نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
هیئت رییسه فدراسیون فوتبال وتو کرد/ قانون عجیب در لیگ اجرا نمی شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بر اساس خبرهای رسیده از راهروی فدراسیون فوتبال اعضای هیات رییسه با قانون سقف قرارداد در فوتبال ایران موافق نیستند و این تصمیم را تایید نخواهند کرد.

اکنون زمان قرارداد باشگاه‌ها با بازیکنان است و اگر قرار باشد قانون سقف قرارداد در فوتبال ایران پیاده شود باید به باشگاه‌ها ابلاغ شود. اما این قانون تا به امروز به باشگاه‌ها ابلاغ نشده است چراکه تصمیم کمیته‌ها و سازمان‌ها باید از سوی اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال تایید شود تا به مرحله اجراء برسد. در غیر اینصورت تنها یک تصمیم است و ضمانت اجرایی نخواهد داشت. بعد از تصمیم کمیته فنی مبنی بر برکناری اسکوچیچ دبیر کل فدراسیون فوتبال تاکید کرد این تصمیم زمانی رسمی می شود که از سوی اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال تایید شود. 

کشوری فر سرپرست جدید سازمان لیگ که جانشین حیدر بهاروند شده است در خصوص اجرای قانون سقف قرارداد گفت: هنوز مصوبه سقف قرارداد از فدراسیون فوتبال به دست ما نرسیده است. 

بر اساس خبرهای رسیده از راهروی فدراسیون فوتبال اعضای هیات رییسه با قانون سقف قرارداد در فوتبال ایران موافق نیستند و این تصمیم را تایید نخواهند کرد. قانون سقف قرارداد پیش تر یک بار در فوتبال ایران پیاده شد که نتیجه عکس به دنبال داشت و خیلی زود برداشته شد چرا که منجر به فرار مالیاتی و پرداخت پول زیر میزی به بازیکنان شده بود. در آن برهه از زمان سقف قرارداد ۳۵۰ میلیون تومان بود واین بار قرار بود به بازیکنان لیگ برتری ۸ میلیارد تومان و به بازیکنان ملی پوش ۱۴ میلیارد تومان به عنوان حداکثر دستمزد پرداخت شود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی