ترکیب احتمالی استقلال برای فصل جدید/ سیستم تیم قهرمان تغییر می‌کند
منبع: برنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طبق شنیده‌ها درباره خرید بازیکنان جدید استقلال و بازیکنان جذب شده تا این لحظه می‌توان ترکیب این تیم را برای فصل آینده حدس زد.

مهم‌ترین نکته در ترکیب تیم فوتبال استقلال تهران برای فصل آینده تغییر سیستم است. ریکاردو ساپینتو علاقه به بازی با سیستم ۱-۳-۲-۴ دارد و به همین دلیل بازیکنان هم احتمالا تغییر خواهند کرد.

استقلال در درون دروازه تغییری نخواهد داشت. حسینی درون دروازه می ایستد و رضایی جانشین او است. در خط دفاعی ۴ نفره، گزینه اول در سمت راست صالح حردانی خواهد بود و در سمت چپ هم سلمانی. ذخیره این دو نفر هم یامگا/رضا میرزایی و ابوالفضل جلالی هستند. زمزمه‌های مبنی بر احتمالا حضور نادری در استقلال هم شنیده می‌شود. در قلب خط دفاعی هم مرادمند (در صورت بازگشت) و سیلوا به میدان می‌روند. غلامی (در صورت تمدید) و حسینی هم جانشین این دو نفر خواهند بود.

جلوی این خط دفاعی همان دو بازیکن فصل گذشته قرار خواهند گرفت؛ مهدی پور و نیک نفس. در این پست روزبه چشمی روی نیمکت حضور خواهد داشت و مهری هم می‌تواند جانشینی مطمئن به حساب رود.

جلوی این دو بازیکن آمانوف به میدان می‌رود و رضا آذری هم به عنوان جانشین او روی نیمکت خواهد نشست. در سمت راست با توجه به شنیده‌ها احتمالا محبی جذب خواهد شد. رضا میرزایی و یامگا هم قابلیت بازی در این پست را دارند. در سمت چپ، شهباززاده می‌تواند به عنوان وینگر به میدان برود و رضایی (که به استقلال بسیار نزدیک است) هم توانایی بازی در این پست را دارد. یک نفر از این دو وینگر چپ خواهد بود و یک نفر مهاجم نوک.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    افتضاح متاسفانه چکارکردید باستقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی