نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
واکنش تند گنج زاده به کارشکنی آمریکایی‌ها/ بیخود می‌کنند به ما می‌گویند تروریست
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سجاد گنج زاده پرافتخارترین کاراته کای ایران به حواشی که رسانه های آمریکایی و معاند برای تیم ملی ایران ساخته اند واکنش نشان داد.

بازی های جهانی کاراته (ورلد گیمز) از ۱۷ تیر ماه در آمریکا آغاز شده، اما پس از کارشکنی سفارت آمریکا روادید ملی‌پوشان کاراته ایران برای حضور در این مسابقات صادر نشد.

کاراته کاهای ایران چندی پیش برای دریافت رویداد سفر به آمریکا به سفارت این کشور در ارمنستان مراجعه کردند و در همان ابتدای کارت درخواست صدور روادید سرمربی و رئیس فدراسیون کاراته رد شد.

قرار بود بهمن عسگری، ذبیح‌الله پورشیب، سجاد گنج‌زاده، سارا بهمنیار و حمیده عباسعلی پنج کاراته‌کا کشورمان که موفق به کسب سهمیه حضور در این مسابقات شده اند به همراه سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته و سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون راهی این رقابت ها شوند اما کارشکنی سفارت آمریکا و در نهایت عدم صدور روادید مانع اعزام تیم ملی کشورمان به این رقابت ها شد.

پس از عدم صدور ویزا به کاراته کاهای کشورمان حواشی بسیار زیادی از سوی رسانه های آمریکایی و معاند به وجود آمد که در نهایت سجاد گنج زاده دارنده نشان طلای المپیک توکیو و پر افتخارترین کاراته کای کشورمان در صفحه شخصی خود به این حواشی واکنش نشان داد.

متن پست گنج زاده به شرح زیر است:

«بعد از سال ها مسابقه دادن تو سطح اول دنیا و مسافرت کردن نزدیک به ۵۰ کشور دنیا خیلی بَده که آمریکا میزبان مسابقات بازی های جهانی میشه و به ما ویزا نمیده تا بتونیم مثل بقیه ورزشکارا که سهمیه گرفتن شانسمون را برای گرفتن مدال امتحان کنیم.
تا اینجاشم میگیم اشکال نداره نمیخوان ویزا بدن اما رسانه های کشورشون بیخود میکنن که میگن به دلیل تروریست بودن کاراته کاران ایرانی با همکاری با گروه تروریستی بهشون‌ اجازه ندادیم تا تو این مسابقات شرکت کنن.

فقط مدال هایی که یکی از کاراته کاران ایران تو مسابقات مختلف گرفتن برابری میکنه با کل مدال های فدراسیونتون از گذشته تا به حال»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی