جزییات تصادف مرگبار کوهنوردان ایرانی/ ۳ نفر همچنان در بیمارستان
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گروه کوهنوردی هریاس که برای صعود به کوه‌های ترکیه رفته بودند در راه بازگشت دچار سانحه شدند.

صبح روز گذشته (سه شنبه) حوالی ساعت شش صبح، یک دستگاه اتوبوس که از مبدا بازرگان به مقصد تهران در حال حرکت بود در ۳۰ کیلومتری شهر زنجان واژگون شد. در پی این حادثه یک نفر راننده و دو نفر خانم فوت کرده و ۱۶ نفر دیگر شامل شش نفر زن و ۱۰ نفر آقا مصدوم شدند. همان روز جانشین پلیس راه استان زنجان با تایید این خبر اعلام کرد که اتوبوس برون شهری در کیلومتر ۳۰ آزادراه زنجان - تبریز لاین جنوبی به خاطر خواب آلودگی راننده واژگون شد و راننده به همراه دو نفر دیگر در این حادثه فوت و ۱۶ نفر دیگر مجروح شدند.

جانشین پلیس راه استان زنجان به سرنشینان این اتوبوس اشاره کرد و گفت: ۱۹ نفر از سرنشینان این اتوبوس کوهنوردان ایرانی بودند که برای صعود به کوه‌های ترکیه رفته بودند که متأسفانه در مسیر برگشت این حادثه رخ داد و دو نفر از این کوهنوردان فوت شدند.

اعضای باشگاه هریاس تهران‌، کوهنوردانی بودند که در این اتوبوس حضور داشتند. پورعابد یکی از بستگان رئیس باشگاه هریاس در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص ابعاد حادثه گفت: رئیس باشگاه هم در این حادثه حضور داشت و او اکنون نمی‌تواند تکان بخورند چرا که سه دنده او شکسته است.  

او ادامه داد: در جاده زنجان راننده خوابش می‌گیرد و اتوبوس چپ می‌کند. در اتوبوس همگی کوهنورد بوده که متاسفانه دو کوهنورد به همران راننده از دنیا رفتند.

پورعباد در خصوص وضعیت رسیدگی بیمارستان به کوهنوردان ایرانی گفت: در بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان رسیدگی‌ها انجام می‌شود. حدود ۱۲ کوهنورد به صورت سرپایی معالجه شده و مرخص شده‌اند اما هنوز ۳ نفر از کوهنوردان روی تخت هستند و امیدواریم که هر چه سریع تر بهبود پیدا کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی