نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
همسرم خارج از ایران هم حجاب دارد اما شعار نمی‌دهیم/ بیا آبادان فوتبالیست شهید نشانت بدهم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: آقای عباسی ما مثل شما نیاز نداریم خودمان را در بوق کنیم وگرنه اگر بحث دینداری و اعتقاد باشد شما آخر صف مؤمنان ایران هم نمی توانی بایستی.

ابراهیم قاسمپور، بازیکن و مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در گفتگو با خبر ورزشی، در واکنش به اظهارات جنجالی حسن عباسی پیرامون سبک زندگی فوتبالیست‌ها و نوامیس آنها اظهار داشت: متاسفانه در سال‌های اخیر شرایط به سمت و سویی میرود که خیلی از مومنان این کشور نسبت به دینداری حقیقی هموطنانشان شک می‌کنند. شاید در گذشته اعتقادات قوی تر بود تا الان که عده ای در لباس دینداری اینطور به یک جامعه بزرگ تهمت و افترا می‌زنند.

این آقا نه فرهنگ درست و حسابی دارد نه شعور کافی

وی افزود: اصلا مشخص نیست این فرد از کجا سر و کله اش پیدا شده. او با این نوع حرف زدنش مشخص می‌کند نه فرهنگ درست و حسابی دارد و نه شعور کافی. کسی که با تمسخر راجع به اهالی فوتبال حرف می‌زند باید منتظر تبعات آن هم باشد.

همسرم۱۵سال خارج از ایران روسری اش را برنداشت

این مربی فوتبالی ادامه داد: من جزو کسانی هستم که در طول ۳۵ سال گذشته چیزی در حدود ۱۵ سال در تیم‌های خارج از کشور فعالیت می‌کردم و بارها همراه با خانواده ام بیرون از مرزهای ایران حضور داشته ام اما همسرم هرگز حجابش را برنداشت.

 همسرم خارج از ایران هم حجاب دارداما شعار نمی‌دهیم/ بیا آبادان فوتبالیست شهید نشانت بدهم

همسرم در گرما و شرجی اعتقاداتش را زیر پا نگذاشت

فوتبالیست اسبق کشورمان افزود: من در کشورهای گرم حوزه خلیج فارس کار میکردم و همیشه همسرم هم کنارم بود. با وجودی که تحمل حجاب در هوای گرم و شرجی کشورهای حوزه خلیج فارس کار آسانی نیست اما حتی یک بار هم همسرم حاضر نشد اعتقاداتش را زیر پا بگذارد و از پوشش دیگری استفاده کند. آن وقت وقتی میشنوم فردی اینطور درباره نوامیس فوتبالیست‌ها حرف می‌زند فشار خونم بالا می‌رود.

جای تو ته صف مؤمنان ایران هم نیست

قاسمپور تاکید کرد: من که مثل این آقا تریبون ندارم حرف بزنم. تریبون من دوستان رسانه‌ای من هستند که هراز گاهی درباره فوتبال این مملکت با آنها صحبت می‌کنم. اصلاً نیازی هم ندارم که بخواهم درباره نوع اعتقادات خانوادگی ام شعار بدهم. هرکسی برای خودش زندگی میکند ولی این آقا در صف دینداری و مومنان ایران ته صف هم نمی‌تواند بایستد که اینطور به بقیه تهمت می‌زند.

ورزش از چیزی که تو فکر می‌کنی انسان سازتر است

کارشناس فوتبال کشورمان اضافه کرد: در همین کشور ۸۵ میلیون نفری ۷۰ میلیون نفر دنبال فوتبال یا ورزش‌های دیگر هستند. دنبال سالم سازی جسم و در نهایت روحشان هستند. به خدا که ورزش به مراتب از آنچه در ذهن تو میگذرد انسان سازتر است.

روان عباسی نیاز به سالم سازی دارد

ابراهیم قاسمپور در پاسخ به این پرسش که چه توقعی از مسئولان در رابطه با اظهارات اخیر حسن عباسی دارد گفت: من از بالاترین مقامات مملکت توقع دارم جلوی این فرد و افراد مشابه با این آقا که کم هم نیستند را بگیرد. روان این فرد نیاز به سالم سازی دارد. کسی که بی پروا هرچه به ذهنش می‌آید را بیان می‌کند باید با برخورد قاطع مواجه شود.

 همسرم خارج از ایران هم حجاب دارداما شعار نمی‌دهیم/ بیا آبادان فوتبالیست شهید نشانت بدهم

دنبال شهید هستی بیا آبادان نِشانت بدهم

پیشکسوت فوتبال خوزستان خاطرنشان کرد: اگر دنبال شهید بین فوتبالیست‌ها و ورزشکاران میگردی یک سر بیا آبادان. به شهر من بیا تا نشانت بدهم یک خانه در میان شهید داریم. بیا نشانت بدهم چقدر از ورزشکاران آبادانی و فوتبالی‌هایشان در بمباران‌ها شهید شدند، چه تعداد معلول و جانبازان شدند و چه تعداد از بچه‌های خوزستان شیمیایی هستند و بعد از این همه سال هنوز تبعات آن را تحمل می‌کنند.

مسئولان خودشان را به خواب نزنند

وی تاکید کرد: مسئولان نباید مقابل چنین افرادی بخوابند یا خودشان را به خواب بزنند. ای کاش میشد با این آقا که اصلا نمی‌دانیم از کجا آمده و چه درسی خوانده می‌نشستیم و مناظره میکردیم. کسی که چهار کلمه حرف قلمبه و سلمبه یاد گرفته تا آنها را ردیف کند و پشت سر هم بگوید قطعاً نمی‌تواند جلوی چهار فوتبالیست بنشیند و جواب پرسش‌های آنها را بدهد.

اگر عذرخواهی نکند باید به قانون مملکت شک کرد

قاسمپور تصریح کرد: به آن خدایی که می‌پرستم قسم، اعصابم از شنیدن حرف‌های بی ارزش این آقا به هم ریخت. اگر در این مملکت قانونی وجود دارد این فرد یا باید دادگاهی شود یا باید از جامعه ورزش به خصوص فوتبالیستها عذرخواهی کند. اگر هم چنین اتفاقی نیفتاد باید به قانون این مملکت شک کرد.

فوتبالیست‌ها مگر گه کرده اند؟

وی در پایان سئوالات جالبی را مطرح کرد و گفت: ای کاش می‌دانستیم فوتبالیست‌ها با این آقا یا خانواده اش چه کرده اند که چنین عقده‌ای از فوتبالیست‌ها دارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • محمود IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    درود بر شرف قاسمپور
  • توپ تانک فشفشه IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    درود بر ابراهیم قاسمپور که جواب قاطعانه ای داد
  • وریایی ام IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    این باید از کل ایران عذرخواهی کنه
  • خایدالو IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    پاراگراف آخر خیلی معنی داره خخخخ عباسی کسی کاری کرده!؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی