نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
 دو پیشنهاد جدید به بازیکن سپاهان رسید/ سومین مدافع زردپوشان هم جدا می‌شود؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدرضا مهدی‌زاده طی روزهای اخیر در تمرینات سپاهان حضور داشته است ولی معلوم نیست این همکاری ادامه‌دار باشد.

مهدی‌زاده در پنجره تابستانی لیگ هجدهم از تراکتور به سپاهان پیوست و طی یک و نیم فصلی که امیرقلعه‌نویی به عنوان سرمربی سپاهان فعالیت می‌کرد به واسطه شناختی که این مربی از او داشت، یکی از بازیکنان مد نظر این مربی بود.

پس از جدایی امیرقلعه‌نویی نیز مهدی‌زاده تا هفته‌های پایانی لیگ بیستم یکی از مهره‌های مورد توجه نویدکیا بود ولی در ادامه این عزت پورقاز و گولسیانی بودند که زوج خط دفاعی سپاهان را تشکیل می‌دادند.
در لیگ بیست و یکم اما ماجرا به گونه‌ای دیگر برای این مدافع ۲۸ ساله گیلانی پیش رفت و او بیشتر اوقات فصل را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد تا حالا در آستانه ورود به لیگ بیست و دوم وسواس زیادی برای ادامه همکاری با سپاهان داشته باشد.

در حال حاضر قرارداد نژادمهدی در قلب خط دفاعی سپاهان تمدید شده و دانشگر نیز به عنوان یکی از جنجالی‌ترین خریدهای فصل راهی اصفهان شده است. سپاهانی‌ها در این پست عزت پورقاز را در لیست خروج قرار دادند و گئورگی گولسیانی نیز با پیشنهاد پرسپولیس مواجه شد و تصمیم به جدایی گرفت.

در این شرایط مسئولان باشگاه سپاهان به دنبال راضی کردن مهدی‌زاده برای ادامه حضور در سپاهان هستند، ولی این بازیکن که با دو پیشنهاد نیز روبرو شده است و قصد دارد فرصت بیشتری برای بازی کردن به دست بیاورد، با وجود شرکت در تمرینات طی روزهای آینده تصمیم نهایی خود را در خصوص ماندن در سپاهان یا جدایی از این تیم خواهد گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی