نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
واکنش بازیکن سابق آبی‌ها به جدایی از استقلال/ همه چیز را فراموش کردم!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن هوادار درباره وضعیت خودش پس از جدایی از جمع آبی‌پوشان گفت.

بابک مرادی، بازیکن هوادار در حاشیه تمرین امروز (شنبه) این تیم اظهار کرد: چهار، پنج روز است که تمرینات ما با کادر فنی جدید شروع شده و به طور جدی تمرین می‌کنم. آخر این هفته قرار است برای اردو به ترکیه برویم.

او درباره طولانی شدن روند تمدید قراردادش با هوادار توضیح داد: من اینجا خیلی راحت بودم چون با مدیریت و کادر رسانه دوست بودم. من آخر فصل استوری خداحافظی از هوادار گذاشتم چون فکر کردم کادر فنی قبلی (عنایتی) می‌تواند خیلی کمک کند اما هیچ اتفاقی نیفتاد. خیلی معرفت نشان دادم اما هیچ معرفی ندیدم ولی اشکال ندارد. درس‌های خوبی یاد گرفتم و این درس‌ها را برای زندگی لازم داشتم. خدا را شکر که تمدید کردم و خوشحالم.

بازیکن هوادار در پاسخ به این سوال که آیا این فصل شگفتی‌ساز می‌شوند، بیان کرد: من سابقه کار با آقای الهامی را دارم. در ماشین‌سازی تیمی با آقای خطیبی و الهامی تشکیل دادیم که می‌گفتند مدعی اصلی سقوط است اما تیمی تشکیل شد که نیم فصل اول پنجم جدول شدیم. آقای ساکت خیلی جوان‌گرا و فنی است. یکی از دلایل اصلی تمدید قراردادم با هوادار، آقای ساکت بود چون فکر می‌کنم او می‌تواند من را احیا کند.

مرادی در پاسخ به این سوال که آیا در لیگ بیست و دوم با اعصاب آرام‌تر رفتار می‌کند، گفت: قبلا خیلی شلوغ بودم اما الان خیلی آرام شده‌ام. خیلی معرفت گذاشتم ولی معرفت ندیدم. الان سربه زیرم و می‌خواهم ازدواج کنم. دیگر هیچ حرفی نمی‌خواهم بزنم. آقا ساکت خیلی من را قبول دارد و خودم هم فنی‌ام را قبول دارم.

او در ادامه درباره این که بهتر نیست استقلال را فراموش کند، توضیح داد: بیشتر ضربه‌هایی که خوردم، خودم زدم. همه چیز را فراموش کردم و پخته‌تر شدم.

بازیکن سابق استقلال در پاسخ به این سوال که آیا از فرهاد مجیدی ضربه خورده است، اظهار کرد: نه آقای مجیدی نبود. من از استقلال صحبت نمی‌کنم و فقط به عنوان یک هوادار نتایجش را پیگیری می‌کنم. در حال حاضر تمرکز من روی هوادار است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی