نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
۴
باشگاه اروپایی دبه کرد/ سهم استقلال از انتقال بزرگ فعلاً روی هوا!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیران استقلال باید منتظر حساب و کتاب طرف ترکیه‌ای باشند تا دریافتی شان از انتقال صیادمنش مشخص شود.

طی روزهای گذشته الهیار صیادمنش بازیکن اسبق آبی‌های تهران ازفنرباغچه ترکیه به تیم انگلیسی هال سیتی حاضر در چمپیونشیپ پیوست.

بر اساس اعلام مسئولان باشگاه هال سیتی این انتقال با مبلغ ۴.۵ میلیون یورو صورت گرفته که طبق قرارداد استقلال با فنرباغچه، مقداری از این پول به باشگاه ایرانی خواهد رسید.

طبق توافق دو باشگاه، ۲۰ درصد از منافع و سود حاصل از این انتقال به استقلال می‌رسد. این در حالیست که برخی تصور می‌کنند ۲۰ درصد از ۴.۵ میلیون یورو سهم آبی‌های تهران خواهد بود اما اینطور نیست.

طبق قرارداد بسته شده، پس از کسر هزینه‌های صرف شده توسط باشگاه فنرباغچه، ۲۰ درصد از پولی که باقی می‌ماند به باشگاه استقلال خواهد رسید.

به این ترتیب مدیران استقلال باید منتظر حساب و کتاب طرف ترکیه‌ای باشند.

در این زمینه مشخص نیست ترک‌ها چه مقدار از این مبلغ را کسر و چه مقدار را به عنوان سود حاصل از انتقال اعلام خواهند کرد و آبی ها منتظر اعلام باشگاه فنرباغچه هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حقگو IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    می خواهند پولی که سالها قبل با دخالت بابا مسعود وریبس جمهور وقت به خاطر انتقال غیر قانونی طارمی به پیروزی بخشیده بودند از استقلال پس بگیرند.... دودوزه بازها .... ادامه قربانی کردن استقلال به خاطر گ...کارهای پیروزی چی ها
  • احسان IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    عزیزم داری راجع به هزینه های انتقال بازیکن صحبت می کنی نا هزینه ساخت استادیوم! ۲۰٪ از ۴/۵ میلیون یورو میشه ۹۰۰ هزار یورو شما فکر کن بر فرض محال ۲۰ درصد هم این وسط هاپولی بشه ، آخرش بشه ۳/۵ میلیون یورو که ۲۰٪ اون میشه بالای ۷۰۰ هزار یورو! بین ۲۵ تا ۳۰ میلیارد تومن گیر استقلال میاد که می تونه پول استراماچونی رو بده اونهم بابت بازیکنی که سالها قبل از این تیم رفته و یکبار هم قبلاً ازش درآمد داشتن! استقلال تابحال از بها دادن به بازیکن ۱۸ ساله بد ندیده! صیادمنش ، قایدی از یکطرف همین حالا حسین زاده پس چرا روی این جور بازیکن ها سرمایه گذاری نمی کنن! یحیی که بازیکن زیر ۲۸ نمی گیره!!! حداقل استقلال میانگین سنی تیمش حدود ۲۴ ساله و کلی بازیکن اصلی زیر ۲۳ داره ، نه مثل خیلی تیمها بازیکن نمایشی چسبیده به نیمکت! من جای مدیران استقلال بودم ، حتماً سامان فلاح رو می خریدم! امتیاز یک تیم توی دسته یک رو هم می خریدم بازیکنهای امیدم رو بجای فروش قرضی ، میفرستادم اونجا که تجربه کسب کنن! ما چرا بدیهی ترین کارهای فوتبال حرفه ای رو از اروپا یاد نمی گیریم؟ تیم امید استقلال ، از فجر ، صنعت نفت ، نفت و ... بهتره!
  • ایران IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    دولت باید به کمک استقلال بیاد واین پول و سرمایه رو برا کشور برگردونه همینطور که به کمک پرسپولیس رفت و موضوع طارمی و محرومیت پرسپولیس رو حلو فصل کرد دولت تو مسایل بین المللي باید مدافع حقوق تیمهای ایرانی باشه وکمکشون کنه از تیمهای ترکیه ای هرچیزی بعیده خیلی راحت میتونن بزنن زیر همه چیز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی