ستاره‌ای که خشم هواداران قرمز را برانگیخت/ من بودم پولم را پس می‌گرفتم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داروین نونیس در بازی امروز لیورپول مقابل منچستریونایتد شروعی کابوس‌وار داشت و یک موقعیت صد در صدی برای گلزنی را از دست داد، و همین موضوع باعث واکنش تند هواداران لیورپول شد.

نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر شروعی فاجعه‌بار در پیش‌فصل داشت و در تایلند با نتیجه ۴-۰ از منچستریونایتد شکست خورد. لیورپول در نیمه اول با نتیجه ۳-۰ عقب بود و فاکوندو پلیستری چهارمین گل را هم به لیست گلهای یونایتد اضافه کرد، اما نونیس، که با مبلغی رکوردشکنانه به لیورپول پیوسته، این شانس را داشت تا فاصله بین دو تیم را کمتر کند، اما این موقعیت عالی را به طرز بدی از دست داد.

هواداران لیورپول خشمگین شدند و به سرعت شروع به تمسخر نونیس کردند و پرسیدند که چرا لیورپول این همه پول برای ستاره سابق بنفیکا خرج کرده است. یکی از طرفداران نوشت: «او کلاهبردار است. راه برگشتی نیست. برای هواداران لیورپول متاسفم.» دیگری اضافه کرد: «کلاه بدی بر سر آنها رفته است.» و نفر سوم گفت: «اگر ۱۰۰ میلیون یورو چنین چیزی را به بازی امروزی می‌آورد، پس متأسفانه کار فوتبال تمام است. ۱۰۰ میلیون یورو قبلا برای بهترین بازیکنان خرج میشد و اکنون اندی کارولِ اروگوئه‌ای را برای شما می‌آورد.»

یکی از هواداران در توییتی نوشت: «این ۱۰۰ میلیون یورو برای از دست دادن آسان‌ترین گل، شرم‌آور است.» و دیگری اضافه کرد: «من اگر بودم پولم را پس می‌گرفتم.»

اگرچه با یک بازی نمی‌شود بازیکن تازه‌وارد را قضاوت کرد اما نونیس بعد از این برای جلب رضایت هواداران لیورپول کار دشواری در پیش خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی