نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
جلسه مهم اعضای کمیته فنی برای تغییر سرمربی تیم ملی برگزار شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال ایران دو روز گذشته در جلسه‌ای در وزارت ورزش حاضر شده‌اند.

اعضای کمیته فنی شامل ابراهیم قاسمپور، اصغر مدیرروستا، مرتضی محصص، میرشاد ماجدی، نادر عزت اللهی، پرویز مظلومی و... در نشستی در وزارت ورزش حاضر شده و از آن‌ها درباره تغییرات در نیمکت تیم ملی فوتبال ایران نظرخواهی شده است.

موضوع جلسه البته درخصوص حمایت از تیم ملی بوده اما پس از شروع صحبت ها، بحث به مسئله تغییر سرمربی تیم ملی و همچنین نظرات وزارت ورزش و نهادهای بالاتر مبنی بر حضور کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران تغییر یافته است.

نکته جالب اینکه درباره یک سرمربی ایرانی هم صحبت مفصلی صورت گرفته و شاید در صورت تغییر دراگان اسکوچیچ، سرمربی بعدی تیم ملی ایرانی باشد. این جلسه سه روز پیش برگزار شد که تعدادی از اعضای کمیته فنی نیز از عملکرد دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی انتقاد کرده‌اند.

در این جلسه، میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون نیز حضور داشت و شنونده انتقادات اعضای کمیته فنی بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ابادانی IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    اصلا قصدی برای انتصاب کیروش ندارند. یک مهره ایرانی تو ذهنشون هست .اما برای راضی کردن افکار عمومی فعلا اسم کیروش رو میارن که اسکوچیچ رو بزنند بعدش هم می گن کیروش نشد و مهره خودشون رو میارن سرکار.به همین راحتی.خوانندگان محترم این رو به خاطر بسپارید.متاسفانه تیم ملی رو قربانی منافع شخصی می کنند.
  • مسعود کامنت US ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    همه جای دنیا دارند بازی های تدارکاتی انجام میدن که به ثبات تاکتیکی و نفرات برسند ما هی هر روز مسخره بازی اینو داریم که جایگاه سرمربیو متزلزل کنیم. اگه واقعا مرد بودند ۲۰ تا بازی جون دار میذاشتن تا تیم اماده بشه و سرمبیو از اخراج نمی ترسوندن. بله کیروش تمام قاطعیتش تو قراردادش بود که باعث میشد مسئولین از ترس جریمه حرفشو گوش بدن. ولی چه انتظاری داری از مربی که روزی نیست یه نفر دهنشو به انتقاد ازش باز نکنه. حتی اگه اون شخص خودش از نظر فنی چیزی برای گفتن نداشته باشه. و انتظار دارند اسکو همون قاطعیت کیروش رو داشته باشه . وقتی قراردادش یه طرفه قابل فسخه و مدام با ذهن و روانش بازی میکنید و هیچ تدارک مناسبی برا تیم و دوستانه در نظر نمیگیرند و حتی تیم جرات باخت تو تدارکاتیو نداره تدارکاتی هم بی تدارکاتی. خودزنی بیشتر از این ؟!!
    • Ehsan IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
      کاملا حق با شماست. احسنت
    • حامی IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      فدراسیون ول شده به امان خدا هر کی ب راهی کمیته فنی مادام العمر جناب محصص به صندلی فدراسیون پیچ مهره شده... پرویز مظلومی آخه یکی نیست بگه جناب تو پدر استقلال رو این فصل درآوردی دیگه فنی تر از پدر سعید عزت‌اللهی تو این مملکت پیشکسوت فوتبالی نبود..!!؟ خدا وکیلی با این جماعت توقع دارید فوتبال این مملکت مثلا چی ازش در بیاد وزیر ورزش که کلا خواب...
  • پدرام CA ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    خالا این کار ها رو بکنید و دم به دم اینها بدید بعد هم 20 سال بشینید حیف حیف کنید! کادر بی حاشیه نجیب کاری رو انقدر تضعیف کردید که به چی برسید؟ به امید اینکه یکی رو بیارید که محمد صلاح رو کرده بود شاگرد شوفر اتوبوس، دارید کاری میکنید که تر و جشک این فوتبال با هم بسوزه! تمام این داستان تفرقه توی طرفدارهای تیم ملی با همین پیرمرد دوپینگی پرور شروع شد. اخرش هم دایی رو میارن یا نکونام رو. یعنی وقتی دخو جلالی باشه که اخرین مربیگریش یک امتیاز از 7 بازی با نساجی بود توقع دیگه ای نمیشه داشت
    • حسین IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      یه کلام می گفتی پرسپولیسی ام دیگه احتیاج به این همه توضیح نبود، مگه دیوونه ایم وقتی کیروش هست با اسکوچیچ بریم جام جهانی؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی