نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
لئوناردو پادوانی
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع سابق استقلال گفت: ریکاردو ساپینتو در برزیل هم بود و نتوانست نتایج خوبی بگیرد!

وریا غفوری در نهایت پس از اینکه چندین سال بازوبند کاپیتانی استقلال را به بازو بست، امسال این تیم را ترک کرد. این موضوع خلاف خواسته هواداران و پیشکسوتان استقلال بود و آن ها بارها حمایت خودشان را از کاپیتان آبی ها نشان دادند.

همین مسئله باعث شد با پادوانی تماس بگیریم و برای دقایقی با او هم صحبت شویم. پادوانی که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را دارد و سلامتی اش را هم در این تیم از دست داد، درباره موضوع جدایی وریا غفوری گفت: ابتدا نمی دانستم وریا غفوری چرا کنار گذاشته شده است. هرکسی از من درباره وریا سوال می پرسید می گفتم اصلا چرا او را کنار گذاشتند. شنیدم جدایی وریا غفوری فوتبالی نبوده است.

پادوانی در ادامه صحبت هایش با حمایت از وریا غفوری گفت: ورزشکار یک شهروند است و باید احساسات خود را به مردمش ابراز کند.

پادوانی که فوتبال برزیل را هم دنبال می کند، چندان به سرمربی جدید استقلال خوشبین نیست. البته او ترجیح داد خیلی کوتاه درباره ریکاردو ساپینتو حرف بزند: ریکاردو ساپینتو در برزیل هم بود و نتوانست نتایج خوبی بگیرد!

پادوانی در پایان درباره جدالش با استقلال در دادگاه CAS هم گفت: اتفاق جدیدی رخ نداده است و همچنان منتظر رای دادگاه CAS هستم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • احسان IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    خبرورزشی از اینهمه مصاحبه جهت دار دنبال چیه؟ اینکه دائم از همه یک سوال مضحک بپرسی که چرا وریا رو نخواستن! یعنی اگه سرمربی جدید تیم دفاع کنار ۳۵ ساله ( که یکی از سخت ترین و پرتحرک ترین پست های فوتباله ) که سال قبل هم در هر بازی میانگین ۲۰ دقیقه بازی گرده رو نخواد ، حتماً بحث غیر فوتبالیه؟!!! اینکه وریا کاپیتان بوده و ۶ سال سابقه بازی در استقلال رو داره ، یعنی باید تا چهل سالگی نگهداشته میشد؟ مگه در این شش سال ، بالاترین مبلغ ممکن رو از باشگاه نگرفته؟ مگه وقتی توی بورس بود ، برای باشگاه بازارگرمی نمی کرد؟ مگه فوتبال ما حرفه ای نیست؟ مگه تعداد بازیکن مجاز در هر تیم محدودیت نداره؟!!! هر روز به یک بهانه استقلال رو زیر سوال می برید! درمقابل تیم رقیب خانه سالمندان راه انداخته ، ولی هر روز از قهرمانی قطعی تیم کهکشانی دم می زنید! آجرلو با مدیریت بی حاشیه و در سکوت ، اسکلت تیم قهرمان رو حفظ کرده و کمترین تغییر رو داشته! چند بازیکن خوب هم جذب کرده! ولی فقط علیه استقلال و مدیریتش خبرهای کذب و مصاحبه های جهت دار منتشر می کنید! دنبال چی هستید؟ کدوم منافعتون زیر سوال رفته؟ رفتارتون شرم آوره!
    • عادل دست كج IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      فرض تمام حرفهاي شما صحيح، صحبت بر سر رعايت شأن بازيكن و كاپيتان تيم است. آيا درخواست برخورد محترمانه و مودبانه تقاضاي زيادي است؟ چرا مثل مومني كه شش ماه در باشگاه سابقه دارد و پيشكسوت حساب ميشود صحبت ميكنيد؟ شعري نگوئيد كه در قافيه‌اش بمانيد!
    • کاپیتان مردم IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      همینجور دهنتو وا نکن یه چیزی نده بیرون وریا رو هم هوادارا میخواستن ، هم پیشکسوتا ، هم بازیکنای تیم، هم مربی اضافه بر این خودشم دوس داشت فقط در استقلال بازی کنه بیشتر باید توضیح بدم تا تلنگر ب شعورت بخوره یا کافیه ؟
  • سروش IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    پشت کارتون خوبه که می چرخید کل دنیا رو تا یکی و پیدا کنید که علیه استقلال صحبت کنه و جو یه خیال خودتون علیه استقلال و مدیریتش بشه....خدا رو شکر از پرویز برومند و علی رضا اکبر پور چیزی در نیومد افتادید دنبال پادوانی !!
  • ارتش سرخ IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    دلم براش خیلی میسوزه بیچاره، کاش میشد با قانونی فوتبالیست ها هم بیمه کرد تا حداقل پول اونو بگیرن تو مصدومیت رباط دادن و ...
  • لنگ حقیر حکومتی IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    پادووانی نشسته بود شما هم زنگ زدین صحبت کردی چقدر فارسیش خوب شده خجالت بکشین پادووانی هم بیکار نشسته و فوتبال ایرانو دنبال میکنه بعدم بیاد از شما بابت مصاحبه خیالی شکایت کنه
  • محمدرضا ولدخان IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    بخدا فهم و شعور فرنگیها از ما بیشتر چرا چونکه جامعه آگاه دارند و مثل مردم ما دانای کل نیستن و اینکه پرونده پادوانی از لحاظ حیثیت از پرونده امثال ویلموتس بالاتر هست چونکه پای اعتبار یک کشور در میان هست، و سلامتی و تندرستی رو یک انسان اینجا در جریان کار از دست داده
  • محمد IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    باسلام،درجواب احسان،شما استقلالیها که تا دیروز حذف وریاراغیرفوتبالی میدونستید،(البته که به نفعتان بود)ولی الان مثل اینکه قضیه فرق کرده وبه نفعتان هست که بگویید بخاطرفوتبالی وفنی میباشد،چرا قبلا مدام تز میدادید که نمیخوان وریا تواستقلال باشه،یانمیخوان شاه فرهاد یااسترا یا،،،تواستقلال باشه،اینقدرحزب باد ودمدمی مزاج نباشیدودنبال بهانه اوردن که نمیخوان فلانی باشه یانباشه و،،،،والسلام.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی