نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
درباره وریا به آجورلو تذکر دادم ولی او برعکس رفتار کرد/ بازیکنان استقلال از این حرکت ناامید شدند/ آقای دلال یکی دیگر را جای حسین‌زاده می‌آورد!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: رفتاری که با وریا غفوری انجام شد درست برعکس توصیه‌ای بود که من به آجورلو کرده بودم تا جوان تازه وارد استقلالی عاقبت فوتبالش در این تیم را بی‌فایده احساس کند.

حسن روشن بازیکن اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره خداحافظی وریا غفوری از استقلال و انتقال احتمالی امیرحسین حسین زاده به شارلوا بلژیک اظهاراتی را مطرح کرد:

مطلع شدید که وریا غفوری از استقلال خداحافظی کرد؟

این اتفاق در کل برای استقلال خوب نبود. در واقع آقای آجورلو در این باره خوب عمل نکرد. اتفاقی که می‌توانست یک الگوسازی برای آینده استقلال باشد درست برعکس اتفاق افتاد و همه الگوها را از بین برد. وقتی بازیکنان جوان استقلال می‌بینند که چه رفتاری با قدیمی طرح‌های تیم می‌شود متوجه می‌شوند که این تیم ارزش ماندن ندارد.

ممکن است بیشتر در این باره توضیح دهید؟

زمانی که ما جوان بودیم به قدیمی‌ها نگاه می‌کردیم. می‌دیدیم که مدیران باشگاه چه رفتاری با آنها دارند و آنها چطور در قبال تیم تلاش می‌کنند. چشم جوان به کاپیتان تیم و بزرگترهاست. وقتی جوان امروز استقلال عاقبت کارش را وریا غفوری ببیند با دیدن گوشه اولین اسکناس قید استقلال را می‌زند و پیراهن را از تنش درمی‌آورد. در صورتی که نباید اینطور باشد. من این موضوع را به آجرلو گفته بودم.

درباره وریا به آجورلو تذکر دادم ولی او برعکس رفتار کرد/ رفتار استقلال با کاپیتانش بازیکنان را ناامید کرد/ آقای دلال یکی دیگر را جای حسین زاده می آورد!

چه زمانی این صحبت را کرده بودید؟

وقتی که جراحی کرده بودم آجورلو به دیدنم آمد. در همان ملاقات به او گفتم دو مسئله خیلی مهم در استقلال باید مورد نظرش باشد. اول این که آکادمی‌باشگاه را فعال کند تا تولید بازیکن در خود استقلال انجام شود و دلال‌ها همه کاره استقلال نباشد. دوم هم به او گفتم باید احترام به پیشکسوت‌ها را در مدیریتش رعایت کند. گفتم روزهایی که بازی استقلال برگزار می‌شود در همان هتلی که تیم ناهار می‌خورد در میز بغل دستی بازیکنان، تعدادی از قدیمی‌ها را دعوت کنید و به آنها هم یک ناهار بدهید. وقتی بازیکن از این میز نگاه می‌کند و می‌بیند باشگاه به پیشکسوتان چطور احترام می‌گذارد با خیال راحت قراردادش را تمدید می‌کند و عاقبتش را روشن می‌بیند ولی الان آجورلو کاملاً برعکس عمل کرد.

درباره وریا غفوری؟

بله! الان بازیکن تازه وارد استقلال به وریا غفوری نگاه می‌کند و پیش خودش می‌گوید روزی مثل لیمو هر وقت آبم تمام شد من را هم دور می‌اندازند. این کار خوبی نبود که آجورلو با کاپیتان استقلال کرد.

این روزها صحبت از انتقال احتمالی امیرحسین حسین زاده به شارلوا بلژیک مطرح است. قبل از این هم انتقال‌های ناموفقی به این باشگاه صورت گرفته بود مثل نورافکن. سال گذشته هم مهدی قائدی به الاهلی رفت ولی نتوانست به آنچه مدنظرش است دست پیدا کند. نظر شما در این باره چیست؟

من به اسامی‌که شما گفتید یعقوب کریمی‌را هم اضافه می‌کنم. ما زمان یعقوب کریمی‌همین بحث را داشتیم. چون این بازیکنان با دلال‌ها در ارتباط هستند، نمی‌دانند چه بلایی بر سرشان می‌آید.

این موضوع را بیشتر باز می‌کنید؟

در زمان قدیم، بازیکن جوان به استقلال می‌آمد و بعد از اینکه چند سال بازی می‌کرد مثل آندو و یا جباری با پول خوب به تیم‌های دیگر یا خارج از کشور منتقل می‌شد اما چند سال در همین تیم بازی می‌کرد. ولی الان این جدایی‌ها خیلی سریع اتفاق می‌افتد.

درباره وریا به آجورلو تذکر دادم ولی او برعکس رفتار کرد/ رفتار استقلال با کاپیتانش بازیکنان را ناامید کرد/ آقای دلال یکی دیگر را جای حسین زاده می آورد!

دلیلش چیست؟

دلیلش این است که آقای دلال می‌خواهد بلافاصله این جوان را رد کند تا یک جوان دیگر را به جایش به باشگاه استقلال بیاورد و دوباره از انتقال همان نفر به یک تیم دیگر سود ببرد. یادمان هست یعقوب کریمی‌را ۵۰ میلیون فروختیم؛ بعد با ۸۰۰ میلیون تومان کرایه اش کردیم! این قبیل اتفاقات را دلال‌ها، سرمربی و مدیرعامل برای باشگاه رقم می‌زنند. چند وقت پیش در ملاقات با آقای رئیسی به او گفتم که باید دست دلال‌ها را از فوتبال قطع کند.

اما ایجنت‌های فوتبالی در همه دنیا فعالیت می‌کنند؟

بله! آژانس دارند، شرکت دارند و خیلی‌ها در این زمینه در دنیا فعالیت می‌کنند اما با این نقل و انتقالات کاری می‌کنند که کشورشان سود ببرد نه اینکه جیب‌ خودشان پر شود. اینجا هر کاری می‌کنند تا فوتبال نابود شود ولی در عوض سپرده حسابشان بالاتر برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • علی IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    اخ اخ یعقوب کریمی چی شد اصلا، کجاست؟
    • تاجی اصیل IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
      پروژه دورتموند سازی استقلال خیلی وقته شروع شده و حذف وریا هم یکی از عملیات همین پروژه هست! فوتبالیها این پروژه رو خوب میدونن چیه!! سالی که دورتموند قهرمان شد و بعدش به اسم جوان سازی چجوری دورتموند رو بیچاره کردن!!! امسال هم دقیقا این کار برای استقلال داره اتفاق میفته و استقلال رو امسال میخوان نابود کنن!!! جذب بازیکن های جوان که هیچ اسم و رسمی ندارن و حذف قدیمیترهای استقلال... استقلال به بازیکنی نیاز داره که بازی دربیاره نه بازیکن جوانی که هیچ اسم و رسمی نداره و جلوی سی هزار تماشاچی دست و پاهاش میلرزه! پرسپولیس بر این اساس یارگیری کرد حتی اگر میانگین سنیشون بالا باشه همشون بازی دربیار هستند و برعکس استقلال رو امسال به قهقرا خواهند برد! ما از امثال مددی ایراد میگرفتیم بخاطر اینکه بی کفایت بودن وبخاطر انتصابی بودنشون مجبور بودن دیکته های وزیر وقت رو مو به مو اجرا کنن ولی الان گیر کسانی افتادیم که توی ادعا همه رو کنار میزنن ولی توی عمل مشخص نیست از کجا دارن خط میگیرن تا خوش خدمتیشونو ثابت کنن این وسط تنها چیزی هم که اهمیت نداره استقلال هست و ظاهرا امسال هم قهرمان بیرون زمین انتخاب شده و ای
  • آنالیزور DE ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    آجرلو چیکاره س که وریا رو شخصا" حذف کنه ، آقای روشن ؟؟ فرهاد هم واسه همین که تو دام حاشیه حذف وریا نیوفته استقلال رو بیخیال شد و رفت . از شما بعیده که پس پرده رو بیخبر باشی
    • Ali US ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
      کاربر گرامی آنالیزور : لازم است خدمت شما عزیز، عرض کنم که جناب مجیدی که خوب بلد بود و خوب بلد است منافع خودش را مثل یک پروژه چند منظوره طراحی و جانمایی و اجرا کند دو ماه ونیم قبل از پایان لیگ قراردادش را با تیم اماراتی امضاء کرده بود.پس تمام آن ننه من غریبم ها برای رد گم کردن و سود بردن خودش به طور مضاعف بوده و مانند یک بازیگر ،بازیش را خوب که چه عرض کنم به طرز فوق العاده در صحنه ای به نام تیم استقلال به نمایش گذاشت و تماشاگران سحر شده بوسیله شبکه های مجازی که دیگر به شبکه های مجیدی مشهور گشته بودند با تشویق فراوان نقشش را تکمیل کردندو با سود چند جانبه خودش وزیان چندین جانبه تیم استقلال پرده افتاد و تمام.
  • ا. IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    تومصاحبه های وپیشکسوتان رقیب هرموقع آقای روشن مصاحبه کرده ،متن مصاحبه را میخونم،چون منطقی،بدون تعصبات رنگی و واقع بینانه حرف میزنه،وبدون چشمداشت به مال، پست و مقام باشگاه وجذب فالوور حقایق فوتبال کشور وباشگاهش رابازگومیکنه
    • امیر پاشا IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
      خواهشن رفتن پول پرست فرهاد مجیدی را به سلطان کاپیتان ها نچسبانید ،،وریا کجا اون پول پرست کجا
    • ... IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
      کجاش منطقی حرف میزنه!! بازیکنی که فوتبالش تموم شده خودش باید با سلام و صلوات بره قبل اینکه با بی‌احترامش بخوان بیرونش کنن. اتفاقا خوبی برخوردی که با وریا و امثال وریا شد اینه که وقتی بازیکنای جوون عاقبت کار اونو می‌بینن به خودشون میگن از اونجا که هر کسی دورونی داره بنابراین بهتره در زمان درست خداحافظی کنیم و بریم کنار. در گذشته فوتبالیستای مطرح و بنام قبل اینکه از تک و تا بیفتن خودشون کنار میرفتن. حالا اگه بازیکنی به هر قیمتی میخواد ادامه بده بهتره توی تیمای بزرگی مثل پرسپولیس و استقلال که طرفدار دارن خداحافظی کنه و بعد اگه خواست بره تیمای دیگه بازی کنه. از قدیم گفتن احترام هر کسی دست خودشه. بنابراین قبل اینکه بیرونت کن خودت بری بهتره. والله به خدا وریا دو ساله فوتبالش تموم شده و شدیدا افت کرده و اصلا ربطی به امروز و دیروز نداره. برادر برو بذار باد بیاد.
  • آبی ترین IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    دم حسن آقا گرم حرف درستی زده/ از قدیم گفتن بچه به بزرگترش نگاه می کنه / یا گفتن بزرگترها آیینه جوونترهان/ آجرلو تیشه به ریشه خودش زد با این کار
  • اس اس آسیایی IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    حرف حق رو باید با طلا نوشت
  • پرچم قرمز IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    من پرسپولیسی هستم ولی حرف های پیشکسوت استقلال دقیقا درسته/ روز شروع تمرینات پرسپولیس مدیرعامل باشگاه درس بزرگی در این باره به سردار استقلالی ها داد و بزرگترهای پرسپولیس رو برد زمین کاظمی
  • آبی دنباله دار IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    حسن روشن همیشه فنی ودقیق حرف می زنه. کاش امثال اینها توی باشگاهمون بودن نه یه سری غریبه که معلوم نیست از کدوم تپه ای پیداشون کردن آوردن نشوندن اونجا
  • حیدری IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    آجورلو هم یکی از نفرات اصول گرای بد زات است مگر وریا غفوری چکار کرده فقط از ملت ایران دفاع کرد خداوندازش نگذره
  • محمد IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    اجرلو یک اصولگراس و فوتبال براش مهم نیست وفوتبالیس او تیشه به ریشه تستقلال زد سیاسی چ به فوتبال
  • محمد IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    اجرلو یک اصولگراس و فوتبال براش مهم نیست وفوتبالیس او تیشه به ریشه تستقلال زد سیاسی چ به فوتبال
  • م IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    وریا باید بره تو بارسلون یا رئال بازی کنه استقلال براش خیلی کوچیکه خخخخخخخخخخخخ زرشک.
  • مهدی IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    من کاری به بحث ندارم فقط یه مطلبی خارج از فوتبال میگم.امیدوارم نویسنده این مطلب بیشتر دقت کند چون توی متن مصاحبه قدیمی ترهای تیم را ( قدیمی طرح‌های تیم) نوشته است.یعنی ترها رو با [ط] نوشته است
  • Yousi persepolisi IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    بابا،پرسپولیس سرور استقلاله چرا قبول نمیکنین؟؟ زنده باد پرسپولیس و پرسپولیسی
  • لنگ مایه ننگ IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    عشق به استقلال را با تو جناب حسن روشن، شروع کردم اما این عشق را با نوع برخورد با وریا به پایان می رسانم استقلال مال غصبی در دست ما اعلام است و طرفداری کردن از غاصبان مال دیگران گناه است.... معامله ای که با وریا کردند برای مخالفانش تبدیل به معامله دو سر باخت شد
  • ارسلان امیری IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    کاری با رنگها ندارم یه پیشکسوت دلسوز بایستی باهاش با احترام برخورد بشه غفوری حداقل می‌توانست یه نیمه بازی کنه و از همه مهمتر حاشیه ها را جمع کنه و سال آینده هم از فوتبال خداحافظی کند ،این فوتبال جای آدمهای که از جنس مردم ودلسوز مردم هستن و از کسی ترس وواهمه ای ندارن و حتی از حق خودشان هم میگذرنددرفوتبال ماجایی ندارن مانند مرحوم حجازی ،علی دایی ،علی کریمی ،فرهاد مجیدی و وریا غفوری ،حکومت به اندازه ای از یه فوتبالیست امثال آنهای که اسمشان ذکر شد می‌ترسند از صدها هزار نفر ترس ندارن دلیلش واضع هست فوتبال ازهمه قشرنگاه میکنند و بازگو کردن حقایق جامعه خیلی ها را آگاه می‌کنه لذا از نظر جمهوری اسلامی هیچکس حق کوچکترین اعتراض ندارد که هیچ بایستی مثل بعضی از فوتبالیستهای بادمجان دور قاب چین فقط حمد و ثنا مقامات مملکت بگوید و به به و چهچهه کنند این تیپ درفوتبال فاسد حکومتی عزیز هستن سربازی نمیرن ،مشکل اخلاقی دارن و هرکاری انجام دهند نزد حکومت عزیز ودرنزد مردم منصف خار و ذلیل ،اجرلو خودش میگه من بخاطر فوتبال نیامدم بخاطر رسالتم امدم،چون سپاهی هستش هرکاری بکنه مجاز هست تهمت روزه خواری به علی کریمی
    • احمدرضا IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      خواهشا،دایی،حجازی،کریمی و وریا را با منفعت طلب و پول دوستی چون مجیدی مقایسه نکنید چه از نظر فنی چه از نظر شخصیتی
  • AN IR ۰۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    اگر وریا بازیکن بدی هم باشه به هر حال باید سریع و صریح بهش میگفتن باید بری اینقدر بی محلی نمی‌کردم ناسلامتی چند سال واسه سوم بازی کرده اگه آدما جایی باشد که تخصصشو داشتن براخودشونم بهتربود
  • قلی رمزون IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    وریا بازیکن خوب استقلال آجورلو مدیر تحمیلی یه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی