مربی ایرانی روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی/ شانس یک گزینه داخلی بیشتر شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با قطعی شدن برکناری دراگان اسکوچیچ از سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال کشورمان، گزینه‌های عجیب هدایت این تیم مشخص شدند.

برکناری سرمربی کروات تیم ملی فوتبال کشورمان قطعی شده و مسئولان فدراسیون فوتبال باید سرمربی جدید تیم ملی را هر چه زودتر انتخاب کنند. از این رو گزینه‌های داخلی و خارجی برای نشستن روز نیمکت تیم ملی مطرح شده که نام بعضی از آنها در نوع خود جالب است.

گرچه بعضی‌ها اعتقاد دارند کارلوس کی‌روش می تواند این حواشی را در تیم ملی به حداقل برساند،اما جالب است بدانید فدراسیون اصلا نظری روی انتخاب مجدد این مربی پرتغالی ندارد.

مسئولان فدراسیون در چند نوبت با گزینه‌های داخلی مذاکراتی را انجام دادند. علی دایی، جواد نکونام و امیر قلعه نویی ۴ نفری هستند که صحبت‌های مقدماتی با آنها انجام شده است.

دایی که در حال حاضر از فوتبال دور است و آخرین بار در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ روی نیمکت تیم ملی نشسته بود که با شکست در ورزشگاه آزادی به دلیل نتایج ضعیف برکنار شد. با این حال گفته می شود دایی به پیشنهاد مسئولان پاسخ منفی داده است و حضور او روی نیمکت تیم ملی منتفی است. قلعه نویی هم مثل دایی در تیم ملی تجربه ناموفقی را داشته است.

اما اصلی ترین و مهمترین گزینه جواد نکونام است، کسی که حتی شنیده می شود به خاطر هدایت در تیم ملی قید مربیگری در استقلال را زده است. در واقع شانس نکونام بیشتر ازهمه گزینه‌هاست. این مربی سابقه حضور در کادرفنی کارلوس‌ کی‌روش را نیز در کارنامه خود دارد و در دو فصل اخیر به همراه فولاد خوزستان، علاوه بر قهرمانی جام حذفی، به همراه این تیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا راه یافته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین GB ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    آقای فدراسیون فوتبال! شماهایی که از ترس خداداد عزیزی و امثالهم کیروش رو گذاشتید کنار، فقط کیروش می تونه این تیم دو تکه رو جمع کنه، علی دایی قطعا نمیاد، امیدوارم نکونام هم نیاد، فقط قلعه نویی میاد که اونم سه تا باخت میاره و بعد هم از مردم طلبکاره
  • سورن DK ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    دایی و قلعه نویی تجربه ناموفق بودند و نکونام کلا بی تجربه است. برای امثال طارمی و جهانبخش باید تاسف خورد که اینگونه بازیچه دست استیلی و ماجدی شدند. مسأله اسکوچیچ/ کی‌روش یا دایی/ قلعه نویی نیست. مسأله امید میلیونها ایرانیه که چندماه مانده به جام جهانی اینگونه چندپاره و بی متولی شده!
  • رضا IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    انگار باز هم مسئولین محترم میخان به نظر اکثریت دهن کجی کنن.اگه قراره یکی دیگه بجای کیروش بیاد همین مربی بهتر از بقیه هست.نه اینکه با اسم کیروش برید جلو و بعد به هدف خودتون برسید.مردم خنگ نیستن میفهمن.اینجوری دهن کجی نکنید و بازیشون ندید چون هر تصمیمی که بگیرید بعد جام جهانی باید جوابشو بدید
  • رضا IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    انگار باز هم مسئولین محترم میخان به نظر اکثریت دهن کجی کنن.اگه قراره یکی دیگه بجای کیروش بیاد همین مربی بهتر از بقیه هست.نه اینکه با اسم کیروش برید جلو و بعد به هدف خودتون برسید.مردم خنگ نیستن میفهمن.اینجوری دهن کجی نکنید و بازیشون ندید چون هر تصمیمی که بگیرید بعد جام جهانی باید جوابشو بدید
  • Reza IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    فقط کی‌روش بقیه اینکاره نیستند
  • محمود IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    با این گزینه ها هم موفق نمیشیم
  • 4444همیشه ابی IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    نکونام گزینه خوبیه به شرطی که بر علیه جواد جوسازی نشه البته گزینه خیلی بهتر خود کارلوس کیروشه این یه واقعیته که هیچکسی کی‌روش نمیشه در حال حاضر با توجه به اینکه جام جهانی بسیار دفاعی شده و سازماندهی تیمی و کم اشتباه بودن بازیکنان حرف اول و آخر رو در تیمهای ملی میزنه به جرات میتونم بگم در کل جام جهانی شاید به تعداد انگشتان یک دست سرمربی در حد کی‌روش وجود داشته باشه منم می‌دونم کی‌روش بداخلاقه ما ایرانیا رو ریز میبینه و خیلی مسایل دیگه ولی خداییش کی‌روش خود خود جنسه! مناسب بودن کی‌روش برای جام جهانی مثل مناسب بودن قلعه نوعی واسه لیگ برتر ایرانه! همه(از جمله خود من) امیر رو بازخواست میکنن که تیماش فیزیکی هستن همش از کناره ها سانتر میکنن و ... خب بابا فوتبال لیگ برترمون همینه دیگه! کی‌روش قا عصبانیه اعصاب نداره دفاع اتوبوسیه به همه جزییات گیر سه پیچ میده هیچ خطایی رو تحمل نمیکنه خب بابا موفقیت تیمملی در جام جهانی یعنی همین دیگه ما عادت داریم بگیم ایویچ خوب بود بلاژ خوب بود ... زورمون میاد بگیم کی‌روش خوب هست کی‌روش مناسب هست کی‌روش تکنسین درجه یک هست کی‌روش کاریزماتیک و باجنم هست و ......
  • هوادار تیم ملی IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    از ته دل آرزو میکنم طارمی در زندگی مشترکش سیاه بخت بشه
  • آرمان IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    والا با این فدراسیونی که داریم باید در جام محلات بازی کنیم نه جام جهانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی