کمپین برای برکناری سرمربی تیم ملی/ باج‌خواهی از اسکوچیچ!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک سایت اسپانیایی به بررسی شرایط پیچیده تیم ملی فوتبال ایران چند ماه مانده تا شروع جام جهانی اشاره کرد.

به نقل از سایت اسپانیایی tintaamarilla، دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران که سابقه حضور در تیم لاس پالماس اسپانیا را به عنوان بازیکن دارد با صدور بیانیه ای از قصدش برای ماندن در تیم ملی ایران خبر داده است.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی فعلی تیم ملی ایران با یک کمپین رسانه ای مبنی بر مبنی بر برکناری او و بازگشت کارلوس کی‌روش پرتغالی روبرو شده است. اسکوچیچ باج‌خواهی‌هایی را که برای ترک پست سرمربی تیم انجام شده است، نمی پذیرد.

رسانه‌های مهم ایران در خط مقدم این جنگ مقابل دراگان اسکوچیچ قرار گرفتند که تقریباً به تنهایی این هجوم را تحمل کرده است اما کنار نمی‌رود. او توانست با ایران جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاورد و می خواهد روی نیمکت ایران بماند. اسکوچیچ این شنبه از طریق حساب‌های شخصی خود سکوت خود را شکست و پاسخ منتقدان خود را داد و عنوان کرد می خواهد روی نیمکت ایران بماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • حسین IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    علی کریمی خیلی باحاله، موقعی که تیم ملی با پرتغال( قهرمان اروپا ) مساوی کرد انتقاد می کرد، ولی موقعی که با اسکوچیچ دو تا از کره خورد صداش هم در نیومد ، پس قضیه فقط حسادت به کیروشه
  • داودصالحی IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    باماندن اسکوچیچ فقط دولت بایدتمام نیروهای نظامی وانتظامی خودراجهت مبارزه بامعترضین کامل اماده کند.رفتن ابروی تیم ملی درقطربرابراست باشورش بزرگ فوتبال دوستان.
  • رضا IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    تا کی باید به سمت گذشته رفت و گذشته پرست بود دوره کیروش تمام شد هر چند چیزی هم نبود تا کی از کسانی که شما را تحقیر می کنند و مانند بردگان با شما رفتار می کنند حمایت می کنید باید گفت در عجبم زین قوم پست این قوم گذشته پرست. بروید یکی بهتر از کی روش و اسکوچیچ بیارید هرچند اگر در جام جهانی کیسه گل بشویم تا بدانیم حداقل به سمت جلو رفتیم
  • شاهین۳۳ IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    آقا داوود، بنابر حرف شما پس تمام تیم‌های مدعی نباید ببازند چون طرفدارهاشون ممکنه شورش کنند!!!!خخخخخ
  • ای داد IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    آقا کی‌روش عالی عالی....اسکو خوب خوب....حالا عالی و خوب کار خودشان را کردن وتمام شد.....چرا نباید برویم سراغ یکی دیگه که هم عالی باشه هم خوب یه مربی صاحب نام جهانی چرا برگردیم به عقب ....کی‌روش یا.......
  • سینا IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    ادم دیگه حالش بهم میخوره از این حماقت و بیسوادی عده ای.. که فقط حرف زدن بلندند.. هیچ هنری ندارند.. یه ایراد فنی نمیتونند بگیرند.. دم از کیروش.. و شورش و... میزنند..
  • سینا.. IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    چه اصطلاحاتی توی جامعه ما رواج پیدا کرده.. باختهای کیروش رو میگن باخت ابرومندانه..تحقیر کردنو میگن اقتذارمربی.. نجابت رو میگن عدم شخصیت مربی... بهترین بردهای تاریخ رو و صعودراحت رو میگن شانسی.. دیگه ادم به این منطق و شعور چی میتونه بگه؟؟؟
  • سینا IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    بخدا.. این ملت لیاقت رفتن به جام جهانی و تورنمنت های جهانی رو نداره.. ببینیدیه مشت بیسواد و بیکفایت.. با تیمی که سقوط کرده بود به سریعترین صعود تاریخ رسید چه ها میکنند؟؟؟ فقط فوتبال نیست.. با والیبالیست ها.. گشتی گیرا.. قهرمانان بوکس.. کاراته.. جودو.. وزنه برداری.. چیکار کردیم؟؟؟ بعد میگیم چرا ورزشکارا پناهنده میشند.. یکی نیست بگه چرا این مسولان بیسواد و بی کفایت راس کارند؟؟؟ چرا همه چیرو سیاسی میکنید؟کی به شما این حق رو داده توی همه مسایل دخالت کنید؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی