علی دایی را راضی کنید سرمربی تیم ملی شود/ آقای کی‌روش؛ ما همان ایران هستیم که هر کاری خواستی با ما کردی
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۸ دقیقه

خداداد عزیزی با انتقاد شدید نسبت به یارکشی کنونی در تیم ملی، مدعی شد اگر قرار به تغییرات روی نیمکت ایران برای جام جهانی باشد، علی دایی شایسته‌ترین گزینه است و نباید به کارلوس کی‌روش فکر کرد.

مهاجم اسبق تیم ملی که البته ید طولایی در درگیری و مخالفت با مربیان خود نیز داشته، با اشاره به رفتار کنونی ملی‌پوشان مدعی است که اگر او چنین رفتاری داشته در نهایت در تیم آن مربی کار را دنبال نکرده است و همانند بازیکنان کنونی صرف تغییرات به هر شکل، دنبال هدف‌شان در ادامه حضور در تیم ملی و خصوصا جام جهانی نبوده است.

* تیم ملی چه ربطی به نهاد ریاست جمهوری دارد؟

متاسفانه دلال ها شدیدا روی فوتبال و تیم های داخلی و مدیران تاثیرگذار هستند و الان هم تعدادی دلال روی بحث تیم ملی پهن کرده‌اند و به همین دلیل هم اتفاقاتی را رقم می‌زنند. مگر می‌شود دو بازیکن تیم ملی را به نهاد ریاست جمهوری ببرند و این دو نفر درباره سرمربی تیم ملی صحبت کنند که سرمربی به درد نیمکت تیم ملی در جام جهانی نمی‌خورد و ما باید مربی دیگری بیاوریم؟ در حالی که بعد از این اتفاق اکثر بچه ها گفتند ما مخالف نیستیم. این دو دستگی از جایی ایجاد می‌شود که عده ای از آقایان به هر دلیلی که برای خودشان موجه است به خودشان اجازه می‌دهند بازیکنان تیم ملی را به نهاد ریاست جمهوری ببرند. این قضیه چه ربطی به نهاد ریاست جمهوری دارد؟

* حتما اسکوچیچ برخورد لازم را نداشته است

اگر این مسئله شایعه است، از کجا آمده؟ من اصراری ندارم که اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی بنشیند اما اگر این اتفاق افتاده باشد که دو بازیکن تیم ملی واقعا به خودشان اجازه داده باشند به نهاد ریاست جمهوری بروند و راجع به تعویض سرمربی تیم ملی و آوردن شخص دیگری صحبت کنند، فکر می‌کنم کار از دست اسکوچیچ هم در رفته است و حتما اسکوچیچ دیسیپلین برخورد لازم را نداشته که به خودشان این اجازه را می‌دهند.

* چرا دنبال گزینه خارجی هستید؟

حرف من این است اگر قرار است اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی ننشیند، یک ایرانی بنشیند. چرا دنبال گزینه خارجی هستید؟ چرا سریعا شخصی را علم می‌کنید که قبلا در ایران بوده و همه چیزش برای پا مشخص است؟ چطور شد که الان عنوان می‌کنند که آقای کی‌روش بحث مالی ندارد؟ چرا دوره های قبل بحث مالی داشت اما الان ندارد؟ برای اینکه از مصر کنار گذاشته شد و بحث عراق نتیجه نداشت و الان نیمکت ایران در جام جهانی نیمکت خوبی است بحث مالی ندارد؟ اگر می‌خواهیم اسکوچیچ را برداریم که البته نظر شخصی من این نیست؛ نه اسکوچیچ پسرخاله من است نه من با مربیان کروات ارتباط خوبی داشتم و دارم. به جز ایویچ و بلاژویچ که به فوتبال ما آمد و کارنامه ای قوی بقیه مربیان کرواتی که به کشور ما آمدند با رابطه آمدند.

* علی دایی را روی نیمکت تیم ملی بنشانید

اگر دو بازیکن تیم ملی ما واقعا به خودشان چنین اجازه ای می‌دهند که به نهاد ریاست جمهوری بروند در فوتبال را تخته کنید. من زمان بلاژویچ نتوانستم با او کار کنم؛ مرد و مردانه به او دست دادم و گفتم نمی‌توانم با تو کار کنم خداحافظ. تیم ملی مال من نیست که بگویم این را عوض کنید و شخص دیگری را ببینید. ما مربی داخلی داریم و اگر قرار است اسکوچیچ را عوض کنیم مربی داخلی بیاوریم. ما شناسنامه فوتبال ایران را داریم که در دنیا جایگاه دارد؛ علی دایی را روی نیمکت تیم ملی بنشانید. اسکوچیچ که تیم ملی را جام جهانی برده است؛ اگر قرار است او را جابجا کنیم علی دایی را راضی کنیم. ما علی دایی، امیر قلعه‌نویی و... را داریم که دارای رزومه هستند. علی دایی جایگاه بین‌المللی دارند. چرا روی کسی زوم کرده‌اید که قبلا در فوتبال مستعمره او بودیم؟ چرا دوست دارید همه دوباره کمر ها را مقابل او خم کنیم؟ حرف من این است.

هنوز فضایی به اسکوچیچ نداده‌ایم

من نمی‌گویم آقای اسکوچیچ حتما باید در جام جهانی باشد؛ من فوتبالی حرف می‌زنم و می‌گویم اسکوچیچ با نتایجی که گرفته حق دارد روی نیمکت تیم ملی بنشیند. ما هنوز فضایی به او نداده‌ایم و بازی تدارکاتی برایش فراهم نکردیم که ببینیم می‌تواند روی نیمکت ما در جام جهانی بنشیند یا خیر. در حالی که ما در دوره های قبل هم در جام جهانی با آقای مهاجرانی و آقای جلال طالبی هم بودیم، با مربی خارجی مثل برانکو و کی‌روش هم بودیم و حذف شدیم. چه تضمینی هست که اسکوچیچ باشد و در جام جهانی بالا نرویم یا شخص دیگری بیاید و به مرحله بعد برویم؟ چه کسی تضمین می‌دهد؟ من فوتبالی صحبت می‌کنم؛ اسکوچیچ و بقیه برایم اهمیتی ندارند. من می‌گویم اگر قرار است نیمکت را تغییر بدهیم به یک ایرانی بدهیم.

* آقای کی‌روش؛ ما همان ایران هستیم!

مطمئن باشید اگر چهار آدم فوتبالی با علی دایی صحبت کنند علی دایی قبول می‌کند روی نیمکت تیم ملی بنشیند. چرا علی دایی قبول نکند؟ ما علی دایی را داریم؛ نیمکت تیم ملی را به او بدهیم. نمی‌دانم الان چرا کی‌روش انقدر نرم شده و حرف های عجیبی می‌شنوم که مطالبه پول هم ندارند. یکباره چه اتفاقی افتاد؟ ما همان ایران هستیم که قرارداد ترکمنچای را بستی و تا قرون آخر آن را هم گرفتی، لیگ را تعطیل می‌کردید و هر جا دوست داشتی اردو می‌گذاشتی و با تیم ها خودتان قرارداد می‌بستید. چه شده که می‌خواهید بدون بحث مالی قرارداد ببندید؟

* دایی مثل آب خوردن رختکن را جمع می‌کند

می‌گویند برای نیمکت جام جهانی آدم بزرگ بیاورید و اسکوچیچ کوچک است؛ می‌گویند اسکوچیچ نمی‌تواند رخکتن را اداره کند و رخکتن با آقای اسکوچیچ همسو نیست. من می‌گویم اگر واقعا اسکوچیچ نمی‌تواند رخکتن را مدیریت کند ما علی دایی را داریم که رخکتن را مثل آب خوردن جمع می‌کند و همه هم از او حساب می‌برند. چرا نمیکت را به ایرانی ندهیم؟ مگر جام جهانی ۹۸ زمانی که ایویچ را با آن اسم و آوازه عوض کردیم و آقای جلال طالبی آمد، بچه ها با مربی ایرانی بد بازی کردند؛ آمریکا را بردیم و مقابل یوگسلاوی و مقابل آلمان هم خوب بازی کردیم.

* تغییرات نیمکت ربطی به بازیکنان ندارد

در بحث دو دستگی خیلی ها می‌دانند اما کسی عنوان نمی‌کند که به احتمال زیاد این اتفاق افتاده و اگر افتاده اتفاق قشنگی نیست که دو نفر به نهاد ریاست جمهوری بروند و بگویند مربی تیم ملی را عوض کنید. بازیکن نمی‌تواند بگوید مربی تیم ملی تغییر کند یا خیر؛ اصلا به بازیکن مربوط نمی‌شود.

* به اسکوچیچ اختیار تام بدهید

زمانی که بازیکنان وارد زمین فوتبال می‌شوند همه چیز یادشان می‌رود. بازیکنان تیم ملی موظف هستند برای تیم ملی ایران بازی کنند؛ منِ خداداد عزیزی هر چیزی که دارم از فوتبالی است که من از باشگاه به تیم ملی رفتم و از کنار تیم ملی به آلمان و اروپا و آمریکا رفتم و همه درآمد هایم از فوتبال را مدیون تیم ملی هستم. بازیکنان نمی‌توانند برای تیم ملی بازی نکنند؛ جام جهانی رویدادی است که همه دوست دارند در آن باشند و هر کسی بگوید دوست ندارم در جام جهانی بازی کنم دروغ گفته است. اگر قرار است دو دستگی را از بین ببرند باید محکم پای کار بایستند. اگر قرار است اسکوچیچ بماند باید به او اختیار تام بدهند و با بی انضباطی برخورد کند؛ اگر نمی‌تواند برخورد کند باید شخص دیگری بیاورند.

چرا در دوره ویلموتس نتیجه نگرفتیم؟

من هیچوقت در رختکن تیم ملی نبودم که درباره اینکه اسکوچیچ قدرت برخورد دارد یا خیر نظر بدهم. اگر در رختکن بودم حتما می‌گفتم که آیا می‌تواند جمع کند یا خیر. من هیچوقت در رخکتن تیم ملی و کنار بچه ها نبودم؛ من فقط در بازی ایران - لبنان با دعوت آقاس استیلی به تمرین رفتم و آزمون و جهانبخش و بازیکنان و آقای باقری را دیدم و آقای اسکوچیچ هم آنجا بود. من اصلا آقای اسکوچیچ را نمی‌شناسم که از او حمایت کنم یا نکنم ولی از نظر فوتبالی، ما بهترین نتایج صعود به جام جهانی را با اسکوچیچ گرفتیم. عده ای می‌گویند تیم ملی خیلی خوب بوده که به جام جهانی رفتیم؛ چرا زمان ویلموتس نتوانستیم نتیجه بگیریم؟ اسکوچیچ آمد و نتیجه گرفتیم. نباید از حق بگذریم. تیم ملی با اسکوچیچ به جام جهانی رفته و بهترین نتایج مقدماتی را هم گرفتیم. حالا به او فرصت بدهیم؛ اگر واقعا به این نتیجه رسیدیم که نباید به او فرصت بدهیم، یک مربی ایرانی بگذاریم که فوتبال ما را می‌شناسد.

* بزرگان فوتبال علی دایی را برگردانند

علی دایی ۴-۵ سال است در فوتبال نیست اما رصد می‌کند. من چند سال است در فوتبال نیستم اما مگر می‌شود رصد نکنیم؟ فوتبال عشق من و علی دایی است. عشق و زندگی امثال ما است. علی دایی کاملا به تیم ملی ما اشراف دارد. اگر عده ای می‌گویند علی دایی نمی‌آید چرت و پرت می‌گویند. چند نفر از بزرگان فوتبال را جمع کنید که سراغ علی دایی بروند و بخواهند برگردد و به تیم ملی فوتبال کمک کند. تیم ملی برای همه است و برای عده خاصی نیست؛ علی خودش این را می‌داند و از کنار تیم ملی فوتبال ما علی دایی شده است و همیشه هم می‌گوید من در کنار مردم هستم.

* از بیرون برای فوتبال تصمیم می‌گیرند

به نظر من دو دستگی ایجاد شده کمکی به فوتبال ما نمی‌کند. می‌گویند آقای کی‌روش را بیاورید؛ از هم که عده ای مخالف هستند و باز هم دو دستگی هست. کی‌روش دو دستگی را جمع می‌کند؟ علی دایی هم می‌تواند جمع کند. این اتفاقات به نفع ما نیست؛ عده ای بیرون از فوتبال برای فوتبال ما تصمیم می‌گیرند و این غلط است.

* مجمع فدراسیون فوتبال را قبول ندارم

حتما فدراسیون ما اختیار لازم را ندارد که تصمیم‌گیری نمی‌کند. از طرفی نوع انتخابات فدراسیون ما برای رئیس فدراسیون در مجمع غلط است؛ نمی‌دانم چه کسی قوانین را گذاشته است. چرا فوتبالی ها نمی‌توانند کاندید شوند؟ علی کریمی هم با هزار بدبختی و مصیبت کاندید شد. من اصلا مجمع فدراسیون فوتبال و شرایط و تبصره هایی که گذاشنه‌اند را قبول ندارم. ببینید چه کسانی کاندید می‌شوند. از زمانی که فوتبال در این ممکلت راه افتاد جز عابدینی و دادکان یک رئیس فدراسیون فوتبالی به ما معرفی کنید. همه جای دنیا روسای فوتبالی، فوتبالی هستند و برای ما نیستند. الان در کل هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال جز میرشاد یک فوتبالی به من معرفی کنید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۳
  • اشکان IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    اگه قرار به اخراج اسکوچیچ باشه تنها فردی که لیاقت نشستن روی نیمکت تیم ملی رو در زمان فعلی داره علی دایی هس هم استقلالی‌ها قبولش دارن هم پرسپولیسی ها ولی چون اخلاق خاصی داره باج نمیده، زیردست هم نیست و از همه مهمتر محبوبیت زیادی داره بعیده بیارنش
    • پُر رو مثل خداداد IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      آره دایی خوبه چون خداداد خیلی دوستش داره خیلیییییییی همین انتخاب نشون میده که این بابا چقدر به فکر منافع ملت و فوتبال ایرانه در بزرگی دایی هیچ شکی نیست ولی وقتی دایی رو در این شرایط (دو سه ساله که تیم نداره ) میخوان به جام جهانی بفرستن یعنی له کردن و قربانی کردن دایی برای رسیدن به اهداف خودشون و کاملا هم جایز هست کاش کمی آدم باشیم
    • مهران IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      علی دایی راضی کنیم؟؟؟خخخخخخ.من نمیدونم کی به این عزیزی اجازه اظهار نظر میده
    • بردیا TR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      آقای عزیزی و کریمی !!! دوتا از جاهایی که شماها آباد کردید را نام ببرید لطفا !!! ازشان بپرسی چرا تیم ندارید سریه میگویند دلال هاا !!! خیر اقای عزیزی بیسواذی شما تنها دلیل است. در ضمن ما یادمان نرفته که کیروش برای ارتقا فوتبال ملی می جنگید و آسایش خودش را فدا میکرد وگرنه مثل اسکوچیچ پا روی پا می انداخت و فقط پولش را میگرفت. کسی که نمیتواند قبل از رفتن به ارد در مورد شرایط کشور قطر کمی تحقیق کند و زحمت به خود بدهد امکانات را برسی کند لیاقت تیم ملی را ندارد. در ضمن خبر ورزشی محترم چرا باید مدام صحبت های این افراد تابلو و پکیج بند را منعکس کنی!!!
    • بردیا TR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      به نظرم همین که موضوع بازگشت کیروش باعث شد که باند دلال ها و پکیجی ها مجبور بشن رو بازی کنن و از تمام نیروهای پیدا و پنهان خودشون استفاده کنند تا به خیال خودشون با مصاحبه هاشون فضا رو به نفع خودشون تغییر بدن، خودش یک موهبته. اولا که اکثر این افراد خودشون کارنامه ی افتضاحی از رانت و فساد و دلالی دارند. کافیه فقط یک نگاه کوتاه به سابقه شون بندازیم. البته تقصیری هم ندارند. این ها سال ها عادت داشتن به مربی لیست بدن و امر و نهی کنن، بساطی که با اومدن کیروش برای هشت سال جمع شد. دوما، برای زدن کیروش شروع کردن به قرار دادنش در مقابل پرسپولیس. من خودم پرسپولیسی ام و کامل درک می کنم که مربی تیم ملی برای موفقیت خودش هم که شده دوست داره تک تک تیم های باشگاهی موفق باشند. در مورد کیروش و پرسپولیس هم همین طور بود کما اینکه خیلی از بازیکنان تیم ملی در زمان کیروش از پرسپولیس بود. سوما این ها دائما بهانه می کنند که کیروش چند تا قهرمانی داشته. مگه کیروش مربی لیگ برتر ایران بوده که ده تا قهرمانی داشته باشه؟! کافیه یه نگاه به خلاصه بازی های ایران تو جام های جهانی قبل بندازیم تا یادمون بیاد کیروش چه کرد؟!
    • ایرانی اصیل باشعور IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      تمان فتنه ها توسط دایی اب میخورداوهست که بازیکنان را ازدور تحریک برعلیه اسکوویچ میکندتاخودش درروی نیمکت بنشینداما ایرانی اصیل نامردوپست فطرت نشده که شخصی که ایران رابرای اولین بارسربلندکرده درگروهش قهرمان شده وکره راعقب رانده ا ست راازدورحذف کندویک سخص مفتخورکه ابروی ایران درریاض برد وعربستان ایران رامفتضحانه شکست دادجای ابرسرمربی ایران ،اسکوویچ بزرگ،،بنشانندایرانیهانامردنشدندخدادادنامردنیست که ابن پیشنهاددهدبن تمام فتنه ها دایی است دایی یک منافق تفرقه افکن هست که تمام این دسیسه هازیرسراوهست اوبرای اینکه در نیمکت تیم ملی بنشیندمرتکب هرخیانتی میشوددایی دوسه سال اخیر ۱۸۰درجه باقبل تغییرکرده فاقدارزش ویک منافق حسودجاه طلب که برای مقام دست به هرخیانتی میزندباامثال دایی ایران حیثیتش بزبادمیرود،،مااکثریت ملت حامی اسکوویچ بوده واین مز خرفات را دسیسه امثال دایی هامیدانیم که سهمی درفوتبال ندارند برود دنبال تجارت واحتکارش، ،خدادادعشق است ارزواردکشورکرد دایی یک دلار ارزواشتعال زایی درکشورایجادنکرد،وارزبرای دنیز خانم هاخارج کرد،خدادادانسان هست اماچراخودخدادادکمک اسکوویچ نباشدمعتقدبه خداودین منصفه
    • رضایاک IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      منِ رضایاک میگم.... اگه اسکو قراره برکنار بشه گزینه اول علی دایی باشه گزینه دوم نکونام، ولی دایی .... بهتره
    • ایرانی IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      بعضی ازنظرها اصلا روش فکر نشده فقط، حرف میزنند. اولاخداداد غیراز فوتبال ودلالی کاری درسطح مربیگیرنکرده وفرق بین دوغ ودوشاب رو نمیدونه عمدا داره طرفداری ازگروه بیرانوند واسکوچیچ میکنه وعلیه طارمی وکروهشه. البته کسی درخوبی دایی شکی نداره ولی دایی یکبار مربی تیم بوده ونمیگذارند کارشو انجام بده وخیلی وقته ازمربیگری دوره دراین برهه اززمان فقط کیروش بدرد میخوره البته اونم جزچهارم شدن کاری نمیتونه بکنه
  • امیر IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    علی دایی با چه سابقه درخشانی در مربیگری تیم ملی باید دوباره برگردد ؟ باخت به عربستان در ورزشگاه آزادی ؟؟؟ و عدم راهیابی به جام جهانی. ایشان تیم ملی را به فنا می دهد. اصلا نتایج ایشان با کیروش قابل مقایسه است ؟؟
    • نوری IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      درسته ، نتایج دایی با کی روش اصلا قابل مقایسه نیست چون دایی به عربستان باخت و کی روش به عراق، لبنان و «گینه»! اون نسلی از فوتبال ایران که دست کی روش بود با اون مسیر ساده، اگه دست عباس آقا هم بود میرفتیم جام جهانی، دیمی و بی دانش نظر ندین
    • امیر IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      طرفداران دایی لطفا با مستندات از سوابق درخشان ایشان در مربیگری بین المللی صحبت کنند نه از روی تعصب.
    • کیارش US ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      علی دایی از اون موقع تا الان داره دنبال باز سازی چهره خودش میکنه و باید ببینیم مثل دور قبل اونیکه لابیش از همه قویتر بود میاد بقول دایی یا خودش باز با خدا لابی میکنه بهرحال نشستن روی نیمکت تیم‌ملی توی جام‌جهانی هدف و ارزوی کمی نیست
    • نوری IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      شما از افتخارات کی روش بگین با مستندات ! من به گوشه ای از اونا اشاره میکنم:: هر چند برای طرفدار متعصب کی روش مستندات ارزشی نداره ولی بعضی سوابق بین المللی کی روش که مستنداتش هم در اینترنت موجوده: اخراج از کلمبیا به همراه کسب مقام شامخی آقای گل خورده، اخراج از مصر بدون کسب مقام قهرمانی جام ملتها برای تیمی که پرافتخارترین تیم جام ملتهای آفریقا هست، اخراج از پرتغال، اخراج از رئال با عنوان کسب بدترین نتایج تاریخ رئال مادرید ، دو دور جام ملتها در ایران و تنها حضور در نیمه نهایی همانند سایر مربیانی مثل مایلی کهن و برانکو ، مقام چهارمی در گروه چهار تیمی جام جهانی که یه عده توقع داشتن در گروه چهار تیمی، پنجم بشیم! مقام سومی گروه البته بلطف گل بخودی حریف که باعث شدن خودشون چهارم و ما سوم بشیم ، باخت به تیمهای لبنان، عمان ، عراق، ازبکستان ، گینه؟! ژاپن ، بوسنی و ...در بازیهای دوستانه و رسمی . مدارک، سوابق و مستندات همه موجود و در حافظه همه ثبت، ضبط و غیر قابل تغییر هست. به حدی مربی داغونیه که فرگوسن بزرگ، حتی برای یکبار هم دستیارش رو به منچستر معرفی نکرد چون میوه باغش رو بهتر از هر کسی می‌شناسه
    • کیارش US ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      اقای نوری حالا من از افتخاراتش میگم حضور ۴ باره تو جام جهانی کسب نایب قهرمانی با مصر تو جام ملتهای افریقا کسب ۳ بار قهرمانی لیگ برتر انگلیس با منچستر یونایتد کنار فرگوسن افسانه ای کسب جام حذفی اسپانیا کسب دو قهرمانی جام جهانی جوانان و معمار تیم افسانه ای مرتقال دهه نود نوشتن برنامهQreport برای امریکا بطوری که اونو معمار فوتبال نوین امریکا میدونن حالا یه سوال؟ بنظرت کسی که رو نیمکت رئال میشینه شایستگی فنی نداره یامصری که همین الان دنبالشه برش گردونه مصر در حال حذف تو دور مقدماتی یادته اگه این مترو معیارت باشه خب الان مانچینی رو باید دار زد چون ایتالیایی رو به جام‌جهانی نرسونده که ۴ بار قهرمان جهان شده و از قبرس باخته نه مثلا از فرانسه ونه مثل مصر از سنگال گردن کلفت این معیارا سطح اماری رو نشون میده دوست عزیز نه سطح کیفی
    • کیارش US ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      بعد یادم رفت کتاب فرگوسنو بخون که منتشر شده بارها از کی روش بعنوان تنها کسی که توانایی جایگزینی فرگوسن رو داره تو منچستر صحبت میکنه اگه نگی دروغ ترجمه شده
    • م IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      علی دایی شخصیت وبرش مدیریت داره مثل قلعه نوعی الان براتیم ملی لحاظ تاکتیک کاری نمیشه کرد زمانی نمونده بایدشخصی بیادکه برش داشته باشه قاطع باشه مثل علی دایی قلعه نوعی همه قبولشون دارن پرسپولیسی هااستقلالی ها سپاهانی ها ...همه این دونفر رو قبول دارن چطور علی پروین روهمه قبول داشتن
  • بهروز IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    آخه آقای عزیزی چرا نخود هر آشی میشوی. بابا اگر تو بلد بودی که تا الان یک تیم رو بالا میآوردی.اگر با فکر تو رفتار بشه همون بلایی که سر تیم هات آوردی سر تیم ملی هم میاد
    • کیارش US ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      نخود هر اش؟؟ عزیزم این اقا منافعش افتاده خطر ظاهرا هم بد پولی هست که اینجوری اتیشی شدن یادم نمیره بعد از اون توهین سخیفش به کولبرا قربان صدقه البسه درجه دو مجید میرفت
    • حسام IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      این بنده خدا هنوز تو شوک لغو سفر کانادا هستش
  • پدرام CA ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    خداداد جان داییاز خداشه راضی کردن نمیخواد. منتها مشکل اینه که باید مسابقه بدیم و دایی سواد فنی و تاکتیکیش... نمیخوام بی احترامی به یک ادم بزرگ بکنم فوتبال داره عوض میشه ومیبینی که مربیهایی که خودشون رو تطبیق نمیدن و اصرار به سیستم قدیمی خودشون دارند (مثل کیروش) هی نتایجشون و امار های تیمیشون بدتر و بدتر میشه (چون علم انالیز و تحلیل روشمتد بازی و گیم پلن داره هی بهتر و موثرتر میشه) این رو مورینیو هم پدیرفت و یک رویکردی به خودش داشت! ولی دایی که اصلا تو این چند ساله تو این نخها نبوده که خودش رو به روز کنه. دایی در تیم ملی و پرسپولیس هم به روز نبود وای به حال حالا!
    • عادل IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      پدرام ! جون عزيزانت حداقل راجع به بروز بودن ودانش فوتبال كيروش صحبت نكن ! حالا راجع به اخلاقش صحبت كني شايد بگم آدم رك و عصباني هست ولي راجع به سوادش و تجربه و مديريتش كه فقط كافي تعريف هاي مورينيو و فرگوسن و زيدان و خيلي از بازيكنان منچستر و رئال و كادر فني مصر و … را يكبار بخوني و گوش كني ! بعضي مواقع اينقدر نظرات متعصبانه مي گذاري كه واقعأ مشمعز كننده است .
  • مهران IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    داره به درو دیوار خودشو میکوبه خخخ..وای یه وقت نیاد ایران نتیجه لگیره کی روش چون اینا نمیتونن موفقیتش رو تحمل کنن
  • محمد IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    بهترین گزینه برای نیمکت تیم ملی اسکوچیچ هست. بقیه دیگه حرف مفته. چرا همه بیراهه میرن؟ تیمی که حتی یک بازی تدارکاتی نداره بهترین مربی دنیا هم نمیتونه کاری کنه. این مسولین محترم در جمهوری اسلامی بلدن چکار کنند، هر وقت قراره دزدی های بزرگ انجام بشه توسط یه عده خبرنگار مزدور جنجال بپا می‌کنند تا راحت خزانه رو خالی کنند. بعد بگن ما که گفتیم. ول کنید این بازی ها رو. کشور رو به گند کشیدید. همه جا برای دزدی سیاسی بازی میکنید. راحت بگید ما دزدیم. مردم که کاری از دستشون بر نمیاد، هر کس حرف بزنه راحت میگید دشمن انقلابه. نه بابا من جبهه رفتم ، خانواده شهیدم ، چند تا از دوستانم شهید شدند ، ولی شما ها دزدید.
  • زازا IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    یه تار موی کیروش شرف داره به صدتا عزیزی
    • م IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      عزیزی ک فقط نقش دستمال داره
  • ساسان IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    همه دلشون شور خودشون رو میزنه
  • زازا IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    روح کیروش خبر نداره این مربی های داخلی با آوردن نام کیروش برای تغییر درکنارش می‌خواهند نیت پلید خودشون به کرسی بنشونند
  • حسین IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    این خداداد عزیزی در تمام عمرش یه گل شانسی زده به استرالیا بعد در مورد همه چی هم صاحب نظره، کیروش با ما چیکار کرده آقای عزیزی؟ عزت به فوتبال ملی ما داده، ولی میدونی چرا تو میسوزی، چون کیروش نشون داد شماها هیچی نیستید . فقط کیروش
  • تیم ملی IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    چون کیروش اقتدار داشت واسه امکانات تیم ملی مجنگید مخالفشی چون یکی مث اسکوچیچ قبول دارین که تو سری خوری ببین نه اقتدار داره نه ابهت لازمه نه دانش فنی داره تیمو ببین به چی روزی انداخته با رفتاراش با کارو کردارش که دودستگی بین بازیکنا ایجاد شد ازبس ًضعف داره اگه نداشت بازیکن جرعت نمیکرد راجبش نظر بده چرا زمان کیروش ازاین داستانا نداشتیم حتی کفاشیان رعیس فدراسیون سابق قوتبال هم ازکیروش دفاع کرد که مربی خوبو با دانشی بود چرا اون یه بار ازرفتار کیروش انتقاد نکرد بعد رفتنش اونکه نزدیکترین کس ب کیروش بود که همه کسانی که تو فدراسیون با کیروش کار میکردن ازکفاشیان ،نبوی وتاج موافقش بودن بهش اعتماد داشتن ولی بهشون فشار اوردن که کیروش برکنار کنید چرا واقعینارو نمیبین یه جور ازنتایج درخشانش اسکوچیچ حرف میزنن که ما تو جام جهانی قراره با لبنان سوریه بازی کنیم واقعا که فوتبال ما ازوقتی کیروش رفت بدبخت شد اون ازویلتموس اینم ازضعفای اخلاقی فنی اسکوچیچ
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    آقای عزیزی یادته ایویچ را در ایتالیا چطور عوض کردن اختلاف گل زده وخورده در ۲ بازی اونقدر بود کیروش کوتاه میمد که اسکوچیچ میشد الان اسکوچیچ محجوبه فقط مونده اتوبوسرانی تهران در موردش تصمیم بگیره نادرست ترین کار الان برداشتن اسکوچیچه کسیکه آبروشو برا تیمی گذاشت که ۱۰ درصد امید به صعود خوشبینانش بود بخدا هیچ مربی دیگری نمیتونست این نتیجه عالی رو بگیره الان چه تدارکاتی برای این مربی فراهم کردن چنتا بازی تدارکاتی انجام شده فدراسیون فوتبالمون کجاست چرا همه گرز ورداتند وعربده ارثبری وسهم خواهی میزنند چرا باید اسکوچیچ بره کدام وجدان اینو میگه مگر فوتبال ما همین دوره جام جهانیه بخدافکر بد نکن کیروش اول روانشناس بود بعد مربی بهترین رفتار رو برا ابهتش وابهت تیم انجام داد هرچه خواست کرد واحدی جرات مخالفت نداشت الان اسکوچیچ احترام میزاره سر بزیره حجب وحیاش بیشتره آیا اندازه تدارکات چی تیم کیروش بهش احترام میزارن نگید کیروش بد بود بگید واقعا استاد بود اون گذشته وآینده مربیگریشو دست این اون نداد بعنوان یک کسی که فوتبالیست رویایی بودی ومربی گری هم کردی از شما اینجور حرفهایی بعیده .
  • علی IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    شما که حق حق میکنی و حرف دلال میزنی یک سوال ساده دارم چرا الان غیر از لژیونرها باید همه بازیکنان تیم ملی از یک باشگاه باشند یعنی اون 15 تیم لیگ برتر همه بازیکنانش چقندر هستند آقای پیشکسوت
    • پدرام CA ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      همه ایراداتون درست همین شکایه در لیست اخر بیم ملی 2 پرسپولیسی و 6 استقلالی خضور داشتند عزیزم!
  • احمد IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    تا اسم کیروش میاد پرسپولیسی بسیج میشن میگن دفاع اتوبوسی واقعا که خط دفاع همه چیزه یه تیمه وقتی گل نخورین رو ضدحمله تمرکز میکنی گل میزنی بازی تو همه جا اونجوریه دفاع کردن یه نوع تاکتیکه که اسکوچیچ همون نمی تونه پیاده کنه اتلتیکو مادرید با اون دکو پوزش با اون همه بازیکن خوب مربی خوب به نام سیمونه که حقوق بالایم میگیره شکل بازیش جلو تیمای بزرگ دفاعی رو ضد حمله تمرکز نتیجه ام گرفته جوری جلو حرفای تیمای بزرگ دفاع میکنن تیم حریفو جون به لب میکنن هی نگید دفاع اتوبوسی مطمین باشین با اسکوچیچم دفاعی بازی میکنم تو جام جهانی ولی فرقش اینه چون دفاع ضعیفه کیسه گل میشیم
  • م،م IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    فوتبال ایران نیاز مبرم به یک سرمربی جنتلمن و کاربلدی مثل کیروش میخواد اگه تا الان گذاشته بودند بمونه شک نکنید الان یک تیم قوی ومدعی داشتیم ، خداداد و امثال اون فکر منافعشون هستند نه حیثیت ایران
  • محمد IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    تو این فرصتِ کمِ باقی مانده اگر بخواهند کسی دیگر را به غیر از کی‌روش بیارن حتی ایرانی، یک کمدیِ مُضحک، خودزنی و دیوانگیِ محض در تاریخ فوتبال ایران رقم خواهد خورد. کی‌روش دلسوزه و دنبال پول نیست.
  • امیر IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    میدونید چرا کیروش موفق بود چون فهمید توی فدراسیون ایران کسی عقل و شعور نداره و اصلا کسی هم به فکر موفقیت تیم ملی نیست به خاطر همین خودش به جای همه کار کرد که فقط به خاطر راه اندازی مرکز پَک باید مجسمشو بسازن بزارن اونجا، چرا بقیه همچین کاری نکردن؟ چون جرأت درگیری نداشتن، الام اسکوچیچ نشسته که فدراسیون براش بازی تدارکاتی جور کنه نتیجش رو هم که دیدید پس بهترین کار رو کیروش کرد و بهترین شخص برای تیم ملی کیروشه حتی با وجود اشتباهاتی که داشت، الان مصر به غلط کردن افتاده بابت کنار گذاشتن کیروش ما هم توی جام جهانی به غلط کردن میوفتیم
  • کیارش US ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    خدادا عزیزی اگه مردی مردانه جرف بزن ببینیم کی روش چکارتون کرده؟؟؟ با ایران هر کاری نکرد با مفت خورهای زالو صفت و چسبیده هایی که بیخیال نمیشن دست اونارو کوتاه کرد اول بیا بگو ببینم چه منافعی داری که اینطوری داری میپری و از علی دایی کمک میخای و اینکه یدفعه این همه ابزار رسانه ای در اختیارت قرار میگیرن عجیب نیست؟؟؟؟
  • عباس آبی IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    خداداد دوست داره که دایی مربی بشه بعدش یک پست خوب هم به خداداد بده.با تمام احترام به علی دایی همه میدونند که دایی بدرد سرمربیگری پیروزی نمیخوره چه برسد به تیم ملی.هنوز ۱۱سال نگذشته از زمانیکه مربی تیم ملی بود وراحت در گروهی آسان۵تیمی چهارم شدیم
  • حمیدرضا دادگان IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    خیلی ساده نظرمو اعلام میکنم تیم ملی فوتبال نیاز به مربی جدید دارد که رهبری کند نه مربیگری مربی ایرانی. صد درصد علی دایی ،نیست بهتر، به تیم ایران شخصیت میدهد مربی خارجی. صددرصد کیروش حالا هر چی هر کاری کرده زرنگی اون بوده در نوشتن قرار داد ضعف خودمون رو گردن دیگران ...
  • زرشک IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    علی دایی!!! اون وقت با چه رزومه ای؟؟؟
  • استقلال IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    قابل توجه خداداد:لازم نیست رفیق عزیزتون آقای دایی رو با کارنامه ناموفق راضی کنید.آرزوی هر مربی هست که جام جهانی روی نیمکت یک تیم ملی بشینه.
  • !! IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    خدادادروبذاریدسرمربی3بازی20گل خورده بدون گل زده
  • بنده ی خدا IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    میشه با هرکسی مصاحبه نکنید عزیزی میخاد تیم نتیجه ی افترا بگیره تا همیشه بگه دوران من خوب بود .مشکل داره این
  • علی IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    سرمربی ایرانی هیچ وقت توتیم ملی موفق نیست ولی این آقایون نمی‌خوان قبول کنند ، قطبی و دایی اومدن چکار کردن ؟
  • سینا IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    عزیزی حرفات کاملا درسته.. الان یه سری بی منطق و... بهت هزارتا حرف میزنند.. ولی کاملا راست میگی.. باید به مربی اختیار تام بدن.. این الان و خصوصا اینده برای فوتبال خوبه.. وگرنه بازیکنان بخودشون اجازه میدن در اینده از هر مربی خوششون نیاد.. برکنارش کنند..
  • فرگوسن IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    خداداد عزیزی تو عددی نیستی که راجع به کارلوس کی‌روش اصلأ نظر بدی چون اصلأ در حدش نیستی ضمنأ اگر کارلوس کی‌روش نبود سنگین ترین شکست های تاریخ فوتبال توی جام جهانی گذشته در مقابل پرتغال و اسپانیا نصیب ایران میشد...درک این موضوع آیا اینقدر برات سخته
  • مصطفی سدادی IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    فقط ایرانی لایق رهبری تیم ملی ایران است
  • کامی IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    کیروش مربی بزرگی بود برانکو مربی خوبی بود و این آقای اسکوچیچ هم مربی بدی نیست.مشکل اصلی فوتبال ایران هست با اون باشگاه های عقب مونده اش که تیم ملی رو فدای منافع خودشون کردن.تا بوده هم همین بوده
  • فقط تیم ملی IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    1دایی در شاهکار خود در مقدماتی جام جهانی ایران را بین پنج تیم در گروه چهارم کرد2دایی هیچ افتخار مربی گری در سطح بین الملی ندارد3کیروش در جام جهانی قبل بهترین نتایج ایران در جامهای جهانی را گرفت و ایران را تا یک قدمی صعود بالا برد.نایب قهرمانی در آفریقا هم مقام مهمی است.بازیهای درخشان ایران در جام های جهانی منهای بازی با بوسنی باعث تردید همه و تمایل به بازگشت او می شود.4اسکوچیچ در مقدماتی جام جهانی از تمام دوره ها و از جمله از دو دوره کیروش بهتر نتیجه گرفت5تصمیم گیرنده مسوولان با ضمانت خودشان هستند.امیدوارم هر تصمیمی می گیرند به نفع تیم ملی شود6اگر اسکوچیچ حفظ شود حضور امثال باقری فرکی شاهرخی چراغپور می تواند کمک کننده باشد
  • ع م IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    معلومه خطر رو شدیداً احساس کرده. خداداد خیلی وقته از چشم ما افتاده و اونم به خاطر مسائل غیر فوتبالی.
  • رضا US ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    بابا حرف نزنی نمیگن لال هستی.تو کی هستیدکه برای ملت تصمیم بگیری.الان ۸۰ درصد مردم منتظر بازگشت کیروش هستند.لطفا بیخودی نظر نده آقای خداداد
  • امیر IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    کیروش دو بار متوالی مقتدرانه تیم مان را برد جام جهانی و مقابل تیم های قدر دنیا آبرومندانه بازی کردیم. علی دایی با بازاندن تیم مان برابر عربستان تیم را از راهیابی به جام جهانی دور کرد. کیروش به فوتبال بریتانیا کاملا آشنا است. در جام جهانی هم با بدشانسی پرتغال را نبردیم
  • افشین IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    یکی نیست به این غزال بقهماند که خود تو سالهاست داری منفعت اون یک گل استرالیا رو میبری و قشنگ در کانون همه چی هستی برادر تو اصلا خودت تو فوتبال چکارکردی؟ چقدر پررویی تو که هر تیمی رفتی یا اون تیم منهدم شد و اسمی ازش باقی نماند یا اینکه به لیگ پایین تر سقوط کرد برادر من کسی حق داره از مربی بزرگی مثل کیروش حساب بپرسه که خودش مربی بزرگی باشه و یه صراحت میگ تنها دلیل این عقده و کینه شما و سایرین فقط کوتاه شدن دستتان از تیم ملی و منافع اونه والا مگه خودت برای هرباشگاهی رفتی به منافعت فکر نکردی یا مربی شدی برای رضای خدا کارکردی؟ کیروش اصول خاص خودش رو داره و مثل هر بنده خدایی پای اصول و عقاید خودشه تو 8سالی هم که ایران بود عمده درگیری که داشت بخاطر بی برنامگی و ضعف فدراسیون بود والا اگه همه چی اکی بود که صداش در نمیامد.آقای پررو سرت به کار خودت باشه تو اگه واقعا مرد خوب و وطن پرستی بودی کارخانه ات رو تو مالزی نمیزدی و به کشورت خدمت میکردی.از نظر من تمام کسانی که مسبب رفتن کیروش بودن و کسانی که مسبب این انهدام تیم ملی تو این 4سال بودند حق اظهار نظر در این مورد رو ندارن
  • جواد IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    نمی‌دونم چه اسراریه که ما همیشه باید تو سری بخوریم ما نباید یادمون بره که چطوری کی‌روش به خودش اجازه این طور با ایرانی صحبت کنه اصلا رفتار کی روش یک آدم بی ادب و بی فرهنگی هستش
  • ربیعی IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    مربی ایرانی قلعه نویی و علی دائی دلسوز و متعهد و دوست داشتنی تر است از مربی خارجی .
  • انسان باشعور IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    تیم ملی ابرسرمربی دارددوتابازیکن راازتیم ملی اخراج کنیدمامهره لاشخورپرروکه پایش ازگلیمش خارج کندوقبلا هم باتحریک دایی اینکارکرده ودرتیم اغتشاش کرده نیازنداریم دایی بادوسه بازیکن سر وسری داردانهاراتحریک چون هدفش اینه ،خودش پشت نیمکت بنشیندولاعیر،بقیه فیلم هست،لطفابازیکن خاطی راازتیم اخراج کنید بازیکن،سالاری قدغن،،ازخدادادبه عنوان کمک دعوت بعمل اوریدتادرکناراستیلی وهاشمی ووودرکنارابرسرمربی تیم ملی اسکوو ویچ باشندزمان دایی چه نتیجه گرفتیم بازورجام جهانی رفتیم مگر انزمان دایی خدادادباقری وووافرادکمی بودنداماچون سرمربی مثل اسکوویچ بزرگ نداشتیم اخرین لحظه شانسی پس ازسکته کردن و مرگ دههانفربه جام جهانی رفتیم امااولین سرمربی که ایران رادر دوررفت به جام جهانی بردودرگروهش قهرمان شدوکره بعدازاو دوم شد،درودبرابرسرمربی اسکوویچ،،،،دایی بن تمام فتنه هاست بازیکنا ن همفکرودراصل نوکر دایی ازتیم ملی کنازبگذاریدمنافق تفرقه ا فکن نبایددرتیم ملی باشددایی دنبال تجارتش برودوارزخارج کندمو فق ترهست پیشکسوت وپسکسوت معنانداردهمه برای منفعت شخصی هست پیشکسوت حسودومنفعت طلب تفرقه افکن دراظهارنظروتیم ملی جایگاه ندار
    • افشین IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      ابر سرمربی؟ خخخخخخخخخ راستش رو بگو کدوم بازیکن آپشن قرارداد تیم ملی هستی که میدانی با آمدن کیروش جایی در تیم ملی نداری و باید برگردی به همونجاییکه ازش آمدی؟ انسان فهیم؟ واقعا که؟ علی دایی چشمداشت داره؟ توروخدا کم مارو بخندون دل درد گرفتیم از بس به حرفهات خندیدیم.کیروش میاد انشالله و دست دلالها کوتاه خواهد شد و دوباره شور و حال به همه ما تزریق خواهد شد
  • فوتبال DE ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    بعضیا دوباره گول اخبار دروغ بازی با اسم علی داییرو خوردنو به شدت دلواپسو نگران شدن،بیخودو بیجهت خون خودتونو کثیف نکنین فوتبال شش دونگ در انحصارو اختیار کسانی هست که اسم علی دایی هم خفه اشون میکنه، خودشون حذفش کردن، تا فقط از اسمش یه همچین مواقعی برای گول زدن عده ای استفاده کنن تا وقتی اونا مشغول تخریب علی دایی هستن با خیال راحت برن دنبال گزینه خودشونو بی سروصدا باهاش قرار داد ببندن، یعنی ذره ای درایتو عقلو آی کیو برای علی دایی قائل نیستین،مگه آبروش آب جو هست که به این راحتی به حراجش بذاره، اوناییم که علی داییرو بابرنامه حذف کردن، هرگز اصلا وابدا نمیخوانو نمیذارن به فوتبالشون نزدیک شه، پس با خیال راحت نفس عمیق بکشین، صددرصد ذره ایدشک نکنین،هرکسی هست به جز علی دایی، دقیقا همونی که کارشناساومتخصصین علوم فوتبال مجریای صداوسیما هم میخوان علی دایی نباشه حالا هرکی شد شد، بعضیا دارن از شدت پریشانی به خاطر یه بازی تکراری دروغ والکی دستی دستی خودشونو سکته میدن.
  • فرهنگ IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    سنگین باش و لطفا زیاد صحبت نکن. تو که ادعای خادمی امام رضا داری، با اون قضیه ویزای کانادا به خادمان حقیقی امام رضا توهین کردی.
  • جواد IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    آقا ما با دائی و هیچ مربی داخلی به هیچ جایی نمیرسیم کیروش خودش از ۱۰۰ تا ایرانی ایرانیتره
  • Ali US ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    آقای بردیا: توکه اینقد کیروش کیروش میکنی چرا نمیری در همان موزامبیک که کیروش بدنیا آمده و با قبیله شریف آقای کیروش البته منهای خود فرعون فوتبال کیروش زندگی کنی ؟؟؟
  • سامیار IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    فقط استاد اسدی
  • دانیال هوشمند IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    دوستان، بحث نکنید. شما از اصل ماجرا بی خبرید؛ ایران فقط میخواهد جلوی آمریکا و انگلیس، آبکش نشود. چون اینها بازیهای حیثیتی هستند. و وقتی حساب و کتاب کرده اند، متوجه شدند تنها کسی که قطعا آبکش نخواهدشد کیروشه(بخاطر تاکتیک دفاعی فوق العاده) بغیر از کیروش هر مربی دیگری بیاید احتمال آبکش شدنش ۵۰ درصده. ..
  • محسن IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    آقا ب غیر از کیروش پنج شیش تا جلو انگلیس میخوریم
  • بی نام ۷ IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    عزیزی یکی از بیسواد ترین مربیهای فوتبال ایران است عملکردش معلومه،این آدم یادش رفته تو آلمان برعلیه مربی باشگاه مصاحبه میکرد و از تیم انداختنش بیرون،بابا جون الان حرفه ای شدی،یادت رفته شفق (مدیر عامل) از تیم مشهدی با چک و لگد بیرونت انداخت چون تو کار مدیر عامل دخالت کردی و.... خودت تو به دایی وصل نکن ،دایی آدم با تجربه ای است.
  • Mohammad asgari IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    فقط کی روش ولاغیر
  • سیروس US ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    آقایان، یکنفر بره از علی دائی سوال کنه که نظرش راجع به این حرفها چیست! آیا او حاضر است در این شرایط روی نیمکت تیم ملی بنشیند؟ آیا او بین خودش و کارلوس کی روش به کدامیک رای میدهد! ظاهرا این دوستی خاله خرسه آقای عزیزی با علی دائی فقط برای خراب کردن علی دائی است! علی دائی فوتبالیست کاملی نبود، اما از امثال خداداد عزیزی و علی کریمی بسیار باهوش تر است! در ضمن فراموش نکنیم که علی دائی هم همیشه از ستایشگران کارلوس کی روش بوده است!
    • سیروس US ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      عرض نکردم! آفرین به دائی با این تصمیم کاملا درست و حرفه ای!
  • مرتضی IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    همه این داستانها زبر سر علی دایی است ایشان عادت کرده همیشه لقمه جویده و اماده رو بخوره
  • مهدی IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    خداداد بد جوری ترسیده پشت سر هم داره مصاحبه می‌کنه که قطعا علت خاصی داره
  • امیر IR ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    بنظر من در مرحله اول حق اسکوچیچ واقعا کار بزرگی کرد در مرحله دوم علی دایی یا قلعه نویی بهترین گزینه هستن چون کی‌روش هم که بیاد ما نهایتا بتونیم از گروهمون بالا بریم که همین شانسو با دایی و قلعه نویی هم داریم با هزینه کمتر
  • م IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    ياد صعود با ويرا در جام جهاني ٩٨ افتادم و اخراج اون به طرز نامردي و جايگزين نمودن با مربي ايراني !!!
  • دلسوزورزش IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    تیم ملی فوتبال مربی داردآقای عزیزی درضمن آقایانی که نام میبرید بسیارفهمیده ومردمی هستند وهیچوقت مثل شماوچندبازیکن واردنمایشی که خائنین به فوتبال راه انداخته اندنمیشوند
  • حسین IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    سیروس دین محمدی از همه اینها بهتره
  • احمد آقا IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    نه علی دایی و نه هر بی وجدانی کسیکه تیم ملی را برد جام جهانی حق مسلم او است به حرف چند دلقک یکیش خداد عزیزی گوش ندهید اگر فدراسیون فوتبالی هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی