نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
اتفاق تلخ و باورنکردنی برای اسطوره تنیس/ به من گفتند کنار بکش، ولی نمی‌خواستم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رافائل نادال به دلیل درد شدید در ناحیه شکم از مسابقات ویمبلدون کنار رفت تا راه را برای رقبا باز کند.

رافا نادال پیش از بازی نیمه‌نهایی با نیک کریوس از ویمبلدون انصراف داد. این بازیکن اسپانیایی قبل و در جریان پیروزی خود در یک‌چهارم نهایی پنج ست مقابل تیلور فریتز از پارگی عضله شکم رنج می‌برد. کریوس اکنون در فینال انفرادی مردان روز یکشنبه یا با نواک جوکوویچ یا کامرون نوری دیدار خواهد کرد.

نادال امسال در اوپن استرالیا و اوپن فرانسه قهرمان شد و تعداد گرنداسلم‌های خود را به عدد ۲۲ رساند. اما اکنون مصدومیت شکمی‌اش او را از تلاش برای کسب سومین عنوان بازمی‌دارد.

نادال در مورد کناره‌گیری از مسابقات گفت: «متأسفانه دیروز همه دیدند که در ناحیه شکم درد داشتم. من در عضله شکم پارگی دارم. تمام روز به این فکر کردم که باید چنین تصمیمی بگیرم. فکر می‌کردم آره... ادامه دادن منطقی نیست. بارها در شرایط سخت به بازی ادامه دادم اما الان اگر ادامه می‌دادم مصدومیت بدتر و بدتر می‌شد. از گفتن این حرف خیلی ناراحتم. می‌دانم که در این شرایط نمی‌توانم دو مسابقه را ببرم. نمی‌توانم سرویس بزنم. نه تنها نمی‌توانم با سرعت مناسب سرویس بزنم، بلکه نمی‌توانم حرکت عادی را برای سرویس انجام دهم.»

اتفاق تلخ و باورنکردنی برای اسطوره تنیس/ به من گفتند کنار بکش، ولی نمی‌خواستم!

وقتی نادال در ست دوم مقابل فریتز در روز چهارشنبه مربی را فراخواند، پدرش سباستین و خواهرش ماریا ایزابل دیوانه‌وار به نادال اشاره کردند تا از بازی کناره‌گیری کند.

نادال ۳۶ ساله به وضوح در مسابقات اخیرش از درد ناحیه شکم رنج می‌برد. همانطور که اخم کرده بود و سرش را از روی تاسف تکان می‌داد، پدرش با اشاره انگار به پسرش می‌گفت از بازی بیرون برود و جلوی صدمات بیشتر را بگیرد. در تمام مدت هم خواهرش ماریا ایزابل و همسر باردارش سیسکا با استرس و نگرانی بازی او را تماشا می‌کردند. و نادال اعتراف کرد که آنها در واقع از او می‌خواستند که اعلام شکست کند و از بازی بیرون برود.

اتفاق تلخ و باورنکردنی برای اسطوره تنیس/ به من گفتند کنار بکش، ولی نمی‌خواستم!

قهرمان ۲۲ گرند اسلم فاش کرد: «آنها به من گفتند که باید از بازی کنار بروم. کنار رفتن در اواسط بازی سخت بود. اما از سوی دیگر من این کار را چند بار در طول دوران بازی‌ام انجام دادم. از این کار متنفرم، بنابراین فقط به تلاش ادامه می‌دهم. می‌خواستم بازی را تمام کنم و همین کار را هم کردم. من به روحیه جنگنده‌ام و روشی که توانستم در این شرایط سخت همچنان در سطح رقابت باقی بمانم افتخار می‌کنم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی