بمب نقل‌وانتقالات هم آبی‌پوش می‌شود/ حضور مهاجم تیم ملی در تهران
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وجود اینکه استقلالی‌ها روز گذشته یک مهاجم جذب کردند، اما این منافاتی با جذب کاوه رضایی مهاجم ملی پوش فوتبال ایران ندارد.

یکی از سریع‌ترین خریدهای تابستانی استقلال روز گذشته در خط حمله انجام شد که از طرح تا خرید یک بازیکن کمتر از نیم روز به طول کشید تا پیمان بابایی تنها ساعاتی پس از اولین مذاکره‌اش با مدیران این باشگاه با پیراهن آبی در تمرینات این تیم حضور یابد.

جذب پیمان بابایی که تراکم را در خط حمله استقلال بیشتر از پیش می‌کند، ابتدا به ساکن این تصور را ایجاد می‌کند که شاید در روند بازگشت کاوه رضایی به جمع آبی پوشان مشکلاتی پیش آمده باشد و قرار است بابایی جانشین وی شود که البته این‌طور نیست.

کاوه رضایی از جمله مهاجمان مورد علاقه ساپینتو است که به سبک بازی او علاقه داشته و استقلالی‌ها که به توافقات مهمی با رضایی دست یافته‌اند، به زودی از او به عنوان یکی از مهم‌ترین خریدهای این فصل خود رونمایی می‌کنند.

کاوه رضایی هم اکنون در تهران حضور دارد و تمرینات خود را به صورت انفرادی دنبال می‌کند و پس از رسمی شدن قراردادش با استقلال همراه با سایر آبی پوشان به تمرین خواهد پرداخت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • شیشعلی IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    یه حسی بهم میگه میاد پرسپولیس
  • رضایاک IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    کیسه همینطوری الکی بازیکن میخره خخخ نه بخاطر نیاز، بخاطر تقویت نشدن دیگر تیم ها!!! یه نویسنده های محترم خبر ورزشی یا نقل قول از جایی بود یادم نیست اما،تیتر زده بود خرید صادقی برای پرسپولیس فقط بخاطر تقویت نشدن استقلال بود و کلی حاشیه درست کرد. آخه قربونت برم... شما تیم کیسه را یه نگاه بکن!!!! ببین چندین مهاجم و هافبک اضافی داره! می‌خواد چکار؟؟؟ کیسه یه تیم واقعا کوچیکه که کوچیکیش را همیشه نشون داده خصوصا در قضیه النصر و آل کثیر و ..بعد با خرید بازیکن می‌خواد تیم های دیگه تقویت نشن.الانم که میبینید مافیای کوچیک کیسه سرمربی تیم ملی را داره تغییر میده.. همیشه هم گرون ترین تیم لیگه که فقط پارسال من حساب کردم نزدیک ده میلیون دلار بیشتر از پرسپولیس هزینه کرده بود!!! کیسه بالاترین هزینه بعد سپاهان و فولاد بعد پرسپولیس. برید ببینید!!!
  • یه دوچرخه سوار IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    یه جوری تیتر زده انگار سردار میخواد بیاد
  • استقلال قهرمان ۲باره آسیا IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    به به تیم کهکشانی استقلال محبی هم میاد ..کاوه جان به امید سوراخ کردن دوباره تیم پیروزی یا پرس پول لیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی