تشدید درگیری بین شکیرا و پیکه/ بچه‌ها نباید از اسپانیا خارج شوند، حتی برای تعطیلات!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شکیرا موضع خود را مشخص کرده است: او می‌خواهد بارسلونا را ترک کند و با دو فرزندش در میامی زندگی کند، اما به رضایت جرارد پیکه نیاز دارد تا میلان و ساشا بتوانند اسپانیا را ترک کنند، اما این بازیکن فوتبال با یک «نه» قاطع پاسخ داد.

شایعات زیادی در مورد دلایل جدایی شکیرا و پیکه منتشر شده که اصلی‌ترین آنها خیانت بازیکن بارسلونا است، اما فعلا تنها چیز مهم این است که یک نبرد حقوقی پیچیده برای حضانت فرزندان آن‌ها پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، ستاره کلمبیایی تا زمانی که به همراه دو فرزندش برای زندگی به میامی نرود، آرام نخواهد گرفت و برای رسیدن به این هدف هر کاری لازم است انجام خواهد داد، حتی انتشار گزارش‌هایی که برای پیکه چندان خوشایند نخواهند بود. اما پیکه به آن‌ها اجازه خروج از کشور را حتی برای سفرهای کوتاه تفریحی نمی‌دهد. پیکه اجازه نمی‌دهد شکیرا فرزندانش را به میامی ببرد چون نمی‌خواهد پدر غایب باشد. منبعی به رسانه‌ها گفت: «پیکه نمی‌گذارد شکیرا او را از فرزاندش جدا کند. نمی‌خواهد برای دیدن فرزندانش مجبور به زندگی در میامی بشود. او به هیچ وجه به شکیرا اجازه نمی‌دهد که با فرزندانش برود.»

اگرچه پیکه در حال حاضر آرام است، چرا که فرزندانش بدون رضایت او نمی‌توانند اسپانیا را ترک کنند. اما گزارشی که شکیرا در حال آماده کردنش است می‌تواند تصویر پیکه را تحت تاثیر قرار دهد و باعث مذاکره و توافق بین آنها شود. اما او فعلاً نمی‌خواهد حتی برای تعطیلات هم به آنها اجازه خروج از اسپانیا را بدهد.

این منبع در پایان گفت: «حتی به طور موقت هم اجازه خروج را نمی‌دهد. او می‌داند که بعداً در صورت امتناع شکیرا ممکن است مشکلات زیادی برای بازگرداندن آن‌ها به اسپانیا داشته باشد و می‌خواهد به هر طریقی از بروز چنین مشکلاتی اجتناب کند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی