۱۰
اتفاق بامزه برای فوتبال ایران/ قطری‌ها میزبان جام جهانی هستند؛ ما هم هواپیماها را پارک می‌کنیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به ترافیک فرودگاهی دوحه، ایران آمادگی خود را جهت پارک و اقامت هواپیماهای این کشور در فرودگاه‌های بندرعباس، کیش، قشم و بوشهر اعلام کرد.

یکی از دستاوردهای مهم فوتبال ایران در زیرساخت ها، چند بار تقاضای میزبانی و ناکامی در این مسئله است. یعنی هر بار ما متقاضی برگزاری جام ملت ها شدیم، در داخل همه را شگفت زده کردیم و در خارج نیز خیلی ها از این اعتماد به نفس مثال زدنی شوکه شدند.

در فوتبالی که باشگاه هایش زمین تمرین و مسابقه ندارند و اساسا زمین های استاندارد به اندازه انگشتان یک دست هم نداریم، تقاضای میزبانی رقابت های بزرگ آسیایی یک اتفاق شگرف است.

فراموش نمی کنیم که ورزشگاه پیر آزادی نیاز به مرمت و بازسازی دارد؛ ورزشگاه های فرسوده دیگری در بسیاری از شهرهای کشور داریم که پس از سال ها، دست نخورده باقی مانده اند و شهرهای زیادی، همچنان با معضل کمبود امکانات ورزشی و فوتبالی مواجه اند.

در هر حال فعلا به آرزوی میزبانی نرسیده ایم که اتفاق مهم دیگری برایمان رخ داد؛ حالا مفتخریم به اینکه قرار است هواپیماهای قطری را در فرودگاه های خودمان در ایام جام جهانی پارک کنیم.

این مهمترین دستاورد ما در امکانات زیر ساختی است و امیدواریم قطری ها این تقاضا را قبول کنند تا سهمی در برگزاری رقابت های جام جهانی داشته باشیم!

اتفاق با مزه برای فوتبال ایران/ قطری ها میزبان جام جهانی هستند؛ ما هم هواپیماها را پارک می کنیم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • بهنام IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    عزت و ذلت دست خداست
  • افشین دست کج IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    والا از مسئولین ما بیشتر از این هم کاری برنمیاد، تازه مطمعنم در همین یک موردم توانایی ندارن و باعث تصادف و خسارت به هواپیماهای اون بدبختا میشن. به نظر من بهترین سود ما برای قطری ها اینه که یه گوشه ای بشینیم و دست به هیچی نزنیم تا شاید لاقل باعث آسیب به اون بیچاره ها نشیم چون ما خودمون که چیزی برای از دست دادن نداریم. و یه توصیه دیگه این که برای حفظ آبروی کشورمون در جهان بهتره که در اون یک ماه جام جهانی از خروج افشین دست کج از کشور و ورودش به قطر هم جلوگیری کنیم
    • فرهاد پودری دوپینگی IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      شوربختانه در هیچ بخشی زیرساختهای لازم فراهم نشده که بتونیم برگزار کننده مسابقات باشیم. نبود زیر ساخت و نداشتن امید به نتیجه گیری, باعث فرار فرهاد پودری و تو پوست گردوووو موندن دست کیسه کشا میشه خخخخخخ
  • سیروان IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    این خیلی بد.......
  • خدایا بسه دیگه ..... IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    کل قطر به اندازه استان قم ماست توخود حدیث مفصل بخوان از این مجمل !
  • کیسه بکش کیسه کش IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    لااقل یه مزیتی داره این هواپیماهای قطری. و اینکه.مسولین ما که هیج خاصیتی ندارن لااقل برای پز دادن میتونند باهواپیماها عکس صلفی بگیرند وتا مدت‌های مدیدی واسه خودشون خوش باشند... وگریزی به تاریخ... العین برای گرفتن سرپرستی بچهای. عمر عبدالرحمن. دربازی با کیسه عروس اسیابه پلیس. بین‌الملل اینترپل متوسل شده. وخواستار روشن شدن سرپرستی فرزندان عمر عبدالرحمن اماراتب
  • یک ایرانی IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    دوست عزیز شما متوجه ظرافت موضوع نشدید،این روشی است برای دور زدن تحریمها و خرید هواپیماهای دست دوم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی