نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
وزنه‌برداری خوزستان قربانی کشتی فرنگی می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با نزدیک شدن به زمان برگزاری فصل جدید لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران ، خبرهای ناخوشایندی از خوزستان به گوش می رسد.

پس از دو فصل حضور قدرتمند تیم فولاد خوزستان در لیگ های جوانان و بزرگسالان باشگاه های ایران و کسب عناوین قهرمانی و سومی از این مسابقات ،زمزمه هایی مبنی بر عدم حضور این باشگاه در فصل آینده شنیده می شود.

شنیده ها حاکی از آن است که مسئولان باشگاه فولاد خوزستان با درخواست دست اندرکاران اداره کل ورزش و جوانان و هیات کشتی این استان مبنی بر حمایت همه جانبه این باشگاه از کشتی فرنگی استان خوزستان برای حضور در لیگ موافقت کرده است. کشتی فرنگی از جایگاه بسیار خوبی در استان خوزستان برخورداره و مستعدان بسیاری در شهرهای مختلف استان پرورش و تحویل تیم های ملی کشتی فرنگی رده های مختلف سنی ایران شده اند .

تیم های این استان همه ساله با جذب اسپانسرهای مختلف حضوری قدرتمند درلیگ کشتی فرنگی باشگاه های ایران داشته اند و به نظر می رسد در فصل آینده تیم کشتی فرنگی خوزستان با حمایت باشگاه فولاد و نابودی تیم وزنه برداری این باشگاه در این لیگ حضور پیدا می کند.

تیم وزنه برداری فولاد خوزستان که باهدایت حمید رشیدی در دو فصل گذشته جور دو تیم دیگر استان مناطق نفت خیز جنوب و ملی حفای اهوازرا که با شرایط بد مالی روبه رو هستند در لیگ های وزنه برداری کشور کشیده است، اکنون نگاهشان به تغییر تصمیم مسئولین باشگاه است که بار دیگر در لیگ حضوری قدرتمند داشته باشند.

با توجه به تغییرات صورت گرفته در راس مدیریت فدراسیون وزنه برداری و گماردن سجاد انوشیروانی به عنوان سرپرست انتظار است او هر چه زودتر نشستی با مدیریت فولاد خوزستان از جمله گرشاسبی داشته باشند تا بتوانند نظر آنان را برای سرمایه گذاری دوباره در این رشته ورزشی جلب کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • منصور IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    اتفاق تلخ😢😢😢

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی