نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۳ گزینه اولویت ما برای سرمربیگری در تیم ملی هستند/ صلاحیت دو نفر را رد کردیم؛ زمان اعلام نام سرمربی مشخص شد
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

علی اصغر مدیر روستا می گوید: هیات رئیسه فدراسیون همیشه تصمیمات این کمیته را تایید کرده و دراگان اسکوچیچ با صد درصد آرا از هدایت تیم ملی برکنار شده است.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال می گوید درباره تصمیم کمیته فنی فدراسیون فوتبال برای برکناری دراگان اسکوچیچ از هدایت تیم ملی گفت: عملکرد آقای اسکوچیچ به لحاظ فنی و مدیریتی آنالیز شد و بدون اینکه یک نفر هم مخالفت کند، اعضا به برکناری ایشان رای دادند. اعضای کمیته فنی شناخته شده و صاحب نظر هستند و تصمیم کارشناسی گرفته‌اند.

اسکوچیچ به اتفاق آرا رد صلاحیت شد

این عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره اینکه چرا زودتر از این درباره ماندن یا رفتن اسکوچیچ تصمیم گیری نشد، گفت: کمیته فنی در صدد این بود که زودتر جلسه‌ای با اسکوچیچ داشته باشیم اما متاسفانه ایشان خارج از کشور بودند و برگزاری جلسه به صورت آنلاین به صلاح نبود. خودمان گفتیم که او باید به ایران بیاید. پیش از این هم هنگام برگزاری اردوی تیم ملی در قطر این امکان وجود نداشت. در نهایت روز گذشته با سوال‌هایی که به لحاظ فنی و مدیریتی مطرح شده بود، کمیته فنی به اتفاق آرا تصمیم به قطع همکاری با اسکوچیچ گرفت.

این عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره دو دستگی در تیم ملی و تاثیر این مساله در برکناری اسکوچیچ و همینطور حضور استیلی به عنوان مدیر تیم ملی در این نشست گفت: یکی از دلایل مهم همین مساله بود. استیلی هم عضو کمیته فنی است و از نزدیک با این تیم زندگی می‌کند. او اطلاعات خود را در میان گذاشت و ما شاهد چند دستگی در تیم ملی بودیم. این مساله نشان می‌داد که اسکوچیچ نتوانسته مدیریت خوبی بر تیم ملی داشته باشد و کادر فنی تسلطی بر این تیم ندارد.

وی با بیان اینکه مطرح کردن رد صلاحیت برای اسکوچیچ درست نیست، افزود: ما صلاحیت ایشان را زیر سوال نمی‌بریم. منظور این است که ادامه همکاری با ایشان در جام جهانی به صلاح نیست.

هیات رئیسه تصمیمات کمیته فنی را تایید می‌کند

مدیر روستا در پاسخ به این سوال که اگر هیات رئیسه تصمیم کمیته فنی را تایید نکند، چه اتفاقی رخ خواهد داد اظهار کرد: اصولا هیات رئیسه روی تصمیماتی که کمیته فنی گرفته، صحه گذاشته است. وظیفه کمیته فنی این است که تصمیمات فنی را ارائه دهد. تصمیم گیرنده هیات رئیسه است. آقای رضاییان (عضو هیات رئیسه) هم در تلویزیون گفت ما تصمیمات کمیته فنی را لحاظ می‌کنیم. اگر کامرانی فر (دبیرکل فدراسیون فوتبال) طور دیگری صحبت کرده نظر خودش است. البته نظرش هم درست است. البته باید این را هم اشاره می کرد که هیات رئیسه با نظر کمیته فنی موافقت می‌کند و قبول دارد. در نهایت باید هیات رئیسه نظر خود را اعلام کند.

اولویت با مربی ایرانی است

مدیر روستا در واکنش به اینکه بعد از برکناری اسکوچیچ چه راهکار و گزینه‌هایی را در نظر دارند؟ گفت: در وهله نخست، گزینه ایرانی مدنظر است. با توجه به فرمایشان مقام معظم رهبری که چند روز پیش ایراد کردند و از طرفی خودمان هم سه هفته پیش به گزینه ایرانی رسیده بودیم، تصمیم بر انتخاب یک مربی ایرانی است. هنوز صحبتی با گزینه‌ها نشده و شایعاتی در این زمینه مطرح است اما گزینه های ما مربیان ایرانی و خارجی هستند.

اگر مربیان ایرانی قبول نکردند، به سراغ خارجی‌ها می‌رویم

وی ادامه داد: مربیان خارجی هم مدنظر ما هستند. اگر این عزیزان (مربیان ایرانی) پیشنهاد مربیگری را قبول نکنند، ما نمی‌توانیم به هر جهت یک مربی داخلی را بیاوریم که توانایی لازم را هم ندارد. گزینه خارجی در مرحله دوم و سوم مطرح است.

برانکو و کی‌روش رد شدند

او درباره اینکه آیا مربی خارجی باید نسبت به فوتبال ایران شناخته داشته باشد یا خیر؟ گفت: باید با فرهنگ ما همخوانی داشته باشد. مربیان خارجی که دوستان مطرح می‌کنند، مدنظر ما نیستند. آقای برانکو و کی‌روش در این جلسه رد شدند.

این عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره گزینه‌های خارجی مدنظر کمیته فنی یادآور شد: زبان فوتبال زبان بین المللی است. درست است که فرصت کم است اما  مربیان خارجی خوب وجود دارد. الحمدالله بازیکنان ما لژیونر و حرفه‌ای هستند و زبان بین‌المللی فوتبال را می‌فهمند. اینطور نیست که یک مربی ماه‌ها وقت بگذارد و تیمش را بشناسد. البته هر چه زمان زیاد باشد بهتراست. بازیکنان ومربیان حرفه‌ای زبان هم را می‌فهمند و بازیکنان ما باید ۷۰ درصد خواسته مربی را اجرا کنند. مربی در مدت کم می‌تواند  فلسفه خود را جا بیاندازد.

سه نفر جزو گزینه‌های ایرانی هستند

او درباره تعداد مربیان ایرانی مدنظر کمیته فنی گفت: تعداد گزینه‌ها اندک است. شاید دو، سه نفر مدنظر ما باشند ولی تعداد از سه نفر بالاتر نرفته است.

تا هفته آینده باید سرمربی جدید معرفی شود

مدیر روستا درباره زمان تغییرات در تیم ملی گفت: هر چه زودتر بهتر است ولی بیشتر از دو، سه روز وقفه جایز نیست. تا هفته آینده باید جابجایی انجام شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵۴
  • پدرام CA ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    میگه ما چون منتظر بودیم بیاد رد صلاحیت نکردیمش تو این مدت! حوب شما که اینهمه صبر کردید چرا وقتی تو راه ایران بود این کار رو کردید؟ اون چند ساعت رو هم صبر میکردید! خیلی باحالن! وسطش دلیل اصلی رو گفت! بهروز عطایی فوتبال رو بدبخت کرد!
    • محمد IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      سوال بزرگ؟؟؟چرا همون موقع که تیم در خطر حذف از مقدماتیه مقدماتی جام جهانی بود مربی ایرانی انتخاب نشد؟ حالا هرکس که اون موقع کمیته فنی بود.یا بعد از اتمام مسابقات مقدماتی.الآن فقط یه اردو مونده.عده خیلی زیادی اون موقع مخالف انتخاب اسکو بودن ولی آلآن اکثرا بعد از این نتایج موافق ادامه کارش هستن.خدا جای حق نشسته.خدا رو فراموش نکنیم .اسکو ما رو برد جام جهانی.لطفا هرکس که قدرتی یا مسئولیتی در این زمینه داره جلوی این کارو بگیره
    • ابراهیم IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      سلام گزینه ی تمام ایرانی بدون وابستگی به سلبریتیهای وطن فروش ، مرد با صلابت و عمل و متعصب به پرچم زیبای سه رنگ ایران ، مستقل بدون وابستگی به چپ و راست ، محبوب دلها امیر قلعه نوعی
    • علی رضا sss IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      به فدراسیون محترم فوتبال پیشنهاد میکنم اسم فرهاد مجیدی را هم به گزینه ها اضافه کنند دایی و قلعه نویی ونکونام امتحانشون پس دادن اما مجیدی متفاوت از این سه عزیز هست مطمئن باشید! جسارتشو دربرابر تیم پرمهره الاهلی همه دیدند
    • پدرام CA ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      آخه اون موقع هیچ کدوم مربیهای ایرانی در خودشون نمیدیدیند که جلوی رقص دوباره بحرینیها با پرچم عربستان رو بگیرن! همه میگفتند تیم اوته!خودمون رو نسوزونیم!
    • شاهرخ خان: IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      هیئت رئیسه‌ای که تعداد اعضاش تکمیل نیست چطور میخواد تصمیمات شما ابله‌ها (کمیته فنی) رو تایید کنه آخه!! اگه چنین کاری بکنه غیرقانونی خواهد بود. هیچکدوم شما صلاحیت این پست رو ندارین. از محصص که سالهاست اونجاست و موهاش اونجا ریخته بگیر تا برسیم به تو و استیلی و قاسمپور و بقیه که تصمیماتتون غیرعقلانیه و بدون در نظر گرفتن کلیه شرایط (بازی تدارکاتی و اکتفا به یه بازی اونم تو جهنم قطر) چنین تصمیمی گرفتین. هر مربی دیگه‌ای هم جای اسکوچیچ بود من همین حرفو میزدم. مسئله اینه که ورزش ما گرفتار باندهای مافیایی و دلالی شده و تصمیمات عقلانی توش گرفته نمیشه و تابع فضای مجازیه تا حقیقی.
    • پرسپولیس قهرمان IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      تا کی باید چوب دخالت سیاسیون در ورزش را بخوریم؟؟!!!کل ورزش تعطیله
  • no IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    دم همتون گرم دست به تغییرتون عالیه، فقط الان چرا؟ وقتی تو جام جهانی تیم نتیجه نگرفت هم همینطور با قدرت پاسخگو هستید یا نه؟ بی خیال نمی شید، باز کی داره دلال بازی می کنه، کی می خواد نفع ببره، چرا برای فیفا دی ها اینقدر با قدرت ظاهر نشدید؟ اصلا کجا بودید؟ اگر واقعا کار بلد هستید کمک کنید نقاط ضعف ها رو از بین ببرید و چند بازی خوب هماهنگ کنید. ادعا 100، کاربلدی و حماید و پشت تیم بودن 0 ممنون هیات رئیسه، ممنون دکتر میرشاد
    • پدرام CA ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      تو این هیر و ویر رفتن سراغ قطبی! فقط میخوان امریکا رو ببرند بقیه اش براشون مهم نیست!
    • حسین IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      عدم صلاحیت رو اعضای بی لیاقت کمیته فنی داره.همچین صحبت میکنه که ۵۰ تا گواهینامه بین المللی فوتبال تو کارنامه خودشه.یکی نیست بگه خودتون رزومه و علم فوتبالی دارین که در مورد عدم صلاحیت اسکوچیچ نظر میدین.نمیدونم چجوری تو و اون رفیقهای بیسوادت شدین اعضای کمیته فنی و کی شما رو انتخاب کرده.تو و اعضای کمیته فنی رو باید برکنار کنن که انقدر فهم و درک ندارین و از روی سلیقه اعلام نظر میکنین.فدراسیونی که بی صاحب باشه همین میشه که یه بیسواد مثل تو و رفیقات تو کمیته فنی به خودشون اجازه میدن که هر حرفی بزنن و هر تصمیمی بگیرن.اسکوچیچ با نتایج خوب و زحماتی که کشیده و تیم رو از سقوط حتمی به صعود به جام جهانی رسونده برای تیم ملی بهتر از هر مربی دیگه ای تو این مقطع برای جام جهانی هستش.تمام مردم دوستت دارن اسکو
  • ایرج IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    این آقا چرا چرت و پرت میگه ؟ دو دستگی و غیره از بی عرضگی فدارسیون و شما در راس کارید یا مربی ؟ وزیر چکاره است که بلند شه بره اردو تیم و با چند تا از بازیکنان بی ظرفیت جلسه بذاره ؟ فدراسیون تو این مدت چه غلطی برای تیم کرده بجز اینکه هر کس ساز خودشو میزنه و برای پست و مقام و دنبال غرایض شخصی خودشون هستند ؟ امثال مدیر روستا که یه بازیکن متوسطی بوده بجز الان دنبال پیدا شدن می باشه ؟ آنموقع که اسکوچیچ طارمی را تنبیه کرد امثال این آقا که وامصیبتا سر دادند حالا دم از عدم مدیریت ایشان میزنند ؟ این مربیهای ایرانی که حالا دنبالشونید تا دیروز کجا بودند ؟ تازه متولد شدن ؟ آنموقع تیم دست و پا میزید امثال این آقا کجا تشریف داشتند ؟ آنموقع که دلال کیروش خدایی میکرد و جوابگو هیچ کس هم نبود این کمیته باصطلاح فنی خواب بودند؟ و......
    • هوادار فوتبال IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      آفرین اگر کی‌روش طارمی رو تنبیه کرده بود همه به به و چه چه می کردن به اقتدارش ولی وقتی اسکو طارمی رو تنبیه کرد و بدون طارمی دو تا برد به دست آورد باز همه ریختن سرش و امثال دایی به شکل بدی از طارمی حمایت کردن حالا انتظار دارن اسکو اقتدارش رو حفظ کنه
    • مجید IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      هنوز دیر نشده خودتون‌ هم میدونید ما مربی داخلی در حدتیم ملی و گا جام جهانی ندار یم بابا انصا ف داشته باشید ما در آن ادوار قبل قبلی جام جهانی‌با چه مصیبتی بی کی در سه میان به لطف امتیاز بیشتر در خانه حریف و پلی اف و این بشه و نشه میرفتیم جام جهانی بعد سه تا بازی میکردیم معمولن هم چهارم یا سوم میشدیم ولی وقتی‌کی روش اومد براما چه‌تیمی ساخت میدانید حالا ما چندتا بازی هم باختیم مثل بوسنی یا ژاپن مگر قهرمان جهان اولین بازی بعد ازگرفتن جام نمیبازه پس همون چندسال قبل نباید میزاستیم کی روش بره
  • بارسا IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    هر جا استیلی پاش رو گذاشت نحسی و خرابی به بار آورد
    • شهریار IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      گل گفتی رفیق کو گوش شنوا...
    • آرمان CA ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      دقیقا.استیلی یک آدم مزور، قدرت طلب و متملق است.بلاهایی که سر پرسپولیس آورد را هیچ کس فراموش نمی کند.
  • بابک IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    نمیدونم مدیر روستا با چه صلاحیتی تصمیم‌گیرنده شده و اینقد حق به جانب حرف میزنه.ثانیا چرا مقام معظم رهبری؟؟؟؟؟ فوتبالیست ما رو ببینید میگه فوتبال زبان بین المللی داره و لازم نیست وقت زیادی مربی با تیم باشه. یه عده بی سواد منفعت طلب بله قربان گو‌.
    • فریاد IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      با صلاحیت حرف زدنش!!! با توجه به اینکه بلده جملات رو چطور شروع و به پایان برسونه... فقط اینو میدونم تو فوتبال هم قاطی ی سیاست انگلوساکسون ها شدیم رفت، امیدوارم بعدا همتون پاسخگو باشید؟
    • محسن IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
      سلام دوست عزیز رهبری در دیدار والیبالیست ها چند سال پیش صحبت کردن فرمودن نظر من اینه از پتانسیل داخلی استفاده بشه اگر مربی خارجی میاد ب ورزش ما کمک میکنه چ اشکال داره حالاکه گند زدن ب فوتبال دم جام جهانی میگن رهبری گفته مربی ایرانی بیارید لعنت به افرادی که گندهای خودشون رو به رهبری منتسب میکنن
  • امیر IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    متاسفانه همان طور که غیر مستقیم اشاره کردید انتخاب مربی ایرانی برای تیم ملی تصمیمی غیر ورزشی و سیاسی است. نتایج مفتضحانه و در جام جهانی به اسم مربی ایرانی تمام خواهد شد. متاسفانه کادر فنی فوتبال با والیبال مقایسه شده است.
    • علی رضا sss IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      داداش ما که توقع نداریم در میدان سخت جام جهانی با آن همه فوتبالیست طراز اول جهان و اروپا شق القمر کنیم بزارید حداقل خودمون به مربیهای داخلی اجازه خود نمایی بدیم با مربی ایرانی اگه نتیجه ای بدست بیاد لذتش بیشتره و باعث افتخارمون میشه
    • آرش IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      دقیقا درست فرمودید. رهبر انقلاب ۳ سال پیش در حضور والیبابیستهای جوان که آن زمان قهرمان شدند این صحبت ها را کردند. آن زمان بهروز عطایی مربی تیم بود. در صورتی که مدیر روستا صحبت های رهبری را مربوط به چند روز گذشته عنوان کرند.
  • سامان IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    اخه اینهمه دروغ اینهمه
  • امیر IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    به سیاسیون باید گفت فوتبال مثل والیبال نیست. لطفا رشته های ورزشی را با هم مقایسه نکنید. با مربی ایرانی قطعا آبروریزی خواهیم کرد. متاسفانه سیاسیون دارند برای فوتبال تصمیم می گیرند. متاسفانه امثال آقای قاسمپور که نمی دانیم هنرشان در فوتبال چیست مانع بازگشت کیروش شدند.
  • از پیدایش زمین0مقام بین المللی IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    آقا بفرمایید دقیقا مثل جام جهانی 98که انتخاب جلال طالبی کاملا سیاسی بود و می خواستیم با مربی ایرانی مقابل آمریکا قرار بگیریم حالا هم که دیگه با توجه به اینکه با آمریکا و انگلستان همگروه هستیم میخوایم با کادر تماما ایرانی مقابل شان بایستیم و مسائل فنی اصلااااا مهم نیست و موش و گربه بازی در نیاورید
    • شیرزاد CA ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      ولی اینا نمیفهمن این تو بمیری ازون تو بمیری ها نیست! امریکای الان تیمه دیگه انگلیس که جای خود!
    • آرش IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      هرمربی ایرانی باشه صددرصد جلوآمریکامیبازیم فوتبال چه ربطی به سیاست داره دولت ماهم همه چی سیاسی کرده اگربااسکوچیچ ۵۰/۵۰بودبردمون جلو آمریکابودالان مربی ایرانی باقدرت فوتبال الان آمریکاوانگلیس هیچ است
  • رضا IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    چطور میشه از مارکارآقاجانیان(دستیار کیروش که 8سال کنار ایشون بوده و کلی روش سرمایه گذاری کردیم گذشت.چطور میشه از وحید هاشمیان،هم بازیکن باشگاههای اروپایی هم کسی که مدرک Aاروپا و هم کسی که چندین سال دستیار بوده و کلی تجربه داره گذشت.
  • محسن IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    همه جای دنیا از بهترین و کارنامه دار ترین مربی هاشون بعنوان کمیته فنی باشگاه یا فدراسیون استفاده میکنند اینجا اصغر مدیرروستا اصغر شرفی پرویز مظلومی حمید استیلی و..اینا سرجمع نتونستن دوتا قهرمانی بیارن چطور عضو کمیته فنی هستن همه چی مون به همه چی مون میاد
  • مرتضی IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    از اون موقع که تو پاس بودی تا خود الان حتی یه ضربه مطمئن به توپ زدی؟ آخه چرا تو این مقطع که فقط ۴ ماه و۱۱ روز مونده به فکر تغییر افتادین؟ کی به شما صلاحیت داده شما چند نفر مسئول مستقیم نتایج تیم ملی هستین وقطعا منتظر فاجعه باشین ما که شانسی نداشتیم با این غیرحرفه ای گری وابروریزی شما همون یه در شانسم دنیا به رومون میبنده امیدوارم طارمی وجهانبخش دیر به دوران رسیده به جام جهانی نرسن
    • مسعود IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      خود کمیته ی فنی بار فنیش زیر سواله .‌‌ رییس فدراسیون رو بر میدارن اونم به فاصله ی چند ماه مونده به جام جهانی کریم باقری رو با استیلی عوض میکنن و بحث حقوق ایشونو مطرح میکنن. از بازیکنای تیم در مورد تغییر سرمربی نظر خواهی میکنن و توقع دارن بازیکن فرمانبردار مربی باشه. انواع و اقسام گزینه های نشدنی رو مطرح میکنن برا سرمربی شدن و کلی اتلاف وقت. دریغ از یه بازی تدارکاتی . مدام تو سر مربی میزنن که تو افکار عمومی و بین بازیکنا اینجوری وانمود بشه که لا کوچکترین لغزش سرمربی تیم عوض میشه و با تک بازی الجزایر حکم میدن . همه ی این اتفاقات خودزنیه.
  • آرش IN ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    نقطه سر خط حمید استیلی رفت زیراب اسکوچیچ رو زد. خدایا این فوتبال رو از شر حمید استیلی در امان بدار.
  • اشکان IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    مشخص نیست چرا فدراسیون پر شده از پیشکسوتان پاس امثال حسن روشن یا کلانی فوتبال رو نمیفهمن اصغر مدیر روستا شده عصو کمیته فنی جمع کنید مسخره بازی رو میگه ما کیروش برانکو رو خط زدیم خخخخخ اره اونا پشت در فدراسیون نشسته بودن منتظر بودن با خواهش تمنا بیان شما ردشون کردین
  • محسن IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    اسکوچیچ برکنار بشه و مربی ایرانی بیاد؟؟!!! حالتون خوبه. مربی خارجی هر کی بیاد توی این چهار ماه چطور میخاد تیم رو بشناسه و برنامه هاش رو پیاده کنه، همین اسکو بهتره
  • اشکان IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    بازیکنان زبان بلدند چون زبان میفهمن پس مشکل زمان برای آماده سازی تیم نداریم؟!!!!! اگه غیر از مدیر روستا فرد دیگه ای این حرفو زده بود که فوتبال نمی‌دونست چیه، می‌گفتیم نمیدونه ولی مدیر روستا؟ این چه حرفیه زده آخه، مگه آموزشگاه زبان باز کردن؟ بازیکنان چون زبان بلدند مربی جدید سریع تیم رو به جام جهانی میرسونه اونم در هشت روز خخخخخ متن رو که خوندم فهمیدم هر کسی برای حفظ جایگاهش از هیچ تلاشی کوتاهی نمیکنه! محکم جایی که در فدراسیون دارین رو بگیرین که یه وقتی از دستش ندین. تلاشهای زبانی و عملی هم فراموش نشه!! بازیکنان انگلیس، آمریکا و ولز هم گمون نکنم هیچ گونه مشکل زبانی داشته باشن و البته اون مشکل زمان هم ندارن !!!
    • پدرام CA ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      مربی باید بازیکنها رو بشناسه که بدونه چه شرخ وظابفی برای کی بنویسه این مدیر روستا همون نیست که سوتی داد پیکان باید میباخت جاش سایپا رو کله کردند؟ حالا شده کمیته فنی؟ در این مملکت ترقی خیلی راحته! فقط باید نصفه اول کلمه ترقی رو سرلوحه ات قرار بدی!
    • سید محمد مهدی موسوی IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      سلام فک کنم زبان فوتبال رو گفتند
  • حمیدرضا قربانی IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    شاه فرهاد عشقه فقط و فقط شاه فرهاد
  • دکتر IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    سطح فنی ما به جایی رسیده که عزیزمان ما روی مربی سابق رئال هم نظر می دهند و رد می کنند این اعتماد به نفس کاذب شما ستودنی هست شما همتون تا اخر عمر مدیون کی روش با تعصب و کبیر هستید همین تیم هم مدیون 8 سال حرص خوردن آقای کی روش هست کمپ تیم های ملی شخصیت تیم ملی معرف خیلی از بازیکنان ما .....قبول کنید همه تون صد سال از مربیان بزرگی مثل کی روش از همه لحاظ فنی تعصب و غیرت عقب هستید
    • کیارش US ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      اینا دنبال یکی هستن که ساخت وپاخت بکنن باهاش بعد کمیته فنی باید نقشه راه و استراتژی و برنامه فوتبال ایران دستش باشه الان از اینا بپرسین که برنامه تیم المپیک جوانان و بانوانتون چیه برای ۳ سال دیگه میخاین چکار کنین؟؟ فقط نگات میکنن چون چیزی ندارن بگن اگه یادتون باشه کی روش یکی از شروط قراردادش این بود که نظارت به فوتبال پایه و حتی مربی امید هم باید خودش انتخاب میکرد خودشون گفتن اینکارو بکن و بجای اینکه امکاناتو براش فراهم کنن شروع کردن چرند گفتن که بله این میخاد همه چیرو تو فوتبال تعیین کنه که ای کاش میکرد حداقل فوتبال جلو مینداخت دنبال این میگشتن که گند بزنن کی روشم بیاد تایید کنه این اقایون باعث واماندگی فوتبال ایران هستن امیدوارم خبر چاپ کنه ای کاش مثل زمان صدام با اینا برخورد میکردن امدن به کمک مافیای رسانه و دوستانی که داشتن اول محبوبیت کی روش رو نشانه رفتن هوادارهای ماهم که داریم میبینیم اقایونی که اگه مستخدم‌منچسترو ببینن باهاش عکس یادگاری میگیرن و اون ادامس فرگوسنو بعنوان مدال افتخار حاضرن به سینه بزنن الان دارن از کی روش انتقاد میکنن واقعا توی فضای تهوع اور و مسخره سر میکنیم
    • محمد IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      نخیر جناب کیارش! هیچ کدام از هواداران فوتبال در ایران آنقدر کوچک و حقیر و بی مغز نیست که آدامس فرگوسن را به عنوان مدال به سینه بزند یا آرزوی عکس انداختن با دربان منچستر را داشته باشد. نه... از ذهن کوچک خودت صحبت میکنی. افرادی به مثل شما، موجوداتی کم شعور، خودباخته، تحقیرشده، و ضد ایران و ایرانی هستند. حق نداری در مورد مردم ایران اینگونه تحقیرآمیز حرف بزنی.
    • بزرگمهر IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
      محمد، عرق ملی خوبه اما نه بشرطی که حقیقت را انکار کنی. ما نزد مردم جهان بسیار حقیرتر هستیم. تحت تاثیر شبکه خبر نباش. حتی فلسطینی ها که اینهمه کمک از ایران می‌گیرند، بعد از اسرائیل، ایرانیان را مسبب بدبختی خود می‌دانند. این تجربه من از یک فلسطینی ست که گفت ما فلسطینیان می‌دانیم که شما ایرانیان بخاطر منافع خودتان ما را سپر بلا کردید. اگر شما نبودید ما تا امروز با اسرائیل به توافق رسیده بودیم. حتی به کسانی که کمک می کنیم هم دوستمان ندارند. پس زیاد خودشیفته نباش که مردم دنیا ایرانیان را تروریست قلمداد می کنند و از ایرانیان دوری می کنند. از ایران خارج شو و حرفهایم را خودت تجربه کن.
    • کیارش US ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
      درود بر بزرگمهر حکیم نمیدانم خبر ورزشی به ایشان فرصت توهین به بنده رو داد به من اجازه جواب نداد
  • حسن IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    واقعا خاک بر سر این فدراسیون.موقعی که داشتید حذف می‌شدید. همه لال بودید .حالا که رفتید جام جهانی با یازده برد.زبون در آوردید. اسکوچیچ بدرد نمیخوره.همون کی‌روش براتون خوبه .همه رو فحش کش می‌کرد.اون همه حاشیه داشت .واقعا بی شعور هستید
    • مسعود کامنت IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      کمیته ی فنی باید اینقدر مطلع باشه که برانکو مربی عمانه و قرارداد داره پس رد کردن ایشون خنده داره. کمیته ی فنی چرا تا الان خواب بوده. یهو آقای استیلی شد کسی که با تیم ملی بوده و خبر داشته خود استیلی رو کی تحمیل کرد به تیم ملی چرا یه ماه دوام نیاوردن تا بعد جام جهانی رییس فدراسیون عوض بشه . چرا هاشمیان و باقری مشکلی بابت تیم ملی نداشتن و استیلی مشکلاتو دیده . چرا وقتی پای تدارک بازی دوستانه میرسه اینقدر منفعل و ناتوانند ولی برا تغییر مربی اینقدر هماهنگ . تا بحال خواب بودند گذوشتند دقیقه ی آخر؟ بفرمایند نتیجه ی این خودزنی ها به کجا می انجامه و بیش از این مردمو اذیت نکنند.
    • کیارش US ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      اتفاقا یکی از دلایلی که کی روش رو دوست داشتم و قبولش داشتم‌این بود که همین اقایونو بقول شما فحش کش میکرد اینا یه مشت پر ادعا بیشتر نیستن و تا الان کوچکترین حرکتی برای جلو بردن فدراسیون نداشتن اگه ازشون بپرسی برنامه ۲ سال اینده فوتبال چیه فقط میکنن چون چیزی ندارن بگن یه مشت وامانده اینجا شدن کمیته فنی
  • زازا IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    ما مکانیسم تبدیل بازیکن به مربی گری را نداشتیم حالا دلمان می‌خواهد مربی داخلی انتخاب کنیم می‌بینیم ای داد بیداد هیچی وسط نیست
    • علی IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      مسخره کردن با اتنخابشون ...فقط میخان هزینه نکنن وگرنه کیروش کجا و قلعه نوییی درجه سه کجا
  • حاجی فیروز IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    کمیته فنی نه، بلکه کمیته فندی. دوستان ببینید چه کسانی عضو کمیته فندی هستند و برای فوتبال ملی تصمیم می‌گیرند. دو گروه در کمیته فندی جمع شده‌اند. یک گروه اصلا بازی ملی ندادند و با جریانات ملی بیگانه‌اند. گروه دوم انا بازی ملی دارند اما بازیکن ذخیره ملی بودند. اینجاست که می‌بینیم نسبت به مسائل تیم ملی و مربی تیم ملی زاویه دارند. کاملا معلومه که به این افراد توصیه شده اسکوچیچ را رد کنید. باور کنید حتی دلایلش را هم به این افراد دیکته کرده‌اند. دوره، دوره افراد کوچک است. در کشوری که سایه افراد کوچک بلند به نظر رسید، آفتاب در آن کشور در حال غروب کردن است...پایتوه باو ایران، پاینده باد مرام و معرفت...
    • دلاک ضد لنگ IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      اسکوچیچ ادم بزرگی بود؟
  • صادق CA ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    مربی ایرانی مساوی با نابودی تیم ملی چون بازیکنان ایرانی خودشان را برتر از مربی ایرانی می دانند
  • حامی IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    صلاحیت دو نفر رو رد کردیم!!!؟ آره الان دخیل بستن برانکو و کیروش شما با این کار نابودشون کردین خدا رو شکر در هیچی اول نباشیم در پرووویی جوگیر بودن اول صف هستیم فدراسیون شده پیشکسوت های پاس
  • ناشناس IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    لطفا از رهبری مایه نزارید شماها اگر واقعا پایبند بودید قبلن اینکار رو می کزدید نه هر بار با انتخاب های نادرست کلی خسارت به این مملکت زدید دو دستگی تیم ملی هم به عدم حمایت و پشتیبانی از سرمربی بر می گردد چراغ سبزی که به بازیکنان نشان دادید بجای اینکه کار خودشون رو بکنن برای زیر پا خالی کردن سرمربی سر از اینور و اونور درآوردن . تنها باری که یه مربی با شخصیت بی ادعا با هزینه کم انتخاب شده و نتیجه گرفته اینجوری باش برخورد می شه شما که مجبورید تا پایان قرارداد پولش رو بدید چرا هزینه دیگه تحمیل می کنید بخدا هر کی رو بزارید زیر سوال می رید چون نتیجه ای بهمراه نداره ، شاید خدا بخاطر این سرمربی با ادب کمک کنه تو جام جهانی هم نتیجه قابل قبولی بگیره یه جوری می گن کمیته فنی انگار علی آقا پروین وقلعه نوعی و پیشکسوتان سایر تیم ها حضور دارن
  • وحید IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    وحید قلیچ بهترین گزینه هست برای تیم ملی.
    • یاسر IR ۰۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      بنظرم دوستان واقع بین باشید بهترین مربی داخلی با توجه به زمان و همچنین اخلاق خاصه بازیکنان مسن تر ایرانی و مثلا حرف ای..هیچ کار خاصی فعلا نمیتونه بکنه حتی خارجی..میدونید ما فقط و فق با تمرکز ب روی هنر شخصی بازیکنان شاید و شاید یه نتیجه ابرو مندی گرفتیم که من‌متاسفانه نه مغرضانه عرض میکنم بدترین نتیجه جام‌جهانی در انتظارمان است البته میشه برعکس باشه دور از انتظار نیست جوری که من برد انگلیس رو بهتر قبول میکنم تا برد امریکا رو...دوستان فقط و فقط سیاسی هست تصمیم و اینکه مربی ایرانی باشه و اصلا هم زیاد نتیجه واسشون‌مهم نیست ..چون میگن اینها با هنر فردی بازیکنان شاید نتیجه بگیرن پس بهتره مربی ایرانی باشه اگر نتیجه گرفت که چه بهتر اگرم نگرفت میگن تازه اومده بود...
  • عرفان IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    اگر اسکوچیچ و هر گزینۀ مدنظر دیگه ای بیاد در یک صفحه A4 تیمهای انگلیس آمریکا و ولز را بهتر از کارلوس کی‌روش آنالیز و تحلیل کنه من اسمم رو عوض میکنم.
    • پدرام CA ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      تو هرجا میری این جمله رو کپی پیست میکنی! اصلا گیرم اونها رو یک آ 4 انالیزکزدن، تو انالیز کیروش رو کجا میحوای پیدا کنی؟ گیرم پیدا کردی تو مگه پرو لایسنس داری که بتونی تشخیص بدی مال کدوم بهتره؟ یک کم فکر کن یه چیزی بگو! این جمله رو هم از حافطه اتدیلیت کن یک جا دوباره میذاری یکی دوباره میریزه تو افشارت!
    • ... IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      منم اسممو عوض میکنم اگه تو و امثال تو به غیر از کیروش مربی دیگه‌ای رو بشناسید. انگار آسمون سولاخ شده و فقط کیروش و استراماچونی ازش افتادن پائین. کیسه‌کشا فقط این دو نفرو میشناسن.
    • عرفان IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      در پاسخ به پدرام: جانِ کلام مطلب را رسانده، احتیاجی نیست همه فوتبال دوستان پرولایسنس داشته باشند. کی‌روش 5 سال دستیار فرگوسن تو منچستر یونایتد بوده و یک سال هم در آمریکا بوده و فوتبال هر دو را خوب میشناسه، الآن چه کسی بهتر از او داریم؟
    • پدرام CA ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      این چیزی که الان میگی با اون چیزی که بالا گفتی فرق داره! همه فوتبالدوستان احنیاج نیست پرو لایسنس داشته باشند ولی کسی که میخواد بین انالیز این دو تا قضاوت کنه باید لااقل بدونه اصلا انالیز چیه؟ فرق ویدیو انالیزور و پرفورمنس انالیزور و انالیزوزمسابقه رو بدونه. یعنی بفهمه این انالیز رو کدومیک از این تخصصها کردن و هدف چی بوده! اصلا اینجوری نیست که رو یک تیکه کاغذ تو بتونی بک تیم رو انالیز کنی مگه اینکه بخوای بکنیش تو پای اقا معلم! در ضمن شما میتونی مربی درجه یکی باشی کمااینکه تمام دستیارهای فرگوسن بودند! ولی هیچکدوم سرمربیهای موفقی نشدند مک لارن سرمربی انگلیس هم شد ولی موفق نبود چون وظایف متفاوتی دارن. خیلی متفاوت. به زبون خیلی ساده مربی پیشکار سرمربیه البته باید خیلی باسواد باشه ولی بیشتر پیشتهاد میده. سرمربی تصمیمات لحظه ای باید بگیره. هوش میخواد فرق داره اصلا
  • رضا IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    سلام میخواستم بگویم که اگه یادتان باشد همه از صعود تیم ملی ناامید شده بودیم ومربی نفت ابادان را بتیم ملی اوردیم ودیدیم که چه نتایجی گرفت و بعنوان تیم اول گروه به جام جهانی رفتیم حالا نباید کم لطفی باین مربی با اخلاق کنیم مثل بقیه اتفاقات در کشورخدا اخر عاقبت تیم ملی را بخیر کند انشا.....
    • عمران IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      بهترین گزینه کی‌روش بود ولی نه الان چند ماه پیش الان بهترین گزینه بعد این اتفاقات فکر کردن به ۴ ساله دیگه هستش چون خدایی مربی گری بیاری توی این چند ماه بدون بازی تدارکاتی هیچ کاری نمیکنه
  • علی IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    شما باید محاکمه بشید چون قبل از مسابقات به تیم استرس زیاد وارد کردید
  • بازیکن IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    گند زدن به فوتبال رفت ..فوتبال سیاسی آخرش میشه همین هر کی به هرکیه .مسئولین تو هر کاری دخالت میکنن آخرش میشه نابودی فوتبال مثل جاهای دیگه این مملکت...یه تپه مونده اون فوتبال بهش رحم کنید
  • P IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    انتخاب مربیان ایرانی چون هم سطح اسکوچیچ محسوب میشن بهتره بعد جام جهانی و برا جام ملت ها بشه تا نهایتا اسکوچیچ هم به نتایج زحمت خودش برسه و مربی ایرانی با تلاش خودش و اعتباری که از جام ملت ها و نتایجش کسب میکنه صعود به جام 2026 رو محقق کنه و واون وقت نتیجه و حاصل کار و تلاش خودش رو بگیره
  • حسین بابائی CH ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    واقعا اوج بی کفایتی و بی عرضگی فدراسیون.اجر دنبال مربی هستید بهترین گزینه برای ادامه کار وحید هاشمیان می‌باشد و بس. هم تو بهترین تیمها بازی کرده هم دوران مربیگری و مدارج آن را در آلمان طی کرده هم رو بازیکنان شناخت داره .یک دستیار خوب اروپایی یک آنالیزور خوب کنارش داشته باشه . اگر قصد استفاده از مربی ایرانیه. گزینه خارجی هم فقط و فقط کی‌روش
  • دلاک ضد لنگ IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    عزل اسکوچیچ بهترین تصمیم بود چون مثل روز روشنه جلوی تیم های بزرگ از پیش باخته هست. این مربی شه موسه پنجه بلد نیست اونوقت چجوری میخاد ایران و کوچ کنه.
  • کیارش US ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    هر ماجرا و اتفاق بدو بی ابرویی تو جام جهانی بیفته مقصرش بلاشک شماهایینوا مانده هایی که تیم گل کوچیک هم دست شما نمیدن و با لابی کردن با مقامات بالا به این پست مثلا رسیدین امیدوارم اوناییکه منافع شخصی رو بر منافع ملی ترجیح دادن روسیاه بشن
  • محسن IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    اولا برانکو رد نشد ، برانکو قبول نکرد ، در ثانی آقای مدیر روستا خودت صلاحیت نشستن رو صندلی فدراسیون رو داری یا به خاطر بله قربان گفتن رفتی تو فدراسیون ؟ بزرگتر از تو تو فوتبال این مملکت نیست ؟ اگر امثال دایی و کریمی و عزیزی این تصمیم رو می‌گرفتن همه قبول میکردیم اما این تصمیم از طرف شما مورد قبول کسی نیست چون شما صلاحیت فنی فدراسیون رو ندارید
  • یک ایرانی IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    اولا احتمالا نظر بزرگان مملکت اینست که در شرایط مساوی مربی ایرانی ارجحیت دارد دوما این کمیته فنی به لحاظ رزومه در حدی نیست که صلاحیت رد کی روش را داشته باشد.
  • م IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    از اول اين ماجرا هم ميدانستم كاسه كوزه ها رو سر رهبر ايران مي اندازند با نشان دادن تو تا كليپ كه براي سال هاي قبله!! سريع هم فرمان را اجرا ميكنند !! چطور جاهاي ديگر فرمان را به اين سرعت انجام نميدهيد
  • ش گ IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    حمید استیلی زمانی که تیم ملی امید بود زیر پای مجیدی را رفت خودش شد سرمربی وبااون نتایج عجیب حذف شد العانم با اومدنش به تیم ملی بزرگسالان زیرپای اسکو را رفت کلا وجودش نحسه
  • کامبیز ایرانی IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    فقط مربی خارجی فرقی نمی کند از بین کی‌روش و برانکو فقط همین
  • x IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    در فدراسیون را ببندید این فدراسیون فشل نمیتواند کاری انجام دهد.مجمع مربیان ودیران باشگاهها م اندیشی کنند ومربی تیم ملی را معین کنند وخودشان هم پشتوانه مربی باشند
  • ایرانی IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    سلام بر کی روش کبیر
  • علی IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    این حقه ی کثیف فدراسیون کیسه کش بود تا با آوردن یک مربی جدید خارجی بازهم میلیونهادلاربه جیب بزنند/بعدهم یک پرونده ی جدید درفیفا علیه بیت المال ملت بدبخت سیاهبخت بازبشه
  • حسین IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    خخخخخخخ یکی باید خود اینارو تایید کنه. مملکت نیست که شده بیسواد خانه .برانکو کی روش رد شدن خخخخخ همین اسکووچیچ خیلی بهتر از این تصمیم گیرنده ها بود.کیسه بوکس جام جهانی میشیم خوشبحال مهاجم های انگلیس که جلو ایران آقای گل جام جهانی خواهندبود این بیسوادهای بی لیاقت دو تا بازی تدارکاتی نتونستن جور کنن بخاطر اینکه فشارها از روشون برداشته بشه سرمربی تیمو برکنار کردن تا هممون مشغول درستی یا نادرستی اینکار بشیم
  • بازنشسته IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    این بازیا دیگه تاریخ مصرف نداره . تصمیم یه جای دیگه گرفته شده که فوتبالی نیست . فوتبال سالهاست سیاسی شده و به کثافت کشیده شده
  • کیارش US ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    امیدوارم خبر ورزشی چاپ کنه افشاگری جدید امین فردینو ببینین
  • فقط تیم ملی IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    1-اگر می خواهید به فرمایش مقام معظم رهبری دام عزه عمل کنید آن مطلب دیگری است و همه باید آن را قبول کنند2مدیرروستا استیلی قاسمپور همیشه جز مربیان شکست خورده ایران بودندو هیچ چیزی به فوتبال ما به عنوان مربی اضافه نکردند3این افراد همیشه با مربیان خارجی مشکل داشتند4به نظر من شماها خودتان صلاحیت کمیته فنی بودن را ندارید5عملکرد کینه توزانه شما فقط به ضرر تیم ملی است و مربی جدید وقت کار در هشت روز را نخواهد داشت6شرم بر آنان که منافع ملی را قربانی خشم و منافع فردی خویش می کنند7از مسوولان محترم ورزش تقاضا داریم جلوی این اشتباه بزرگ را بگیرند8جانشین اسکوچیچ بداند همانطور که اسکو الان در بین بازیکنان طرفدار دارد در بین مردم هم طرفداران قابل توجهی دارد و خود را مقابل آنها قرار ندهد9دلیل اصرار ما بر حفظ اسکو فقط اقتدارتیم ملی است لطفا امثال قلعه نویی خود را وطن پرست و بقیه را اجنبی پرست ندانند
  • علی IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    هرجا استیلی بود تو اون تیم ابتدا حاشیه ایجاد شده سپس مربیش اخراج شده همین کار رو تو تیم امید هم چندبار انجام داد دوم اینکه مربی ایرانی نمیخوایم پس سیاست شما و رهبری این بوده که روبرو آمریکا با مربی ایرانی باشیم تا تیم وا نده سوم باز هم مربی ایرانی نمیخوایم آقای مدیرروستا و قاسمپور واستیلی شما رزومه فنی ومربیگریتون چیه که برای تیم ملی 80میلیون ایرانی تصمیم میگیرید
    • حسین IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      استیلی باقطبی بود دودستگی ایجاد کرد بعد خودش شدمربی نزدیک بود پرسپولیس بره دسته دو. با تیم امید هم همچنین.
    • سید محمد مهدی موسوی IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      سلام اولا که اشتباهی به شما مثبت دادم و خواستم منفی بدهم مقام معظم رهبری دامت برکاته اولا در مسائل جزئی وارد نشدتد و توصیه ای عمومی کردند گردن رهبری نیاندازید اما از نظر بنده حقیر وقتی که با مربی قرارداد داری و ایشون تیم رو در شرایط سخت بالا برده بدون رضایت ایشون عوض کردن سرمربی و اخراج صحیح و اخلاقی و شرعی نیست بقول آیت الحق خمینی این هیاهو ها رفتنی است ان شاءالله که به ناحق دل نشکنیم و آه مظلوم پشت سرمون نباشه عالم صاحب دارد یا علی مولانا و امیرالومنین(علیه السلام)
  • حمید IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    متاسفم برا فوتبالی که تو و امسال پشت پرده که همه جا هستن و ما مردم عادی هنوز ندیدمشون تصمیم گیرنده هستین، آخه تمام آرا شماها ۱دونه آرا یه آدم باشرف نمی ارزه جناب خان هالا می‌بینیم با دلالی شما و انتخاب مربی توسط باند مافیا میخاین چه آبروریزی تو جام جهانی در بیارین اینم میگذره ولی به امید روزی که ۴تا آدم با شرف بیاد تو این فوتبال ،این رسم برخورد با یه انسان نبود بهرحال هرکسی باشه بهش بر میخوره این چه طرز اخراج کردنه که ۱هفته قبلش خبرش اومد اسکوچیچ رفتنی هست پس مافیا وجود داره تو فوتبال کثیف ما بعدش بازیکنای باکلاس ما مثل آقای....و آقای....که ادعاشون میشه حرفه‌ای هستن باید برن تو نهاد ریاست جمهوری برا چی رفتن چیکار داشتن میخاستن مثلا کوپن توپ بگیرن برا تمرین تیم ملی آقایون برگردین به گذشته بینم کی بودین با دلالی و دادان پول به باندی مورد نظر رسیدین به این فوتبال پس انسان باشید
  • آلوکا IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    آه اسکوچیچ ومردم ایران همتونو میگیره یادتون رفت بخاطرتصمیمات شماوویلموتس داشتیم حذف میشدیم؟یکم معرفت داشته باشید و یادتون بمونه این آقاتیم رابااون نتایج درخشان بردجام جهانی
  • امیر FR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    تنها کار مثبت شما برکناری مربی لیگ یکی بود، اما خیلی دیر. همون روز اول که صعود قطعی شد باید صورت میگرفت. اسکوچیچ تیم رو برد جام جهانی، دستش درد نکنه، ولی این آقا درحدی نیست که بتونه در جام جهانی باشه. این خیلی مسئله پیچیده ای نیست که شما از درکش عاجز بودید. آخه متاسفانه کمیته فنی متشکل از کسانیست که درهر تیم باشگاهی که بودن اون تیم به قهقرا رفته. اونوقت اینا میان در مورد کی روش اضحار نظر میکنن. خودتون خنده تون نمیگیره؟ من حامی کیروش نیستم. کلی گفتم. اصلا یک مربی بزرگ دیگه، خودتون خجالت نمیکشین با این رزومه در مورد یک مربی بزرگ نظر بدین؟
  • سینا IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    بیشرف شما نیستید چون نه شخصیت دارید نه سواد.. بیشرف اون مربی هستش که بخواد بیاد جای اسگوچیچ.. توصیه من به مربیان اینه.. شما مثل دایی باشید.. دنیا زود گذره.. مهر بیشرفی رو به پپیشونیتون نزنید.. ارزششو نداره...
  • محسن IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    خیلی جالبه این وسط دوستان لنگی چه برای خودشون نوشابه باز میکنن ، اولا حمید لنگی رفت و به تیم ملی کند زد ، دوما چرا اینقدر لنگی ها از کی روش می‌ترسند ، ولی با عرض شرمندگی باید بگم کی روش میاد و لنگی ها خخخخ
  • سینا IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    مقصر امریکاست.. انگلیسه... چرا افتادند گروه ما... توی همه زمینه ها شکستشون دادیم.. فقط موندهدبود فوتبال... امریکایی ها الان حسرت زندگی مارو میخورند.. باید حسرت بردن مارو توی فوتبال هم بخورند... خخخخخخ
  • ناشناس IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    لطفا به جای تغییر سرمربی در این فرصت کم آقایان کریم باقری و وحید هاشمیان و یاافرادی که هم بارفنی دارن و هم دلسوزن رو برگردونید در کنار سرمربی آقای اسکوچیچ آماده سازی رو شروع کنند به فکر تیم ملی هستید بازی دوستانه برگزار کنید از شواهد پیداست که از داخل مانع این برنامه ریزی ها هستند اگر از ساختن حواشی برای تیم ملی دست بردارید نهایت توان خودشون رو در زمین بکار می بندن کمیته فنی اگر شما بزارید
  • احد علیزاده IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    برید خجالت بکشید چقدر بی چشم رو یه مربی بیاد با دستمزد کم ببرتون جام جهانی اینکار باهاش کردند حالا میفهمم که فوتبال ما چرا به هیچ جا نمی‌رسه
  • ایرانی IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    با کیروش لج کردند بعدا اومدند ویلموتس رو انتخاب کردند که گند زد اینها خواب جام جهانی را هم نمی دیدند تیم که درحال نتیجه گیری بود چندنفر از دارودسته خودشون رو گذاشتند توی راس مدیریتی که کارشان فقط حاشیه دست کردن هست شما تیم امید رانگاه کنید . ببینید این آقای استیلی الان چند سال هست که کارش شده سرپرستس و مربیگری توی تیم امید وملی ایشان چه کارنامه ای درخشانی در این زمینه دارند؟ آقایان هم کل کارشان شده بگویند به قول مقام معظم رهبری پس شما چی بلدید
  • Marco2014 IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    اینا همش حرفه همه ملت مسخره یه تعدادی معلول ح ال شدن دراگان چرا بد بود؟ نتیجه داخلی لیگش خوب بود تیم ملی را متحد کرد اومدن جام جهانی .کلا معلوم بود تهش چی میشه.من جای دراگان بودم اصلا تسلیم خواسته این ادما نمیشدم.واگه نتونستم هدایت تیم ملی را داشته باشم .یه تیم لیگ برتری را هدایت میکردم اونوقت شاید خجالت میکشیدن.به امید حذف ایران از طرف فیفا وجایگزین اوون ایتالیا.فقط متاسفم برااین همه طرفدار فوتبال وتعدادی بازیکن باغیرت.چاره ای دیگه نیست.مربی ایرانی شده سوژه.خدا رحمت1 کنه فوتبال ایران بر روحش فاتحه سه بار صلوات
  • مهدی IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    ایرانیها اکثرأ مایه حسادت وبخل هستند و هیچکاری از دستشان برنمی آید. کمتراز 4ماه به جام جهانی مانده، به هر عقب مانده دربدری بگویید میخواهند سرمربی عوض بکنند شاخ روشاخ درمیآورد، اهالی کمیته فنی سرجمع کلأ به هیچ شخصی غیراز خودشان اعتقاد ندارند و درآنهم شک دارند، درمورد اشخاص دیگر هرکسی باشد، چندروز بعدش داستان سرایی و عیبجویی خواهند کرد. باسرمربی خارجی قرارداد بسته شده، این قضیه چندمرتبه تکرار شده و مبالغ هنگفت وکلان، از جیب این ملت شریف و بزرگوار بطور فراوانی داده شده و هیچگونه معضل ومشکلی را برطرف نکرده بلکه حیب دلالهای و واسطه های موجود در ورزش را، پر کرده و تمامی کارها را پیچیده تر از قبل کرده وکلاف را سردرگمتر کرده است. ازتعویض سرمربی دست بردارید، ازمربیهای مؤدب و بدون حاشیه ایرانی که مطیع سرمربی باشند، از هاشمیان، مهدوی کیا، باقری، و سرپرست تیم جناب دکترذوالفقاری نسب و در کادر فنی از دکتر جلالی بهره مند شویید، خیلی خیلی بهتر از جایگزین کردن دیگران در زمان کنونی بجای سرمربی میباشد. سیاسیون بترسید از درگاه و عذاب الهی که درنزدیکیها انشالله چوبش راخواهید خورد، خودراکناربکشید.
  • پرسپولیس بی نهایت IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    نامردباش مثل بعضی از ایرانیها. شمااگه کوفه بودیدچه بسابلای بدتربرسرامامان معصوم مامی اوردید . اسکوچیچ تیم اورد جام جهانی .اگه کیروش بودتمام تلویزیون صحبتش بود.
  • خاک تو سر فدراسیون IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    فکر این نباشید که تیم ملی بتونه تو جام جهانی خوب ظاهر شه حالا ببینید که چه گندایی میزنه برنامه ریزی داشت وضعش خوب نبود چه برسه که این همه حاشیه باشه دوروبرش
  • کارما IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    اسکوچیچ رو به نامردی بیرون کردید مطمین باشید این تیم واسه هیچکس دیگه هم خیر نمیکنه این تیم نفرین شده حالا توی جام جهانی میبینید///برانکو چند سال پیش حرف قشنگی زد فوتبال رو به اماتور شدنه
    • فرزاد IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      کارما چیه داش وقتی می بینی راهیو اشتباه میری وتکرار اشتباه میکنی باید اصلاحش کنی به این میگن اصلاحات ربطی به کارما نداره !
  • رضا IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    استیلی هر جا میر سرمربی عوض میشه زیراب زن حرفه ای هستن
  • رامتین IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    🛑 *_ببینیدکارنامه کمیته فنی که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران راردکرد!!! ** 🔰*_در کارنامه مربیگری اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال که صلاحیت اسکوچیچ را رد کردند مواردی مانند اخراج از تیم به چشم می خورد._* 🔰صلاحیت دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دیروز توسط کمیته فنی رد شد، این درحالی است که خود این اعضا سابقه هایی مانند اخراج را درکارنامه یدک می کشند. **در جلسه دیروز صلاحیت «فنی» سرمربی سابق رئال مادرید، دستیار فرگوسن در منچستر یونایتد و سرمربی تیم ملی پرتغال نیز رد شد. ** ⭕️ **حمید استیلی: ** (سه تیم آخری که مربی بوده و نتایج) - *فصل ۹۳-۹۴: راه‌اهن - استعفا در هفته‌ی۱۴ - فصل ۹۴-۹۵: ملوان - استعفا در هفته‌ی۲۰ و نهایتا سقوط ملوان -۱۳۹۹: تیم ملی امید - حذف از گروه مقدماتی* ⭕️ **علی‌اصغر مدیرروستا:** - فصل ۸۷-۸۸: پیکان، هشتم - فصل ۸۸-۸۹: پاس همدان، پانزدهم، و فرار میلیمتری از سقوط - فصل ۹۰-۹۱: شهرداری تبریز، سقوط ⭕️ **نادر عزت‌اللهی:** - مربی رده‌های پایه در ملوان بندر انزلی - چهار بازی تجربه‌ی سرمربی‌گری تیم دسته یکی شهرداری آستارا ⭕️ **ابراهیم قاسم‌پور:*اخراجی در... ..
    • پدرام CA ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      واقعا که دست مریزاد که رفتی سابقه فنی اعضای کمیته فنی رو در آوردی! ادم نمیدونه بخنده یا گریه کنه؟ یارو پسرش علیه سرمربی اعلامیه داده بعد قراره در مورد سرنوشت اون سر مربی تصمیم گیری کنه! یعنی بعضی وقتها انگار وحید قلیچ حق داره میگه چرا من نباید مربی گلرهای پرسپولیس باشم. وقتی هیچکس سر جاش نیست چرا قلیچ به نون و نوا نرسه؟ اصلا چرا نمیارین تو کمیته فنی با اون محمد نوری و و... کجا میخواین بیسواد تر و نالایقتر از اینها پیدا کنید؟
  • محسن IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    اسفند دود کنید کمیته فنی چشم نخورد بابت نامردی
  • ارتش سرخ IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    جواد نکونام از چند ماه پیش انتخاب شده ، اگر یادتون بیاد در جواب خبرنگاری که گفته بود اگر به شما پیشنهاد دستیاری اسکو رو بدند قبول می کنید،⁦‼️⁩؟ گفت اون باید دستیار من بشه، و زمانی که استقلال پیشنهاد سرمربیگری رو بهش داد رد کرد ، چون قبلا توافق انجام شده بود. مردم ساده هستند.
  • طرفدار IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    جالبه تیم در استانه حذف بود اسکوچیچ تیم را برده به جام جهانی الان مربی داخلی می گدارند واقعا خجالت نمی وشید بهره مربی خارجی را به مربی ایرانی فاقد دانش می دهید کجای دنیا این کار را می کنند حوب اسککچیچ را برداشتید یک مربی خوب خارجی بیاورید نه اینکه مربی بی دانش ایرانی را بگدارید فردا بگوید در نیمکت جام جهانی هدایت تیم را من برعهده داشتم به این می گویند توطعه علیه مربی خارجی
  • تنها IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    خدایا شر استیلی را از سر فوتبال بر دار .........،بگو
  • جام IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    شما همون ویلموتس حقتون بود تا زبونتون اینقدر دراز نباشه اسکوچیچ عوض کنید تا فینال میریم جام مال ماست شک نکنید!!!!!!!
  • پرسپولیسی قشقایی IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    بهترین گزینه علی دایی هس🙏چون میتونه تیمو مدیریت کنه و بچه هاهم دوسش دارن..
  • علی NO ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    اقای مدیر روستا تیم داشت حدف میشد چرا یکی از همین مربیای ایرانی که الان دارید میگید تاکید مقام معظم رهبری هم همینه نیاوردید تیم حذف شده رو بپذیره؟ برنج مال احمد فاتح برای محمد ..یکی دیگه تیمو برد جام جهانی ی خر ایرانی میخواد بیاد سه تا بازی کنه حذف بشیم بیایم ...ول کنید بابا ..مقام معظم رهبری همیشه گفته که من در مورد مسائلهایی تخصص ندارم الان چطور شد که میگید ایشون فرمودن مربی ایرانی باشه ؟؟ چون امریکا مقابل ماست؟ بخدا ابکش میشیم میام اه اسکوچیچ مارو میگیره من از همین الان ارزو میکنم با بی ابرویی حذف بشیم ببینیم کمیته فنی چ جوابی داره بگه، بخدا اون موقع میگن فرصت کم بود مربی نتونست تاکیتیکشو دیکته کنه
  • م IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    قابل توجه فوتبال دوستان،من یک پرسپولیسی واقع بین هستم،همانطور که معلوم است چراکمیته اسم هاشمیان راکه ازاول بالاسرتیم ملی بوده وازکلاسهای پیشرفته مربیگری فوتبال برخورداره حرفی به میان نمی آورند؟ همانطورکه معلوم است آقای استیلی دوباره وچنوباره است هرجا بعنوان سرپرست ورود میکند زیرآب مربی رابانفاق افکنی میزند ودرآخر خودش سرمربیگری رامیگیرد،شک نکنید که این بارهم اوسرمربی تیم ملی خواهدشدوآقای مدیرروستاکه بااین قاطعیت دراینمورد حرف میزند یاسرپرست ویامربی تیم درکناراوقرارخواهدگرفت.چون ایرانیها عادت کردندکه درزمان ناچاری یک خارجی راباسلام وصلوات دعوت میکنندوبعداز نتیجه گرفتن اورادور زده وبانامردی سکان تیم رابه خودیها می سپارند،سالی که ناامیدبه نتیجه گرفتن تیم دراسترالیا بودندیادمان نرفته که آقای ویرا راآوردند ووقتی به نتیجه رسیدنداورارد کردندوسکان رابه مرده خورانی دادندکه اصلاًدرمربیگری مطرح نبودند (آقایان طالبی وذوالفقارنسب)
  • جبار IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    اوج نامردی با یک جوانمرد
  • حکیم IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    هدف انحراف افکار از عدم تدارک برای تیم ملیه فقط می خوان مثل طالبی یک روزمه حضور تو جام جهانی برای مربیای فوق خرفه ای داخلیه زمانی که ما از صعود ناامید بودیم اسکو نجاتمان داد.اینا کجا بودن .احتمالا سر منقل تصمیم گرفتن از این کمیته فنی مخصوصا از مدیرروستا و استیلی تست اعدیاد بگیرید
  • ساسان ضیایی IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    فقط کیروش میتونه نجات‌مان بده و بس. اما مافیای داخلی نمی ذاره کیروش برگرده.
    • شاهرخ خان: (۱) IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      مگه کجا گیر کردیم که فقط کیروش میتونه نجاتمون بد؟! خدا رو شکر نه تو گردابیم نه تو مرداب. ما تو خشکی وایسادیم و چیزی تهدیدمون نمیکنه. قهرمان جام جهانی بشو هم که نیستیم. حالا اینکه بعضیا ترسشون شکست از آمریکاست خب فوقش شکست بخوریم مگه چی میشه. بالاخره بازی برد و باخت داره. فرض کن اصلا با سه شکست اوت بشیم، خب سرمونو که نمیبرن. مهم اینه که بریم آبرومندانه بازی کنیم و مثل تیم کیروش ۱۱ نفره دفاع نکنیم و نشیم سوهان روح تماشاچیای جهانی. به خدا اگه تیم ما یه مربی دفاعی و یه روانشناس خوب در کنار خودش داشته باشه و سرمربیمونم ترسوبازی درنیاره آمریکا که هیچی انگلیسو هم شکست میدیم. وقتی از الان خودمونو ببازیم روز بازی مجبوریم با روحیه زیر صفر بریم تو زمین و گلبارون بشیم. کسایی که خالی از اعتماد به نفسن مثل پیرزنا دارن گریه میکنن که ما از این جنگ زنده بیرون نمیاییم!! یعنی ملتی ناامیدتر از ملت خودمون وجود داره؟!
    • شاهرخ خان: (۲) IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      ما باید حرفای روحیه‌بخش بزنیم و روی اعتماد به نفس بازیکنامون کار کنیم نه اینکه امواج منفی بفرستیم براشون و بکنیمشون مثل یه نوزاد تازه متولد شده که به جز گریه کردن و خرابکاری کاری بلد نیست و بدون لله از گشنگی میمیره. اونایی که به مباحث تلقین آگاهی دارن میدونن من چی میگم. اینکه از الان خودمونو ببازیم یعنی روزمرگی. ضعیف بودن و ضعیف شدن هیچ کاری نداره و هیچ برنامه خاصی نمیخواد، مهم قوی شدنه که باید براش برنامه‌ریزی کرد. میشه رفت و کار کرد و موفق شد، میشه موند و آیه یاس خوند و موفق نشد. فقط باید تلاش کنیم  و تمرین و روی کارای روحی روانی تا میتونیم کار کنیم. متاسفانه غول‌سازی از مشکلات تنها کاریه که ایرانیها بلدن انجام بدن. به جای حل مسئله تا کی میخواییم صورت مسئله رو پاک کنیم آخه!! آقا برو تو زمین و با برنامه بازی کن و بباز ولی قبل بازی خودتو نباز و سپرتو ننداز. آلمانیها و ژاپنیها تنها ملتهایی هستن که هیچوقت ناامید نشدن و از روی خاکستر بلند شدن و دنیا رو تسخیر کردن. ما چیمون از اونا کمتره خدایی.
    • شاهرخ خان: (۳) IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      مسئله اینه که ما قرنهاست که دچار از خودباختگی و از پیش‌باختگی شدیم و عادت کردیم که از کاه کوه بسازیم. والله به خدا اینطورا نیست. همونطور که ما از آمریکا و انگلیس میترسیم اونا هم از ما میترسن و همونطور که مربیای آمریکا و انگلیس برای شکست ما دنبال طرح و برنامه‌اند ما هم باید برای شکست اونا دنبال طرح و برنامه باشیم نه اینکه از همین حالا دستامونو به علامت تسلیم بالا ببریم. اینایی که صبح تا شب آیه یاس میخونن دوست نیستن، دشمنن. شیردل نیستن، بزدلند.
  • ebijahangiri IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    لطفا کسی را بیارید دل سوزه ایران و تیم ملی باشه
  • طهمورث صوفی سیاوش IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    این تصمیم ازسوی کمیته و فدراسیون چندان هم دوراز ذهن نبود شما زنان صیغه ای وزارت ورزشید شماروچه به تصمیم گیری برای تیم ملیبی معرفتی هم حدواندازه داره برید شبهاراحت بخوابید که اجرای امر کردید
  • m.a IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    آدم یاد بلایی که سر مرحوم تومیسلاو ایویچ آوردن میفته. اون زمان هم فدراسیون و تیم ملی شرایط الان رو داشت. بعدها، همه بازیکنان اون دوران در اینکه زیرآب ایویچ زده شد و بهش خیانت کردن رو تایید کردن. هنوز هم که هنوزه سران فدراسیون اون زمان، از شرمندگی و کاری که کردن هیچوقت نتونستن لب باز کنن. در مورد علی دایی هم باید بگم : این دفعه علی آقای دایی با توجه به اینکه سنش بالاتر رفته و تجربه دار تر از گذشته شده، این بار خوب و زود فهمید که باز دوباره فدراسیون بی صاحب می خواد مثل سال 2010 پشت یه اسم بزرگ خودش رو پنهان کنه. برای همین به موقع و خیلی صریح و واضح از قبول این مسولیت سر باز زد. در مورد قلعه نویی هم باید گفت: با توجه به اینکه در اواخر دوران مربی گری هست, حتما این پست رو اگر بهش پیشنهاد بشه، قبول میکنه. باز هم یاد سال 2007 افتادم که این بابا سرمربی شد و بعد از اعلام اسامی کادر فنی، فردای اون روز، خبر ورزشی بزرگ تیتر زد:یه اتوبوس بازیکن، یه مینی بوس کادر فنی. دوستان: به درو از تعصبات رنگی،باید به حال و روز این روزهای فوتبالمون گریست که هر بی سر و پایی،چه ایجنت چه دلال، نفع خودش رو میبینه.
  • شیر علی IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    وقتی اعضا و نفرات کمیته فنی امثال شما جناب مدیر روستا هستین و باشند و مسئول هم آقای ماجدی می شود گفت فدراسیون حسین قلی خانی در این پست ها و مدیریت ها افرادی باید وجود داشته باشند که فهم درستی و اقتدار کاملی در تصمیمات داشته باشند بله قربان گو الان فدراسیون و کمیته فنی همگی بله قربان هر چی شما دستور بفرمائید ما انجام میدهیم پس اولا باعث ابن چند دسته شدن در تیم ملی رفتارهای خودشما در گذشته بوده که همین مربی توهین کرد حمایت کردبن پس اشکال کارهای خودتان را بر سر بازیکنان خراب نکنید این جوانان باغیرت همان های هستند که تیم تا نیم قدمی حذف از جام جهانی رفته بود با همت و غیرت خودشان تیم رو به جام جهانی بردن کجا بودین کمیته فنی و فدراسیون که بازیکن بخاطر تیم ملی و شادی مردم با آینده ورزشی خودش بازی کرد و به اردوی تیم رساند با تلاش مابغی بچه های با معرفت شادی رو تقدیم مردم کردن پس خودتون رو با اون ها مقایسه نکنید اگر شما ها بخاطر گرفتن ژست و چند عکس که امثال مربیانی که با پول و حمایت همین ملت برا خودشون رزومه پر کردن و وقتی که مبایست می ماند و از مکتبی خونه ای که مدعی بود دفاع میکرد الان کجاست
  • شهاب IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    چه صیغه ایه، استیلی هرجا میره تیم از هم میپاشه، سرمربی هم اخراج میشه،،، و با اینکه میدونستیم بیاد این میشه طبق معمول ولی بخاطر رفاقت با سرپرست فدراسیون باز اومد و شد،، بخاطر نامردی در حق اسکوچیچ و همچنین حضور استیلی، این تیم این دوره گند میزنه،،، این خط اینم نشون
  • هادی مهدی پور : فکر میکنم هدف پر کردن جیب است نه IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    تیم ملی رو سلاخی نکنید که جیب شما پر سودک
  • فرزین IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    آخه اصغر مدیر چی از فوتبال می فهمه که صلاحیت کیروش رو رد می کنه ؟
  • پرسپولیسی IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    اول از همه خود استیلی رو از تیم ملی بندازین بیرون اوضاع درست میشه خیلی از انتظاراتی که مطرح میشه وظیفه شخص سرپرست تیم یعنی آقای استیلی با حقوق ماهیانه صد میلیونی بوده اول خودش باید برکنار بشه
  • پرسپولیس کبیر IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    من به عنوان یک پرسپولیسی هر وقت استیلی را میبینم حالم به هم میخوره. خدا را شکر تو این پنج شش سال اخیر تو پرسپولیس سمتی نداشت. هر جا رفته یک عمر و عاص به تمام معنی بوده. استاد بزرگ زیرآب زنی...
  • از خدا بترسید TR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    واقعا برای مسئولین سیاسی و مسئولین وزارت ورزش و فدراسیون و به خصوص مردم متاسفم که همچین مسئولینی در راس کار هستن که یک مربی اومد و تیم رو به جام جهانی برد و اونقدر خوب بودن که مردمی که مخالف بودن الان موافق موندن اسکو هستن ولی مافیای فوتبال و پولهایی که رد و بدل میشه نمیذاره کسی مثل اسکو مربی تیم ملی باشه چون منافع خیلی ها توی اخراج اسکو هست که باهم به نون و نوایی برسن ولی به عنوان یه انسان نه ایرانی انشالله خدا جواب اسکو رو توی زندگی بهتون خواهد داد اگر خدا عدالت داشته باشه
  • سیامک قدرتی IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    مارکار آقا جانیان ۸ سال دستیار کیروش بوده. چرا ایشون نادیده گرفته شده ؟
  • Ali IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    تسلیت به خبر ورزشی بخاطر کی‌روش خبر ورزشی خودش رو برای کی‌روش کشت به هرحال مشکلات اقتصادی فشار آورده دیگه !!
  • حاج علی IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    مگر نمیگفتن بازیکن ها خودشون بازی ها رو بردن و اسکوچیچ‌ هیچ کاره بود پس چرا دنبال مربی هستید ؟! قشنگ جلو کره جنوبی و الجزایر به عمد بازی نکردن عابدزاده به عمد گل میخورد مهاجم به عمد بازی نمی‌کرد نورافکن به عمد پاس اشتباه میداد ولی اسکوچیچ‌ فنی خوب نیست
  • مویسون IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    بازم جلال طالبی بیارید،،،😂😂😂😂😂😂 هی روزگار،کمیته فنی متشکل از مربیان بیکار که تو هیچ باشگاهی سمتی بهشون نمیدن،سرپرستی بنام استیلی که در کارش استاد هست،،،و بازیکنانی مثل طارمی که خیریت تیم ملی میخوان و در کار دیگران دخالت میکنند،،،،نتیجه میشه اسکوچیچ بدرد تیم ملی نمیخوره،،،،،،ازین ببعد هرکی بهتون گفت ورزش یا فوتبال از سیاست جداست،با هرچیزی که در دست دارید مختارید هرجای طرف که دوست داشتید بکوبید،😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁
  • طهمورث IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    وجدانا این چه تصمیمی بود که گرفتیدبخوا قسم بدترین و ناشایست ترین کارکمیته فنی و فدراسیونهمین تصمیم بود فقط دلم میخواد این آقایان بعدازبازیهای جام جهانی هم بیایند بامردم صحبت کنند رک و پوست کرده بگویند که تصمیم گیرنده اصلی چه کسی بود که ملت این وطن فروش را که باآبروی این ملت بازی کردندرا بشناسند دربازیهای آسیایی اسکورو که سرمربی یکی از کشورهای عربی خواهدبود خواهیم دید اف به این کمیته های دست نشانده و نامرد گرچه اینها که خجالت بکش نیستند
  • Mohsen IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    بدبختی ما اینجاست که کسانی از فوتبال صحبت میکنند و در مورد سرمربی نظر میدهند که خودشون در کار خودشون موندن، و کشور رو به مرز نابودی کشوندن، در کجای دنیا سیاست و ورزش در هم پیچیده شده؟؟؟ ما یک پله هم ترقی کردیم (دین سیاست ورزش)
  • پارسا IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    این تصمیم غیر ورزشیه و علتش همگروه شدن با آمریکا س ، مثل اتفاقی که قبل از جام جهانی ۹۸ افتاد و طالبی سرمربی تیم ملی شد الان اراده بر اینه یک ایرانی روی نیمکت باشه هیچ دلیل فنی برای تغییر سرمربی که تیم در آستانه سقوط رو با اقتدار به جام جهانی برد وجود نداره!
  • گیلانی IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    لطفا علی دایی رو نیارید.ایشون همش درحال اظهار فضل درمورد مسایل مختلف اجتماعی و در بعض موارد دشمن شاد کن است.یکیو بیارین بی حاشیه باشه.
  • فرشاد IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    حالم از اين نفرات کميته فني بهم ميخوره،شما کجاي اين فوتبال بودين که الان قدرت تصميم گيري داشته باشيد،اينقد مرد نيستين که واقعيت را عنوان کنيد که دستور از بالا بوده و ما عددي نيستيم.مرد فقط دکتر دادکان که ديگه سمتي تو اين فوتبال کثيف نميگيره و زير بار حرف زور نميره.
  • گیلان IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    چرا همه از استیلی متنفرن؟از بعض بازیکنای هم دورشم همچنین؟دایی خخخ. آره اینارو بیارین تا ایران با باخت بدتری مواجه شه. اینا الانشم تیم ندارن که.بعدشم پشت حرف رهبر خودتونو مخفی نکنین. معلوم نیست چه منافعی با رد اسکو دارین. حقیقتو با مدرک به مردم بگین.اگه اسنادی دارید.دلم برای اسکو سوخت
  • احمد IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    واقعا برای این اقا وامسال این جور فنی های به قول خودشان متاسف باید بود که چرا اقایان فنی چطور درک ندارید از نظر فنی این موقع تعویض مربی جایی نداره یک دو سه تا کردن میشد فهمید که وقت این کار نیست وباید محیط تیم را دور از تنش کرد مناسفم براتون ادم های بی عقل فنی
  • ما ملت ایرانیم اتحاد ملی IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    حال روز فوتبال ما این حال روز حکومت ما هست دیروز دنیای مدرن ساعت 7 عصر به وقت ایران شاهد بزرگترین رویداد علمی جهان بود تلسکوپ که نشان میده استارت علمی جهان رو بعد تو ایران عادی ترین موضوع که تو کشور اریتره بنگاندش کره شمالی به راحتی حل شد موضوع نیست ایران داشتن در رابطه به سبک پوشش حرف میزند مجلس های جهان در حال اینده هستند گرمایش زمین ایا در کهشان های دیگه اکسژین وجود داره همان روز تو مجلس ما در رابطه با لاکپشت گربه جلسه علنی گذاشتن خوب شما چی فکر میکنید تیم ملی ایران وضیت خوبی داشته باشه خخخخخخخخخخ
  • حسین IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    بنظرم اگ قراره مربی ایرانی انتحاب کنن فرهاد مجیدی از همشون سر تره و تیم رو میتونه خیلی بهتر کوچ کنه
    • gaber IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      احسنت. ابته با پنالتیهای داوران و آوردن مربی تمرینی ایتالیایی و دو فوروارد فرانسوی
  • امیر کبیر IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    به والله خجالت داره این اوج آماتور بودن و پست بودنتونو نشون میده دو دستگی انگار تو فدراسیون بیشتر از خود تیم ملی باشه الان باز یه مشت دزد میخوان به بهونه مربی خارجی یه پول کلان به جیب بزنند و برن یه مربی دسته ۴ رو از یه کوره دهات پیدا کنند بیارن مثل او مربی بلژیکی. حالا مدیر روستا شده تصمیم گیری شما که همچین تجربه ای قبلاً داشتین چرا دارید اشتباه سال ۱۹۹۸ رو تکرار میکنید اونجام ویرا رو با نامردی برکنار کردن و اون جلال طالبی احمق رو آوردن حالام هنوز هیچی نشده از همین ابتدا اختلافها شروع شده که مربی قرمز باشه یا آبی من خودم به شخصه چون پرسپولیسیم میگم اگه قرار باشه ایرانی بیاد فقط علی دایی چون اعتبار فوتبال آخه کی قلعه نوعی و نکونام رو میشناسه بعدم اون عقده ای قلعه نوعی اگه بیاد که باید با فاتحه این فوتبال رو خوند مثل مربیگریس تو جام ملتها و کارای عجیب غریبی ک انجام داد در کل هر سالی که ما بازیکنانی خوبی داریم آقایون آشغال با این کارشون به کثافت میکشن تیم رو به حال این فوتبال و آدمهای عقده ای داخلش باید خون گریست.
  • Ali US ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    کاربر با نام ابراهیم: توکه اینقدر از آقای قلعه نویی دفاع می کنی و خیلی خیلی تبلیغش می کنی بدان که نظر وی اینست که چهل سال است که به او ظلم می شود ،یعنی به عقیده او از سال 1361که او هنوز بازی میکرده باید سرمربی تیم ملی می شده است پس این یعنی او خودش خودش را رد صلاحت فنی و اخلاقی کرده است .دراین شرایط آیا تو اگر کاره ای بودی به او تیم آنهم تیم ملی را میدادی.
    • کیارش US ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
      اگه قرار بود حق بحقدار برسه قلعه نوعی الان باید تو زیرگروه مربیگری میکرد وقتی شد سرمربی تیم‌ملی حقش بود؟؟؟ یا وقتی که شد سرمربی استقلال خیلی خوب با زمانه چرخید بی احترامیاش به رییس جمهور سابق(خاتمی)و دادکان رو فراموش نمیکنیم و بعدش قربون صدقه احمدی نژاد رفتنو و بعدشم توهین به احمدی نژاد ادم‌فرصت طلب و بی دانشی که با هزار کلک کاراشو جلو میبره و هر وقت قراره به حریف محکمی برسه جا میزنه
  • میلاد IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    همین که اقای مدیر روستا گفتن جلسه انلاین به صلاح نبود. یعنی باز یه گوه کاری کردن. هیچ چیزشون مثل ادمیزاد نمیمونه. نه تصمیم گیری نه خبر.
  • حکیمی IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    بیایید وجداا رنگی نه تصمیم بگیریم نه نظربدهیم برای تیم ملی همه جوانب درنظرگرفته شو
  • ماهان IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    آخر مردونگی ،تواین تغییرات خوب نونی هست
  • امین LT ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    این همه میگن وقتی میگن فوتبال رو بدید دست فوتبالی بیاید اینم نتیجش یعنی بین این همه مربی و پیش کسوت تو فوتبال چرا باید سراغ کسایی برید که هیچ جایگاهی ندارن و حسادت توشون موج میزنه.ایکاش اتفاقی میفتاد و فیفا ایران رو محروم میکرد .من مخالف اسکوچیچ بودم اما با اینکارتون شرمسارمون کردید .
  • مجید IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    فقط ابرو ایران الویت اول باشد اگر اسکوچیچ برکنار شده با کمال احترام با تقدیر تشکر بخاطر زحماتی که تا الان برای تیم کشید از ایشان به عمل بیاید فردا ناراحتی برای کسی پیش نیاد تو هرکاری فقطی نامردی باشد نتیجه خوبی ندارد اگر خدا نکرده با هر مربی نتیجه نگیریم تاوان سختی دارد مردم فراموش کار نیستن
  • ایران IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    حماقت تا کجا،اولا که سرمربی فوتبال چه ربطی به رهبر یه کشور داره که تو هر کاری که اندک دانشی در اون نداره دخالت کنه،دوما این کارها و تغییر تحولات فقط بخاطر یک چیز میتونه باشه،(بازی تدارکاتی)نمیتونن جور کنن اذهان مردم رو دارن به این سمت میبرن،شرف هم خوب چیزیه
  • حرف حق US ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    قابل توجه فیفا: این سخن "با توجه به فرمایشان مقام معظم رهبری" بخوبی نشان از دخالت خارج از فدراسیون فوتبال در امر فوتبال دارد! لطفا اقدام کنید!
    • حرف حق US ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
      توضیح هم اینکه ایتالیا حقشه که در این جام جهانی شرکت کنه نه کشوری که نه معلومه رئیس فدراسیونش کیه، نه معلومه سرمربیش کیه، نه معلومه کی دستور دهنده است و کی دستور گیرنده ...!
    • حرف حق US ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
      و حالا هم طرف زده زیر حرفش ولی فایده ای نداره آب رفته به جوی باز برنمیگرده! تعلیق و جایگزینی ایتالیا!
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    چه حرفیه خاجیا رد شدند ونیامدند وچنگزینه داخلی و و... فقط رک وپوست کنده کرکس بازی که سر ایویچ درآوردند سر هموطنش در آمد اونوقت آقا جلال حالا صابونچی اگر دو دوره کیروش رفت بخاطر اینکه اون اصلا به کرکس جماعت فرصت نفس کشیدن وجولان نداد ولی عموما مربیای کروات متین و شرقی ترند به همین خاطر خوراک کرکس شدند تا بازهم خاطره ۹۸ آقا جلال واون دسیسه جابجایی تکرار بشه .
  • ح ح IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    اصغر بی عقل و دار و دسته مربی وطنی اگر عرضه داشتند تیم ملی امید رو به المپیک می رساندن تا حسرت نیم قرن المپیک به دل ما نمی ماند شما از بیکاری و مفت خوری دنبال سرگرمی برای خودتان هستید وگرنه مربی موفق ارزان و کاربلد مظلوم بازیچه مطامع شما نمیشد
  • ۰ IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    مغزمتفکرفوتبال ایران استیلی.رو هم نیست
  • بهمن اکبرزاده و درمانی با کد ملی ۵۱۶۹۸۶۴۷۹۵ IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    تمام این مشکلات تیم ملی بخاطر حضور حمید استیلی هستش . ایشان جز تفرقه و ایجاد مشکل به درد هیچ کاری نمی خورند . اگر استیلی را از تیم ملی دور کنید . تیم ملی خوبی خواهیم داشت
  • بهزاد IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    خدایب انتخاب سرمربی خیلی سخته اول مربی خوب بیکار دوم مربی که از حمید استیلی حرف شنوی داشته باشه سوم مربی که بدون بازی دوستانه قول صعود بده دیگه حداقل قول برد امریکا و مساوی با انگلیس روباید بده بماند یهودی نباشه ادم خانواده دار باشه و .....الا ماشالا همین مرحوم واسیلی کوجا یا مرحوم اویچ به نظر من خوب هستن
  • مهدی IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    آخه آقای مدیر روستا شما تو دورانی که بازیکن بودی چه پخی بوده ای که حالا رفتی تو کمیته فنی نظر میدهی؟سابقه تو چیه؟
  • رصا IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    ولا امیرخان بیاد هم سیاستش درسته هم معرفتش..ایشون لیاقتش رو داره وثابت هم کرده.نیاز به تعریف وتوجیه نداره... بازیکنها هم ازش حساب میبرن.وهم شناخت خوبی داره از بازیکنها بعداز این همه سال حقشه جام حهانی رو هم تجربه کنه....تعصب رنگی رو بزاریم کنار ...ولا گواردیالا رو هم بیارین نمیتونه کاری کنه
  • رضا IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    سلام. نکونام برای سرمربی تیم ملی خوبه... چون هم سالها کاپیتان تیم ملی بوده ، سالها در تیم ملی بازی‌های بین المللی بازی کرده ، سالها در لالیگا اسپانیا بازی کرده ، با تیم فولاد خوزستان خوب کار کرده و با شخصیت می باشد
  • محمود IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    وقتی نمی تونید بازی تدارکاتی جور کنید عوض کردن مربی چه فایده ای داره
  • رضا IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    تمامی نظرات رو که میخونی میفهمی که چقدر مردم فوتبال رو دوست داران تو این مملکت ریس فدارسیون فدتبال خوب میتونه محبوب تر از ریس جمهور بشه واسه همین همه تلاش میکنن با دخالت در تیم ملی خودشون به ریاست نزدیک کنن واسه همین دودسته گی بیداد میکنه درست بشو هم نیست فقط دعا جواب میده همین.
  • شهرام IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    مدیر روستا شده تصمیم گیرنده 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 همون شخصی که تک به تک را می‌زد آسمون
  • بهلول IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    خانه فوتبال ما از پایبست ویران است،با این تصمیم دیر هنگام،این جام جهانی راهم! راه بجایی نخواهیم برد.
  • محمدراسخ IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    آقای مدیرروستاتاآنجاکه بنده بخاطردارم شما بازیکن فیکس تیم ملی نبودید حالا کاری ندارم به اندازه شماولی اگرباانتخاب مربی که کمیته فنی انتخاب میکندتیم ملی نتیجه دلخواه نگرفت جنابعالی وکمیته محترم فنی برای همیشه دست ازسرتیم ملی برمیداریدآنچه مسلم است طبق صحبتهای سردارهمیشه همینطکربوده اگرتیم ملی نتیجه بگیرد تمامآ برای گرفتن عکس سروکله میشکنیدولی اگرتیم ملی نتیجه نگیردهرکدامتان گوشه ای میخزید وتامدتها پیدایتان نمیشود.شماچنین افرادی هستیدبقول سردارمردباشیدآنزمان بیاییدوازمردم عذرخواهی کنید.
  • جلیلی IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    سلام.... مربی های ایرانی چیزی بارشان بود سرمربیگری به اسکوچیچ نمی رسید..... عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد اسکوچیچ اعلان با این کارش روی بورس است و بعنوان مربی استخدامش می کنن..... اولیش همین کشور عراق
  • مم IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    من خودم طرفدار اسکوچیچ بودم ولی خب الان مخالفان اسکوچیچ کجا هستن ؟؟؟؟؟ چرا تا هر جریانی راه میوفته همه مخالفش میشیم ما در هر صورتی مخالفیم
  • ملت IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    فدراسیونی که امثال تاج با آنهمه خرابکاری هاشون، بازهم به خود اجازه ورود به عرصه انتخاب ریاستش را داده اند حال واحوال تیره اش بسی عیان است.
  • امیر IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    شرم اور است یک عده بازیکن خائن با وزیر ملاقات کنند و فدراسیونی های نان به نرخ روز خور هم سریع سرمربی را که بهترین نتیجه را در تاریخ فوتبال ایران گرفته اخراج کنند مایه ننگ است امثال طارمی و عابدزاده بچه های نمک نشناسی هستند که حتی فوتبال حرفه ای هم نتونسته تاثیری روی مغز پوکشون بزاره ننگتان باد ابروی کشور بردید
  • سید عبدالکریم موسوی IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    سلام همان اسکوچیچ خوب بقول سردار آزمون نامردی مربی های ایرانی بیش از ۴۰ ساله تو باشگاه های آسیا چیزی نشدن بعضاً ۵تا۵تا هم از تیمهایی می الدحیل گل خوردن اگه مربی ایرانی بزارید باید ی کیسه هم ببرید ۱۰تا از انگلیس ۸تا از ولز ۴تا هم از آمریکا بخوریم برگردیم.این بنده خدا زحمت کشیده بزارید افتخار رفتن جام جهانی هم به خودش برسه
  • ایمان IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    وقتی که میلمتوس تیم ملی را تا مرحله ی حذف شدن ازجام جهانی برد،وکاربه اما واگرکشید،این بنده ی خدا آمد تیم ملی را نجات دادبرد جام جهانی ،حالا متوجه شدید که صلاحییت ندارد،این تسخیص شما را به خدا واگذارمی کنیم .اگر اسکوچیچ شما را ببخشد ،ما هرگز نخواهیم بخشید.راستی خودتان واقعا صلاحییت دارید؟؟؟؟‌
  • احمدی IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    واقعا جای تاسف داره آگه مسئولیت فدراسیون و کمیته فنی اخراج میشدن برای تیم ملی بهتر بود حتی عرضه نداشتند یک بازی تدارکاتی ویک اردوی منظم برای تیم ملی برگزار کنند این اقای استیلی با سابقه درخشان قبلی وقتی رفت تیم ملی همه انتظار چنین روزی را داشتند
  • سعید IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    به خدا این اوج نامردیه کسی که تیم ملی را از اون وضع نجات داد تو گروهی که بحرین و عراق شیر شده بودند بعد تو گروه دیگه به عنوان تیم اول برای اولین بار در تاریخ فوتبال کشورمون با امتیاز بیشتر به جان جهانی برد اگه با اسکوچیچ بریم جام جهانی ده تا گل هم بخوریم عیبی نداره حق این آقا است که سرمربی تیم ملی باشد کاش یه روشنفکر در فدراسیون فوتبال بود
  • مردم IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    فقط فقط کی‌روش ....او تیم ایران را می شناسند و در این زمان کم سریعا ارنج تیم را می بندد ...ماندن بعدش را منوط به بوجود آمدن شگفتی کنید ...هر چند که او می تواند اشکالات تیم های پایه را بر طرف کند ...وجه بین المللی و شناخت کامل او از انگلیس و امریکا بسیار مهم و اقتدار او در مواجه با تیم کره بسیار غرور آفرین و عرق ملی او به ایران. قابل تحسین است ...یا بیار تو مدد
  • جابر IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    اگه این آقای اسکوچیچ برکنار کنید به وللا که یک ادم غیر فوتبالی هم می‌فهمه یک عده ای هستید که نمی خواهید فوتبال بدونه دغدغه کارشو بکنه این آقا خیلی کاربلد متین بی ادعا باید ازش حمایت کنید وگرنه همه لعنتتون میکنن
  • بی کس IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    واقعا به حال زار این مدیریت مدیران این کشور باید گریست .تاسف بار است کشوری که باشگاههای برتر فوتبال زمین فوتبال ندارن و میگن حرفه ای هستن و پول ندارن تیم رو برای مسابقه باشگاهی با هواپیما ببرن و زمین تمرین ندارن و باشگاه حرفه ای به اونها گفته میشه .بعد میخوان در بازار ورزش مدرن انگلیس و ایرلند و امریکا عرضه اندام بکنن معلوم است بازیکن ما ترسیده و با عرض پوزش شاشیدن به خودشون .کشوری که مدیران فقط حرف مفت میزنن و عمل نمیکنن و تنشون به حریفهای قدر نخورده شاشیدن به خودشون .
  • کریم IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    رهبری سه سال پیش دردیدارباتیم ملی جوانان والیبال فرمودمربی ایرانی بهترین گزینه هست وبرای الان نیست
  • حسن IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    سرمربی تیم فوتبال هم باید از فیلتر سپاه رد بشه خخخخخ
  • بهرام US ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    نظر رهبری به ویلموتس نزدیکتره
  • محسن IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    اصلا اعضای کمیته فنی خودشان عددی هستند که بخواهند درمورد سرمربی تیم ملی فوتبال نظر بدهند یک مشت آدم بیسواد که همه آنها روی هم ده کلاس سواد ندارند. وقتی سرپرست فدراسیون یک آدم بی کفایت باشد نتیجه میشود این
  • محمود IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    بزرگترین خیانت به مربی تیم ملی حالا که تیم صعود کرده دنبال مربی ایرانی هستید با مربی ایرانی ابروی ایران و تیم ملی می برید
  • Hosein IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    آه اسکو میگیره ده تا ده تا میخوریم مسخره کل دنیا میشیم، چه خوب چه بد باید بمونه
  • محمدرضا IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    اگر مایلی کهن دوباره سرمربی تبم ملی شد تعجب نکنین ،،چون دستور از بالاست و یک مربی ایرانی میخوان
  • حسام IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    از رفتن اسکوچیچ خیلی خوشحالم چون از به اصطلاح رئیس فک راسیون تا کارد فنی از بالا تا پایین تو جام جهانی بی آبرو تر در سطح جهانی میشید و این باعث خوشحالی من و مخالفین این تشکیلات دنبال منافع و دزد میشه
  • حجت IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    واقعا میخواین اسکوچیچ رو بردارین و یه مربی ایرانی بذارین؟؟ در شرایطی که ممکن بود با حتی یک مساوی از ۴ بازی، از جام جهانی و شاید جام ملتهای آسیا حذف بشیم و اون موقع هیچکدوم از این مربیان ایرانی حاضر نشدند چنین مسئولیتی رو قبول کنند؛ حالا که صعود کردیم، مربی ایرانی! هلو بپر تو گلو!!! تازه سریع‌ترین صعود به جام جهانی رو داشتیم و علاوه بر این، اولین بار بود که بحرین رو تو کشور خودش میبردیم (یادم نمیره که کلا به بهانه‌ی کرونا، عمده‌ی بازیهامون در خارج از خانه بود و هر دو بازی رفت و برگشت مقابل بحرین رو تو خود کشور بحرین بازی کردیم!)... بی انصافی که اون ۴ برد رو نادیده بگیریم؛ سریع‌ترین صعود رو نادیده بگیریم؛ اولین برد برابر بحرین، تو کشور خودش رو نادیده بگیریم و رکورد بالای پیروزی پشت سر هم نادیده بگیریم و...، اونوقت بخاطر دو باخت، رد صلاحیتش کنیم! تازه باخت به کره که تقصیر عابد زاده شد و باخت به الجزایر هم بخاطر پاس گلی بود که مدافعمون تقدیم اونا کرد و دیگه اینا رو نمیشه تقصیر مربی گذاشت...
  • پوریا دمی زاده IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    خدائیش یه نگاه به لیست اعضای کمیته فنی تیم فدراسیون بندازیم : میرشاد ماجدی ،مرتضی محصص، ابراهیم قاسم پور، پرویز مظلومی ، حمید استیلی ، نادر عزت اللهی و اصغر مدیرروستا . قاسم پور که بازیکن خیلی خوبی بوده ظاهرا ولی هیچ تجربه درست و حسابی تو مربی گری نداره . ماجدی ، مدیر اوستا و استیلی هم ، همینطور . محصص که کلا فوتبال رو رو کاغذ و لب تاب دنبال میکنه ، فقط بلده حرف بزنه ( یادمون نرفته همین گری نویل کارشناس که انواع و اقسام تخریبا رو برای فن خال و مورینیو تدارک دید وقتی مربی والنسیا شد کارش به یه فصل هم نکشید و والنسیا تو تاریخش اولین بار بود ۵ تا ۵ تا و ۷ تا ۷ تا میخورد ) نکته جالبتر لیست ، پرویز مظلومیه که هم پروندش تو مربی گری مشخصه و همه میدونن و هم در حال حاظر عضوی از کادر استقلال هست و یکی از کسایی که سائیبه دلالی اسکوچیچ به خاطر انتقام سر مسئله سعید صا قی مطرح کردن . حالا اینا میان صلاحیت یک مربی با این نتایج رو رد میکنن . یعنی رسما دیوونه خونست اینجا . 😔
  • ماهان IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    سلام به همه مردم عزیز ایران من یکی از مخالفان سرسخت اسکو چیچ بودم البته موقعی که انتخاب شد به عنوان سر مربی تیم ملی اما الان کاملا مخالف عزل ایشون هستم اگر این مرد بی ادعا رو عوض کنند اصلا دیگه بازیهای تیم رو نگاه نخواهم کرد و از ته دل دوست دارم هر سه بازی رو به بدترین شکل ممکن ببازیم تف به شرف همه دست اندر کاران این پروژه ما ایرانیها نامرد نبودیم و نمک نشناسی الان شدیم
  • واحد اکبری IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    سلام نباید اسکویچ رو بزارن کنار اگه این کار رو بکن بعدا پشیمون میشن
  • مهران IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    بهترین مربی جهان همه رو جمع کنید جواب نمیده مشکل از یگ جای دیگه هست باید برای تیم هزینه کنید با تیم های خوب بازی دوستانه برگزار کنید تا تیم خودش جمع کنه .همین مربی تا اینجا کار بزرگی کرد با این شرایط تیم آورد بالا باید حمایتش کنید
  • پوتین IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    علی اصغر جان تصمیم علی اصغری که میگن همینه اخه تو وامیال تو از فوتبال چه میدونید فقط بزن زیرش بلدین یه کاام خاک بر سرما که شماها برای فوتبال ما تصمیم میگیرین خاک بر سر خودتون که اسمتون گذاشیتین مرد اخه زیر اب بهترین مربی زدید و با کوال پررویی حرف از کمیته فنی می نی. شما نیاز به روتنپژشک داری
  • پوتین IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    علی اصغر جان تصمیم علی اصغری که میگن همینه اخه تو وامیال تو از فوتبال چه میدونید فقط بزن زیرش بلدین یه کاام خاک بر سرما که شماها برای فوتبال ما تصمیم میگیرین خاک بر سر خودتون که اسمتون گذاشیتین مرد اخه زیر اب بهترین مربی زدید و با کوال پررویی حرف از کمیته فنی می نی. شما نیاز به روتنپژشک داری
  • پوتین IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    مربی که میاد باید تو قراردادش بیاد که تیم نتیجه نگرفت از ‌‌ولخبری نیست ببینم کی تخم داره بیاد همون کی روش لجن هم حاضر نمیشه بیاد
  • گاوشناس IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    آخه کدوم مربیه داخلیه صلاحیت هدایت تیم ملی و داره؟؟؟!!!!کدومشون توعرصه ی بین المللی افتخاری داشتن؟؟!بگید یه باره میخواین مثل مملکت که رسیدیم توش اینم برینید توش،یعنی خاک برسمون بااین مملکتو بااین نظام کثیفی که برماحاکمه.
  • فری اسیمن از IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    من از تمام دوستداران واقعی عزت ایران و ورزش ملی ایران و سر بلندی عشقم ایران ، وبرای اینکه تو دهن سیاسیون ضد وطنم زده شه، از همه میخواهم، تو این بازی سیاسی گول نخورید، و یکبار هم که شده خواستار تعلیق فوتبال کثیف شده و نه به جام جهانی بگویید، فقط همین
  • ... IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    خودتو کشتی و آخر سر کامنت طنز منو انداختی دور. به قول ابوسفیان: اوف بر این همه خباثت و رذالت.
  • سام DE ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    ببین کیا کی روش رو رد صلاحیت می کنند !!!آخه شما چرا حد خودتون رو نمی دونید .چهار تا بازیکن زپرتی قدیمی میگند فلانی صلاحیت نداره .تنها کسی که میتونه از یه آبرو ریزی بزرگ جلوگیری کنه کی روش هست .مربی ایرانی به مفت نمی ارزه فقط دنبال دلالی هست .خودتون رو توی دنیا تحقیر می کنید .ببینید چند تا گل از امریکا و انگلیس می خورید !
  • ایرانی IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    آقا من میگم سیاسیون غیر ایرانی که مثل ... تو گل موندن و نمی تونن وظایف خودشون رو انجام بدن و مملکت را به قهقهرا کشوندن چرا درباره چیزی که ازش سررشته ندارن نظر میدن و چرا باید حتما به حرف اونها گوش داده بشه؟ خاک بر سر کسانی که برای هوای نفس تن به هر ذلتی میدن
  • محمود FR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    سلام اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال در زمانی که تیم ملی با مشکل مواجه بود کجا تشریف داشتند مدیر روستا، قاسمپور، ذوالفقار نسب و ... کدامشان لیاقت و شایستگی نشستن روی نیمکت تیم ملی را دارند لطفا" در رابطه با کمیته فنی فدراسیون فوتبال هم نظر سنجی کنید من اسکوچیچ را از نزدیک نمی شناسم ایمان دارم هیچکدام از این آقایان لیاقت اظهار نظر در رابطه با فوتبال ملی و اسکوچیچ را ندارند باعث و بانی دودستگی در تیم ملی هم همین آقایان هستند به بازیکنان و سرمربی تیم ملی باید اعتماد کرد و متناسب با سطح فوتبال ملی از آن ها انتظار داشت کلام آخر: سردار، طارمی و بقیه بازیکنان تیم ملی چه ببرید و چه ببازید، دوست تان داریم
  • رضا US ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    واقعا نهایت پستی و بی انصافیه که مربی که با جون ودل تونست تیم را از بدترین بحران خارج کنه به دلایل واهی کنار بزارین یادتون نره که اونموقع که این آقا تیم را تحویل گرفت چه وضعی داشت و در آستانه حذف بودیم و هیچیک از مربیان نمیتونستن حرف از تیم بزنن با وجود بودن لژیونر های فعلی هم در حال حذف بودیم ولی این بنده خدا بدون کمترین ادعایی تیم را تحویل گرفت و واقعا بهترین نتایج را خلق کرد کاری که نه کی روش تونست انجام بده و نه ویلموتس و نه برانکو ولی چون با حداقل دستمزد داره کار میکنه و بی ادعاست و بی حاشیه یه مشت حسود و دلال مثل کفتار حالا دلسوز تیم شدن واقعا شرم بر شما باد که معرفت و انصاف را به لجن کشیدید باید یه قالتاقی مثل ویلموتس و کی روش و برانکو به پستتون بخوره که فقط جیبشو پر کنه و بعد هم فقط حاشیه درست کنه و خرابکاریهاشو توجیه کنه واقعا ما ایرانی‌ها برای همین اینقدر بدبختیم چون راحت اونی که بهمون صادقانه خدمت میکنه را ضایع میکنیم و دنبال یه مشت پر مدعا و حقه باز میریم اینو بدونین انصافا نتایجی که این مرد برای تیم ملی رقم زد حداقل تو دهسال گذشته با توجه به شرایطی که تیم داشت تکرار نشده
  • محمدجواد US ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    یا کی‌روش یا امیر خان جز اینا تیموملی بی تیم ملی
  • نا IR ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    زیدان می تواند مربی خوبی باشد
  • شهرام IR ۰۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    بابا اینا خودشون که هیچ کسانی که اینارم سرکار آورده صلاحیتشون بررسی وتست بشه
  • Yas IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    حالا این چند نفر کمیته فنی خودشون اصلا صلاحیت دارن که صلاحیت کسایی مث کی روش و برانکو رو تایید نکردن؟! خودشون مگه چی بودن تو فوتبال که الان کمیته فنی شدن؟! رزومه خودشون چیه؟ همه شون چندتاتیم آخرشون رو هول دادن لیگ پایین تر(سقوط)،اونوقت شدن کمیته فنی!!!!
  • ریاحی IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    این استیلی مایع بدبختی چرا دست از فوتبال بر نمیداره یه زیر اب زن به تمام عیار
  • رضا IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    انشالله تمام بازی‌ها رو شش بر صفر میبازیم معلوم نیست جام جهانیه یا جنگ سیاسی
  • علی IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    به تاج بگین دوباره بره ویلموتس رو بیاره.... توی این آشفته بازار پول خوبی به جیب میزنه 😄😄🤣🤣
  • بهرام IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    نظر مردم بر خلاف کمیته فنی است. تعویض مربی در این مقطع زمانی و اینکه تا جام جهانی فقط یک اردوی کوتاه مدت در شهریور می تواند همراه بازیکنان باشد یک اشتباه مهلک و بازی دوسر باخت است. هیچ مربی در این مدت کوتاه نمی تواند معجزه کند.
  • رجب IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    فقط هر کسی رو میاورند،،اینو بدونند اگه مربی جدید نتونه وزن تیم ایران رو نشون بده و افتضاح بار آورد همه اعضای کومیته فنی،،و کمک سرپرست فدراسیون و وزیر ،،اسکو رو بیاورند و در حضور ملت ایران از نامبرده اعاده حیثیت کنند و معذرت خواهی کنند،،و بعد بهونه نیاورند که مربی جدید وقت نداشت و این مهملات،،
  • تیماج IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    هر جا که رد پا یا اثری از حمید استیلی اونجا بود و یا شد تمام اون تیم از پایه نابود شده. یک جا نرفته که فتنه درست نکنه و همه چیز رو به هم نریزه.توی پرسپولیس اول زیر آب زوبل رو زد.بعد نوبت قطبی شد.بعد تیم ملی امید و فرهاد مجیدی و حالا هم نوبت اسکوچیچ .واثعا چرا این آدم فاسد رو انتخاب میکنن نمیدونم دلیلش چیه
  • محب IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    مدیر روستا برو گم شو ‌..چطور داشتیم حذف می شدیم اسکوچیچ دانشش خوب بود مشکلی بافرهنگ ایرانی نداشت .بعدش از رهبری مایه نذارید.قاسمپور شبانه روز باتلویزیون انتر ناشنوال مذاکره میکند.ایناخائن هستند .دودستگی را استیلی نامرد درتیم ایران ایجاد کرده .آتش بیارم که هست .مردم اسکوچیچ را دوست دارند چون به تیم ایران خدمت کرده وانسانی دارد .این کمیته فنی که مدیر روستا عضوش هست تاکنون چه غلطی کرده اند که دارند برای فوتبال کشور تصمیم می گیرند .بحرین داشت حذفمون می کرد.چرا اون موقع فرارمی کردید ودم نمی زدید حالا اومدین از سفره رنگینی که حق اسکوچیج است بخورید .استیلی ومدیرروستا وقاسمپور برید گم شید۵
  • احسان IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    دوس ندارم اینطور بشه ولی جز کیروش مربی بشه رکورد گل خوردن جام‌جهانی رو میزنیم بشینید و ببینید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی