انوشیروانی، جباری را نمی‌خواهد/ پانزوان حکم ندارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اولین گروه کاروان وزنه برداری ایران برای شرکت دررقابتهای آسیایی نوجوانان و جوانان در حالی روز ۲۲ تیرماه عازم ازبکستان می شود که هنوز وضعیت کادرفنی این تیم مشخص نیست.

سجاد انوشیروانی که در پی عزل علی مرادی رییس سابق فدراسیون به عنوان سرپرست انتخاب شد، در روزهای اول کاری‌اش، سعید علی حسینی را در سمتش به عنوان سرمربی تیم ملی ابقا وعدم تمایلش را برای همکاری با علی جباری سرمربی تیم‌های نوجوانان وجوانان را شفاهی اعلام کرد.

انوشیروانی در حالی هادی پانزوان را به عنوان جانشین جباری معرفی کرده که تاکنون حکم او را صادر نکرده است. جباری در روزهای پایانی حضور علی مرادی در فدراسیون قراردادی سه ساله بست و اکنون خواستار اجرای بند جدید قرارداد و یا صدور حکم برکناری‌اش شده است. در بندی از این قرارداد آمده است در صورت فسخ یک طرفه قرارداد از سوی فدراسیون، آنها باید یک میلیارد تومان خسارت به جباری پرداخت کنند.

دست اندرکاران جدید فدراسیون با توجه به دلایلشان مبنی بر اینکه این قرارداد مصوبه هیات رییسه فدراسیون را ندارد، به تایید وزارت ورزش نرسیده است و اصلاحیه ای به آن خورده است، این حکم را باطل شده تلقی می‌کرده ولی حاضر به دادن برگه عدم تمایل به همکاری با جباری نیستند.

از سوی دیگر جباری که پس از صدور حکم سرپرستی انوشیروانی در اردوی تیمهای پایه کشورمان حاضر و بر تمرینات آنان نظارت می‌کرد، اکنون چند روزی است که به کمپ نمی‌رود ولی همچنان در فدراسیون است تا تکلیفش مشخص شود. وزنه برداران نوجوان و جوان کشورمان در روزهای ۲۲ و ۲۷ تیرماه در دوگروه به ازبکستان محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند.

گفته می‌شود سرپرست جدید برای تعامل با جباری خواستار عقد قراردادی شش ماهه با او برای هدایت تیم ملی بانوان ایران شده بود که با مخالفت جباری مواجه شده است. با وجود کشمکش میان مسئولان با جباری که هنوز خود را سرمربی تیم‌های پایه کشورمان می‌داند، هادی پانزوان بدون داشتن حکمی‌به همراه وحید ربیعی و مسعود محرابی دستیارانش به تمرینات نوجوانان و جوانان رفته تا ضمن نظارت برعملکردشان، آنان را برای شرکت در رقابتهای آسیایی آماده می‌کند.

به نظر می‌رسد این موضوع که نخستین مشکل جدی است که دست اندرکاران جدید فدراسیون از زمان حضورشان با آن مواجه شده اند تا هفته آینده با اعزام تیم‌های نوجوانان و جوانان به ازبکستان محل برگزاری رقابتهای آسیایی با کادر فنی جدید این تیم که همان خواسته جباری مبنی بر داشتن مدرکی بر عدم همکاری فدراسیون با اوست، به پایان برسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی