جدایی مدافع استقلال در گروی ماندگاری بازیکن ملی‌پوش
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چپ پای جوان استقلال در انتظار روشن شدن تکلیفش برای فصل آینده لیگ برتر است.

متین کریم زاده مدافع چپ پای جوان استقلالی ها بعد از نیم فصل حضور قرضی در ترکیب نساجی حالا به واسطه قراردادش با آبی پوشان پایتخت بازیکن استقلال محسوب می شود و باید از امروز در تمرینات این تیم شرکت کند.

نکته مهم درباره کریم زاده پیشنهادهایی است که این بازیکن برای بازی در لیگ برتر دارد اما جدایی او منوط به رضایت باشگاه استقلال است. از سوی دیگر مدیران استقلال هنوز تصمیمی درباره کریم زاده اتخاذ نکرده اند و دلیل این مساله هم نامشخص بودن وضعیت ابوالفضل جلالی است.

مدیران استقلال در حال مذاکره با مسئولان سایپا هستند تا بتوانند رضایتنامه جلالی را برای ادامه فعالیت در تیم آبی پوش تهرانی بگیرند اما تا این لحظه توافق نهایی حاصل نشده است. در چنین شرایطی تعیین تکلیف کریم زاده نیز در گروی وضعیت جلالی است.

استقلال در پست دفاع چپ جعفر سلمانی را هم در اختیار دارد و مدیران این باشگاه منتظر توافق با باشگاه سایپا بر سر انتقال جلالی هستند. اگر آنها مجوز ادامه فعالیت ابوالفضل جلالی در استقلال را دریافت کنند، آنوقت با جدایی متین کریم زاده نیز موافقت کرده اند. به عبارتی استقلالی ها فعلا به کریم زاده اجازه جدایی حتی به صورت قرضی را نیز نداده اند تا در صورتی که نتوانستند(حتی با احتمال ضعیف) رضایتنامه جلالی را از سایپا دریافت کنند، دست شان در پست دفاع چپ خالی نماند.

به این ترتیب کریم زاده فعلا در تمرینات استقلال حضور پیدا می کند تا وضعیتش از سوی باشگاه استقلال روشن شود. طبیعی است با حضور همزمان سلمانی و جلالی در استقلال بازی کمتری به کریم زاده عضو سابق تیم ملی امید ایران برسد و به همین خاطر این بازیکن بوشهری خودش هم دوست دارد فوتبالش را در تیم دیگری در لیگ برتر ادامه بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی