نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
سرنوشت وریا به نکونام گره خورد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وریا غفوری که از استقلال جدا شد هنوز با تیم جدید قرارداد نبسته است.

وریا غفوری در حالی از استقلال جدا شد که که گفته می‌شد با فولاد خوزستان قرارداد داخلی بسته و قرارداد داخلی هم که می‌دانید معتبر است اما با گذشت چند روز هیچ خبری از حضور رسمی وریا در فولاد نشد تا این که گرشاسبی امروز گفت: هیچ کس به ما نگفته وریا را جذب نکنید و ما با این بازیکن مشغول مذاکره هستیم. در این ارتباط شنیدیم آینده وریا تا حدی به جواد نکونام هم گره خورده چون حالا جواد گزینه تیم ملی شده و اگر از فولاد برود شاید ماجرای وریا هم عوض شود.

وریا دوست داشت در استقلال بماند اما حالا شرایط فرق کرده و باید دید گرشاسبی و فولاد واقعا او را می‌خواهند یا نه؟فعلا که قراردادی بسته نشده و باید دید نکونام به تیم ملی می‌رود یا نه اما اگر دیدید وریا در لیگ جدید با تیمی کار نکرد تعجب نکنید چون بهرحال مشکلاتی وجود دارد که باعث شده تا وریا تا امروز تیم جدیدی پیدا نکند. او البته فعلا در تهران است و با تیم جدید هم مذاکره نکرده اما همچنان گفته می‌شود به دنبال حضور در یک تیم شهرستانی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احسان IR ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    مگه همین خبرورزشی خبر نزده بود که استقلال حتی اگه بخواد هم نمی تونه با وریا قرارداد ببنده چون قرارداد با فولاد امضا شده ، فقط علنی نشده؟ چی شد پس؟ قرارداد کجا رفت؟ مگه خبرورزشی هر روز از تمایل شدید فولاد و نکونام به وریا نمی نوشت؟ مگه دائم زمینه جوسازی علیه باشگاه استقلال رو فراهم نمی کرد؟ انگار نه انگار که طرف ۳۵ سالشه و سال قبل هم فقط نهایتاً هر بازی ۲۰ دقیقه بازی کرده! حالاکه به فولاد رسید ، نخواستنش فنی شده!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی