نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
کاپیتان سابق پرسپولیس: نباید به هر کسی در این مملکت تریبون بدهند/ بهترین جواب را علی کریمی داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان سابق پرسپولیس بر این باور است که برخی افراد می خواهند با صحبت در مورد فوتبال و فوتبالیست‌ها مشهورتر شده و سرزبان‌ها بیفتند.

رضا نورمحمدی کاپیتان پیشین پرسپولیس در خصوص صحبت‌های اخیر حسن عباسی گفت: متأسفانه هر کسی که می‌خواهد خودش را مطرح کند در مورد فوتبالیست‌ها حرف می‌زند. برای این که چهار نفر به صحبت‌های آنها توجه کنند می‌آیند حرف‌هایی می‌زنند که واقعا زشت و توهین آمیز است.

وی ادامه داد: به نظرم بهترین جواب را علی کریمی به این آقا داد که حداقل ما فوتبالیست‌ها کمی دل مردم را شاد کرده ایم و شما چه کرده اید؟ من واقعا از شنیدن صحبت‌های این آقا متأسف شدم که چرا باید به یک چنین افرادی تریبون داده شود.

نورمحمدی همچنین افزود: اینکه مردم یا هواداران فوتبالیست‌ها را دوست دارند و آقایان از این موضوع نارحت هستند دیگر مشکل بازیکنان فوتبال نیست. یک فوتبالیست با زحمت فراوان به این نقطه و جایگاه رسیده است. اغلب بازیکنان فوتبال از خانواده‌های ضعیف یا متوسط و مذهبی بوده و هستند. هیچ کسی حق ندارد دین و مذهب بازیکنان فوتبال را زیر سؤال ببرد و باید فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بیانیه‌ای در این رابطه صادر یا موضع رسمی می‌گرفتند.

کاپیتان سابق پرسپولیس در پایان گفت: امیدوارم روزی فرا برسد که هر کسی جایگاه خودش را بشناسد و بازیکنان فوتبال هم صاحب صنف یا تشکل مستقلی شوند تا در چنین مواردی بتوانند از حق خود دفاع کنند. همچنین باز هم امیدوارم به هر کسی در این مملکت تریبون ندهند تا این چنین به جامعه بزرگ فوتبال و فوتبالیست‌ها توهین کند و آب هم از آب تکان نخورد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • حسین پهلوان باقر IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    فوتبالیهای ما اینقدر درگیر رقابت و دشمنی با هم هستند که به فکرشان نمیرسد جمع شوند و از این مردک بدلیل تهمت افترا نشر اکاذیب و نسبت دادن صفتهای شرم آور شکایت کنند
  • Ali US ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    برادر گرامی حسین پهلوان باقر : این فرد هم میداند کسی به کسی نیست و بااو کسی کاری ندارد واگر تمام فوتبالیها هم جمع شوند و شکایت کنند نتیجه ی آن این است که شما وقت این آقا را گرفته اید پس باید فلان مقدار جریمه بپردازید و چقدر هم خسارت به آن فرد.
  • راز IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    حسن عباسی کیه؟ چی گفته؟
  • شهروز IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    اگه همون موقع که رائفی پور راجع به کریم باقری و مهدوی کیا صحبت کرده بود ، همه فوتبالیستها جوابش رو می‌دادند ، الان یکی دیگه جرات نمی‌کرد ، توهین کنه .
  • ی‌محمدی IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    حرف آقای عباسی کمی تند‌بود‌بله‌اماعلی‌کریمی‌بااون‌سرمایه‌در‌موقعی‌که‌مملکت‌با‌اون‌همه‌مشکل‌از‌طرف‌دشمن‌ها‌برایش‌ایجاد‌میشه‌چکار‌کرد‌غیر‌از‌اینکه‌نمک‌بر‌زخم‌پاشید‌این‌مملکت‌برای‌همه‌هست‌مثل‌یک‌کشتی‌‌هست‌داخلش‌نشسته‌ایم‌نباید‌کسی‌به‌خودش‌جرعت‌بدهد‌‌سوراخی‌در‌این‌کشتی‌ایجاد‌کند‌باید‌همه‌ما‌تابع‌قوانین‌باسیم‌خدایی‌ناکرده‌از‌دماغ‌کسی‌خونی‌نیاد‌یا‌کسی‌رو‌تحریک‌نکنیم‌که‌به‌اموال‌مردم‌آسیب‌وارد‌بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی