افشاگری بازیکن سابق پرسپولیس از برکناری اسکوچیچ/ جنجال تولد یک ملی‌پوش باعث جدایی سرمربی کروات شد؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد نصرتی بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس از دلایل جدایی اسکوچیچ گفت.

محمد نصرتی پیشکسوت فوتبال ایران درباره جدایی اسکوچیچ از تیم ملی گفت: یکی از دلایلشان گفتند دراگان اسکوچیچ مدیریتش ضعیف بوده چرا که جشن تولد گذاشتند و چشم کریم انصاری‌فرد آنطوری شد. اول بگویم که من واقعا از این تولدبازی‌ها خوشم نمی‌آید اما خب این چیزی است که در فوتبال دنیا مرسوم است و همینطور در فوتبال ایران که کیک را به صورت بازیکن می‌زنند. در تیم ملی هم چند بار انجام شد؛ این چه ربطی به مدیریت رختکن دارد؟

نصرتی ادامه داد: به نظر من خنده‎‌دار است که بگوییم سرمربی به این دلایل صلاحیت سرمربیگری ندارد. اگر اسکوچیچ در مدیریت تیمش ضعف دارد، حداقل مثال‌های درستی بزنید. بگویید فلان بازیکن را تنبیه نکرده یا هرچیز دیگری که به مدیریت فوتبال ربط دارد اما اینکه تصمیمات در فوتبال ما به خاطر یک جشن تولد باشد، برای من خنده دار است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • صن صن IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    بخداوندی خدا راست میگه کمیته گندی که تنها همین تولدرو تشخصیص داده چیزی فنی حالیاشان نیست. یکی مثل مظلومی دنبال حفض کلاه کیس و یکی مثل استیلی هم حفظ بوتاکس و .....میفهمند واستیل که دیگه براهمه مشخصه چه هفت خظی هست مثل مظلومی .بقیه اعضا شوت ترازاینا
  • احسان IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    خواهشا تو یکی اصلا در مورد فوتبال هیچ نظری نده... هنوز اون کثافت کاریتون با شیث رضایی که آبروی فوتبال این مملکت رو تو دنیا بردین هیچکس فراموش نکرده... تو هم بیشتر از این با آبروی فوتبال این مملکت بازی نکن و ول‌کن برو سراغ کاری دیگه.... البته اگر تو کار دیگه ای استعداد داری که مطمئنا نداری... اگه نری یهو میبینی شیث میاد و میبرتت داخل زمین فوتبال و نقطه کرنر.... پس خودت برو بی آبرو
    • حاج علی IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      ببین منو مربی بعدی هم همرو پرسپولیسی دعوت می‌کنه شما آبی های بد سرشت حالا حالاها باید دنبال حمله به مربی تیم ملی باشید نصرتی حرف نزنه تو با یه اکانت حرف بزنی ؟
  • نادر IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    تیم ملی کشوری که بازیکن برای سرمربی تعیین تکلیف کنه،،،اون تیم تیم ملی نیست،تیم شخصیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی