واکنش سرمربی پرسپولیس به بیانیه استقلالی‌ها/ دلجویی یحیی آبی‌ها؛ سوتفاهم شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس به بیانیه باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

یحیی گل‌محمدی گفت: «بعد از بیانیه باشگاه استقلال متعجب شدم، چرا که به هیچ‌عنوان قصد زیر سوال بردن عملکرد آنها در نقل و انتقالات یا اقدامات مالی‌شان را نداشتم.»

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پس از بیانیه استقلالی‌ها گفت: «مجموعه استقلال همیشه و همواره برایم قابل احترام بوده و به‌عنوان رقیب تنها در زمین مسابقه روبه‌روی آنها قرار داریم. من به هیچ‌عنوان قصد این مساله که عملکرد حریف را زیر سوال ببرم؛ نداشتم و مسلما تلاش آنها برای جذب بازیکن، پرداخت مطالبات از مسیر قانونی بوده است. تنها سوال من این بوده که چرا این مساله برای باشگاه پرسپولیس شکل نمی‌گیرد و خواستار شفاف‌سازی در این مورد هستم این مشکلات نگرانی‌های زیادی برای همه ما و هوادارن ایجاد کرده است. من برای باشگاه استقلال و دیگر باشگاه‌هایی که بدون مانع و مشکلی این مساله را در حال انجام هستند احترام قائلم و مسلما یک باشگاه حرفه‌ای برای دستیابی به اهداف خود، همانطور که در مصاحبه‌ام گفتم نیازمند این است که در نقل و انتقالات بهترین شرایط را دنبال کند و اردوهای مناسبی را پشت سر بگذارد.»

او این را گفت و ادامه داد: «باز هم باید بگویم که منظور بنده باشگاه استقلال نبوده و برای این مجموعه همواره احترام قائلم. در نهایت امیدوارم با حل مشکلات پرسپولیس این باشگاه هرچه زودتر در مسیر هدف بزرگ خود و هوادارانش در فصل آتی پیش برود و مثل همیشه باعث خوشحالی آنها شود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۲
  • نقش جهان IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    دیگه کیارو میخواسی بیاری بازیکنا که آوردی همه بالا20میلیاردبوده برایه فصل
  • علی محمدی IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    مگه خلافی کرده استقلال ک میترسه حرفی زده بشه
  • ناشناس IR ۰۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    پارتی دارند اقا یحیی ما هم خدا رو داریم اقا یحیی نگران نباش خدا بزرگه
  • عباس IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    آبارگ الله گلممد آقا. حالا بهت میگن پسر خوب.
  • هوتن IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    فصل قبل با این روش آجورلو و دوستان قهرمان شدن، گویا به آنها مزه داده
  • کوهمره_جروق IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    من مصاحبه اش کامل دیدم.گفت باشگاهای رقیب.کلا گفت.
  • فرهنگ IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    یعتی چی !؟ حرف میزنی و بعد میگی منظور نداشتم !؟ مربی یک باشگاه بزرگ مملکت باید خوب فکر کنه و بعد حرف بزنه. قضیه پول هم ترفند همیشگی شماست. با قراردادهای سنگین و پورسانت خوری و حق دلالی، باشگاه را گرفتار کسر بودجه می کنید، و بعد با بیانیه و اعتراض و تحریک هوادار به تجمع و فشار به دولت و وزارت، از بیت المال و خیریه ها و جیب این ملت مظلوم می گیرید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی