روایت رسانه مصری از مذاکره ایران با کی‌روش/ ماجرای اختلاف در فدراسیون فوتبال و برکناری اسکوچیچ
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسانه مصری از مذاکره غیرمستقیم با کارلوس کی‌روش برای بازگشت به ایران خبر داده است.

آینده دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی کشورمان در چند روز گذشته به دلیل اختلافاتی که در تیم ملی مطرح شد در هاله ای از ابهام قرار دارد.

در چند روز گذشته شایعاتی درباره بازگشت کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی توسط برخی رسانه‌ها منتشر شده است.

به همین خاطر سایت«فی گول» مصر درباره مذاکره فدراسیون ایران با سرمربی سابق مصر این طور نوشت: فدراسیون فوتبال ایران طبق گزارش‌های رسیده به صورت مستقیم با کارلوس کی‌روش وارد مذاکره نشده ولی به دلیل اختلافات در فدراسیون این کشور دراگان اسکوچیچ سرمربی کنونی ایران در آستانه برکناری قرار دارد.

کی‌روش در سال ۲۰۱۹ ایران را ترک کرد و بعد از آن مارک ویلموتس هدایت تیم ملی را برعهده گرفت ولی در مدت کوتاه حضورش نتایج بدی گرفت و در نهایت از این تیم جدا شد.

دراگان اسکوچیچ جانشین ویلموتس روی نیمکت تیم ملی ایران شد و موفق شد با کسب نتایج عالی در مقدماتی جام جهانی ایران را برای ششمین بار به جام جهانی برساند.

اکنون به دلیل اختلافات در فدراسیون فوتبال ایران کارلوس کی‌روش گزینه اصلی بازگشت به ایران شده ولی هنوز چیزی رسمی نیست. کی‌روش در زمان حضورش در تیم ملی مصر موفق شد این تیم را نایب قهرمان آفریقا کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • حسین IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    کیروش باید برگرده ، والسلام
  • دلال موزامبیکی IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    ارباب باز هم بوی کباب به مشامش خورد نوچه هاش رو به صف کرد آخه اگر عرضه داشتی مصر رو می بردی جام جهانی نه اینکه دنبال حاضری خوری باشی حیف یه مرد تو کلمبیا نبود به خاطر نتایج فاجعه بار پرونده ات رو برای همیشه ببنده
    • ناشناسم IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      افرین. همین کیروش ویلموتس بد ذات رو انداخت به جان تیم ملی. حالا اگه کی روش مثل اسکوچیچ ایران رو میبردجام جهانی بازهم میزاشتینش کنار؟؟؟
    • K IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      همین تیم ملی ای که الان داریمو کیروش ساخته و این بابا داره ازش استفاده میکنه. عیار اسکوچیچ هم تو دو بازی مقابل کره مشخص شد.
  • Erfan IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    اسکوچیچ باید سریعاً اخراج شود. تیمی با اون همدلی و یکپارچگی رو نابود کرد
  • مهیار IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    دلال موزامبیکی وارد می شود منتظر حضور تیم های بزرگ با دمپایی تو تهران برای بازی های تدارکاتی بسیار بسیار مهم باشید برند مجید هر چه زودتر پورسانت صدهزار دلاری رو آماده کنه تا توسط استاد به لجن کشیده نشه کروکدیل ها و مار و عقرب ها خودشون زودتر فلنگ رو ببندن تا ارباب ناراحت نشه هیچ تیمی هم حق نداره پرواز فرست کلاس داشته باشه چون تیم ملی ممکنه از گشنگی بمیره و پاداش دلال بزرگ دیر پرداخت بشه بازیکن ها هم به نوبت حق دعوت به تیم ملی رو پرداخت کنن تا بعدا شاکی نشن در این مورد می تونن به نوچه شماره یک مهدی طارمی رجوع کنن
  • محمدی IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    مربی کاره ای نیست نمونه اش والیبال ایرانه که با مربی وطنی همون نتایجی را گرفته که با بهترین مربی خارجی ولاسکو گرفت تازه تموم تیم را هم عوض کرده اصلش بازیکنا هستن تیم ملی به کی روش نیازی نداره
    • شاهرخ خان: (۲) IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      پارسال توی پرسپولیس کل تیم بد بودن. از کجا معلوم که نمیخواستن یحیی رو کله کنن؟! حالا اینکه او دو فصل دیگه با پرسپولیس قرارداد داشت شاید باعث شد که درویش بی‌خیال اخراج یحیی بشه ولی دیدیم که او رو مجبور کرد کادر فنیشو تغییر بده و یارگیری رو خودش دست بگیره. بنابراین مربی باید بدونه با کی باید چطور برخورد کنه. با پرروئه یه جور با کم‌روئه یه جور دیگه. اینا همه برمیگرده به اینکه روانشناس باشه و کجا بگه بفرما و کجا بگه بتمرگ.
    • شاهرخ خان: IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      آقا چرا کامنت اول منو چاپ نکردی. اگه قراره تاییدش نکنی لطف کن کامنت دومم رو هم حذف بفرما. الان مطلب من ابتر شده و به لعنت خدا نمی‌ارزه. اصلا کجای اون ایراد داشت که مرددت کرده.
    • شاهرخ خان: (۱) IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      این گله یه چوپون میخواد ولی اون چوپون کیروش نیست. چون کیروش حسابشو پس داده. از اونجا که ابزار کار یه مربی بازیکنه بنابراین بزرگترین مربیها هم بدون این ابزار هیچ کاری ازشون ساخته نیست. همونطور که کم‌کاری یه عده باعث شد ویلموتس نتیجه نگیره پرکاری کل تیم باعث شد اسکوچیچ بدون کارنامه بهترین نتایج ممکن رو بگیره. اینکه بازیکنا از ترسشون بهت احترام بذارن میشه دیکتاتوری کیروش و اینکه بازیکنا از شجاعتشون بهت احترام نذارن میشه بلبشوی اسکوچیچ. بنابراین اندازه نگهدار که اندازه نکوست. نکته بعد اینکه حکایت حکایت بشین و بفرما و بتمرگه. بفرمای اسکوچیچ و بشین ویلموتس و بتمرگ کیروش تا یه جایی جواب میده و بعد از اون دیگه جواب نمیده. از کجا معلوم توی بازی با ژاپن بازیکنا عمدا سه گل نخوردن یا از کجا معلوم توی بازی با عراق و بحرین و کره و الجزایر بازیکنا از عمد بد نبودن و از عمد پاس گل ندادن!! همه اینا برمیگرده به رفتار مربی با بازیکنا که دوستش داشته باشن یا نه. توی تیم کافیه یه بازیکن کم‌کاری کنه و به حریف پاس گل بده، اون وقته که روزگارت سیاه میشه آقای مربی.
  • جعفر IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    فقط خبر ورزشی است که از روز اول شایعه اومدن کیروش کثیف را راه انداخته ومشخص نیست با چه هدفی این کارزشت را دنبال میکنه
  • محمودانترینژاد IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    در این فدراسیون راباید گل گرفت که نه آدماش میتونند حرف اکثریت رو تشخیص بدن نه ميدونند خوب وبد چیه والکی ازیه مربی بی اختیار و بله قربان گو دفاع می‌کنند چون می‌دانند حریف مربی باشخصیتی مثل کارلوس کی‌روش نمیشن!
  • اشکان IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    فقط قسمت آخر متن؛ گزارش موفق شد؟! واقعیت اینه که «کی روش اگه موفقیتی در مصر داشت که اخراج نمیشد» مصر پرافتخارترین تیم جام ملتهای آفریقا با اینهمه بازیکن همون بالایی سرش اومده که سر کلمبیا آورد، در کلمبیا که آقای گل خورده شد و شانس آورد مثل اسکوبار تیربارون نشد
  • MAMALI IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    من از کیروش خوشم میاد ولی در حال حاضر بی انصافیه که اسکوچیچ رو کنار بزاریم یادمون بیاد اون روزایی رو که باید همه تیم ها رو میبردیم تا میرفتیم مرحله بعد دراگان با شجاعت تمام اون تیم رو تحویل گرفت و بهترین نتایج رو هم گرفت و همین دلیل کافیه که بگیم گذاشتن کنار اسکوچیچ نامردیه بزرگی هستش.
    • علیمرادم ازرامسردوست حشمت IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      داداش قربون دل رحمیت بحث حیثیت یه ملته نباید ملتیو فدای دلسوزی برای یه نفر کرد بااسکوچیچ یوزهایمان دریده میشن تیم احتیاج به یه فرمانده مقتدر ومربی باکیفیت وباعرضه وکاربلدمیخواد
  • علی از تبریز IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    من تمام این روزها را پیش بینی میکردم.5ماه قبل تمام اینها را در خبرورزشی گفتم.فقط ببینید بعد عزل عزیزی خادم چه اتفاقاتی در فوتبال ایران افتاد.مشکل اینها با عزیزی خادم این بود که با دستور مستقیم فیفا ورود بانوان به ورزشگاه برخلاف نظر علما دادومشکل اینها با عزیزی خادم این بود که میخواست var را به فوتبال ایران بیاره میگفتن شرکت یهودی احتمالا صهیونستی پشتش هست.مشکل اینها با عزیزی خادم این بود که فوتبال بانوان را احیا کرد و فوتبال زنان را با کت و شلوار و کلاه به مسابقات فرستاد.خواست با امضای قرارداد با فدراسیون قطر بهترین امکانات را 4 سال به طور رایگان در اختیار فوتبال قرار بده.توسط نهادهای امنیتی برکنار شد.من همان زمان هم گفتم چرا کفاشیان و تاج با امضای قرارداد ننگین با ویلموتس که اخر سر معلوم نشد چه کسانی خوردند هیئت رئیسه برکنار نکرد؟اینجا جهان سوم است بخواهی مملکتت را اباد کنی خانه ات ویران میشود و اگر بخواهی خانه ات اباد شود باید در تخریب مملکتت بکوشی.ببینید بعد رفتن عزیزی خادم چه شد؟فوتبالی که سریعترین صعود را به جام جهانی داشت و به اوج رفته بود نابود شد روند بردهای تیم ملی قطع شد
  • علی از تبریز IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    فاجعه ورزشگاه مشهد رخ داد کتک زدن بانوان میگفتند در زمان عزیزی خادم بخور بخور هست ولی الان سرپرست فعلی تیم ملی 3 برابر خورشیدی میگیرد.جناب استیلی.یک لشکر ادم برای رفتن به کانادا صف کشیده بودند.با پول بیت المال.از دست دادن فیفا دی ها و در اخر اردوی فاجعه بار در قطر.در اخر ورود کاملا ناشیانه وزارت ورزش به امدن کیروش و تخم نفاق و دو دستگی بین بازیکنان تیم ملی حاصل مدیریت اینهاست.و شک نکنید همین میرشاد ماجدی که فوتبال را به این روز انداخت رئیس یل نائب ریس و دبیر کل خواهدشد.ما چوب این اتفاقات را صدردصد در جام جهانی خواهیم خورد و بعد شکستهای بد در حیثیتی ترین و سیاسی ترین جام جهانی مقابل انگلیس و امریکا ان زمان همه اینها مانند احسان اصولی ان نماینده مجلس میرشاد ماجدی و... بعد از جام جهانی ناپدید خواهند شد و کی بود کی بود من نبودم به راه خواهند انداخت.از خبرورزشی میخواهم این نظز من را در ارشیونگه دارد و بعد از چهار و نیم ماه این نظرمو بازتاب بده.ببینید کی گفتم
    • پدرام CA ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      علی اقا ببین الان مهردادسراجی کارش رو انجام داد و زفت و اینها هم پاداششون رو خواهند گرفت. عزیزی خادم نشون داد تاثیر یک مدیر توانمند رو. میزبانی رو پس گرفت. در عرض یازده ماه قد یازده سال امثال تاج کار کرد. بعد میگن چرا به قولهاش عمل نکرد؟ انگار 4 سال دوره اش تموم شده خالا دارن نقدش میکنند! انگار که عزیزی خادم گفته بود من بیام همون روز اول همه این کارهایی را که قول داده ام میکنم! حالا دوباره فردا به خفت بیافتن میرن سراغ امثال خادم و اسکوچیچ که بیاید از عابروریزی جلوگیری کنید! اما الان جیک حیک مستونشونه
  • م. ر IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    فعلا با جملات تکراری علاوه بر مسوم کردن فضای تیم ملی وبه حاشیه بردن تیم ملی و اتلاف وقت کاری که انجام نمی شود بلکه به ضرر تیم ملی و به نفع حریفان کار میکنیم شده جریان والیر ویرا که تیم ملی را به جام جهانی برد و طالبی جایش نشست حالا هم اسکوچیچ ایران را به جام جهانی برده باید مربی دیگر جایش بنشیند مگر مربی کنونی چیه اش به فکر تعویض اش هستید.
  • ندارالملک IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    من که میگم بهترین کار این است که تیم ملی را منحل کنند واین هزینه‌های را که قرار است برای تیم ملی خرج کنند بدهند به من در عوض من هم دعا میکنم که تیم ملی در جام جهانی بعدی قهرمان بشود
  • سینا IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    فدراسیون و مخالفین سرمربی تیم ملی یه دلیل بیارند چرا باید سرمربی عوض بشه؟؟؟ اینا فرافکنی میکنند.. بجای بازیهای تدارکاتی وتهیه امکانات بفکر مسند و مقام هستند.. و چون نمیتونند خودی ولیاقت خودشونو نشون بدن این بحث هارو راه انداختند.. این تیم هیچکس امیدنداشت بره جام جهانی.. حالا که رفته.. میگن شانسی بود.. تاکتیک نداره.. و... پس یا ما خیلی خوش شانسیم.. یا تیمهای دیگه خیلی بدبختند که به شانس ما میبازند..
    • حسین IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      یه دلیل: تیم دو دسته شده، تیمی که انقدر اختلاف توشه میتونه بازی کنه؟ دو دلیل: تیم کره جنوبی هشت سال نتونست به ما گل بزنه اما با وجود اسکوچیچ هم ما رو برد و هم به ما سه تا گل زد. سه دلیل: تیمی که به قهرمان اروپا( پرتغال) نباخت به تیم دوم الجزایر باخت.
    • اشکان IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      دلیل اول، دودستگی ایجاد شده بخاطر دخالت‌های بیمورد وزارتخونه با وجود حمایت‌های فدراسیون از اسکوچیچ هست دلیل دوم: کره یک تساوی و یک برد مقابل ایران داشت و ایران هم به کره گل زد و با بد شانسی دو توپ به تیرک دروازه خورد و گرته کره در همون تهران نشخش پیچیده میشد ولی بازی اول مساوی شد اما ایران اماراتی رو دو بار برد که همون امارات کره رو روز آخر برد و نذاشت اول گروه بشه، کی روش هشت سال عراق رو نبرد اما اسکوچیچ در سه ماه اینقدر عراق رو برد که خسته شدیم دلیل سوم پرتغال قهرمان اروپا دقیقا در جام جهانی۲۰۱۸ نتایجش رو مرور کنید ،من مرور میکنم: دور یک هشتم حذف شد و تیمی که حذفش کرد خودش دور یک چهارم حذف شد و به همین ترتیب اسپانیا نه اسپانیا و نه پرتغال در مقطع ۲۰۱۸ هیچ نشانی از قهرمانی جهان و اروپا نداشتن و نتایج بسیار ضعیفشون مشخصه، نمیشه کتمان کرد. اما دلیل‌ چهارم: باخت سه هیچ به ژاپن و دریغ از یک حمله در زمان کی روش دلیل پنج: باخت مفتضحانه به بوسنی که با اسکوچیچ همون بوسنی رو بردیم دلیل ششم: باج دادن نه تنها به عراق که به عمان، لبنان، ازبکستان و حتی گینه که نمی‌دونیم اصلا کجاست هم باج دادیم !
    • شاهرخ خان: IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      دم سینا و اشکان گرم که چقد خوب تحلیل کردن اما منو شما هر چی بگیم آقایون دلال ظاهرا کار خودشونو میکنن و هزار تا دلیل برای تغییر سرمربی تیم ملی (اسکوچیچ) میارن همونطور که والدیر ویرا رو که بعد ۲۰ سال تونسته بود ما رو به جام جهانی ببره برکنار کردن و جلال طالبی رو جاش نشوندن. چرا چون والدیر ویرا تنها با ماهی ۵ هزار دلار (تا جایی که میدونم) با ما قرارداد بسته بود. خلاصه اینکه دلالها هر کاری بخوان میکنن و روسای فدراسیونها هم مثل منگولها باهاشون همصدا یا بهتره بگیم هم‌کاسه میشن و کسی نیست بهشون بگه که نتایج تیم ملی به تو مربوطه نه وزیر ورزش یا فلان نماینده مجلس. همونطور که طبق قانون مملکت دخالت توی کار وزرای دولت و وکلای مجلس جایز نیست طبق قانون فیفا و فیبا و فیلا و... دخالت تو کار فدراسیونهای مختلف جایز نیست. بنابراین وقتی سرنخو بگیریم می‌بینیم که پای دلالها توی هر نقل و انتقالی پیداست. اگه آقایون دلال تونستن کیروش پول‌پرست و دلالو با رقم قرارداد اسکوچیچ (تقریبا ۴۰۰ هزار دلار) بیارن به قول فروغ فرخزاد اون وقت ما ایمان میاریم به فصل سرد.
  • سینا IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    شنیدیم فدراسیون با چند بازیکن جلسه گذاشته که سرمربی رو عوض کنند.. مثل این میمونه که سرهنگی با سربازی جلسه بزاره برای چنگ.. متاسفانه هیچکس جایگاه خودشو توی این کشور نمیدونه.. ادمای کوتوله بر صندلی بزرگان نشستند..
  • سینا IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    اون کساییکه مدعی اند بدون تاکتیک و شانسی به جام جهانی رفتیم.. اولا توهین میکنند به بازیکنان و کادر فنی وفدراسیون.. دوما.. ما که انقدر خوش شانسیم.. اجازه بدید همین کادر و بازیکنان برند جام جهانی.. با شانسمون خدارو چی دیدی شاید شدیم قهرمان جهان..
  • سیامک IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    نمیاد همش شایعه هست متاسفانه
  • زازا IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    واسه مربی ایرانی اومدن کیروش سم‌های چرا باید یه مربی درجه ۴ و۵ کروات یا یه مربی داخلی سرمربی تیم باشه اگر نتیجه گرفت که چه بهتر اگه نتیجه هم نگرفت فه بها
  • زازا IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    همه عوامل و دست اندرکاران فوتبال از لحاظ فکر در حد متوسط به پایین هستند
  • زازا IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    اصلان بحث کیروش ، دایی، اسکوچیچ، برانکو، نیست بحث بی تدبیری وبی برنامگی فدراسیونه
    • رضا IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      اون اقایی که گفته عزیزی خادم ریئس فدراسیون را نه بابت اینکه برای بهترین فدراسیون فوتبال شد که زودتر از بقیه کشورها رفتیم جام جهانی، بخاطر حمایت از بانوان ایران، ،فقط میخواست برای فوتبال کشور کارکنه، اما نهاد های امنیتی ترسیدن که صدای حزب اسلام گرای داخلی در بیاد، عزیزی خادم میخواست امسال لیگ فوتبال با اوردن وار به ایران لیگ شروع کنه بدون هیچ سندی انگ کارکردن با صهیونیست بهش دادن، حتی یه دقیقه در مجمع انتخابات فدراسیون نگذاشتن از خودش دفاع کنه، در ایران هرشخصی خواست برای احترام وعذت سربلندی مردم کارکنه یه عده بیسواد فقط دنبال منافع خودشون از این بهم انداختن ها به یه منصبی برسن،
  • رضا IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    شاید اگر حداقل سه تا بازی تدارکاتی مناسب در فیفا دی گذشته انجام می‌دادیم ، هیچ کس به فکر تعویض سرمربی نمی افتاد ،( شاید ) ، ما همه نگرانیم ، خواهان نتیجه گیری هستیم ، کسی نمی تونه باخت بد ایران رو جلوی انگلیس و آمریکا تحمل کنه ، این برای مسئولان سیاسی کشور هم مهمه ، به هر حال متأسفم برای این آشفتگی که بوجود اومد ، شاید کی روش بتونه اون روحیه ی جنگندگی و تلاش بی وقفه و دفاع مستحکم رو احیا کنه ، شاید .
  • مسعود پلنگ IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    بااین وضعیت اگه اسکوچیچ بمونه تیم به کلی از هم می‌پاشد اسکوچیچ درحد تیم منطقه بود دیدیم که جلوی کره واین دوم الجزایر فاجعه بود ولی کی‌روش شاید جلوی عراق خوب نبود اما لاتین گردن کلفت نتیجه می‌گرفت البته اگر عراق سرمربی عوض نمی‌کرد بهتر با ما بازی میکرد
    • حسین IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      آخه چی میگی!؟ اسکوچیچ جلوی کره پنج بازیکن اصلیشو نداشت. توی بازی رفت اگه اون دو توپی که به تیر دروازه کره زدیم گل شده بود الان این همه مضخرف اینجا نوشته نمیشد. بازی الجزایر روی دو اشتباه فردی باختیم که نباید انقد بزرگ بشه. من بسیار کیروش رو قبول دارم ولی از کجا معلوم بیاد و بتونیم در جام جهانی نتیجه بگیریم!؟ اسکوچیچ جلوی کره بسیار بد شانسی آورد. از طرفی شجاع مصدوم شد، عابدزاده یه گل افتضاح و مسخره خورد. منصفانه نظر بدین.
  • عطاالله براتی .کولفرح IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    باسلام خدمت همه دوستان عزیز با این شرایط که توی تیم راه افتاده اگه اسکوچیچ بمونه تیم توی جام جهانی به بدترین شکل بازیها رو واگذار میکنه اما. اما اگه اسکوچیچ بزارن کنار بزرگترین نامردی به مربی که توی بدترین شرایط که هیچ مربی حاضر نبود این اقا اومد تیم تحویل گرفت باید گوش کنین باید سه بازیکن از تیم ملی کنار گذاشته بشن همه هم میدونین کدوم سه بازیکن میگم کسانی که دارن توتیم باند بازی میکنن که مربی اخراج بشه چون هم پست اون سه بازیکن بازیکنهای بهتری هم داریم درضمن اگه اقای کیروش عرضه داشت مصر رو میبرد جام جهانی یا اینکه اگه واقعا اینقدر خوب بود که بعضی از عزیزان دارن سرو دست میشکنن واسش نبایستی بدون تیم باشه
  • م IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    اسکوچیچ تو بد ترین روزها به داد فوتبال ما رسید و تیم رو با شجاعت به جام جهانی برد ما ایرانیها همیشه به جوانمردی شناخته شدیم حالا درست نیست این مربی رو کنار بذارن بقول سعدی ...چو به گشتی طبیب از خود میازار ..چراغ از بهر تاریکی نگه دار.عزت زیاد
  • تیم ملی اگه میخواد نتیجه بگیره باید کیروش و بیاره IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    واگه میخواد نمایش بده بله این قلعه نوعی و رسول خطیبی و نمیدانم نادر محمد خانی و دین محمدی خوبه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی