نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
موش و گربه بازی درنیاورید و ماجرای اسکوچیچ را گردن من نیندازید/ جلوی حرف زدن ما در خصوص خیلی از مسائل را گرفتند!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: موش و گربه بازی در نیاورید و توپ مشخص شدن وضعیت اسکوچیچ را در زمین من نیاندازید.

ابراهیم قاسمپور در مورد اظهارات احسان اصولی پس از جلسه اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با دراگان اسکوچیچ مبنی براینکه کمیته فنی در جلسه بررسی صلاحیت این مربی حرفه‌ای عمل نکرده و رفتارش خارج از روال بوده است، اظهار داشت: من پس از جلسه کمیته فنی آنچه خواستند را گفتم. خیلی چیزهای دیگر نیز به ما گفته‌اند که نگویید و ما آنها را نگفتیم. مثلاً در مورد گزینه‌های ایرانی و خارجی صحبتی نکردیم اما به ما گفتند بحث صلاحیت اسکوچیچ را بگویید که این کار را انجام دادیم. 

وی افزود: این موضوع فقط صحبت من نبود بلکه کل اعضای کمیته فنی نیز این مطلب را اعلام کردند. می‌توانید با آنها تماس بگیرید تا مطمئن شوید، باید آن صحبت را می‌گفتم یا خیر. سؤال من این است چرا موش و گربه ‌بازی در می‌آورید اگر قرار است کسی تصمیم بگیرد این کار را انجام بدهد. اگر اسکوچیچ مورد تأیید است او را تأیید کنید و اگر نیست، رد شود. 

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: اینکه بگوییم نباید فلان موضوع را می‌گفتید درست نیست. از ما درخواست کردند به عنوان اعضای کمیته فنی نظر خود را در مورد اسکوچیچ بگوییم. موارد فنی را کنار بحث‌های مدیریتی این مربی قرار دادیم و در نهایت به این جمع‌بندی رسیدیم که او نمی‌تواند به تیم ملی کمک کند. این نظر را نیز اعلام کردیم. آیه قرآن که غلط نشده است. تصمیم گیرنده نیز خود اعضای هیأت رئیسه هستند و تکلیف را مشخص کنند.

قاسمپور در مورد اینکه آیا نظر کمیته فنی را قبل از اعلام در جمع خبرنگاران به اطلاع میرشاد ماجدی رسانده بودند، گفت: با ماجدی در آن جلسه تلفنی صحبت کردیم. او نیز اعلام کرد هرچه نظر کمیته فنی باشد مورد تأیید من نیز هست زیرا خودش به دلیل انجام یک کار مهم نمی توانست به جلسه کمیته فنی بیاید. شاید این کار هم اساسی‌تر از حضور در جلسه کمیته فنی بود اما تلفنی در جریان مسائل قرار گرفت. غلامرضا جباری، پرویز مظلومی، علی‌اصغر مدیرروستا و نادر عزت‌اللهی نیز در جلسه حضور داشتند. مرتضی محصص به دلیل بیماری نتوانست بیاید اما با او نیز مثل حمید استیلی و میرشاد ماجدی تلفنی حرف زدیم. از خودم اختیار نداشتم که نظر شخصی‌ام را بگویم بلکه نظر جمع را اعلام کردم.

وی تصریح کرد: بدون تأکید تمام اعضای کمیته فنی نیز نمی‌توانم در جمع خبرنگاران چیزی بگویم. اگر می‌خواهند توپ را در زمین من بیندازند ایرادی ندارد. روپایی زدنم خیلی خوب است و بلد هستم روپایی و دریبل بزنم. اما اینکه نمی‌توانند یک تصمیم قاطعانه در مورد اسکوچیچ بگیرند مشکل خودشان است. 

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال ادامه داد: برای جمع‌بندی جلسه به این نتیجه رسیدیم که همان موضوعی را که در جمع خبرنگاران گفتم، بگوییم. همانگونه که خیلی از چیزهای دیگر را که می‌توانستیم بگوییم، نگفتیم. اما درمورد اینکه می‌خواهند توپ را در زمین ما بیندازند باید بگویم فوتبالم در جوانی بد نبود و اگر آقایان فوتبال بازی‌ کردن‌شان خوب نبود مقداری روپایی تمرین کنند. 

قاسمپور عنوان کرد: بحث من این است چرا زودتر تکلیف اسکوچیچ مشخص نمی‌شود تا موضوع تا این اندازه کش و قوس پیدا نکند. مشخص شدن وضعیت اسکوچیچ خیلی طولانی شده است. خودشان باید یکبار تصمیم بگیرند تا پس از تأیید یا رد کمیته فنی آن را اعلام کند. همیشه عادت داریم کار را دقیقه 90 بیندازیم. 

وی در مورد اینکه اگر نظر اعضای هیأت رئیسه برخلاف کمیته فنی باشد چه تصمیمی خواهند گرفت، خاطرنشان کرد: بعداً نظر خود را در این مورد اعلام خواهیم کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۸
  • ناشناس US ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    یک جمع کیسه کش پر از عقده که سکاندار فوتبال بشه این می شه اقلیت در برابر جمع
    • محمد IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      لطفا سرمربی رو تغییر ندین.فرصت خیلی کمه و تیم ضربه میخوره.اگر لازمه چند بازیکن از تیم خط بخورن ولی مربی حفظ بشه.باید مربی اینقدر قدرت داشته باشه که بتونه تیم رو نظم بده.هرکس که به مقامات بالا دسترسی داره نارضایتی مردم رو از این تصمیم اعلام کنه. هرچند که نمیدونم برای بعضی ها نظر مردم ارزشی داره یا نه؟
    • ناجی IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      لنگی بی منطق چرا چشم بسته پیام میدی ما حاضریم همه ارکان فدراسیون مال شما باشه ،آخرش هنوز سیر نمی‌شید.
    • شیش ۶ IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      هرجا پای یه کیسه کش باز بشه اخر و عاقبتش همین میشه.کیسه و کیسه کش یعنی عقده و مافیا بازی.حالا فقط مونده یه کیسه کش عقده ای مثل بدنام هم به این کیسه کشا اضافه بشه.
  • صن صن IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    لابد یکی از دلایل فنی شما اعضای کمیته گندی ( نه فنی و دوراز جون همه تون) اسکوچیچ وضو نگرفته و نماز نخوندن هست و شایدم یادش رفته به شماه عرض ارادت کنه و امثال شماهست .خجالت هم نمیکشید درپیتی ها. مثلا پرویز مظلومی و حمید استیلی آب زیرکاه و چند لایه و تو مدیر روستا و محصص رنجور و ازکارافتاده و.....شدین آدمای فنی و آدم قحظی بوده خدائی. یعنی یکم از شما درست و حسابی تر نبود. اصلا خجالت نمیکشدی ااصلا. آقاایان کمیته گندی لابد فرک کردی با خودتون وتوهم زدید که تو رنکنیک فیفا جزئ 4تاهستیم و الان باید قهرمان بشیم بقول خداداد.نون به نرخ روز خورا اسکوچیچ از نامیدی 99ونیم درصدی شما امید ساخت و تیم رو بردجام جهانی خجالت بکشید .فن نداشت؟؟ و ارزش نمیتونید قایل بشید مشکل شماست. میخواید باز داستانی شبیه ویلتموس گند بزنید . مردم فوتبالی فنی از شما بهتر می فهمند. مطمنم
    • محمد IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      حق اسکوچیچ هست که سرمربی ایران تو جام جهانی باشه . و بازیکنایی که حاشیه درست میکنن حذف بشن.
    • مجتبی IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      اسکوچیچ به دلایل غیر فنی و غیر فوتبالی میخان برکنارش کنن، باید بمونه چندتا بازیکن تیم مثل طارمی که فکر میکنه بازیش در حد کریستیانو رونالدو هست خط بخوره تا درس عبرتی بشه برای بقیه که احترام سرمربی حفظ کنند، و یه دستیار باتجربه و حرفه ای بزارن کنار اسکوچیچ
  • حنیف IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    تیم پاس منحل شده اما ریز درشت کوچیک بزرگشون همه جا هستن آقای قاسم پور بخدا شما باید بری منزل استراحت کنی این قدر پیشکسوت بازنشسته فوتبال با تحصیلات عالیه داریم این چه صندلی که شماها دست بردارش نیستید اگر میخواستید اسکو رو برکنار کنید چرا بعدصعود به جام جهانی راهیش نکردین نه که چهار ماه مونده به مسابقات جو وطن پرستی گرفتین اگر شما کاره ای نیستید چرا همتون کمیته فنی رو ترک نمیکنید با اسم مربی خارجی بازی کردین حالا رسیدین به نکونام، هاشمی نسب نکونام که مربی خونه به خونه بود..!! لقمه رو آماده کردن بدید آقا جوات حالش رو ببره روزی که تیم ملی بازی میکرد زیر آب همرو میزد از مهدی رحمتی بگیر تا... هیچ وقت آدم محبوبی نبودی نخواهی بود
  • دون فابيو IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    آخه تو و مظلومي و مدير روستا و استيلي، كيروش را فني رد ميكنيد؟
    • حیدر IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      خخخخخخخخخ. ماهم موندیم از ایران بلند میشن در مورد کی روش نظر میدن . عجببببببب
    • عطایی GB ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      نه . کی روش رزومه ای رد شد با توجه به شکست‌هایی که مقابل عمان، لبنان ، عراق، ازبکستان ، ژاپن، گینه ، بوسنی و.... داشته ، بازم بگم یا کافیه؟
  • علی IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    شمارو بخدا ثصمیم بیخود نگیرید . الان زمان مناسبی برای تغییر مربی نیست . خدایی هم خوب نتیجه گرفته . چرا زود یادتون میره که همان مرحله اول داشتیم حذف می شدیم .
  • سهیل IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    احتمالن سودی که ازین تعویض سرمربی نصیب بعضیه میشودازموفقیت تیم ملی بهتراست،
  • فقط تیم ملی IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    با توجه به اینکه قاسمپور می گویدخیلی چیزهای دیگر نیز به ما گفته‌اند که نگویید و ما آنها را نگفتیم به علاوه از واژه رد صلاحیت استفاده شده شاید دلیل برکناری اسکوچیچ درگیری او با ماجدی بوده که برخی رسانه ها حتی ان را به صورت فیزیکی اعلام کرده اند.ماجدی خودش توانایی اداره فدراسیون را ندارد اما برای خشم خودش می خواهد تیم ملی را قربانی کند.الان مربی جدید چه کاری می تواند بکند؟از مسوولان ورزش کشور تقاضا داریم اجازه ندهند بیش از این به تیم ملی ضربه وارد شودمربی خارجی قطعا قرارداد محکم خوب می خواهد.مربی داخلی هم اگر قرارداد خوب نخواهد فقط یک فرصت طلب خواهد بود که می خواهد دسترنج اسکوچیچ را بخورد.آقایان قدری جوانمرد باشید.قدری به آن پیراهن سیاهی که برای امام حسین می پوشید و زیر علمش سینه می زنید باور داشته باشید.نامردی و فرومایگی تا کجا؟
    • امیر IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      شاید بحث دلارهای رد و بدل شده و پکیج هست که نمیشه گفت تعدادی از بازیکنان از 50 تا 120 هزار دلار برای بازی در جام جهانی پرداخت کرده اند اسکوچیچ شخصیت خیلی ضعیفی داره و اصلا نمی تونه در مقابل دلال‌هایی که اطراف تیم ملی رو گرفتن بایسته دلال‌هایی که حتی در اردوی قطر هم بودند و تمرکز تیم را کامل بهم زدن
  • محمد IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    سلام چرا تاحالا اسكوچيچ صلاحيت داشت اما حالا ندارد .اسكوچيچ بايد مثل كيروش قرارداد ميبست كه نتونيد بهش بگيد بالا چشمت ابروست. كيروش كه مربيان ايراني را پشم حساب نمي كرد .هيچ كاري برا كلمبيا ومصر نكرد وحالا مجاني با چاپلوسي بعضي بازكنان وفدراسيوني ها ميخايد بياريدش اعصاب تيم ملي رو به هم نرزيد با اين كاراتون.
    • خداداد عزیزی IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      واقعا درست میگی همه جا فقط بحث پول هست بازیکنی که بره جام جهانی اگر مالی باشه فرصت های جذابی براش پیش میاد دلال ها هم که همیشه پای ثابت مفت خوری هستن کمیته فنی هم شده تسهیل گر این جماعت اینا ناراحت هستن زمان بازی خودشون دستمزد ها پایین بوده حالا دارن اخرین شانس خودشون رو امتحان میکنن جماعت فسیل ای که شاید این اخرین شانسشون باشه برا به جیب زدن دلار مفت باور کنین چقدر بد و بیراه میگن به خودشون که چرا نمیتونن یکی مثل ویلموتس پیدا کنن جالبه میگن اگر هیات رییسه فدراسیون با نظر ما مخالفت کنه از کمیته پولی میریم. خوب برو به جهنم هرری مشکل اسکوچیچ دستمزد پایینش هست که برا شماها عایدی به همراه نداره.
    • gaber IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      اصلا کسی حاضره با تیمی که هیچ اطلاعی ازش نداره و به روحیه و رفتار بازیکنان آشنا نبست قبول زحمت کنه و آبروی خودش را ببره .مطمئن باشند هر مربی با کلاسی بیاد به همین سادگی قرارداد چشم بسته نمیبنده .ایکاش اسکوچیچ ریسک نمیکرد و با الجزایر با همان بازیکنان اصلی مسابقه میداد .اینها بجز بازی الجزایر و قبل از اون هیچ بهانه ای نداشتند اگر مربی والیبال ایرانی موفق شد بخاطر شناخت چند ساله و زحمات مربیان قبلی بود که موفق شد .قاسمپور دشمن ملت و بسیار خارج رفتن را دوست میداره .ماجدی چه جلسه مهمتر از کمیته فنی و انتخاب سرمربی تیم ملی که حاصل اینهمه دق کردنهای مردم و ویلموتس و تاج و تاج دوستها بود داشته .از این مهمتر برای سرپرست .خجالت بکشید .
  • حگمت IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    شما کارنامه اعضای کمیته فنی را روی هم بریزید اصلاً در حد یک نفر هست که بخواهند در مورد کی روش یا اسکوچیچ اظهار نظر بکند شما چقدر وقیح هستید یک نفر که با آم وضعیت تیم ملی را قبول کرده تیم را به جام جهانی برده به عنوان صدرنشین شما حالا بگید که صلاحیت ندارد آقای قاسمپور خجالت بکش تو در حدی تیستی که در مورد اسکوچیچ یا کیروش صحبت بکنی
  • مهدی IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    اینهاشدن کارشناسان تیم ملی خدابخیرکند
  • سامان IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    یک سری آدم از رده خارج و بیکار الدوله با تفکرات ترجیحا آبی شدند اعضا کمیته فنی!! در راس فدراسیون هم که یه مدیر بی جربزه نشسته که برای ممنون تو راس حاضر تن به هر خفتی بده ! بازیکنان تیم ملی هم هر کسی به فراخور منافعش یه سازی میزنن ! فوتبال ما شده ابی یا قرمز طرف مقابل حتی اگر درست هم بگه چونکه ابی هست کارش غلطه چونکه قرمز هست کارش غلطه (ما هواداران هم اسیر همین تفکر هستیم) بیچاره تیم ملی !! گل بگیرید در این فوتبال رو بهتر نیست؟؟
  • حمید IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    در صورت عدم نتیجه‌گیری تیم در جام جهانی‌، کمیته فنی باید خسارتی که بابت تغییر سرمربی بوجود آمده را تاوان بدهد و بازیکنانی که در کار سرمربی دخالت کردن باید از تیم ملی برای همیشه اخراج گردن...
  • ایران IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    کل کارنامه کمیته فنی در مدیریت تیم ملی اندازه یک صفحه نیست اینان میخواهند با عقده گشایی و مدیریت ضعیف ماجدی از فوتبال برای خود کلا بدوزند. چطور از بحرین تا صعود تیم حذف شده به جام جهانی رسوند لیاقت داشت الان در استانه جام لیاقت نداره. کمیته فنی میخواد با یه مربی ایرانی که همه شون در بحرین حاضر به ریسک و پذیرش تیم حذف شده نبودند معامله و کمیته فنی به مربی ایرانی ما شما سرمربی در جام جهانی کردیم.. اینها فقط از روی عقده گشایی با اسکوچیج است
  • سینا IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    اقای قاسمپور.. فقط یه چیزی میگم... از سن و سالت خجالت بکش... فقط همین..
  • خاک تو سر فدراسیون IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    معقولانست که اسکوچیچ بمونه
  • مسعودمبارکیان IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    باسلام فقط این بگم آقای اسکوچیچ تیمی که امیدی بهش نبود رابعنوان تیم نخست بر جام جهانی این حقش نبود که دوبازیکن (حاج صفی وانصاریفر) بخوان مربی عوض بشه وحرفشان به کرسی نشست کمیته فنی می‌بایست این دونفر رااخراج می‌کرد تابازیکن سالاری درتیم ملی باب نشه وزنگ خطری بشه برای مربیان بعدی
  • علی غریبی IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    وقتی کاری از دستتون برنمیاد وتصمیمات از جای دیگری صادر میشه خب چرا موندین شهامت داشته باشین وبگین کی همه کاره فوتباله؟؟ نهاد ریاست جمهوری ویا مجلس شورای اسلامی؟؟؟ ویا از بالاتر از این دونهاد وارگان؟؟؟
  • مصطفی محمودی IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    شما که اختیار نداشتی بیجا کردی اعلام کردی الان اقای قاسپور تو که روپایی زدن بلد هستی این تیم با مربی ایرانی برهقطر واگه نتیجه نگیره باید جوابگوی ۸۵ میلیون ایرانی باشی چون شما بهتر از هرکس میدانی که فقط الان اینو علم کردید که مربی ایرانی بیاد این مربیا همونایی بودن که تیم ملی مارو به گند کشیدند حواست جم کن هیچ کس به انداره اسکوچیچ الان بدرد این تیم نمیخوره
  • سجاد سلامی IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    همه این آتیش ها از سر شما داره می باره ، الکی نگید مقصر نیستید ، شما و طارمی و جهانبخش دستتان تو یک کاسه است . دیگر از چشم مردم افتاده اید . چقدر آقای اسکوچیچ مرد و بزرگواری است که نامی از شما نبرده و نگفته : اینها یاغی های تیم ملی هستند ، شانس شما بخواند تیم ملی به دور بعد صعود نکند ، زیر خروارها حرف و حدیث مردم خواهید رفت .
  • علی IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    اقای قاسمپور اگه تو جام جهانی نتیجه نگیریم‌ و الکی هزینه بدیدم شما و دوستان غیرکارشناستون پاسخگو هستید؟ اینو اول بنویسید امضا کنید ...چرا فوتبال به گند میکشیددددد ...چرا اطلاعات تو فوتبال رجوع نمیکنه دستتونو رو کنه..بخدا میخوان مربی بیارن دلار به جیب بزنن چون اسکوچیچ ریال قرارداد داره به مزاجشون خوش نمیاد ..ای کاش حذف میشدیم این بی فرهنگیارو نمیدیدیم
  • علی IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    اقای قاسمپور اگه تو جام جهانی نتیجه نگیریم‌ و الکی هزینه بدیدم شما و دوستان غیرکارشناستون پاسخگو هستید؟ اینو اول بنویسید امضا کنید ...چرا فوتبال به گند میکشیددددد ...چرا اطلاعات تو فوتبال رجوع نمیکنه دستتونو رو کنه..بخدا میخوان مربی بیارن دلار به جیب بزنن چون اسکوچیچ ریال قرارداد داره به مزاجشون خوش نمیاد ..ای کاش حذف میشدیم این بی فرهنگیارو نمیدیدیم
  • حمید اله یاری IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    از تمام هواداران اسکوچیچ درخواست داریم ، هشتکی تحت عنوان اسکوچیچ باید بماند و به کارش ادامه دهد و یاغی های تیم ملی باید گورشان را گم کنند . بسازند و در کل فضای مجازی منتشر و پخش کنند ، تا صدای مردم ایران کل جهان را فرا بگیرد .
    • تیمور IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      واقعاً دمش گرم.تیم ملی را این آقا اهیچ به صدر رساند.حالا. باید بره.این آخر نامردی وبی دینی است.مسلملنی چمران ومعرفت تا کجارفت.
  • هیچ IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    سلام کسانی هستند که امروز با اسکوچیچ مخالفند وقتی رفت تازه میگن کاش نمی‌رفت همون اسکوچیچ بهتر بود یک روز میگویندکی روش بره وقتی رفت میگویندبهتر است بیاید و وقتی آمد دوباره میکوبند به این افراد میگویند تفرقه افکن فتنه انگیز منافق و جرم فتنه از قتل نفس بالاتر است لطفاً با انصاف صادق روراست باشیم و جامعه و نسل بعد را به راستی اخلاص درستی سوق دهیم.
  • مرضیه افچنگی IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    واقعا آبروی ایرانی ها رو بردید ، تا دیروز همه جا می گفتند : ایرانیها مردمان مهمان نواز ، شهید پرور هستند ولی با این خیانتی که شما در حق اسکوچیچ کردید ، دیگر نباید منتظر خوب گفتنمان باشیم . اصلا استیلی ، قاسم پور و دیگر کسانی که آمده اند و الان دارن میگویند : که اسکوچیچ به درد تیم ملی نمی خورد ، رو چه حساب کتابی این حرف را زده اند . اصلا خود اینها را چه کسی وارد فدراسیون کرده ، اصلا اینها که خودشان شایستگی عضویت در فدراسیون را ندارند ، چگونه می آیند و آقای اسکوچیچ محبوب رو اخراج میکنند . خاک عالم بر سرتان ،تا قیام قیامت هم همینی که هستید خواهید ماند . زنده باد زنده باد اسکوچیچ ، مرگ و نفرین خداوند بر یاغی های تیم ملی
  • اکبر شاهرودی IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    زنده باد زنده باد اسکوچیچ ، درود خدا بر اسکوچیچ ، فقط و فقط اسکوچیچ ، مرگ.بر منافقین اسکوچیچ ، مرگ بر یاغی های تیم ملی ، نفرین بر کسانی که اسکپچیچ را میخواهند اخراج کنند .
  • علی غریبی IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    بهترین مربی از لحاظ فنی اسکوچیچه تیمی که ٩٠درصد میگفتن حذف شده رو با بهترین کیفیت برد جام جهانی بدون کوچکترین اما واگری، با بالاترین امتیاز درتاریخ راهیابی تیم ایران به جام جهانی وبا تعداد بردهای زیادی که در طول تاریخ ملی ما بی سابقه بوده واقعا آخر نامردیه این مربی با اخلاق وبدون حاشیه که توانایی فنی بالایی هم داره ب راحتی از دست بدیم بخاطر چن تا بازیکن دو دره باز وبی انضباط وبخاطر اینکه فوتبال ما رئیس و مرئوس نداره بخاطر بی دروپیکر بودن فدراسیون فوتبال بخاطر ورود سیاسیون ودخالتهای اونها بخدا نمیدونم چرا فیفا و afcدخالت نمیکنه وتعلیق نمیشیم، تموم مربیهای ایرانی بعد رفتن ویلموتس شهامت تحویل گرفتن وسکانداری تیم ملی رو نداشتن، فقط یک مربی خارجی با شعور وبا دانش مثل اسکوچیچ فوتبال به گل نشسته ما رو به جام جهانی رسوند کمترین تشکر وقدردانی درحق اسکو اینه که درجام جهانی روی نیمکت تیم ملی ایران بنشیند.
  • امیر IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    نامردی کردی ونامردی کردین جناب قاسمپور وشرکا در مربیگری چی کردی که حالا فنی نظر مدهید
    • بیژ رستمی IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      کلا مشخصه ،.شت انها مجلس ویا دولت وایساده که انها چقزی از فوتبال نمی دانند که طارمی کینه قبلی داره ،صفی می خود نود دقیقه بازی کنه که اصلا به درد تیم ملی نمی خوره ،انصاریفر که از نیمکت نشینی دل پری دارد ،جهانیخش هم توی بازی تدارکاتی معلوم بود که درفرمش نیست وظاهرا تویض شد که بهش بر خورد ،فقط سردار مردانه حرفهاش را زد که نشان داد دنبال حاشیه نیست حتی اشاره به بازیکنی کرد که به جای اعتراض بره زحمت بکشه کیفیت کارش را ببره بالا ،که منظورش حاج صفی ناحاجی بود که درتیم تراکتور گند زد چه رسد به تیم ملی ،انگاری انها تیم ملی را در هر شرایطی برای خود قبضه کردند احمق طارمی اتش بیار معرکه بقیه به دنبال عقده گشایی ،مگر قراره ما شق القمر کنیم سه بازی درحد ابروی فوتبال ایران ،تازه امریکا خودش یک مدعی درگروه ما است ،بعدا مشخص میشه که طارمی کیفیتش تا چه حده ،جهانبخش توی انگلیس اصلا بهش بازی نمی دادند الان هم اوهم توی افت خودش است
  • هوادار IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    خبری در راه است .... بعد از سه ماه پیش که جواد نکونام پنهانی مربی تیم ملی شده ، اکنون زمان اعلام رسمی رسیده ، منتهی چندتا مشکل کوچیک وجود داره که بزودی حل میشه و نکونام رسماً مربی تیم ملی میشه ، در مورد مسائلی که باعث تاخیر اعلام خبر شده بخاطر پیچیدگی و توضیح طولانی نمی تونم روایت کنم ، اما تا چند روز آینده یا شاید چند ساعت آینده این خبر اعلام میشه ، و بعدش هم خبر دو بازی دوستانه با تیم های خوب که حتی قرارداد هم بسته شده اعلام میشه ، یکی از دو حریف بازی دوستانه ما تیم خیلی خوبی هست که بازی با این تیم باعث شگفتی هواداران خواهد شد . خبر جدید برسه باز می نویسم .
    • اکبر IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      اگر بناست داخلی باشه دایی یا قلعه نوعی کسی دیگر باشه ظلم در ظلم میشه
  • علی US ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    آخه ما چقدر بدبخت شدیم این پنج تا الدنگ برای تیم ملی ایران تصمیم میگیرن اینا عرضه ندارن برای خونه خودشون تصمیم بگیرن
  • ابراهیم IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    اسکوچیچ بدرد تیم ملی نمیخوره تعصب الکی نکشید این مربی روزای بزرگ نیست والا عراق وبحرین تیم نیستن اسکو فقط تو اون شرایط بچه هارو همدل کرد وبردیم اما الان وضعیت فرق میکنه ما نیازمند ی مربی بزرگ هستیم تا دوباره تیم ملی رو همدل کنه
    • صابر IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      درست بزرگ‌ مثل نکونام . قلعه نوعی😡😡😡
  • ناهید IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    واقعا داره به اسکو ظلم میشه کاری نکنید خدا قهرش بگیر وتو این بازی ها جواب شو بگیرید
  • علی IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    وقتی با ایشون قراداد بسته شد با چه معیاری بود قطعا ملاک هایی بوده حال که نتایج خوب بوده برکناری فاقد دلیل وبرای مردم جای سوال
  • آرش بنیادی IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    اصلا این مربی های کر وات اکثرشون خوب هستن. اسکو واقعا دمش گرم تیمو برد جام جهانی آخه این قاسمپور چی میگه تورو خدا یکی ترجمه کنه ما هم بفهمیم. البته بازهم بوی پول به مشام میرسه..‌.
  • خداداد عزیزی IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    بازرگانی قاسم پور و شرکا موضوع مزایده: نیمکت تیم ملی ایران و .....
  • ع‌ع IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    ارکان‌فدراسیون‌و‌وزارت‌دست‌استقلالیهاست‌که‌این‌مشکلات‌را‌برای‌تیم‌پدسپولیی‌ایجا میکنه‌تا‌ب‌توانند‌قارمان‌بسوند‌افای‌وزیر و‌مدیر‌عامل‌استقلال‌ماه‌پشت‌ابر‌نخواهد‌ماند
  • Ali US ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    کاربرمحترم بانام حمید: فرمایش شما کاملا درست است ولی در این دیار آنچه ارزش ندارد اندیشه و گفتار و عمل درست است .حرفشان فقط یک چیز است هرچه رئیس بگوید !!!چرا ؟؟؟ چون فقط اینطوری است که می مانند،ومهم هم ماندن و بودن آنان است!!!! هرچه بر سر مملکت ومردم می آید برایشان اهمیتی ندارد.
  • عجب بابا! US ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    آقای قاسمپور زمان انتخاب اسکوچیچ از کمیته فنی هم نظر گرفته شد؟ اگر نشد پس فکر نمیکنید که فقط میخوان بواسطه شما و با نام شما اونو اخراج کنن؟ آیا موقع انتخاب سرمربی جدید باز هم با شما مشورت خواهد شد؟ اگر جواب این سؤالات را برای خودتان بدهید متوجه خواهید شد که کجای این معادلات اخراج و تعویض ها قرار دارید!
  • عبدالکریم IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    داستان چیز دیگه ای هست و چه مخالف چه موافق باشیم اسکوچیچ بنا به دستور میره، اینم از فوتبال سیاسی، به امید رسوایی همه بیفکر هایی که مردم را هیچ و تخصص را پوچ می‌دانند.
  • مجید IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    وقتی آلان کمیته فنی این جوری اظهار نظر میکنه یعنی از روی ناچاری اسکوچیچ رو آورده بودند ، حالا وقتی این مربی با تیم یکدست ََشده و اومدن بالا ، به نظر حقیر یه مدیر فنی قوی کنار اسکوچیچ قرار بدین تا تیم ومربی قوی تر بشن و وضع تیم بهم نخوره ،
  • Reza IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    فقط کی روش می‌تونه این بحران رو تو این زمان کم مدیریت کنه لطفاً کی‌روش رو بیارید
  • سعید IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    هر کس که بخواد بگه مقصر نیست میگه جلو حرف زندن مارو گرفتن ، جلو مارو گرفتن نگذاشتن کاری بکنیم آخر هم معلوم نمیشه حتی یک نفر از این اشخاص کیه ، به قول یارو الکی میگه یعنی همشون الکی میگن
  • آرش همدانی IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    ما هیچ کس رو به جز اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به رسمیت نمی شناسیم . حتی اگر میخواهد گواردیولا یا مورینیو باشد . زنده باد زنده باد آقای اسکوچیچ
  • مهدی IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    معلوم نیست تو این فدراسیون خراب شده چه خبره شده دزد بازار چند نفر آدم نفهم ریختن تواین فدراسیون دارن گ و ه میزنند به فوتبال مملکت از ترس اینکه کمتر پول بچاپند یه مربی درست وحسابی نمیارن
  • صادق CA ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    آخه یعنی چه نامردی واین حرفها بچه بازی چیه یک عده درآوردن مگه اسکوچیچ کیه که ازش دفاع می کنید از فوتبال چیزی سرتون میشه مربی داخلی هم خیلی بهتر از اسکوچیچه یک عده پرسپولیسی جمع شدن از اسکو دفاع می کنند خجالت بکشید
  • حرف حق IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    چه پرسپولیسی چه استقلالی باید با همت جلوی این نامردی و فضاحت بزرگ رو بگیریم بیایید یه کم از اینی که هستیم آدم تر و با وفاتر باشیم ، به خدا اخراج اسکوچیچ یک شرمندگی ملی برای همه ما ایرانی هاست، با هم جلوی این شرمندگی رو بگیریم
  • طرفدار اسکو IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    من بعنوان یک استقلالی با تعصب می گویم اسکوچیچ باید بماند چرا مسئله را رنگی می کنید اینجا بحث دلال هاست که می خواهند با کنار زدن اسکوچیچ پولی به کف آرند
  • محسن IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    تاسف. پرسش و پاسخ آخر مصاحبه را دوباره مرور کنید. عزیزدل ما،مودبانه و در لفافه،تهدید میکند!!!! اینکه ازش سوال میشه اگر هییت رییسه به ماندن اسکوچیچ رای بدهد واکنش شما چیست؟ جواب داده:بعدا میگم چیکار میکنیم!!!! اینها موسفید فوتبال ما هستند،کدوم خری به رضاییان گیر داده که گفته: تو قطر منتظرتان هستم!!!!
  • حمید IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    آقا در یک کلام امثال قاسمپور،مظلومی بیسواد،ماجدی باندباز،استیلی زیرآبی باید از کانون فدراسیون و امور فنی کلآ برن کنار وامثال علی دایی،خداداد عزیزی،کریم بافری،مارکار آقاجانیان ،دکتد زادمهر،دکتر ذوالفقار نسب ،حاج رضایی ودادکان در فدراسیون استفاده کرد
  • حسین IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    آنروز که تیم ملی درحال حذف شدن بود را این آقایان فراموش کرده اند ، آن روز که هیچ کس جرات قبول اینکه سرمربی تیم ملی بشود رانداشت یادشان رفته ، وقبل از آن هم که چند سال جرات اینکه بک کلمه حرف جلوی کیروش بزنند را نداشتند فراموش کرده اند ، خداوند از این رفتار ما خوشش نمی آید ، ما به آقای اسکوچیچ می گو ئیم ما نه این کمیته فنی و نه هر کس که مثل اینها فکر کند قبول نداریم ، آقای طارمی وامثال او هم باید بدانند اول باید انسان باشند که خیلی ها بهتر از تو بودند یعنی تو در برابر آنها هیچ نیستی ولی به مربی و به مردم احترام می گذاشتن .
  • حمید رضا شمسایی IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    سلام کمیته فنی را‌ بازی داده اند.میدونند سواد ندارند.اگه می فهمیدن مربی بی دانش ایرانی را برتر از مربی نتیجه گرا قرار نمی دادند.نکو نام هنوز تازه کار ست اگه بیاد بلایی سرش می اورند که از کلمه فونبال‌ بدش بیاید و خراب میشود.بجز مربی ایرانی ببسواد در موقعییت الان مربی تیم ملی میشود.
  • فراز IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    بعد از یکسال تازه فهمیدن اسکوچیچ صلاحیت نداره، خیلی عملکردتون مسخره، کمیته فنی یه چیز میگه هییت رئیسه یه چیز دیگه میگه، اقای اسکوچیچ اگه بیرون از زمین حرفی واسه گفتن نداره اقلا داخل زمین که تصمیم گیرنده خودشه چرا باید انقد خنگ بزنه، مربی که نورافکن رو از دفاع چپ میبره دفاع میانی و عارف غلامی رو از دفاع میانی میذاره دفاع راست و با اینکارش توانایی بازیکن رو از نصف هم کمتر میکنه لیاقتش همینه، کیروش اگه دفاعی بازی میکرد اقلا با تمام تیم دفاع میکرد که بتونه توی حملات و ضد حملات به حریف ضربه بزنه ولی اسکوچیچ با وجود این همه هافبک بازیساز و هجومی میاد سه تا هافبک دفاعی میذاره تو زمین، این همه دفاع وسط خوب داریم چرا باید نورافکن بره دفاع وسط، اصلا کاری به قرمز و آبی نداریم تو فوتبال امروز اصلا جای اشتباه نیست هر نقطه ای از زمین ضعف داشته باشی به شدت تنبیه میشی
  • فراز IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    اصلا صلاحیت خود کمیته فنی باید بررسی باشه، با چه کارنامه و رزومه اعضای کمیته رو انتخاب میکنن
  • م IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    این مسخره بازیها همش زیر سر کیسه است الان اگه یه مربی درجه سه کیسه ای درپیتی بزارن برای تیم تمام این سر و صداها میخوابه مرده شور این کیسه خائن رو ببره همیشه افتخارشون ضربه زدن به تیم ملی بوده وهست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی