نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
تمرین تیم تکواندوی امید
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دور جدید تمرینات تیم ملی امید برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی از اول هفته با حضور ۱۲ تکواندوکار آغاز شد.

تیم امید تکواندو برای حضور در بازیهای کشورهای اسلامی آماده می شود و علی محمد بسحاق از مهدی حاجی موسائی، حسین لطفی، محمد صادق دهقانی، دانیال بزرگی، امیرمحمد بخشی، مهران برخورداری، علی احمدی، علیرضا نادعلیان، علی نجفی، علی اشکوریان، محمدحسین پلنگ افکن و امیرحسین محمدخانلو دعوت کرد تا تمرینات خود را در کمپ فدراسیون تکواندو پیگیری کنند.

البته علیرضا نادعلیان با اتمام کمپ تمرینی روسیه، به اردو اضافه می شود. سرمربی تیم تکواندو امید با توجه به گذشت سه روزه اردو  می گوید:«تمرینات به مدت ۲۸ روز ی گیری می شود که در آن به جز نفرات امید، چهار بازیکن مسابقات قهرمانی آسیا نیز حضور دارند. چرا که به علت تراکم مسابقات ؛در نهایت دو تیم بدون شرایط سنی تشکیل شد. اما از مهر ماه تیم امید تشکیل خواهد شد و بازیکنان ۱۸ تا ۲۱ سال زیر نظر من تمرین می کنند.»

هر چند همه معتقدند تیم امید برای شرکت در بازیهای کشورهای اسلامی خیلی زودتر باید تشکیل می شد. اما علی محمد تاکید می کند:« برای تشکیل تیم امید حداقل بازیکنان باید یک سال در اردو باشند و به تورنمنت‌های مختلف اعزام شوند تا بتوان در بازیهای کشورهای اسلامی از آنها استفاده و انتظار نتیجه داشت. متاسفانه به دلیل محدودیت زمانی این اتفاق نیفتاد. البته بازیکنانی مانند حاجی موسایی ۱۸ ساله که با تیم ملی به کره جنوبی رفت در امیدها هم مبارزه می کند. »

همچنین این سرمربی به سطح کیفی بازیهای کشورهای اسلامی اشاره می کند: «هیچ مبارزه را نباید دست کم گرفت چه برسد  به یک تورنمنت. به نظرم چون در این بازیها تیم های مدعی حضور دارند. ترکیه میزبان است و چند ماه پیش قهرمان اروپا شد. ازبکستان مدعی و اردن تیم سوم آسیا به همراه آذربایجان به‌عنوان نایب قهرمان اروپا و مصر و تونس هم از دیگر کشورهای قدرتمند هستند. در اصل این مسابقات یک قهرمانی جهان کوچک است. به خاطر همین و با توجه به حضور بهترین تیم‌ها ما نیز باید یک تیم قدرتمندی را اعزام کنیم. »

اصغر رحیمی،سرپرست کاروان کشورهای اسلامی درنشست با رسانه ها نیز اعلام کرد ترکیب تمامی رشته ها اعلام و ثبت نام صورت گرفته است. براین اساس بسحاق می گوید:«ترکیب را اعلام کردیم، اما با توجه به اینکه ممکن است روی روحیه بازیکنانی که به‌عنوان حریف تمرینی در اردو حضور دارند، اثرگذار باشد، فعلاً اعلام نکردیم. از بین این ۱۲ نفر، اسامی هشت نفر به ستاد برگزاری اعلام شده است.»

این سرمربی در خصوص تمدید قراردادش با فتراسیون نیز بیان می کند: « بعد از پایان هر مسابقه درباره ادامه کار تصمیم‌گیری می شود. اصلی بر قرارداد طولانی مدت در کمیته فنی فدراسیون وجود ندارد. برای حضور در مسابقات جهانی و ادامه همکاری با تیم امید نیز تصمیم با آنهاست و هنوز تصمیم و برگزاری نشستی اعلام نشده است. هر کادری هم انتخاب شود هیچ اتفاق نخواهد افتاد و امیدواریم تیم خوبی به مسابقات جهانی اعزام شود.» 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی