نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پیروانی: هر ۳ بازی را در جام جهانی می‌بازیم/ تا دیر نشده کی‌روش را سرمربی تیم ملی کنند/ ایمان داشته باشید فوتبال ایران نابود خواهد شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

افشین پیروانی سرمربی سابق فجرسپاسی اعتقاد دارد با این رویه که برای بازیکنان هزینه می‌کنند، فوتبال ایران در ورطه نابودی قرار خواهد گرفت.

غلامحسین پیروانی درباره هزینه‌هایی که باشگاه‌ها برای بازیکنان انجام می‌دهند گفت: فوتبال ایران کاملا در شرایط نابرابر قرار دارد یک تیم ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه می‌کند ولی یک تیم ۸۰ میلیارد. اگر این رویه ادامه پیدا کند مطمئن باشید تا ۵ سال آینده همه باشگاه‌ها بر شکست می‌شوند و ایمان داشته باشید فوتبال ایران هم نابود خواهد شد.

وی افزود: واقعا سرسام آور است بازیکنی ۲۰ تا ۳۰ میلیارد برای یک فصل قرار داد ببندد، قیمت فوتبالیست‌های ایرانی از خارجی‌ها بیشتر شده است. یک ضرب المثل است که می‌گوید؛ «فواره چون بلند شود سرنگون شود» واقعا تا چه زمانی باید این شرایط وجود داشته باشد.

او ادامه داد: باشگاه‌های فوتبال کلا کار سازندگی را فراموش کردند، البته حق هم دارند چرا که هیچ کسی به فوتبال پایه اهمیتی نمی‌دهد. چه سرنوشتی برای تیم‌های سازنده مثل برق شیراز، راهن آهن، ابومسلم، دارایی و ... رخ داد، همگی نابود شدند.

پیروانی در ادامه به گروه بندی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اشاره کرد و گفت : نباید فریب بخوریم که گروه ایران آسان و راحت است. حریفان ما با ساختاری قدرتمند و بازی‌های تدارکاتی در میدان حاضر می‌شوند، ما نیاز به چند بازی تدارکاتی مهم داریم تا بازیکنان مقابل تیم‌های بزرگ محک بخورند. اما با این شرایط که در تیم ملی شاهد هستیم انتظاری جز ۳ شکست نداشته باشید.

پیروانی: هر ۳ بازی را در جام جهانی می بازیم/ تا دیر نشده کی روش را سرمربی تیم ملی کنند/ ایمان داشته باشید فوتبال ایران نابود خواهد شد!

او در پایان در پاسخ به این سوال که بهتر نیست سر مربی تیم ملی کشورمان برای جام جهانی تغییر کند، اظهار داشت: به نظر من کی روش بهترین گزینه برای تیم ملی است، او چند سال برای تیم ملی زحمت کشید و شناخت خوبی روی فوتبال ایران و حتی حریفان دارد. اگر کی روش سرمربی تیم ملی بود قطعا اردوی‌های تیم ملی و بازی‌های تدارکاتی بصورت منظم و دقیق برگزار می‌شد. باور کنید اگر کی روش سرمربی تیم ملی بود فدراسیون کاسه چه کنم در دستش نمی‌گرفت و اجازه نداشتند برای بازی تدارکاتی انتخاب امروز و فردا کنند. او با زور هم که شده بود، کاری می‌کرد تا فدراسیون به وعده‌هایش عمل کند. به نظر من تا دیر نشده کی روش را برای تیم ملی بیاورند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • وحید IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    دقیقا درست گفته . با این وضعیت فقط 3 باخت در انتظار تیم ملی است
    • P IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
      حالا باخت مهم نیست مربیان کروات بد باخت میدن ما با کی روش با روسیه 1-1 مساوی کردیم ولی عربستان 5 تا ازش خورد اون خیلی افتضاح بود و بازی روسیه و اسپانیا هم اثبات کننده قدرت فوتبال ما هم بود چون روسیه هم اسپانیا رو حذف کرد ما هم جلو اسپانیا کم نیاوردیم پس حاصل تلاش کیروش ایجاد ثبات در نتیجه گیری و بازی پایاپایه و برد و تساوی و باخت در یک شرایط قابل قبول و معقول قرار میگیرن
    • هادی IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      با اسکوچیچ همون بازی اول رسوا میشیم بیشتر از پنج تا گل میخوریم هیچی بارش نیست هیچی
  • علی IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    متاسفانه فدراسیون و اسکوچیچ نا کارمد هستند و کی روش بهترین گزینه است
  • سعید IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    شاغلام حرف دل ما را زدی . بخدا اگر کی روش بیاد تیم انگیزه زیادی داردو با 3 شکست از جام جهانی بر نمی گردیم
  • عباس IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    اگر همه مردم هم بگن کی روش را بیاورید ، مسولان فدراسیون کار خودشان را می کنند
  • mohsen IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    اینکه بازی و تدارک لازم تهیه بشه به فدراسیون و وزارت خانه ورزش ربط داره چرا نباید برای اسکوچیچ این تدارکات دیده بشه همه خوب می دونند که ما با کی روش دو بار به جام جهانی رفتبم و هر دو بار از گروهمان صعود نکردیم و همه هم این را می دونن که عوض کردن مربی الان که زمانی تا جام جهانی نمانده یه اشتباه بزرگ هست که در جام جهانی 1998 هم تجربه اون رو داریم و این رو هم می دونیم که دستمزد کی روش زیاد هست و این مربی از نظر اخلاقی مشکل داره و هرجا هم رفته این مشکل رو داشته این رو هم می دونیم که این آقا وقتی مربی بود ما به عراق بحرین و لبنان باختیم و از ژاپنی که به قطر باخت 3 تا خوردیم علاوه بر آن حضور این مربی یعنی دو دستگی بین هوادار های تیم ملی حالا سجادی و ماجدی چرا باید به دنبال تعویض سرمربی تیم ملی باشند فقط یه دلیل به نظرم می رسه که فقط یک باشگاه و پیشکسوت هاش از همون زمان صعود به جام جهانی مخالف اسکوچیچ بودن دایم علیه اسکوچیچ مصاحبه می کردن این نشان می ده که این تصمیم در جهت منافع اون تیم هست و جز هزینه گذاشتن روی دست تیم ملی و تفرقه بین هوادارها چیزی ایده تیم ملی نمی شه
    • F IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
      آره باید اسکوچیچ باشه تا دلالی تیم لنگ ادامه داشته باشه
  • مریم IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    تا تیم ملی در جام جهانی آبرو ریزی نکرده کی روش را بیاورید
  • هادی IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    اولاً غلام پیروانی نه افشین پیروانی ، دوم اینکه ورشکست درسته نه برشکست سوم اینکه کی روش تنها راه نجات تیم ملی هست
  • حماقت همچنان باقی است: IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    این همه مربی خوب تو دنیاست فقط چسبیدن به کیروش. به خدا اگه اسم ۲۰ تا مربی خوب دنیا رو بلد باشی آقای پیروانی. مگه قراره با اسکوچیچ یا هر خر دیگه‌ای بریم مرحله بعد که انقد کیروش کیروش میکنی. کافیه یه مربی دفاعی به تیم اضافه بشه تا رو ساختار دفاعی تیم کار کنه و بازی دفاعی رو یاد بگیریم. چرا بعضیا هنوز دنبال اختراع چرخند؟! به جای برگشت به عقب بهتره مسیر رو اصلاح کنیم آقای بیسواد. یعنی یه آدم درست و حسابی تو این مملکت وجود نداره. آقا اگه یه خونه پشت بومش آب بده که نمیرن کلشو خراب کنن از نو بسازن. میرن همون تیکه رو ترمیم میکنن. نکته بعد اینکه شما فوتبالیا همیشه خدا کارتون بوده که شیش ماه قبل از بازی با کره و ژاپن و بحرین و عراق و بازیهای جام جهانی جامعه رو از باخت پرگل تیم ملی بترسونین. به خدا شماها اگه چیزی حالیتون باشه. آقا دفاعت ایراد داره خب برو درستش کن نه اینکه مربیتو عوض کن. شما که عرضه جور کردن چهار تا بازی تدارکاتی رو ندارین اون وقت میخوایین تیم کجا آبدیده بشه؟! نکنه توقع دارین بازیکنا تو خواب کنار هم بازی کنن!! به خدا شماها هیچی حالیون نیست. آقا چاپ کن لطفا.
    • عادل IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      آقاي باهوش ! درست كردن خط دفاعي با زدن يك دكمه درست و ترميم نميشه ! دفاع خوب كردن يك سبك فوتباليه كه بعضي از مربيان روي آن اشراف دارند . انتخاب و شناخت بازيكن ، روش تمريني بر اساس آناليز تيم هاي حريف ، انجام تمرينات روحي و رواني و متحد كردن تيم ، ايجاد انگيزه ، انتخاب نوع حريف تداركاتي و مرور كردن دستورات و ….. ! چيزي كه ما در زمان كيروش در تيم به خوبي مي ديديم ،..،
    • حماقت همچنان باقی است: IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      آقای عادل خان شما ظاهرا فوتبالو با آپولوسازی اشتباه گرفتی. ابزار کار مربی بازیکنه. مربی وقتی بهترینها بازیکنای مورد نظر سیستمشو پیدا کرد دیگه احتیاج نیست به فکر آپولو هوا کردن بیفته. فقط باید روی سیستمش کار کنه و با تمرین درستش کنه. کامنتتو دیر دیدم وگرنه همون موقع جوابتو میدادم. نکته بعد اینکه بازیکن اگه بازیکن باشه چشم بسته دستورات تاکتیکی مربی رو اجرا میکنه و این طور نیست که سالها وقت بخواد تا دفاع کردنو یاد بگیره. اونی که وقت میخواد حرفه‌ای نیست، یه آماتوره که انگار تازه از نونهالی در اومده. توی دهات ما به امثال شما میگن عقب مونده. شما ظاهرا توی صد سال پیش گیر کردی و فکر کردی بازیکن باهوش بعد مثلا دو سال دوزاریش می‌افته که چیکار باید بکنه. بازیکنی که با تغییر سیستم بخوای دوباره تکل و شوت و اوت و کرنر و... رو بهش یاد بدی ببخشید یه احمقه نه بازیکن.
  • Koresh ahvaz IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    تیم خوبی داریم مربی بزرگ و خوبی هم داریم ولی فدراسیون خوب نداریم همه دنبال دلالی و حقی از فوتبال هستند در بهترین شرایط و بدترین موقع دست به یکی شدن و رییس فدراسیون عوض کردند فقط دنبال حق خوری بودند
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    ولز و آمریکا رو میبریم از انگلیس میبازیم و صعود میکنیم
  • محمود IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    حرف درست و منطقی
  • سهراب DE ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    از ما هواداران فوتبال نمیشنفن از این مرد استخون خوردکرده تو زمین چمن بشنفن. به مولا راس میگه! باسواد نیستین باشه! باهوش نیستین نباشین! مدیریت بلد نیستین بازم میگیم باشه! مسلمون که هستین خدانکرده! بعنوان یه مسلمون کار رو بدین دست اهلش! اونم نیستین؟ وا ویلا!!!!!!!!!
  • مجید IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    خب مگه فا وتبا خب مگه فوتبال ایران بااین از وضاع بی پولی و تدارکات تیم ملی و کشورهای دیگه ما رو دست میندازن راهی داریم جز آن وردن کی روش طرف میا د با ما قرارداد بازی دوستانه میبنده ۱۲۰۰۰ کیلومتر تا کاناداهم مییریم بعد میگن به احترام هواپیمای تا اکراینی بازی نمیکنیم خب میخان مارو تو دنیا سوژه خنده کنن الان هم فیفا از قصد ایران رو تو سیاسیترین گروه جام جهانی گزاشته تو بهمون با اسکوچیچ مربی درجه دو باشگاهی بخندن تو قطر بابا دقت کنید قرار بوده گروه دو این تیما باشن انگلیس ایران امریکا روسیه روسیه با جنگ تا اکراین ر فت کنار جاش قرار شد اکراین بیاد ولی ولز اومد بالا پس تا دیر نشده کی روش بیارید شما که در نهایت میاریدش پس بجنبید
  • هادی IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    والا درست میگه ، با این شرایط در جام جهانی فقط زنگ تفریح میشیم
  • حسین پهلوان باقر IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    اونایی که بزرگ بزرگ میکنند و منظورشان دقیقا دلال موزامبیکی است رزومه اش را بگویند که تا حالا چند تیم را قهرمان کرده ؟ البته به جز منچستر یونایتد که به عنوان کمک مربی کار میکرده و به قول مهدی رحمتی که باید حرفش را با طلا نوشت که گفت دلال موزامبیکی برای نفر دوم بودن خوبه. هواداران و شیتیل بگیرهای دلال موزامبیکی اگر توانستند یک جام فقط نام ببرند که به عنوان نفر اول برده باشد من میگویم ... خوردم و 3 بار ... به زمین میکوبم
    • افشین IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      عزیزم اونیکه میگی دلاله برانکوئه که ثابت شد پکیج فروشه الانم میدانم برای چه داری تهمت میزنی و میسوزید چون اگه بیاد آقاتون دیگه جایی برای آپشن تیم ملی نمیمونه تو تیمتان و دستتان کوتاه میشه از تیم ملی پس خجالت بکش و شرم کن دلال تو تاریخ فوتبال ایران یکی داشتیم اونم برانکو بود یادمان نرفته چه بازیکن هایی آورد پیروزی و با یک بازی نکرده کلی پول به جیب زدن کیروش هرچی هم باشه فاسد نیست اگه بود یکی با دلیل و سند محکومش میکرد عین علی کریمی و اثبات دلال بودن سمپاش اعظم
  • حسین پهلوان باقر IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    آقای پیروانی احترام شما از نان شب واجبتر ولی شما که پیش بینی میکنی با اسکوچیچ هر سه بازی را میبازیم لطف کن پیش بینی کن در سه بازی با دلال موزامبیکی چه نتیجه ای میگیریم؟
  • Ali US ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    بزرگواران هرمربی که بهش اختیار وقدرت داده شود و با کسب هرنتیجه ای ازش تقدیر شود جز جناب خوش اقبال کیروش چه کسی است اگر مورد دوم در دنیای فوتبال دیدید وپیداکردید آنرا اعلام بفرمایید یافت می نشود جسته ایم ما.مربی که با سیستم چهار شش صفر سه مسابقه که اسمش فوتبال است را تحویل می دهد ودر ازای این اتوبوس چیدن و بیکاره ساختن دو گلزن تیم آقایان آزمون و طارمی در نقش تخریبچی و دفع توپ صرف ،ودرپایان بازی ودیدن نتیجه باخت تیم یک مشت به مربی تیم مقابل حواله کرده وحواله های دلاری و یورویی و پوندی درجیبانش وچمدان های هدایای مختلف در دستان کشورمان را ترک وبعد چند پیام تشکر برای حامیانش ارسال و دیگر تمام
  • محمد IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    مگه کیروش چه میتونه بکنه که همه به کیروش چسبیدن . اصل کاری مسئولان فدراسیون که وظیفه برگزاری بازیهای تدارکاتی که حداقل در جام جهانی هستن و دوم مسئله اصلی خود بازیکنان هستند که باید در زمین موقعیت ایجاد کنن و فرصت رو به گل تبدیل کنن . مربی نقش چندانی در بازی نداره . کیفیت بازیکن مهمه نه اسم مربی .
  • Mohammad IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    فدراسیون داغون حتی یک آدم فوتبال بلد ندارد یک بچه ابتدایی هم میفهمد سطح مربی که اوج افتخاراتش مربیگری صنعت نفت آبادان بوده جام جهانی فوتبال نیست ...... آبروی کشور برای این جماعت هیو اهمیتی ندارد ....
  • فرشاد IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    ما باید این مطلب را قبول کنیم که از سه تیم دیگر همگروه خود ضعیفتر تر هستیم و نباید انتظار معجزه از تیم ملی داشته باشیم.مطمئن باشید تیم ملی چه با اسکوچیچ و چه با کی‌روش در مقابل این تیم ها شانسی نداره.با آوردن کی‌روش علاوه بر اینکه بار مالی بیشتری به کشور تحمیل می‌شود و بهانه لازم هم به او خواهیم داد که در صورت عدم نتیجه گیری نداشتن بازی تدارکاتی و مدت زمان کم حضورش در کادر فنی دستاویز قرار خواهد داد و از پاسخگویی طفره خواهد رفت
  • علی IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    پس میفرمایید ما ایرانیا وفدراسیون باید چوبو زور بالا سرمون باشه تا کاری بکنیم خودت داری میگی با کیروش میشه بازی تدارکاتی گذاشت ولی بدون اون نمیشه پس ضعف از ما هستش که بازور کاری رو انجام میدیم کاری به برگشتن اومدن یا نیومدن کیروش نداریم ولی این رویه اصلا صحیح نیست که بازور کاری کنیم چطور زمان طاغوت که اجنبیا این کارو میکردن برای هدایت وپیشرفت کشور میگفتید غلطه واجنبی پرستیم ولی الآن میگید که واجبه زور اجنبی بالا سرمون باشه اتفاقا مشکل از خود ما هستیم که تفرقه افکنیم همه باهم مشکل داریم ربطی به اجنبی نداره
  • ایران IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    بر خلاف برادرش افشین جناب شاغلام همیشه حرف حق زد و بی غرض و دلسوازانه نظر می دهد. امیدوارم مسئولان فدراسیون دست از لجاجت بردارند و تا دیر نشده کی رش را بیاورند. همین مدت زمان هم با توجه به شناخت کی رش از فوتبال ما کافی است. حتی اگه کی رش هم نشد با یه گزینه داخلی بریم خیلی بهتره چون اسکوچیچ هیچی برای نمایش و عرضه ندارد.
  • امید IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    لطفا هر کاری میکنید زودتر خواب هستید احتمالا وقت ندارین بازی تدارکاتی ندارید
  • ب IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    آخه اگه این آقای پیروانی مربی خوبی بود الان تو لیگ برتر مربی گری میکرد.آخه این آقا چه دانش فوتبالی ای داره که نظراتش رو چاپ میکنین.البته خبر ورزشی کی‌روش پرست مجبوره.چون کسایی که فوتبال حالیشونه و دانش فوتبالی دارن موافق اسکوچیچ هستن واسه همین خبر ورزشی مجبوره بره دنبال این آدمای بی سواد.ولی به کوری چشم موافقای کی‌روش با همین اسکوچیچ صعود میکنیم و همه طرفداران کی‌روش اتوبوسی باید برن غاز بچرونن
  • مهدی IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    اسکوچیچ مربی خیلی خوبی هست و باید قدرش را بدونیم و الکی خودمان را معطل نکنیم
  • دانیال هوشمند IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    دوستان، هیچ کس به یک نکته توجه نکرده. ایران فقط میخواد مقابل آمریکا و انگلیس آبکش نشه، و تنها کسی که قطعا آبکش نمیشه کیروشه. ولی با مربیان دیگر، احتمال آبکش شدن ۵۰ درصده. کیروش شناخت کاملی هم از فوتبال ما دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی