این بازیکن تمدید نشد، همین بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابرام US ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    اشکا ل از(را مین) نیست . تر بیت اجتما عی وا پس گرا یانه با علم کردن حرکت نا معقول و بی نزاکت برانکو ٬ بی جهت بازیکنی با قا بلیت های فنی بالا نظیر را مین رضا ییان را از گردونه خا رج می کند. هر دو طرف ما جرای مقابل این با زیکن ٬ برای تو جیه عمل اشتباه طرد را مین ٬از هم کمک گرفته و به یاری هم می آیند «همان روباه و شا هدش» . هرگز نه یحیی و نه برانکو صریحا نگفتند ٬که البته توانایی آنرا نداشتند ٬ که برای همه دلیل این نخوا ستن خودشا ن را بیا ن کنند . در جا معه تو سری خور با خلق و خوی مستبد ٬ نظیر ما ٬ حتی افرادی از دل استبداد ما رشال تیتو ی یوگسلاوی سا بق هم هوس می کنند که « مستبدانه» انضباط را بهانه کنند و عقده گشا یی متکبرانه خودرا تحمیل ما نما یند و به به و چه چه « ما شا الله برا نکو» هم گوش فلک را کر کند و گلمحمدی ها هم اورا ملاک حرکت نا جوانمردانه حذف یکی از بهترین بازیکن ها ی حال حا ضر ایران از تیم محبوبش « پرسپولیس» نما ید . العا قل تکفیه ا لا شاره .
    • رضایاک IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
      تحلیل قشنگی بود ممنون❤️🌹👍

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی