نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
کاسیانو، درویش و یحیی را به جان هم انداخت یا وزارت ورزش؟/  مدیرعامل پرسپولیس پاسخ گل محمدی را خواهد داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی در تازه‌ترین مصاحبه خود طعنه‌هایی به رضا درویش و همین طور وزارت ورزش و جوانان زده باشد!

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس می‌گوید که ما شروع خوبی داشتیم، اما به طرز عجیبی متوقف شد. هنوز در دو سه پست باید بازیکن جذب کنیم. روند بارگیری‌مان خیلی کند پیش می‌رود و هنوز اتفاق خاصی متاسفانه رخ نداده است.

یحیی گل محمدی به این هم بسنده نکرده و به صراحت علیه رضا درویش حرف می‌زند: «نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد. من گزینه پیشنهاد کردم و هیچ تلاشی برای عقد قرارداد با این گزینه انجام نشد. در جلسه‌ای که با درویش داشتم او خیلی گنگ و مبهم درمورد این موضوع صحبت کرد. دو بازیکن به لیست اضافه کردم که جذب شوند، اما هنوز روی این دو بازیکن چند روزی کار خواهند کرد. مهاجمی‌که خودتان هم می‌شناسید ( کاسیانو)  را مدتی است که پیگیری می‌کنم، اما درویش می‌گوید که مشکل انتقال پول به پرتغال را داریم. روند یارگیری ما به صورت عجیب و غریبی متوقف شده است.»

به نظر می‌رسد منظور یحیی گل محمدی همان شایعه دستور وزارت ورزش و جوانان برای توقف خریدهای پرسپولیس پس از خرید سعید صادقی باشد! خبری که گرچه تکذیب شد اما ذهن هواداران پرسپولیس را درگیر کرد و حالا یحیی گل محمدی را نیز آشفته کرده است.

سرمربی پرسپولیس به صراحت اعلام کرده کاسیانو را می‌خواهد اما رضا درویش گُنگ و مبهم صحبت می‌کند ضمن آن که به شکلی عجیب روند خریدهای این تیم متوقف شده است! هر چند پس از این مصاحبه و درجواب بیانیه باشگاه استقلال، باشگاه پرسپولیس از یحیی گل محمدی دفاع کرد اما از حالا می‌توان پیش بینی کرد جنگ سرمربی و مدیرعامل پرسپولیس بالا بگیرد!

شنیدیم رضا درویش انتظار داشت یحیی گل محمدی در اولین مصاحبه خودش از بابت خریدهای خوب فصل از او و باشگاه حمایت کند اما حرف‌های سرمربی پرسپولیس حسابی باعث دلخوری مدیرعامل باشگاه شده است.

البته رضا درویش روحیه خاصی داشته و قصد ندارد جواب مصاحبه سرمربی خودش را بدهد اما یک منبع موثق خبر داد شک نکنید صحبت‌های اخیر یحیی گل محمدی در آینده‌ای نزدیک بی پاسخ نخواهد ماند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی