نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
آقای عباسی زیپ دهانت را بکش/ ورزش و فوتبال نام ایران را در جهان مطرح کرده است/ خودم به دیدن وزیر ورزش می‌روم!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: به این آقا که درباره فوتبالیست‌ها حرف اضافه زده بگویید رییس جمهور مملکت مراسم برگزار می‌کند تا زن و بچه ورزشکاران را از نزدیک ببیند بعد تو درباره فوتبال حرف می‌زنی!

حسن روشن، بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، در ارتباط با صحبت‎های اخیر حسن عباسی نظریه پردازی که درباره فوتبالی‌ها صحبت کرده است اظهار داشت: این آقای عباسی چند سال است که به ورزشکاران و به ویژه فوتبالیست‌ها بند کرده و از آنها حرف می‌زند. به نظرم یکسری افراد مثل این آقا مدرک تحصیلی شان را از میدان انقلاب گرفته‌اند و برای اینکه دیده شوند هرازگاهی سر و صدایی به پا می‌کنند.

پس چرا این همه ورزشگاه به نام شهدای ورزش است؟

وی افزود: این آقا باید خودش شعور داشته باشد و بداند که در جمع ورزشکاران شهدای زیادی بوده اند و یا خیلی از ورزشکاران ما یا برادر شهید هستند یا فرزند شهید هستند یا در خانواده شان شهید داشته‌اند. این فرد باید اول کمی مطالعه کند بعد دهانش را باز کند و هر چه به مغزش خطور کرد را عنوان نکند. خیلی از ورزشگاه‌های ایران به اسم شهدای ورزشکار است.

آقای عباسی زیپ دهانت را بکش/ ورزش و فوتبال نام ایران را در جهان مطرح کرده است/ خودم به دیدن وزیر ورزش می روم!

حرفهای این آقا آرزش گوش کردن ندارد

پیشکسوت فوتبال کشورمان افزود: من خودم حدود ۲۰ سال پیش، آن اوایل که این آقا سخنرانی می‌کرد برخی اوقات دوست داشتم ببینم چه می‌گوید. بعد کم کم دیدم که اصلا معلوم نیست کدام طرفی است. یک روز برعلیه خودمان حرف میزد، یک روز به خانم‌ها بند می‌کرد، یک روز به سینما گران و خلاصه خیلی‌ها می‌گفتند این آقا خودی است، خیلی‌ها هم می‌گفتند این آقا وجهه خوبی ندارد و نخودی است! به همین خاطر متوجه شدم که اصلا نباید به حرفهای این فرد گوش کرد، چون ارزش گوش کردن ندارد.

صلاحیت نداری از فوتبال حرف بزنی

مهاجم اسبق تیم ملی که در جام جهانی موفق به گلزنی شده است تاکید کرد: اصلاً فوتبال و ورزش به شما چه مربوط است؟ شمایی که در زندگی تان فقط لخت شده اید تا به حمام بروید و اصلاً یک بار برای رفتن به زمین ورزش لباس از تنت در نیاورده ای صلاحیت این را نداری که درباره ورزش و فوتبالش حرف بزنی. کسی که هر چه به ذهنش می‌آید را بیان می‌کند یعنی یک انسان سطحی و بدون مطالعه است. آدم فهمیده و درس خوانده چشم بسته حرف نمیزند.

ورزش اسم ایران را در دنیا به گوش همه می‌رساند

حسن روشن یادآور شد: امروز در دنیا در ارتباط با کشور ما در دو مورد حرف زده می‌شود؛ یکی موضوع برجام است که خب یک مسئله سیاسی است و خیلی‌ها درباره اش صحبت می‌کنند و دیگری قهرمانی بچه‌های ورزشکار ایران است.

آقای عباسی زیپ دهانت را بکش/ ورزش و فوتبال نام ایران را در جهان مطرح کرده است/ خودم به دیدن وزیر ورزش می‌روم!

خبر داری والیبال چند میلیون دلار به نفع ایران کار کرد؟

فوتبالیست اسبق ایران در بازیهای المپیک توضیح داد: این آقا یادش رفته همین چند وقت پیش که تیم والیبال ایران آمریکا را سه بر صفر شکست داد چطور موجی از خوشحالی بین مردم ایران به راه افتاد. می‌دانید باید چند میلیون دلار هزینه کنید تا اینگونه اسم ایران در دنیا بپیچد؟ در حالی که همین والیبالیست‌ها برای ۲۴ ساعت اسم ایران را در کل دنیا سر زبان‌ها انداختند. فقط والیبال نیست، همه ورزش‌ها باعث بالابردن پرچم ایران و شنیده شدن نامش در کل دنیا می‌شوند.

هرگز از خانواده شهید بودنم استفاده نکردم

حسن روشن، برادر شهید سیّد حسین روشن در پاسخ به این پرسش که آیا تا امروز و در طول سالهای پس از شهادت برادرش بابت این که جزو خانواده شهدا محسوب می‌شده از این امتیاز استفاده یا سوءاستفاده‌ای کرده یا نه توضیح داد: تا امروز که با شما حرف می‌زنم حتی یک بار هم بابت اینکه خانواده شهید هستم هیچ جایی از این موضوع استفاده نکردم. حتی برای یکبار، چه برسد به اینکه بخواهم سوء استفاده کنم.

وزارت ورزش با یک بیانیه جواب عباسی را بدهد

وی در ادامه صحبت‌هایش راجع به اظهارات عجیب حسن عباسی خاطرنشان کرد: من معتقدم وزارت ورزش باید در رابطه با این حرف‌های زشتی که به اهالی فوتبال زده شده واکنش نشان بدهد. اگر بتوانم خودم به دیدار سجادی وزیر ورزش می‌روم و الان هم از طریق رسانه خبر ورزشی درخواست می‌کنم وزارت ورزش با انتشار یک بیانیه و یا یک سخنرانی کامل، جلوی این آقا را بگیرد تا دیگر کسی به خودش اجازه ندهد درباره ورزش ایران و ورزشکاران آن این حرف‌های سخیف را به زبان بیاورد.

آقای عباسی زیپ دهانت را بکش/ ورزش و فوتبال نام ایران را در جهان مطرح کرده است/ خودم به دیدن وزیر ورزش می روم!

مراقب حرف زدنت باش

روشن اضافه کرد: کسی که راجع به زن ورزشکاران حرف می‌زند نمی‌داند رئیس جمهور مملکت برای اینکه قهرمانان ورزش این کشور را همراه با خانواده‌هایشان ببیند با آنها قرار ملاقات می‌گذارد و افتخار می‌کند که با ورزشکاران برجسته ایران دیدار داشته باشد؟ آقای عباسی! زیپ دهانت را بکش و مراقب حرف زدنت باش. ما منتظر واکنش وزارت ورزش هستیم. چون وزارت ورزش حکم پدر خانواده ورزش ایران را دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • امیر IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    متاسفانه امثال آقای عباسی کارشان دخالت در تمامی امور کشور است.
  • بارانی IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    اول حرفاش که بد نبود.گفت پول زیاد میگیرن نق نقم میکنن.ولی کاش درمورد دینداری حرف نمیزد.دیگه مردم افراد جامعه فوتبالی رو میشناسن هم خوب توشونه هم بد.من مخالف حرم کردن پول بیت المال ب پای این فوتبالیستام. از درامد باشگاها بهشون بدن.نه از جیب مردم.بما چه تلاش بیشتر کنن تا برن تیم اروپایی و غیره/پول مارو چرا بهشون میدین
  • پیمان US ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    اینکه عباسی حرف مفت زده درست اما فوتبال ما با کدوم افتخار آفرینی جهانی باعث مطرح شدن نام ایران شده؟
  • مجهول الهویه IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    چرا یکی یکی دارید جواب این بابا رو میدید. جواب ابلهان خاموشی است.
  • امیر IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    از خبرورزشی به عنوان بهترین .انتظارداریم درخصوص صحبتهای عباسی واکنش نشان بدهد وجواب ایشان را بدهد نه اینکه فقط خبر رسانی کند توهر قشر وصنفی خوب وبد هست ایشان حق ندارد جمع به بندد وپارو فراتر بزارد وبه خانمهای همه فوتبالیستها توهین کند .بخدا زشت این حرفها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی