نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پاسخ رسمی علی دایی به پیشنهاد سرمربیگری در جام جهانی/ تصمیم فدراسیون فوتبال انتخاب گزینه داخلی است؟
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران پیشنهاد نشستن دوباره روی نیمکت این تیم را در جام جهانی ۲۰۲۲ نپذیرفت تا مسئولان فدراسیون بررسی‌هایشان برای انتخاب گزینه دیگر را ادامه دهند.

تیم ملی فوتبال ایران با وجود صعود زودهنگام به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با هدایت دراگان اسکوچیچ روزهای پر التهابی را پشت سر می‌گذارد.

بازیکنان تیم ملی ایران در دو طیف مخالف همدیگر، در رد و تمجید توانایی‌های فنی اسکوچیچ اظهار نظر علنی کردند تا در اوضاع آشفته مدیریتی فدراسیون فوتبال بیشترین آسیب به تیمی که همه به آن امید داشتند را وارد کند.

تقابل بازیکنان مطرح تیم ملی ایران همچون سردار آزمون و علیرضا بیرانوند در حمایت از اسکوچیچ با واکنش تند با تجربه‌هایی همچون احسان حاج‌صفی، کریم انصاریفرد و مهدی طارمی روبرو شد تا همه به این یقین برسند که اسکوچیچ نه تنها نتوانست مرد اول رختکن تیم ملی ایران باشد بلکه ادامه حضورش به هیچ وجه به سود این تیم نیست.

روزهای بدون رئیس در فدراسیون فوتبال باعث شد تا میرشاد ماجدی در جایگاه سرپرست و حسن کامرانی فر به عنوان دبیر کل فدراسیون شدیدترین انتقادات و درخواست‌ها را برای برکناری اسکوچیچ تحمل کنند.

آنها در ابتدا مخالف این موضوع بودند اما حاشیه‌های فراوان به وجود آمده سبب شد تا ماجدی به همراه اعضای هیأت رئیسه هم نسبت به کنار گذاشتن دراگان اسکوچیچ اتفاق نظر داشته باشند.

فدراسیون فوتبال با وجود درخواست تعدادی از بازیکنان تیم ملی، بدنه وزارت ورزش و تنی چند از نمایندگان مجلس مبنی بر بازگرداندن کارلوس کی روش نسبت به حضور او مخالفت کرد تا سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ شانس اندکی برای تجربه دوباره این رقابت‌ها در ۲۰۲۲ داشته باشد.

نتایج تیم ملی والیبال ایران با بهروز عطایی سرمربی ایرانی این تیم باعث شد تا فدراسیون فوتبال پیشنهاد حضور فردی ایرانی که توانایی جمع کردن وضعیت آشفته تیم ملی ایران را دارد، بررسی و روی آن مانور دهد.

میرشاد ماجدی پس از مشورت با برخی اعضای هیأت رئیسه و نشستی که حسن کامرانی فر نیز در آن حضور داشت چند گزینه داخلی را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران انتخاب کرد.

علی دایی، جواد نکونام و امیر قلعه‌نویی جدی‌ترین گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ هستند که در بین آنها نیز علی دایی مهم‌ترین و اصلح‌ترین گزینه مشخص شد.

با این حال سرمربی پیشین تیم ملی ایران که چند سالی است به تمام پیشنهادات داخلی و خارجی خود پاسخ منفی می‌دهد با پیشنهاد فدراسیون فوتبال روبرو شد اما پاسخ تکراری «نه» را به آنها داد. یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال این پاسخ «نه» را تایید کرد.

دایی به هیچ وجه حاضر نشده است در شرایط فعلی جانشین اسکوچیچ شود و از مسئولان فدراسیون فوتبال خواسته است این موضوع را تمام شده دانسته و به حضور او روی نیمکت تیم ملی فکر هم نکنند.

بنابراین حضور علی دایی به عنوان سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر منتفی است و فدراسیون فوتبال باید سراغ گزینه‌های داخلی دیگر خود برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۸
  • کابوی موج سوار IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    علی دایی خودش میفهمه بهترین گزینه کیروش هست ولی مسئولین نمیفهمند
    • اشکان IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      نه عزیز ، علی دایی هم فهمیده برای هاپولی جایزه جام جهانی اسکوچیچ رو دارن اخراج می‌کنن ولی چون همیشه سالم زندگی کرده شریکشون نشد
    • عاقل باشیم IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      به غیر از کیروش اگر هر مربی دیگری انتخاب بشه (چه داخلی چه خارجی ) با توجه به زمان باقیمانده در جام جهانی هم خودش هم تیم ملی ایران رو خجالت زده خواهد کرد این تیم این شرایط و همینطور شرایط سایر تیمهای حاضر در جام جهانی مثل سال ۱۹۹۸ نیست که ایویچ را پیچاندیم و با جلال طالبی پا به میدان گذاشتیم کما اینکه هیچکدام از مربیان ایرانی هم در حد آقا جلال آنزمان نیستن ضمنا تمامی لژیونرهای تیم ملی با مربیان اروپایی کار کرده اند و هیچگاه گوش به حرف مربیان سطح پائینتر داخلی نخواهند داد میگویند نکونام شما تیم فولاد را با تیم ملی انگلیس مقایسه کنید !! خنده دار نیست ؟ میگویند امیر قلعه نویی شما تمرینات گلگهر را با ولز مقایسه کنید !! میگویند علی دایی بله او بزرگ فوتبال ایران است ارتباطات بین المللی دارد کاریزما دارد اما او طی سه سال گذشته در کنار کدام تیم بوده و در کدام کلاس پیشرفته فوتبال حضورداشته تا به روز با شد و بتواند در جام جهانی هدایت تیم ملی را به دست بگیرد ؟
    • پدرام CA ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      شما راه به مکنونات قلبی دایی داری؟ که میدونی به خاطر کیروش قبول نکرده؟ ... علی دایی شاید مدبی خیلی خوبی نباشه ولی انقدر از فوتبال میفهمه که تضعیف مربی تو این مقطع کار عاقلانه ای نیست ولی این کار رو کرد. انگیزه اش رو فقط خودش میدونه و شاید بزودی ما
    • ایران وطنم IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      مربی های وطنموطنم ایران و موفق وباکیفیت زیادن ،به ترتیب 1-فرهاد مجیدی درججججههه1 هستش وقهرمان لیگ2-یحیی گل محمدی هم درججججهههه یک 1 هستش وقهرمانی لیگ رو داره ونایب قهرمانی اسیا ولیگ و 3-جواد نکونام هم که فوق میدونیم فوق العادست وتو اسیا بهترین بودن،وقهرمانی جام حذفی هم داره-4 - مهدی مهدوی کیا که باتیم امید پرسپولیس را برد ولی چون تیم کم سن تر بردش اسیا وباکم تجربگی بازیکنا کا اولین تورنمنت مهم بود با بدشانسی حذف شدن،5- و.....ومربی سپاهان ویا مس ومهمدتر محرم نویدکیای هجومی که در اسیا امثال فقط دفاع خوب نداشت که نایب قهرمان لیگ شد واسیا هم با بد بیاری حذف شد
    • علی IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      کی‌روش اگه مربی خوبی بود که از همه تیم‌های سطح2و3 اخراجش نمی کردند. تو ایران باید مربی ایرانی دل و به دریا بزنه و از خودشو برای چوب لا چرخ کردن اتهام و فحش و بی احترامی و حسادت برخی و نارو خوردن... مهیا کنه!
  • امیر IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    گزینه داخلی هم نتایجش در جام جهانی مفتضحانه خواهد بود.
    • محمود IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      دوست عزیز موضوع اینکه آقایون فدراسیون یه تزی دارن که مربی باید جذبه داشته باشه تا بازیکنا حرف گوش کنن.به همین خاطر همیشه علی دایی جرو گزینه های اصلی سرمربیگری تیم ملیه.دیگه حالیشون نیست به غیر از جذبه ،سرمربی تیم ملی فوتبال اونم برای بازی های مهمی مثل جام جهانی نیاز به دانش این کارو هم داره.جام جهانیرو از دست دادیم رفت.به همین راحتی.البته چیزیم از ارزش هامون کم نمیشه چون حداقل تو فوتبال ارزشی نداریم که از دستش بدیم.
  • كيروشى پورهاى وطنى IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    آزموده را آزمودن خطاست! اگه اين يارو اينكاره بود در جام هاى جهانى 2014 برزيل و 2018 روسيه كه 8 سال سرمربى تيم ملى بود به مرحله بعد سعود ميكرد. يا اينكه حداقل بعد از ايران با تيم هاى ملى كلمبيا و مصر كه فوق ستاره هاى كمى هم نداشتند نتيجه قابل قبول و آبرو مندانه اى مى گرفت كه حداقل باعث اخراجش نمى شد! حال با بازگشت كيروش به ايران پاى منافع چه كسانى در ميان است خدا مى داند!!!
    • حسین IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      دیگه شرمنده که کیروش نتونست شما رو قهرمان جام جهانی کنه، مرد حسابی شما تیم پرسپولیست چهار تا از الهلال عربستان میخوره ، تیم استقلالت شش تا از العین امارات میخوره بعد انتظار داری کیروش ایران رو به راحتی از گروه اسپانیا و پرتغال ببره بالا؟ هر چند این کار غیر ممکن رو هم داشت ممکن می‌کرد کیروش بزرگ
    • حیدر IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      قهرمان جهان نمی‌کرد حداقل از عراق و لبنان نمیباخت یا با ژاپن اونجوری باخت نمی‌داد هم کافی بود
    • امان IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      حسن جان ایشان حتی نتوانست به دور بعدی صعود کند همان چیزی که هنوز به جام جهانی نرفته انتظارش را از اسکوچیچ دارید او حتی در جام ملتهای آسیا نیز توفیقی نداشت جام جهانی پیشکش خودش
    • مهیار GB ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      جواب به حسین: خب شما که انقدر به باخت ایران معتقدی و اون رو طبیعی می دونی خب با همین اسکوچیچ بریم ببازیم چرا اصرار به باختن با کیروش داری
    • کیارش US ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      اخه رو چه حسابی میخاین به ژاپن باخت ندین یه نگاه به فوتبال مضحکتون بندازین روچه حاسبی توقع موفقیت دارین فوتبالی که از بالا تا پایینش دلالیه رو چه حسابی میخاین برین دور دوم درحالی که ظرف ۸ سال عرضه برگزاری یه بازی دوستانه با تیم درجه ۳ اروپایی ندارین به باشگاه ها نگاه کردین به المپکی که نیم قرنه نرفتسن نگاه کردین اخرین بار کی قهرامان شدین اخرین بار کی یه باشگاه قهرمان اسیا شده دوره قبل یه شوت فاصله ما با دور حذفی بود امشال باید برین دعا کنین که ابروریزی نکنین تا الان کی روش ویلموتس و اسکوچیچ بدون داشتن پلنی مشخص فقط مربی عوض کردین خدایی تو چه توهمی هستین که میگین صعود کنیم نئشه چه موادی هستین(امیدوارم خبر ورزشی چاپ کنه)فقط بعد از این جام قیافه شما دیدن داره والبته بعد از دوسال دیگه اینمدلی ۲ سال دیگه با زنگ تفریح شدن فاصله داریم
    • Arbabet. Fahmidi IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      این یارو لا اقل فوبیای کره را از بین برد،یادت نرفته زمانی اسم کره نیومد شلوارتون رو خیس میکردین؟ این یارو باعث شد بر عکس بشه و اسم ایران اومدنی کره ای ها ترس وجودشون رو بگیره.کمی نمک نشناسی نبودن خوبه،کیروش ایران را به اندازه توان تیم ایران اعتبار بخشید و توان ایران همینقدر بوده و بس.
  • حسین IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    پس می‌رن قلعه نویی رو میارن که از خداشه، تیم ملی نابوده , قلعه نویی میاد جام جهانی رو خراب می کنه بعدم از همه طلبکاره
  • پدرام CA ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    شما گفتید ما همباور کردیم! بهروز عطایی مربی بکی از قدرتهای والیبال دنیا شده. فوتبال فرق میکنه. مگه همین عطایی بعداز باخت به بلغار چقدر بهش حمله کردند. مربی ایرانی اختلاف رو شدیدتر میکنه چون همه از بازیکنها از چشم فتنه و جهار یارش میبینند میبینند...
  • کیارش US ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    افرین بازی نخورد باهوش تر از این صحبتهاست
  • خسرو IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    با درود. به گمان من تنها حضور یک مربی ایزانی کاریزماتیک در تیم ملی میتواند ایران را از یک فاجعه در ویترین جام جهانی نجات دهد: علی دایی- علی پروین- حشمت مهاجرانی
    • بینام SY ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      پروین؟؟؟ زرشک
    • پدرام CA ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      اینهایی که میگن بازیکنباید حرف گوش کنه اره درسته ولی این که حرف چی باشه هم مهمه. پروین یا حشمت یا ختی دایی فوتبالی که یک مربی الان اگه 5 سال بیرون باشه و خودش رو به روز نکرده باشه میگن طرف اوته اونوقت حشمت؟ پروین؟ دایی؟
  • MAMALI IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    احسنت به هوش و درایت شهریار که این سمت رو قبول نکرد ، با این شرایط تیم ، فدراسیون بی در و پیکر و وزارت ورزشی که هیچ برنامه ای برای حضور مقتدر در جام جهانی نداره علی آقای دایی هوشمندانه ترین جواب رو داده چون این جماعت اجنبی پرست فقط به کسی سرویس میدن که 1 خارجی باشه 2 نگاه بالا به پایین به ایران و تیم ملی داشته باشه و اون کسی نیست جز کیروش که میتونه از اینا خوب پوئن بگیره . بازم میگم علی دایی هوشمندانه ترین جواب رو داده.
  • محسن IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    فدراسیون فوتبال و والیبال رو با هم دیگه مقایسه نکنید. اینها خودشونم باور ندارن چه برسه به اینکه به جوانهای این سرزمین اعتماد داشته باشند؟ چندتا تیم فوتبال ایرانی طی چند سال اخیر دست به جوانگرایی زده؟ هر مربی ای وقتی در یک تیم مطرح باشگاهی جام نمیاره، تقصیر رو گردن زمین و زمان و نبودن پول و نخریدن ستاره های مطرح میندازه. به کدوم اینها میشه اعتماد کرد؟ اسکوچیچ هم اگر توانایی جمع کردن حاشیه ها رو داشت، دو دستگی بین بازیکنان پیش نمیومد. عوضش کنید و یه مربی که از فوتبال ایران شناخت داره بیارید، و الی این تیم در جام جهانی دچار مشکل میشه.
  • مروی IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    لطفا علی دایی یا قلعه نوعی رو زودتر مربی تیم ملی کنید تا آبروی تیم ملی حفظ بشه تو جام جهانی
  • محسن IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    هر کدام از مربی های ایرانی اگر نتایجی مثل اسکوچیچ گرفته بودن الان همه جا تشویق میشدن و ... اسکوچیچ از ۱۵ تا بازی، ۱۳ تا برد داشته. چرا واقعا میخان کنار بذارن. از اسکوچیچ حمایت کنید توی حام جهانی هم قطعا موفق میشه
  • منوچهر IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    الحمدلله بحث دایی تمام شد انشااله کیروش هم منتفی خواهد شد البته اسکوچیچ هم آش دهن سوزی نیست
  • تیم ملی DE ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    قابل توجه تخریب گرانو موج سواران آب گل آلود که همراه با متخصصینو کارشناسان مافوق العاده علم فوتبال تلویزیون وبعضی رسانه هاکه به دروغ مثل همیشه با بازی کردن با اسم علی دایی ،هرچی توچنته داشتن بری له کردن وزدن علی دایی رو کردن ،این عزیزان میتونن حالا با خیال راحت دسته جمعی حنابندان بگیرن واز شش دونگ فوتبالشون مثل سالیان قبل لذت ببرن،با فوتبالون وگزینه های مافوق فوق العاده سرمربیگریتون که فوتبالو از فرش به عرش میبرن خوش باشین.
  • محمود IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    همون بهتر که جواب رد داد.انتخاب مربی ایرانی تو این شرایط یعنی فاجعه به معنای واقعی.من پرسپولیسی هستم ، علی داییم دوست دارم.ولی واقعا علی دایی چه دست آوردی تو مربیگری داشته که همیشه به عنوان یکی از گزینه های سرمربی گیری تیم ملی مطرح میشه.مربی خارجیم تو این شرایط یعنی فاجعه بیشتر.چون قطعا مربی های درجه یک الان بیکار نیستن ،تازه اگر بیکارم باشن تا قرارداد باهاشون بسته بشه تابستون تموم میشه دیگه فرصتی برای آشنایی با بازیکنای تیم ملی براشون نمیمونه .اگر بخوایم مربی درجه دوی خارجیم بیاریم که دیگه چه کاریه ،همین اسکوچیچو نگه دارین دیگه.واقعا یه تست پزشکی از مسیولین ورزش مخصوصا از نوع فوتبالیش باید بشه ببینن تو کلشون چیزی به اسم مغز وجود داره یا فقط نیم کیلو چربی پر کردن خالی نباشه.به معنای واقعی گند زدن به جام جهانی .دوستانی که قصد داشتن برن جام جهانی بازی های ایرانو ببینن خیلی جدی بشینن فکراشونو بکنن.تو ایران بمونن و نهایتا تلوزیونو خاموش کنن بهتره یا کلی پول خرج کنن بعدش،دیگه خودتون بهتر میدونیند قراره چی بشه.
  • Amir IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    احسنت به آقای دایی، آقای دایی در تیم ملی ایران سرنوشتی همچون مارادونا در تیم ملی آرژانتین میداشت و اعتبار بین المللی اش که در دوران بازیکن بودن ایشان کسب شده بود در نزد مردم نزول پیدا میکرد. آقای قلعه نویی هم در دورانِ پسا ویلمواس که شرایط بحرانی بود به تیم ملی به هر دلیلی نیامد اما الان انگار اوضاع فرق کرده است تیم ملی لقمه ی چربی است.. در ضمن، در بازی های ابتدایی تیم ملی والیبال که همه نا امید شده بودند، دوستان تصمیم به آوردنِ کیروش برای جلوگیری از نتایج تکان دهنده در جام جهانی فوتبال شدند ، ناگهان ورق در والیبال برگشت و اکنون همان دوستان خواهانِ حضورِ یک سرمربی ایرانی در جام جهانی فوتبال هستند! این عزیزان نظر کارشناسی ندارند و همین بس که والیبال را با فوتبال با این منطق که هر دو توپ دارد متاسفانه یکی میدانند... این مربی نیست که باید تضنین به صعود از گروه بدهد، بلکه عزیزانی که یک مربی ( هر اسمی) را که انتخاب میکنند، باید تضمین به صعود ، که هدفشان میگویند هست ، بدهند.
  • عرفان IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    تبریک به عزیزی و کریمی بابت نابودی تیم ملی
    • حاج رضا IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      چی شد؟ هر وقت دنبال خودشیرینی و جذب طرفدار و تحمیق مردم است می گوید در لیست سیاه قرار دارد. هر زمان که به دنبال جمع آوری اعتبار است، از همه جا پیشنهاد دارد و بالاتر از همه در لیست قرار دارد. چرا این همه مردم را احمق فرض می کنید و به دنبال تحقیر این مردم هستید؟
  • ساری IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    یایا بهترینه البته دستیار شاه فرهاد بشه
    • ابی IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      عالیه یایا دستیار شاه بشه
    • سینا IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      اونجا جام جهانیه.. با هوچی گری و وسط زمین دویدنو.. حمایت وزیر.. فدراسیون و کمیته اخلاق و اممتیاز معیشتی نمیشه برنده شد...
  • پوریا ولی / وریا غفوری IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    تو این شربط شهریار علی دایی مردمی بهترین گزینه بود حضور او تو قطر هم اسم رسمی داشت ولی تو ایران گزینه نداریم جز شخص علی دایی با افتخار استقلالیم تاج کبیر اسیا 4444
  • Moryyyyyy IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    به نظر میرسه عاقل شده👍
  • مهدی زحمتکش IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    اسکوچیچ فقط اسکوچیچ. خوبه مرام داشته باشیم خوش استقبال و بد بدرفه نباشیم
  • وحید IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    مهدی طارمی، جهانبخش، انصافری فر و حاج صفی را از تیم ملی اخراج کنید. تا هم مشکل تیم ملی حل شود و هم دیگه هیچ بازیکنی در طول تاریخ فوتبال به خودش اجازه بی احترامی به پرچم و این جایگاه ملی رو نده. لازم هست فدراسیون فوتبال مربی فعلی اسکو رو حفظ کنه و دریک بیانیه رسمی با مهر ضمن حمایت از مربی فعلی، از اخراج بازیکنان خاطی هم حمایت همه جانبه کنه. رحتمی و عقیلی رو کنار گذاشتن چیزی شد؟ اسکوچیچ مرد باشه و اخراج کن، مشکل اصلی ما با تو اینه که مثل مربی مهد کودک ها برخورد میکنی.
    • کابوي موج سوار CA ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      بهتره حميد استيلي رو اخراج کنيم. هرجا رفته فتنه به پا شده، کلا نبايد تو هيج کادري از پيشکسوتان آبي و قرمز وجود داشته باشه
    • مجتبی IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      حالا فکر میکنید اگه بجای اسکوچیچ کیروش بود این آقایون رو کنار نمی گذاشت. همان کاری که با رحمتی و عقیلی و دیگران کرد
    • سعید IR ۰۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
      خداییش تا استیلی نبود همه چی تو تیم ملی عالی بود بازیهارو می‌بردیم و خوب بازی میکردیم هیچ مشکلی هم نبود من پرسپولیسی اما ای کاش پیشکسوت بیسواد رو تو تیم ملی نیاریم همه میدونیم و یادمونه کم مونده بود از گروهمون حذف بشیم تو بدترین شرایط اسکوچیچ اومد و تیم ملی رو از منجلاب بیرون کشید چرا ما ایرانیا قدر همچین مربی رو نمیدونیم الان شده مثل زمان ویرا تو سال ۹۸ بیایید یکم آدم باشیم
  • محمد IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    اسکودرحدتیم ملی نیست
  • م IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    تيمي كه درش بازيكن دخالت كنه بايد گند زد بهش همون دلال بازيتون و كنيد س اخر هم تو جام جهاني باي تساوي اهنگ ملي بنوازيد
  • رضایاک IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    نام کیروش باعث هراسان شدن باند لنگی تیم ملی شده است
  • رامین IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    همونطور که تونظرسنجی بالا می بینیدهواداران خواهان بازگشت کی رش هستند.
  • shakib IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    زنده باد علی آقا
  • ع م IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    اگر نیاز داشتید کسی رو بیارید که بتونه تیم ملی رو در جام جهانی به نتیجه برسونه بهترین گزینه همون کی روش بود وگرنه هر کی هم بخواد بیاد با این فرصت کم هیچ کاری رو نمیتونه پیش ببره و به همین خاطر در صورت ناکامی راه برای فرار از قبول مسئولیت براش بازه. با این روش انتخاب سرمربی همون بهتر که اسکوچیچ بر سر کار میموند و کارشو با این تیم به پایان می رسوند البته با این شرایطی که پیش اومده دیگه موندن اونم خیلی به صلاح نیست و معلوم نیست با این دو دستگی چطور میخواد کنار بیاد به هر حال یک دسته مهم از ترکیب اصلیش خواهان اخراجش هستن و در صورت ادامه همکاری، این موضوع به نظر من پرونده اونا رو در تیم ملی میبنده و در آستانه جام جهانی تیم ملی به طور کلی خلع سلاح میشه. به طور کلی فدراسیون بی اختیار گند زده به همه چیز و جالب اینجاست که هیچ تمایلی هم به استعفا ندارن.
  • هوادار فوتبال IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    وقتی تیم ملی یک کشور که نماینده 80 میلیون ایرانی هست بازیچه دست آقای طارمی میشه همون بهتر که با نتایج سنگین شکست بخوریم کجای دنیا بازیکن مربی تعیین میکنه ننگ بر خائنان وطن فروش
  • سینا IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    اون موقع که اصلا امید نداشتید به اسکوچیچ اعتماد کردید.. حالا یه دلیل منطقی.. عقلانی.. فوتبالی بیارید چرا نباید بهش اعتماد کنیم؟ بازیکن سالاری رو بزارید کنار.. دراینده خودتون.. مردم.. فوتبال.. فدراسیون.. ایران ضرر میکنه..
  • عرفان IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    اگر اسکوچیچ و هر مربیِ مدنظر دیگه ای بیاد در یک صفحه A4 تیمهای انگلیس آمریکا و ولز را بهتر از کارلوس کی‌روش آنالیز و تحلیل کنه من اسمم رو عوض میکنم.
  • نظرسنجی IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    نظر سنجی همه چی رو میگه
  • کابوي موج سوار CA ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    بهترين گزينه اينه که کيروش سرمربي باشه و جوادنکونام کمک سرمربي باشه. جواد قدرت رهبري بالايي داره و ميتونه کمک کنه که تيم از زمان کيروش تيم تر بشه.
  • حسین IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    سرمربی تراکتور از سرمربی تیم ملی بهتره
  • دنیای امروز IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    باعرض ادب واحترام الحمدالله هرکی نظرمیده اصلاهوادارحرفه ای نیست.. بریدایتالیاروببینیدچطورزمان داده... شماوضعیت تیم آلمان قبل جام جهانی۲۰۱۴یادتون بیارید... شماوضعیت کرواسی قبل جام جهانی۹۸یادتون بیارید... یاواقعاچیزی بهتون میرسه علیه اصول هواداربودن تیم ملی بودن هستیدیاواقعافقط فوتبال میبینیدوازفوتبال فقط هیجانش رومیدونید.. عزیزان الجزایر،مصر،ایتالیاو...به جام جهانی نرفتندآیابازیکنان تاپ تر ازمادارندیاضعیف؟ اگه بازیکن قوی دارند:درودبرشرف بازیکن وهواداراشون که میدوننداصول حرفه ای بودنشون چیه اگه بازیکن قوی ندارند:پس بایدگفت بازیکنان ماخیلی بزرگترازتیم های بزرگ دنیاهستندوبایدبهترین امکانات رفاهی مامردم براشون موظفیم درست کنیم... لطف کنیددیگه چرت وپرت نظرندیدوبخودتون نگاه کنیدببینیدواقعاهوادارحرفه ای هستیدداریدنظرمیدیدبعدحرفای گونده تر ازدهنتون بزنید.... خجالت بکشیدتوی باشگاه پایتختی چرت وپرت میگیدواصلاحرفه ای نیستید،خب معلومه توی اینجاکه بیشترازباشگاه مثلامحبوبتون چرت وپرت میگید... هوادارفقط بایدتیمش روحمایت کنه وبه تیمش احترام بزاره... کی فکرمیکردبلاژوویچ کرواسی روسوم کنه... افتاد...
  • صمد اهوازی US ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    با عرض سلام اگه مربی فعلی تیم ملی رو عزل کنیم و طارمی وجهانبخش به هدفشان برسن بدعت بدی در فوتبال ما بوجود میاد مرحوم دهداری دچار کودتای درون تیمی شد ولی فدراسیون وقت با حمایت از مرحوم دهداری برگ زرینی از خو د بجای گذاشت و روبروی بازیکن سالاری ایستاد واصول اخلاقی وحرفه ای رو رعایت کرد
  • رضا BY ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    در جواب اقای حیدر. شما دوست عزیز مثل اینکه یادتون رفته قبل بازی با ژاپن اقای خیابانی بخاطر دشمنی با کیروش در مورد قراردادهای البسه تاکتیک بازی ایران رو لو داد. یادتون رفته حرکت بچه گانه رضاییان. حالا بماند که از عمد بود یا نه. خیانتها هیچوقت اجازه ندادند کیروش به هدفش برسه. ایشون ایرانیتر از خیلی از ماها بودند.
  • معظم IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    سلام من لین اسکوبج و کیروش گیر کردم بودن اسکویی و کیروش با توجه به دو دستگی در تیم اصلا صلاح نیست اگر برانکو لیاید چه خوب و گرنه از داخل یکی را که مقبولیت اکثر بازیکنان را دارد انتخاب کنند مربی خارجی هر چند خوب باشد وقت کم است به امید اعتلای تیم ملب
  • دنیای امروز IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    ۷۵سال خدابهم عمرداده دندیدم انقدرآدمابخاطرهیچ وپوچ به جون هم بیفتند...شک نکنیدکه اگرخودتون که کیروش یاگزینه های دیگه ای میگیدمربی تیم ملی مثل اسکوچیچ بودیدویکی میگفت شمابدرد نمیخوریدباتمام خاندانتون علیه همه بودید...خوبه آدم یه سوزن بخودش بزنه،بعدیک جوآل دوزبه دیگران بزنه...این بازیکنان دست کیروش باسن پایین تروقدرت بیشتردردست داشت ودیدیم نتایجی که گرفته وچطوربامردم هم رفتارکرد...اولابه عنوان یک ایرانی نباید به امثال این بابااجازه دادبه دیگران توهین کنه...دومامشکل زیر ساختهای ورزشی هست که مقصرخودماهوادارهاهم هستیم، چراکه توی لیگ هیچ وقت صبورنیستیم وهیچ وقت دنبال اصول نبودیم:کی شده بیایم بگیم بازیکن اسمی نخواستیم توی باشگاه بگردیدازپایه های خودبرندباشگاهی که هرکسی هوادارش هست بازیکن بیاریدوبه تیم بزرگسالان انتقال بدید؟هیچ وقت همچین چیزی هوادار نبوده،این هواداراگه اینطوربودوهمه این خواستهخودشون بدونندتیم ملی امثال طارمی وجهانبخش تازه به دوران رسیده جرات نمیکنه بزرگ تر ازدهنش حرف بزنه،میدونی چرا؟چون میدونه توی ایران پرازاستعداد هست واگه طارمی وجهانبخش روهم خط بزنند،امثالشون توی ایران پره.
  • دنیای امروز IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    هرموقع همه هوادارهاازخودگذشته باشندوتیم موردعلاقه باشگاهی لیگ روبه هرنحونخوادقهرمان ببینه واهدافش این باشه تاباشگاه موردعلاقه اش زیرساخت درست کنه وخروجی های فراوان داشته باشه وسرمایه گذاری ازپایه های خودتیم صورت بگیره وثمره اش رو توبزرگسالان باانتقال وباسرمایه معقول استفاده کنه،بخداقسم عمراً امثال طارمی،جهانبخش وغیره ببینیدبخوان حرف مفدبزنند...۷۵سال دارم واین بالابلندی هارودیدم،نابودی دارایی،عقاب،شاهین،ایران جوان قبل انقلاب چه شدوبعدانقلاب هم باتیم بانک ملی،راه آهن،کشاورز، تام اصفهان،هماتهران چه شد؟وقتی نگاه هوادارحرفه ای نباشه و کسب موفقیت تیم روازریشه تیم خودش ندونه وحمایت همه جانبه نکنه،همین میشه که میبینید....بایدازتیم خودتون شروع کنیدتا ببینیداستعدادوقتی زیادباشه ازلحاظ بازیکن مشکلی هیچوقت نخواهدبود....وامافدراسیون،وقتی ماکسی روکه فوتبالی باشه و ازلحاظ زبان بین المللی قوی باشه موردبررسی وتاییدقرارداده نشه همین میشه که دیدیم ومیبینیم....افتاد....
  • حمید IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    نکونام بهترین گزینه هست ولی فولاد رو نمیشه رها کنه ' نکونام با فولاد بلند پروازیهای زیادی داره هم درفصل جدید و هم در آسیا
  • 4444 IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    ترکیب فرهاد با پین بهترین گزینه است البته اگه سرپرستش حمید استیل نباشه
    • Arbabet_ta abad IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      مربی خانم قبول نمیکنند،😜
  • مهدی IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    جهان سوم به معنای واقی!! مربی با خرج فراوان می اورند و در استانه حذف میرویم. بعد زمانیکه هیچ کسی براحتی نمیتواند سرمربی باشد، اسکویچ با شجاعت میاید و بهترین نتایج را میگیرد. و بعد برایش دیدار تدارکاتی خوب نمیگذارند چند بازیکن میروند وزارت ورزش و تقاضای تغییر سر مربی میدهند!! و در نهایت برای فروکش کردن اینگونه مدیریت چند اسم و رسم میاورند و و در نهایت چند ماه مانده به جام جهانی این بلا سر تیم ملی میاورند
  • اشنا IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    علی دایی بدلیل بازیکن بزرگی بودن شخصیت بین المللی داردنه بدلیل سرمربی گری درمربی گری رزومه انچنانی نداردفبلا"هم شده یعنی به لحاظ رزومه سرمربی های داخلب بارزومه های بهتری ازایشان داریم انتخاب ایشان ازلحاظ فدراسیون فقط مشکل راازدوش خودبرداشتن وبه دوش دایی گذاشتن ودصورت نتیجه نگرفتن دایی رامقصراعلام کردن
  • علی IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    عاقلانه ترین کار..‌
  • مهران IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    بابا همین وحید هاشمیان بشه سرمربی و فدراسیونو از گیجی در بیاره
  • معلم IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    با اجتناب از هرگونه احساس گرایی، تنها مربی داخلی ایرانی که شخصیت نشستن روی نیمکت تیم ملی را داراست، آقای امیر قلعه نویی می باشند. قلعه نویی با فاصله زیاد، بهترین سرمربی ایرانی چنددهه اخیر فوتبال ایران است. البته برای آقای دایی احترام بسیاری قائم چون ایشان بازیکن شاخصی در ایران و جهان هستند. همچنين برای آقای نکونام که بازیکن بسیار خوبی بودند و مربی کم تجربه. فقط امیر قلعه نویی
  • حسین شاکری بوشهری IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    مقام عظمای ولایت ورهبرمسلمین جهان دردیدارباجوانان قهرمان والیبال فرمودند"فقط به سرمربی ایرانی فکرکنید". ماهم همه تابع رهبرهستیم وبایدطبق فرمایش آن امام همام که نایب برحق حضرت صاحب الزمان هستندبالبیک"چشم فرمانده"یک سرمربی وسرداربسیجی رادرکل رشته ها وباشگاه هابه جنگ علیه کشورهای کافری مثل آمریکا و انگلیس برویم و آنان را به آتش بکشیم.
  • کیارش US ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    علی دایی عاقلانه عمل کرد و بازی نخورد ولی دوستان عزیزی که دنبال سرمربی داخلی هستین بعد از جام‌جهانی اگه افتضاحی به بار امد مردانه دیگه هیچی نگین چرا که این ابروریزی احتمالی دستپخت شماهاست
  • علی IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    وقتی اینجوری داریم در حق اسکوچیچ خیانت میکنیم علی دایی چطوری جرعت داره بیاد قبول کنه پیشنهاد سرمربی تیم ملی رو.فردا باخودش این کار رو میکنن.
  • امید IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    قلعه نوعی سرمربی تیم ملی شد حالاببینید
  • فارس IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    اگر می خواهید مردم خوشحال شوند، حیثیت فوتبال ملی حفظ شود و شانس صعود داشته باشیم ، به هزار و یک دلیل بهترین گزینه کی روش است.
  • علی IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    علی دایی عقلش رسیده ولی مسولین عقلشون نرسیده دنبال چاپلوسی هستندآبروی ایران برایشان مهم نیست
  • مصطفی IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    ازنظرمن انتخاب سرمربی داخلی بارای ونظرتعدادی کارشناس مجرب وبی طرف خردمندداخلی راه حل مناسبتریست ودرگزینه های خارجی اتتخاب مجددکی روش نیزبسیار احمقانه است،چراکه در این آخرنتوانست تیم مصررا راهی جام جهانی کند
  • محمد IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    هر وقت خواستید تیم ملی رو نابود کنید برید سراغ علی دایی
  • رضا IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    آقا فقط کی روش
  • امیر IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    خیانت امثال طارمی و انصاریفرد نقطه آغاز خیانت های بزرگتری و تبانی های وحشتناک خواهد بود مایه تاسف است
  • علی IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    واقعا چندبار باید دست تو سوراخ مار کرد. چرا شما اینطوری هستید. بازی کردن با مربیگری زمین تا آسمانه. اینا هیچ کدوم بدرد نمیخورن. و فقط جیب خودشونو پر می‌کنند. خواهیم دید.
  • کاربر IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    خدا لعنت کنه عامل و باعث و بانی شو . شما که گزینه مربی مناسب نداشتید بیجاکردین پنج ماه قبل از جام جهانی اسکوچیچ رو کنارزدین
  • حسین IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    سلام این اسامی که تحت عنوان سکان دار نیمکت تیم ملی مطرح شدن قبلا جای جای فوتبالمون امتحانشون پس دادن وهرکدوم تو حوضه ای باید به سکان دار فعلی تیم مشاوره وکمک بدن شخصیت اقای اسکو هم جوری هست که پذیرای این عزیزان باشه،اما هیهات که این عزیزان شدن دشمن موفقیتهای این نسل پرمهره ی فوتبال... کاش میشد دست در دست هم دهیم به مهر... کاش مسائل خارج ازین مستطیل سبز رو وارد این مستطیل نمیکردیم کاش دل این هشتاد وخورده ای رو میلیون نفر رو تو این نابسامان اباد با حضور پر رنگ اونم تو جام جهانی که جام خلیج خودمون شاد میکردیم. دولتمردان و مسولین منسب داران این تیم و با جووناش حمایت کنید. عزیزی که خیلی عزیزی،امیرخان علی جان،جواد داداش دم اخری دشمن شادمون نکنید. در اخر دم اقا بهروز وبچه های خوش غیرتش گرم که خستگی این همه کار روزانه رو این شبا از تنمون در میکنن. زایتسف و کورک و امثالهم کین وقتی امیرحسین و فرشید ومیلاد دستاشون به اسمون کشیده میشه.قربون غیرتتون.بچه ها قرارمون سکوهای جهانی
  • محمد IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    به نظر من یک مربی خارجی که با جو فوتبال ایران آشناست میتونه بهترین گزینه باشه مثل برانکو و یا کی روش ولی اگر مربی خارجی نا آشنا بیارن که اشتباه محض است و اگر ایرانی باشه که اولا هیچ کمکی بهش نمیکنند و ثانیا نمیتونه با این لژیونر ها آبش تو یه جوب بره و اول دعوا و قهر و دو یا چند دستگی میشه
  • ایران IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    فدراسیون والیبال را با فوتبال قیاس کنید ،ماجدی ثابت کرد در حد و اندازه فدراسیون فوتبال نیست. اگر مربی جهل درصد در سرنوشت یه تیم نقش داشته باشه مدیریت مقتدر و کاربلد ۶۰ درصد نقش داره. ماجدی و تیم ضعیفش و کمتیه به اصطلاح گندی بلایی سر فوتبال ایران اوردند که آن سرش ناپیداست. مربی ای که با آرامش و شخصیتش تیم حذف شده را به قطر رسوند برکناری آن ناسپاسی تا کی.. فدراسیون ضعیف میخواد خودش را پشت یک اسم مخفی کنه . آدم عاقل در این شرایط سخت فریب حیله کمیته گندی که بیشترشان هیچ سوابق مربیگری درخشانی نداشتند را نمیخوره. ضمن اینکه باید قاسمپور و کمیته گندی جلوی مردم ایران تعهد بدند اگر تصمیم شان ایران را در جام جهانی سربلند و به مرحله بعد نرسوند مسولیت تصمیمشان را بپذیرند تمانی هزینه ها و ضررهای تغییر سرمربی را از دارایی شخصی خود بپردازند و شرشان را از سر فوتبال ایران کم کنند...ما لیاقت ما همون مربی های جنگی است.
  • ۸ایران تنها IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    بهترین مربی برای شکست دادن انگلیس وامریکا وولز محسن رضایی میرقائد هست
  • مجید IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    مربی ایرانی اگر یه کمی عقل داشته باشد تو این شرایط تیم ملی را تحویل نمیگیرد
  • ر IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    درود به علی دایی .ننگ به متولیان بی عرضه ورزش
  • sh.kaviani IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    تمام این شلوغ بازار را آقای استیلی به راه انداخت و آقای ماجدی هم که نیاز به شلوغ بازار و رد گم کنی داشت از او حمایت کرد اگر هر مربی ایرانی عاقل باشد این پست را قبول نمیکند چرا ؟مطمئن باشید تیم ایرانی با این تدارکات در جام جهانی نتایج خوبی نخواهد گرفت اما عزیزان تمامی فساد در فدراسیون فوتبال زیر سر آقای ماجدی هست الان هم برای انتخابات شروع به دسته بندی کرده آقای اسیلی هم کیر شأن شأن شد با آقای اسکو کار کنند قابل توجه وزیر ورزش با جذبه
  • بیطرف IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    خیلی خیلی مسخره ست کسانی در این برهه تصمیم می‌گیرند که تا 50روز دیگه معلوم نیست در پست ومقامشون باشن و بعداً جوابگو نیستن رییس فدراسیون معلوم نیست فدراسیون بی صاحب و غیر فوتبالی و از این بیشتر نباید انتظار داشت فوتبالی که مجلس برای تصمیم می‌گیرند مجلسی که خودش تو کارای یومیش سر درگمه بیشتر از این نباید انتظار داشت
  • محمود IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    این کمیته فنی کذایی و چند تا بازیکنی که جولان میدن حتما با کیروش ساخت و پاخت کردن و دوباره میخان پول فدراسیون و ملت رو با هم بالا بکشن .والا اسکوچیچ هیچ مشکلی نداشت.اگه چن تا بازیکن برا سر مربی تصمیم بگیرن باید فاتحه ی تیم ملی را خوند
  • احمد IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    دم افای دایی گرم که وارد این بازی بچه گانه کمیته فنی نشد به نظر من باید هیچ کدام از مربی های ایرانی باید جایگزین نشن چون اخرش همه کاسه کوزه ها سر او میشکنه
  • فریدون امیراصلانپور IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    ببینید شرایط فوتبال با والیبال بسیار فرق دارد ،و هرگز نمی‌شوند با یک سنگ توزین شوند .البته بگذریم که استخوان بندی و بالا بردن کلاس والیبال هم کار مربیان طراز اول خارجی در طی سالیان دراز و با مدیریت و امکانات عالی امکان پذیر شد.بارها گفتم امثال مثل قلعه نوعی زالو های فوتبال هستند که تا بحال هرجور که توانستند سنگ لای چرخ مربیان تیم ملی قرار دهند،و خودشان هم در آن حد نیستند که بتوانند به بازیکنانی که سالها با بهترین مربیان اروپایی کار کردند اعمال نظر و سلیقه کنند..مربی تیم ملی باید از نظر نام و نشان ،سواد وسطح فوتبالی و علم دانش یک سروگردن بالاتر از بازیکنان باشد که در این مقطع جز علی دایی نداریم که او هم سالها دور از میادین بوده هست ...
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    علی دایی آرش کمانگیر فوتبال ایرانه مطمئن باشید اگر میدانست که نیاز اساسی بوجودش هست میآمد مثل زلزله غرب کشور اما از نقشه گروه اطلاع داشت چون مردم زود فهمیدن وهجوم آوردن اونا میخواستند پشت علی دایی سنگر بگیرن که یک تیر ودو نشان بشه ۱ از حرف خودشون بر نگردند ۲ با این وضعیت که نفعی نبردن اقلا علی دایی رو خراب کنن ول زهی خیال باطل دایی با خرمایی که اینا خوردن باهستش بازیکرده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی