نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
حمله تند سردار به یک بازیکن؛ مرد باش، از همه جا بیرونت کردند/ بازیکن تیم ملی نباید زیرآبی برود
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

مهاجم لورکوزن در مورد شایعات مبنی بر شراکتش با مدیربرنامه‌های اسکوچیچ گفت: من اصلا ایجنت اسکوچیچ را نمی‌شناسم، اما اینکه می‌گویند قرارداد ۷ میلیاردی برای یک بحث تبلیغاتی بستم، اصلا درست نیست.

ساعاتی پس از اعلام نظر کمیته فنی مبنی بر تصمیم بر برکناری دراگان اسکوچیچ، فوتبال برتر به استقبال این اتفاق رفت و در بخش اول برنامه‌اش در این خصوص گفت‌وگویی ویدیویی با سردار آزمون ترتیب داد.

سردار آزمون صحبت‌های خودش را این‌گونه آغاز کرد: همیشه اختلاف نظر در اردوی تیم ملی بوده؛ چه در زمان قبل و چه در حال حاضر. اما دلیل نمی‌شود بازیکنان دو دسته شوند. باورتان نمی‌شود ولی من دیشب با مهدی طارمی‌و کریم انصاری‌فرد حرف زدم. مردم مطئمن باشند بچه‌ها تمام تلاش خودشان را در دیدارهای دوستانه و جام جهانی می‌کنند و برای این پرچم می‌جنگند تا آنها را خوشحال کنند.

سردار با تببین قصدش از استوری اینستاگرامی‌ منتشرشده گفت: من به‌عنوان بازیکن تیم ملی وظیفه داشتم از کشورم در مواقع سخت حمایت کنم و این کار را کردم. بچه‌هایی هم که این کار را کردند، همین قصد را داشتند ولی در مورد استوری برخی از بچه‌ها که دوستان صمیمی‌ام هستند، بهتر است حرفی نزنم و خودمان بین بچه‌ها حل می‌کنیم.

حمله تند سردار به یک بازیکن؛ مرد باش، از همه جا بیرونت کردند/ بازیکن تیم ملی نباید زیرآبی برود

با قائل شدن حق برای خودش در خصوص حمایت از سرمربی تیم ملی به‌واسطه سابقه‌اش گفت: خیلی از بچه‌ها ناراحت شدند و موقعی که با بچه‌ها مثل مهدی و کریم حرف زدم، موقعی نوشتند که خیلی عصبی بودند و جملات نادرستی گفتند. به ما که چاه نفت و خانه که در تیم ملی نمی‌دهند. وظیفه ماست که تا لحظه آخر از سرمربی خودمان دفاع کنیم و بچه‌ها نیز همین کار را باید انجام بدهند. من هشت سال است در تیم ملی هستم و یکی از بزرگترها به حساب می‌آیم. وظیفه داشتم.

مهاجم لورکوزن در مورد شایعات مبنی بر شراکتش با مدیربرنامه‌های اسکوچیچ گفت: من اصلا ایجنت اسکوچیچ را نمی‌شناسم، اما اینکه می‌گویند قرارداد ۷ میلیاردی برای یک بحث تبلیغاتی بستم، اصلا درست نیست.

سردار آزمون در ادامه با بیان اینکه ترسی از حرف‌هایی که در موردش می‌زنند، ندارد؛ گفت: ته ته ماجرا بود و می‌دانم آنها از چه جایی خط می‌گیرند و برای چه این کارها را می‌کنند. من هیچ موقع از حرف نمی‌ترسم. در مورد اینکه درباره من چه چیزی بگویند، نمی‌ترسم. جایگاهی که بین مردم دارم را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنم. همیشه حرف منطقی و درست را گفته‌ام. بالاخره نباید به خودم دروغ بگویم. باید با خودم رو راست باشم. پدر و مادرم طوری من را بزرگ کردند که حرف حق را بزنم و نباید از چیزی بترسم.

سردار آزمون در خصوص صحبت‌هایی مبنی بر اختلاف احتمالی‌اش با کارلوس کی‌روش گفت: من کسی هستم که مربی نوجوانانم را کمک می‌کنم. کی‌روش آدمی‌بود که من را به تیم ملی بزرگسالان آورد. موقعی بود که وقتی به‌خاطر مادرم خداحافظی کردم، موافقت کرد. همین الان هم همینطور هستم. حاضرم همین حالا به‌خاطر آنها فوتبالم را کنار بگذارم. در آن زمان جز کی روش هیچ کسی از من حمایت نکرد. من چرا نباید از او حمایت کنم؟ او کسی بوده که من را آورد و همین الان با او در ارتباط هستم. در دو ماه اخیر با هم خیلی تماس داشتیم ولی من باید حرف حق را بزنم. خدایی ناکرده کی‌روش را بیاورند و زبانم لال تیم ملی نتیجه نگیرد، آن وقت می‌دانید حاشیه چقدر می‌شد؟ من وظیفه حمایت از تیم ملی را دارم و این کار را نیز ادامه می‌دهم. با این حال، امیدوارم شرایط درست شود. امیدوارم آقای اسکوچیچ از ما راضی باشد. اسکوچیچ آدم مهربانی است و امیدوارم در زندگی خود موفق باشد و به نظرم کار ما در حمایت از او اشتباه نبود.

کمیته فنی مبنی بر برکناری اسکوچیچ مبحث دیگر صحبت‌های سردار بود:این کار ته نامردی است. یک اردو مانده و این اتفاقات افتاده است. وقتی که کی‌روش هم خداحافظی کرد، چند نفر به فرودگاه رفتند؟ فقط یک راننده او به فرودگاه رفت. می‌خواهیم اخراج کنیم، دست او را بگیریم و قدرشناس باشیم. انقدر قدر نشناس نباشیم. اصلا بگوییم تاکتیک زیر صفر ولی بدون دردسر به جام جهانی رفتیم. تو را به قرآن، تو را به خدا با آدم‌هایی که از بیرون کشور می‌آیند، درست برخورد کنیم و خداحافظی درستی داشته باشیم. یک اردو مانده بود. چرا قبلا این کار را کرده‌اند؟ برای من سردار آزمون چه فرقی دارد؟ هر کسی بیاید، من هستم. گواردیولا در هشت روز چه کاری می‌تواند انجام بدهد؟ این کار ته نامردی است و درست نبود.

سردار آزمون در مورد اختلاف نظر احتمالی‌اش با طارمی‌و قرارگرفتن در دو سوی مختلف قضیه گفت: من به مهدی خیلی احترام می‌گذارم و واقعا مرد است. او مثل خیلی‌ها ادا در نیاورده که راجع به اسکوچیچ نظر بدهد و دو هفته بعد نظرش را تغییر بدهد. مهدی را خیلی قبول دارم. کریم انصاری فرد سکوت کرده بود. من به اینطور آدم‌ها احترام می‌گذارم. ما مرد به دنیا آمدیم و باید کاری کنیم مرد از دنیا برویم. امیدوارم بازیکنان جوانی که استعداد دارند، وقتی به تیم ملی می‌رسند، با قلب پاک برسند. وقتی قلبتان پاک باشد، به همه جا می‌رسید. اگر قلبتان پاک نباشد، به هیچ جا نمی‌رسید. بازیکن نباید زیرآبی برود. من همیشه با مهدی در ارتباط هستم. من با آدم‌هایی که در لحظه حرفشان عوض می‌شد، مشکل دارم. حتی اگر خانواده و بستگانم باشند. به‌خاطر همین من سعی دارم از اینطور آدم‌ها دوری کنم.

حمله تند سردار به یک بازیکن؛ مرد باش، از همه جا بیرونت کردند/ بازیکن تیم ملی نباید زیرآبی برود


آزمون با گریز به بازی با بحرین و شرایط سخت تیم ملی در مقطع واگذاری نیمکتش به اسکوچیچ گفت: همیشه آدمی‌بودم که حرف زدم و عمل کردم. من گفتم بحرین را می‌بریم. من که نمی‌دوم؛ کاری کردم تا ببریم. من مردم و سر حرفم می‌مانم. پدر و مادرم طوری من را بار آوردند که به حرفم عمل کنم. بازیکن ایرانی ۹۰ درصد ادعا می‌کند. بازیکنی که زمان کی روش بازی می‌کرده و آن وقت دعوت می‌شد، اما پس از آن دیگر دعوت نشده، الان استوری می‌گذارد. او باید بپذیرد که شرایط قبل را ندارد.

سردار با انتقاد شدید از بازیکن سابق تیم ملی که خیلی وقت است به اردو دعوت نشده اما استوریِ مخالفتی گذاشته گفت: تو باید با خودت رو راست باشی و بدانی که افت کردی . از همه جا بیرونت کردند و باید بجنگی تا به تیم ملی برسی. من زمان کی روش که روز آخر از جام جهانی برزیل خط خوردم، با خودم رو راست بودم و گفتم حقم نبود به جام جهانی بروم چون بد بازی کردم و گفتم باید تلاش کنم. با گریه مصاحبه کردم ولی گفتم باید تلاش کنم به این جایگاه برسم. شما هم نمی‌گویم مثل من، اما با خودتان رو راست باشید. اینکه هی از بدنتان عکس بگذارید فایده ندارد. بدوید، اگر مرد هستید، خودتان را نشان بدهید و برای جام جهانی کمک کنید. به شخصه همه کار می‌کنم تا در کنار هر مربی برای تیم ملی کشورم بجنگم.

بازیکن گنبدی فوتبال ایران در مورد اینکه اطلاعی از وضعیت تیم ملی ندارند گفت: نه تنها من، بیشتر بازیکنان وظیفه دارند جستجو کنند تا در جریان اتفاقات فدراسیون قرار بگیرند ولی کمیته فنی این تصمیم را گرفته است(با خنده). الان یک اتفاقی افتاده که نمی‌دانم چه چیزی درست است و چه چیزی غلط . فقط من به شما قول می‌دهم دو دستگی ایجاد نمی‌کند. این مسائل که عنوان شده، اختلاف نظر است و مردم فریب نخورند. ما دوستانِ صمیمی‌هم هستیم که این استوری را گذاشتیم. ۹-۸ سال است رفاقت داریم. هر کسی هم بخواهد از بازیکنان نظم تیم ملی را برهم بزند، ما بازیکنان جلوی او را می‌گیریم ولی امیدوارم شرایط درست شود. من به عنوان بازیکن نمی‌توانم حرفی بزنم و برای تیم ملی تصمیم گیری کنم. امیدوارم بزرگترها تصمیم گیری درستی به نفع تیم ملی باشند ولی هر کاری می‌کنند، با احترام کار را انجام بدهند.

حمله تند سردار به یک بازیکن؛ مرد باش، از همه جا بیرونت کردند/ بازیکن تیم ملی نباید زیرآبی برود


آزمون بار دیگر با خطاب قراردادن بعضی از بازیکنان تیم ملی گفت: چهار، پنج نفر در تیم ملی رک هستند. شما مرد باشید. وقتی به دنیا آمدید، مرد بودید و الان هم مرد باشید. شما الان رک بگویید چه اتفاقی افتاده این تصمیم را گرفتید که اسکوچیچ به درد تیم ملی نمی‌خورد؟ بگویید تا ما بازیکنان تیم ملی هم بدانیم.

سردار با پیش کشیدن موضوعی عجیب در مورد اینکه یکی از بازیکنان در جلسه با مسئولان از قول سایر ملی‌پوشان حرف‌هایی را مطرح کرده است، گفت: من بعید می‌دانم آن دو بازیکن راجع به چیزی حرف زده باشند ولی بهتر است خودشان بگویند تا سوتفاهمی‌نشود. من با یکی از آن دو نفر که به من دروغ نمی‌گوید حرف زدم که گفت اصلا راجع به این موضوع(تغییر سرمربی) حرف نزدم. اما کسانی بودند که از زبان ما حرف زدند که درست نبوده است. یک بازیکن از زبان ما گفته بازیکنان این سرمربی را نمی‌خواهند ولی ما در روی او حرف خودمان را می‌زنیم و این مسئله را حل می‌کنیم. اما باید به تیم ملی توجه کنیم. جام جهانی تورنمنت کوچکی نیست که با این شرایط به آنجا برویم و باید تلاش کنیم. آقای خداداد عزیزی، علی کریمی‌و ... را از صمیم قلب دوست دارم چون بزرگ ما هستند و حرفشان همیشه برای ما حرف بوده است. من به عنوان سردار آزمون از شما خواهش می‌کنم از تیم ملی حمایت کنید. ما جام جهانی را پیش رو داریم و منِ نوعی در تیم ملی یک حرفی از شما می‌شنوم که موجب دلگرمی‌است و انگیزه می‌دهد. امیدوارم کمک کنید تا ما با حرف‌های شما انرژی بگیریم و حتما در اردوها حضور پیدا کنید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۰
  • هوتن IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    منظورش به احتمال زیاد سامان قدوس هستش!!!
    • عباس IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      نه رامین
  • کوهمره_جروق IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    من قبلا فکر میکردم ای اف سی سیرک هست.نمیدونستم سیرک اصلی بغل دست خودمان و داخل دولت و فدراسیون فوتبال هست.کاری که در حق مرحوم دهداری کردن.واقعا طارمی در حق اسکوچیچ نامردی کرد.
  • کابوي موج سوار IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    منظورش از جمله زير " اینکه هی از بدنتان عکس بگذارید فایده ندارد. بدوید، اگر مرد هستید، خودتان را نشان بدهید و برای جام جهانی کمک کنید." دقيقا خطاب به رامین رضاييان بود چون هيچ بازيکني غير از رضاييان از اين کارهاي رو مخي تو شبکه هاي اجتماعي نميکنه. البته رامين بازيکن خوبيه ولي رفتارهاي سوشا مکاني طور داره که از چشم جامعه ميوفته چون اين رفتارها عرف و نرمال جامعه نيست. يا يه نمونه ديگه ش همين قائدي رفتارهاش تو شبکه هاي اجتماعي رو مخ هست. اينها بايد يونگ درماني کنند چون تو دوره نوجواني گير کردند و کتابي هم هست با عنوان "نوجوان ابدي" که خيلي ميتونه بهشون کمک کنه.
    • Amir perspolisi IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      دقیقا منظورش رامین رضاییان آفرین
    • کابوس کیسه پرسپولیس زلزله IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      اتفاقآ منظورش یزدانی که از همه رونده شده و کارش زیر آب زنی و دیگه اسکوچیچ دعوتش نکرد.و گر نه رضاییان که چند ساله دعوت نمیشه
    • ع م IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      رضائیان چکار کرده؟ در ضمن آدمی که هی به اینو اون گیر میده آیا خودشم عاری از اشتباهه؟ خوبه قضیه بچه ای که در روسیه به دنیا اومده رو بکوبن تو روش؟
    • پدرام CA ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      پورعلی گنجی رو میگه که عکی بدنش رو انداخته بود الات هم مدتهاست بازی نمیکنه
    • ملوان صحرا نورد IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      دقيقا درست گفتيد که رامين چوب رفتارهاي غيرنرمالش رو ميخوره وگرنه خداييش خيلي بهتر از صادق محرمي و نورافکن هست. دقيقا به خاطر رفتاراش از تيم هاي مختلف ميندازنش بيرون وگرنه فنيش به نظر من عاليه. اگر بد بود کيروش دعوتش نميکرد. متاسفانه تيم ملي افتاد دست يه عده کارنابلد از هم پاشيد. من نميدونم اين وحيد هاشميان چرا اينقدر منفعل هست و سکوت کرده و احتمالا بعد از عزل اسکوچيچ زبان بازميکنه همانطور که بعد از عزل ويلمتس به حرف اومده بود.
  • حسین پورزاد پرسپولیسی IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    ما همه ایرانی هستیم پس باید از تیم ملی خود حمایت کنیم چند بازیکنانی هستند که با بی فرهنگی خود انگار خیلی از فوتبال پول خوردند سیر شدند هجمه های برای تیم ملی ایجاد میکنند که بعد انتخابات فدراسیون باید روی نام آنها چه تولیک ایران چه تیم ملی خط قرمز برای همیشه کشیده شود مثل احسان حاج صفی کریم انصاری‌فرد و سردار آزمون خدایی تو این لیگ ایران بازیکن نیست تا درسی عبرت برای بقیه بشه نیاد تو تلویزیون برای تیم ملی هجمه ای بزرگ درست کن جو تیم ملی رو سردار آزمون بهم بریز
    • علی IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      سخت در اشتباهی. دقیقا منظورش پورعلی گنجیه کی هی عکس عضلاتش رو میزاره
  • حسین IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    داستان دلالیت رو شده سردار خان، واقعا پول انقد ارزش داره که تیم ملی کشورت رو براش قربونی کنی؟ طارمی و جهانبخش ، چ کیروش باشه چ نباشه تو ترکیب هستن پس دلسوزیشون برا تیم بوده ولی اونایی که تو لیست تو هستن برا خودشون دست و پا میزدن
    • هوادار تیم ملی IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      طارمی با حمایت چه کسی رفت پرتغال؟ جناب کی‌روش خان برای همین الان که عالیجناب تیم نداره و اصرار داره تو جام جهانی باشه به نوچه اش طارمی سفارش کرده هر جور شده زیر آب سرمربی تیم ملی رو بزنه ت اون هوچیگر بی افتخار باز هم برگرده
  • ناشناس US ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    مرد فقط تو برو فعلا دست گلی که در روسیه داد ی فعلا جمع کن و اون حرکاتی که با مهاجم روسی ممی کردی جمع کن بعد بیا از مردانگی بگو
    • بیژن IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      عمو هرکسی درکی از فوتبال داشته باشه میدونه طارمی بهترین بازیکن حال حاظر و چند سال اخیر ایران بوده تنها بازیکنی ک با تلاش و پشت کار خودشو ب تیمش و تیم ملی تحمیل کرده طامی بوده
  • گرگانی IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    اسکو حقش بود جام جهانی مربی باشه با چه منطقی فک کردین تیم ما بهترین از این باید باشه از امکانات تون از بازی های دوستانه و حمایتت تون اگه اسکو نبوو جام جهانی پر بود جای تاسف واقعا من خووم کیروشو دوس داشتم ولی کیروش کارای زشتی کرد باهث اختلاف و دو دستگی شد اواخر حضورش دیگه نمیتونه مربی ایران باشه گزینه های داخلی اصلا در حد تیم ملی نیستن
  • علی US ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    حاج صفی رو میگه که میاد از علی کریمی حمایت میکنه و یه دقیقه بعد رای میده به آجرلو. صد رحمت به بوقلمون و آفتاب پرست
    • سعید IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      حاج صفی هیچ وقت نگفت به کریمی رای می دم کریمی هم در حد فدراسیون فوتبال نبود حاج صفی دوست صمیمی سردار هست
    • کابوي موج سوار IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      بايد بريد خدا رو شکر کنيد که حاج صفي به کريمي راي نداد وگرنه همين بلايي که سر عزيزي خادم اومد سر کريمي هم مي اومد. تازه باز به نظرم اين عزيزي خادم بلد بود حرف بزنه ولي علي کريمي اصلا حرف زدن و فن بيانش افتضاحه و کلا ديدگاهش اينه که ديگران مقصر همه چيز هستند.
  • فرهنگ IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    دروغ نگو. مگه میشه در این فضای دلالی فوتبال حرفه ای ایرانی ایجنت و دلال مربی و بقیه بازیکنان دیگه را نشناسی !؟ به چه حقی به جای کل تیم حرف زدی !؟ مزخرف نگو. فقط اون بازیکن مخالف نظر تو و مخالف اسکوچیچ بازیکن نیست و مرد نیست و اینهایی که با تو همراهی کردند و از اسکوچیچ حمایت کردتد همگی همیشه فیکس تیم ملی بودند و همگی رو رئال و بایرن و لیورپول و سیتی می خوان !؟🤣🤣
  • مالکی IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    جناب آزمون شما که دم از مردانگی و مرام و معرفت میزنید چرا در مقام دفاع از کیروش که بنا به گفته خودت بهش مدیون هستی این طور موضع نگرفتید؟ غیر از این است که موضعگیری های امثال شما و خداداد عزیزی کمی بو دار و به یک جایی بند است در ضمن شما با حقی به خودتون اجازه میدهید در برابر کمیته فنی که اکثراً اسطوره های فوتبال این مملکت هستند از واژه سخیف نامردی سخن برانید خلاصه از کوزه همان برون تراود که در اوست. همگان نمی توانند علی دایی باشند جناب سردار خان
  • عادل IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    همین اقا که الان حرف از مردی و مردانگی میزنه،توی یه برنامه تلویزیونی گفته بود عمدا برای ویلموتس بازی نکردیم که اخراجش کنن!!!!راستی میثاقی چرا با طارمی یا جهانبخش یا حاج صفی تماس تصویری نگرفت؟؟؟
  • سهراب محموتی IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    جناب سردار اگه طارمی وجهانبخش رو دوست خود میدانی چرا الکی از اسکوچیچ درپیتی پشتیبانی می کنی این مهدی طارمی وکمک شمابود که به جام جهانی رفتیم پشت دوستاتون بخاطر بعضیا یا منافع شخصی خالی نکن
    • هادی IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      همین درپیت سریعترین صعود به جام‌جهانی را به دست آورد آن هم تیمی که داشت حذف میشد
  • دنیای امروز IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    آقای آزمون همه اینادروغی بیش نیست...باطارمی وجهانبخش هماهنگ بودیدتاکودتاکنید،توراستگوبودی اون موقع که جهانبخش وطارمی اخباررفتن به دفتردولت شنیدی این استوری رومیزاشتی،هرچندآدمی که باآبرویک ملت بازی کنه وقتی بقول خودت نشانه یک ملیت هست وشخصیت یک ملت هست بعدمدتهامعلوم بشه ازرابطه نادرست صاحب فرزندی شده که منکرش بوده وحالادیگه نمیتونه منکرش باشه معلومه چقدرراستگوست که انقدرحرف راست رومیزنی... بریدخجالت بکشیداون ازطارمی معلوم نیست داره چیکارمیکنه،شکی نداشته باشیدخداجای حق نشسته شماهاهمتون دستتون روخواهدشد وهمه مردم متوجه میشندچطورروسیاه بودیدوچه کردیدبافریب افکارمردم،اینوشک نکنیدوخواهیددید...
  • فرناندو IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    اون کیه طارمی یا انصاری فرد به احتمال انصاری فرد هست که دیپورت از یونان شده جدیدا
  • مهران IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    همتون یه مشت ادم بی وجدان هستید که دلتون به حال کشورتون و مردم کشورتون نمیسوزه فقط به فکر درامد دلاری خودتون هستید.میخواهید تیم ملی منبع درامد اصلی شما باشه .از فدراسیون تا بازیکنا همه دلالیه
  • یه دوچرخه سوار IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    حق داره مثال میزنم چرا باید یکی مثل حاج صفی بازی کنه تو تیم ملی این اقا کلا تاریخش تموم شده
    • نقش جهان IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      حاج صفی داداش بااین لنگیا چیکارکردی هنوزعقده دارن😂😂😂😂😂
    • یه دوچرخه سوار IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      در پاسخ نقش جهان راستی از ادمیلسونو اولونگا چه خبر
    • نقش جهان IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      ازسالم الدوساری وگومیس چه خبر🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    • یه دوچرخه سوار IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      اونا خوبن اتفاقا میخوان دفعه بعد با سپاهان بازی کنن اونا حداقل سه تا تو دوتا نیمه زدن نه پنج تا بزنن اونم تو یه نیمه به سلطان محرم
    • نقش جهان IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      بله اگه وقت کشی وضد فوتبال لک لک وبلال نبود دورقمی میشدید بنده خدا توکه بازیادیدی اصلا توپم وسط زمین الهلال رسید؟؟؟
    • شله زرد حقیر مافیایی IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      در پاسخ به نقش جهان باید بگم سید اگر بلاله اون جریانش واسه خانواده محترمت حلاله😂😂😂😂😂😂😂 بسوز پسرم
  • حمیدرضا IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    فقط ادای حرفه ای ها را در می آورند بابا ده سال خارج هستی از آنها یاد بگیر!! کدامشان گفت فلانی باشد فلانی نباشد به توچه! تو فقط بازیکن هستی همین! ضمناً حرف از مردی زدی گفتم پدرت یادت نداده وقتی بچه درست کردی پاش بایستی تا طرف مجبور به شکایت و دادگاه و اینها نشود! حرف از مردی نزن نامردهاش هم بچه خودشان را قبول می کنند
  • حسین GB ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    چه آفتی شده ازمون تو تیم ملی
  • مدعی دوزاری IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    جناب آزمون یه جوری صحبت میکنه انگار مرد سال فوتبال جهانه،فقط ادعا میکنه و از نامردی و... حرف میزنه ،در فوتبال حرفه ای قواعد مشخصی وجود داره و هرکس به اندازه جایگاهش مسئولیت داره،بازیکن حق دخالت در کار سرمربی و فدراسیون را نداره ،شما فقط ادعای حرفه ای بودن رو دارید،اونجا که گرفتید هر مربی باشه من سردار آزمون که در تیم هستم نشانه غرور بی جای شماست،شاید پایت بشکند و جام جهانی رو نبینی،مسئولیت کارهاتو قبول کن ،مردی یعنی مسئولیت بچه ای که داری رو هم قبول کنی ،آقای مدعی مردانگی
  • ایرا IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    آفرین ب شما که حامی مربیت هستی.بخدا اسکو گناه داره.سرمرببی ایرانی بذارین تا سوراخ سوراخ شین
  • کیارش US ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    ای خدا کار دنیات له کجا رسیده این داره حرف از مردونگی میزنه ادم‌نمیدونه بخنده یا گریه کنه؟؟اون تیم منظم و یک دست کی روش که بازیکن سرجاش بود و هرکسی تو جایگاه و مسوولیتش صحبت میکرد ظرف ۴ سال به اینجا رسیده که بچه هایی که عددی نیستن دم دراوردن داریم خوشگل میریم‌برای یه ابروریزی اساسی فقط امیدوارم اقایون اونموقع تو سوراخ موش نرفته باشن
  • سعید IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    دقیقا رامین رضائیان
    • استقلالی اصیل IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      پورعلی گنجی
    • امیر IR ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      منظورش رامین بود چون بعدش هر دو همدیگه رو انفالو کردن اما جالب اینجاست که رامین مثل بقیه استوری نذاشت استوری طارمی رو با اسم مهد ی طارمی اسکرین گذاشت و نوشت مهدی همیشه کار درست رو انجام میده برای همینم به سردار برخورد متل بچه کوچولوها که می خوان دوستشون فقط مال خودشون باشه
  • خورزوخان IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    گروه دوم هدفشون اين بوده كه به آزمون بفهمونند كه كت تن كيه اونا بزرگا و كاپيتان هستند بايد همه چيز از اونا شروع بشه و اينكه چرا سردار بدون هماهنگي با اونا دست به انتشار مطلبي كرده افرادي مثل انصاري فرد حاج صفي رضائيان طارمي و جهانبخش بقيه هم سياهي لشكر بودند
  • نوید ایرانی FI ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    منظورش بابا مسعود بوده
  • حسن IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    همه شما آدمهای نامردی هستید الان به یک نون ونوایی رسیدید لگد میپرانید تیم ملی الان کجا تیم ملی دهه هشتاد کجا
  • گائنچی بزرگ IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    روحت شاد دهداری همه‌ی بازیکنان ی را که برای تیم ملی و سرمربی خط و نشان می کشیدند را خط زد و در جام ملت‌های آسیا با بیست بازیکن جوان مقام سوم را کسب کرد....سرمربی که بازیکنان اون را انتخاب کنند نهایت رذالت برای فدراسیون فوتبال هست فوتبال ی که همه کاره اش اصولی شده که معلوم نیست از کجا پیدا شده باید درش را مثل احمد نجفی گل گرفت
  • Ali IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    کاربر بانام سعید: پس با اظهارنظر صریحتان شما هم دوست صمیمی هردو هستید که از میزان دوستی آجرلو و حاجی آقا صفی بااطلاع هستی !!!!!!
  • Ali IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    کاربر با نام نقش جهان: وصلت سپاهانی ( فقط شخص شما یک نفر،وگرنه انسان های شریف طرفدار سپاهان فراوانند) و استقلالی ها مبارک ،مبارک مبارک ازدواج موقت مبارک ، یکی از کاربران در چند کامنت بالاتر ( به نام سعید ) همه چی را ریخته روی دایره درمورد حاج صفی با جناب آجرلو پس حاج صفی آنچه را که زاییده بزرگ کنه تا اگر توانی و وقتی برایش ماندآنوقت جنابعالی خدمتش برسی و بپرسی که حاج صفی چه کرده که شما اینقدر سنگش را به سینه میزنی وبعد بگوید به تو اعتراض کند که چرا از هرجا که مانده بلکه وامانده می شوی اسم مرا میاری؟؟؟بله کوته نظر وحسود ،که گفته اند حسود نیاسود.
    • اسنوپر DK ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      حاجی خودت یه بار بخون ببین متوجه میشی چی گفتی؟؟چرا هر کسی پته های لنگی جماعت رو روی آب میریزه فکر میکنین تاجیه؟سپاهانی ها هم مثل تمام تیمهای دیگه لیگ متوجه حکومتی بودن تیم لنگ شدن، حالا شما میخای دست و پا بزنی و حاشا کنی بکن،چیزی تغییر نمیکنه
  • x IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    فدراسیون پاسخ بده آیا این بازیکنان به اصطلاح حرفه ای توان انجام چنین حرکتی را در باشگاههای خود هم دارن؟؟؟؟؟چرا تیم ملی کشور را بازیچه عده ای تازه به دوران رسیده که از حرفه ای گری فقط پول گرفتنش را بلدند قرار دادید!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
  • عباس IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    نه منظورش رامین هست رامین هم بهش گفته تو فعلا برو زنو بچتو گردن بگیر بعد زر زنی کن و حتی تو اینستاهم همو آنفالو کردن
  • آتقی IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    تو بچه ای که پس انداختی گردن نمیگیری بعد میخای اینارو گردن بگیری و میگی دروغ نمیگی در صورتی که دادگاه ثابت کرد بچه مال خودته؟؟
  • عباس لاهیجانی IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    خب خدا رو شکر ، بعد از اقتصاد مقاومتی رسیده ایم به فوتبال مقاومتی ، و انشالله مایلی کهن ما رو قهرمان جهان می‌کنه اگر هم مایلی نیاد فرکی میاد نشد شاه غلوم عشق است
  • فرزان DE ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    منظورش مهدی قائدیه که اول استوری آزمون رو حمایت کرد بعد اونو برداشت استوری بقیه رو حمایت کرد بخاطر اینه که میگه دو رو نباشیم
  • Abgh IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    چرا اینقدر پیچیده فکر میکنید مربی ایرانی مثلا نکونام فردای جام جهانی باید بیاد دوباره تو همین مملکت کار کنه خوب طبیعیه هم حرف گوش کنه هم آبروی خودش و جلوی هوادار باید حفظ کنه پس جلو ی آمریکا و انگلیس از جان مایه میذاره همه دیدیم یه لایی وحید امیری به پیکه تو این مملکت کلی غرور آفرید بازی ایران آمریکا برای سازمان فوتبال بیشتر از یک مسابقه هست برد یعنی تا چند ماه سرود ایران فدای اشک و خنده تو پس آزمون و طارمی ابزار هستد که معلوم نشه دستور از بالاست رفقا
  • مصطفی میرزایی IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    با سردار کاسکو سر را جمع کن بازیکن فوتبالی که میگیره میزنه تو برد در مورد رامین رضاییان درست حرف بزن رامین خط قرمز ماست گنده تر از دهنت حرف نزن تو میدونی که بیاد تو رو نمیذاره همونجوری بست وایسی تو بگیری بزنی گل و با کارهایی که ایجنت کردی
  • وهاب IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    خیلی از نظرا رو خوندم. خداییش با این وضعیت تفکر فوتبال دوستان و وضعیت تیم ملی هیچ امیدی به جام جهانی ندارم حاشیه خیلی زیاده نمیدونم کیا دارن از آب گل آلود ماهی میگیرن فقط خدایا طوری نشه که آبروی فوتبال ایران با باختهای پرگل بره فقط همین
  • فقط پرسپولیس IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    کسی جرات نداره به رامین یا مرتضی یا مهدی تیکه بندازه هرچی هست زیر سر استقلالی ها است
  • عشق پرسپولیس IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    منظور سردار، پور علی گنجی هستش. خداییش از حق نگذریم حرف درستی میزنه سردار. به این مربی که میگن بدرد نخور، سریعترین صعود ممکن رو داشتیم. بعد دو باخت تو مرحله مقدماتی با ویلموتس به عراق و بحرین، خیلی شانس صعود ما به مرحله بعد کم شده بود، اما با اسکوچیچ هر ۴ بازی بعد رو بردیم و رفتیم مرحله بعد. الان هم واقعا اگه یکی باشه که استحقاق بودن روی نیمکت رو داشته باشه اون اسکوچیچ هستش. در مورد پور علی گنجی هم ایکاش واقعا الان دخالت نمیکرد. اگه الان کیروش هم باشه اونو دعوت نمیکنه بعد یکسال مصدومیت. اول باید آماده بشه بعد بگه تیم ملی باید باشم.
    • مهدی IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      از حق نگذریم، حق اسکوچیچ رو نیمکت تیم ملی بشینه تو جام جهانی. اما مسئولان ما یکبار دیگه هم اینکار رو کردن که والدیر ویرا تیم رو رسوند جام جهانی(ایران و استرالیا معروف اگه یادتون باشه) اما تو جام جهانی جلال طالبی سرمربی شد. اون تیم ملی ۹۸ اگه خود ویرا سرمربی بود، احتمال داشت از گروه صعود کنیم. اما طالبی هیچی نداشت به تیم پر ستاره اضافه کنه. ستاره‌های اون تیم آمریکا رو بردن نه سرمربی. دقیقا امسال هم چون آمریکا هست، میخوان یک ایرانی بزارن. متاسفم برای مسیولین فوتبال ایران
  • GolAy IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    پرچم ترکمنا بالا!😉😉😉 برکلا افتخار تورکمن صحرام😍❤
  • نوربخش IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    اسکو مربی خوبی است
  • رسول FI ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    میبینید این سر مربی عوض کردن نا به موقعه چه مشکلی برای همبستگی تیم ملی درست کرده و دوستی و همبستگی بازیکنان را کشانده به دعوا و جرو بحث!اینها وقت بازی هم دیگر به هم پاس نمیدهند و میشود لح و لجبازی بین بازیکنان!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی