نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
عکس| برکناری اسکوچیچ منتفی شد؟/ ملاقات خبرساز سرمربی کروات و مهاجم تیم ملی در اروپا
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فیلمی از حضور اسکوچیچ در اتریش منتشر شده است که این مربی در حال گفتگو با شهاب زاهدی مهاجم ایرانی تیم آکادمی پوشکاش مجارستان است.

کمیته فنی فدراسیون فوتبال روز دوشنبه تصمیم به برکناری دراگان اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی ایران گرفت. این تصمیم اما به صورت رسمی از سوی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تایید نشد. هیات رئیسه سه شنبه با حضور اسکوچیچ تشکیل جلسه داد و در پایان این جلسه، برکناری یا ادامه کار اسکوچیچ در ابهام باقی ماند و مقرر شد این تصمیم در جلسه بعدی گرفته شود.

این موضوع حتی اختلافات بین کمیته فنی و هیات رئیسه را هم تشدید کرد. اسکوچیچ در نهایت بعد از ارائه توضیحاتش در فدراسیون، ایران را ترک کرد با این حال در بازگشت به اروپا، دیداری با مهاجم تیم ملی ایران داشت.

عکس| برکناری اسکوچیچ منتفی شد؟/ ملاقات خبرساز سرمربی کروات و مهاجم تیم ملی در اروپا

در حال حاضر فیلمی از حضور اسکوچیچ در اتریش منتشر شده است که این مربی در حال گفتگو با شهاب زاهدی مهاجم ایرانی تیم آکادمی پوشکاش مجارستان است؛ تیمی که اردوی پیش فصل خود را در اتریش برپا کرده است.

اسکوچیچ در کنار زمین فوتبال، علاوه بر زاهدی با سرمربی تیم پوشکاش هم صحبت می‌کند. زاهدی برای نخستین بار از سوی اسکوچیچ به تیم ملی ایران دعوت شده بود.

به نظر می‌رسد اسکوچیچ فعلاً به کار خود ادامه می‌دهد تا تکلیفش به صورت رسمی از سوی فدراسیون مشخص شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • وحید IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    وحید قلیچ بهترین و شایسته ترین فرد تو این مقطع برای هدایت سکان تیم ملی هستش. هم فنی و هم مدیریتی
  • صامت IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    اگرماندنی باشدبایدبااختیارتکامل بماند .بتواندبازیکنان باغی راالیست خظ بزند.متل طارمی وجهانبخش وعابدزاده و....
  • حسین IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    حقارت چکه می کنه از این اسکوچیچ ، هیشکی نمیخادش باز میخاد به هر قیمتی شده بره جام جهانی، اصلا کیروش هیچ ، واقعا اینایی که طرفداری می کنن از اسکوچیچ به من بگن این تیم دو تیکه چطور میخاد تو جام جهانی بازی کنه؟
  • علی از تبریز IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    اقای اسکوچیچ با این که رفتار فدراسیون با شمازشت و زننده بود و و جهه شما را خراب کرد ولی خودت هم مقصری اگر یک مقدار ارزش و شخصیت برا خودت قائل بودی استعفا میدادی نه اینکه با این همه توهین نیمکت تیم ملی را دو دستی بچسبی و وعده صعود بدی و مدیریتت را بالا ببری و رختکن را کنترل کنی.اگر استعفا میدادی ان زمان مسولان فدراسیون به خودشان میامدند و با احترام و ادب برخورد میکردند و دنبالت میامدند نه اینکه...
  • علی از تبریز IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    اقای اسکوچیچ با این که رفتار فدراسیون با شمازشت و زننده بود و و جهه شما را خراب کرد ولی خودت هم مقصری اگر یک مقدار ارزش و شخصیت برا خودت قائل بودی استعفا میدادی نه اینکه با این همه توهین نیمکت تیم ملی را دو دستی بچسبی و وعده صعود بدی و مدیریتت را بالا ببری و رختکن را کنترل کنی.اگر استعفا میدادی ان زمان مسولان فدراسیون به خودشان میامدند و با احترام و ادب برخورد میکردند و دنبالت میامدند نه اینکه...
  • ناشناس IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    نظر سنجی ابهام داره . وقتی نمی دونیم نتیجه هیئت ریسه با آقای اسکوچیچ چی شده چطور رای بدیم . اگر کمیته فنی بود خیلی ضعیف برازنده بود اما تا تکلیف مشخص نشه ‌نظر سنجی بی معنیه . اگر اقای اسکوچیچ ماندنی بشه جواب فرق می کنه اگر ماندنی نباشه جواب چیز دیگه ایه .
  • محمد IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    کارلوس کی‌روش یا جواد نکونام را سرمربی تیم ملی کنید
  • مهدی NL ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    لابد بعد از حذف گروهی در جام جهانی هم میگن زمان نداریم و با اسکوچیچ میریم جام ملتها، پیشاپیش قهرمان نشدنمان هم در جام ملتها مسجل شد، تیم اسکوچیچ تو تهران اسیر کره جنوبی بود و در بازی برگشت شانس آورد فقط 2 تا خورد، بازی ایران لبنان در مشهد را ببینید و بشینید گریه کنید که اسکوچیچ با تیم یکدست، منظم و شناوری که کی‌روش ساخته بود چه کرده، نبوغِ طارمی و آزمون بود که تیم را برد جام جهانی وگرنه اسکوچیچ هیچ فلسفۀ تاکتیکی نداره، متأسفانه فدراسیون با واقعیات نمیره جلو بلکه دچار امید و آرزو و خیالات واهی شده
  • ناشناس IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    سرمبی تیم ملی آقای اسکوچیچ در کنار مربیان بدون حاشیه و دارای بار فنی و همچنین روانشناس باتجربه وسایر مواردی که به تیم کمک کنه می تونه اقدامات قابل قبولی باشه در غیر اینصورت گودالی رو که کمیته فنی کندن روز به روز عمیق تر می شه و کمکی به تیم ملی نمی کنه
  • ولی IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    بعد از حرف های دادکان فهمیدم چرا مسئولان ما از ویچ ها خوششون میاد ، چون بعد از گرفتن نتیجه و صعود راحت میشه اخراجشون کرد !! از ایویچ ۹۸ تا اسکو ۲۰۲۲ مگه اینکه یکی مثل دادکان باشه حرف زور تو کتش نره..
  • محمدی IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    اسکوچیچ حق اشه سرمربی باشه هر بازیکنی هم بخاد حاشیه درست کنه باید برکنار بشه
  • علیرضا IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    با ابقای اسکوچیچ و عدم نتیجه گیری وی که تقریبا قطعی است همه آنهایی که این اجازه را به این دلال کروات دادند به همراه اسکوچیچ باید بروند. از ماجدی و کامرانی فر گرفته تا کلیه اعضای هیات رئیسه. این جوری نیست که پشت سر اسکوچیج قایم بشن. خوب وقتی وزارت گفته از هر تغییری حمایت می کنیم و پول هر مربی هم که بخواهید میدیم دیگه دردتون چیه اینقدر خودتون رو برای برکناری اسکوچیچ خفه کرده اید و هیچ غلطی هم نمی کنید.
  • دنیای امروز IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    به نظرمن احتمال داره جایگزین طارمی کنه وبره سراغ بازیکنانی که توی پست هربازیکنی که فکرمیکرده بزرگ تیم هست نه سربازتیم... البته این یک احتماله وهراحتمال هم میتونه واقعیت داشته باشه... امااگه اینطوربشه من خیلی خوشحال خواهم شداونم دلیل دارم:۱.دیگه بازیکن میفهمه سربازهست وکارش اطاعت وفقط خوب وعالی بازی کردن برای اثبات سربازواقعی بودن وطنش بایدباشه۲.اولتیماتوم آینده خواهدشدکه اگه فرداروزهرمربی که درمسندتیم ملی باشه وگلیمش رو بیشترازسربازبودنش درازکنه اینجااصول ملی بودن تیم زیرپاگذاشته نخواهدشدوهرچقدرتاپ هم باشی بایدبری بشینی توخونت فقط تماشاچی باشی۳.برای همیشه بحث غیرحرفه مربی وبازیکن بعداز سالهاخاتمه پیدامیکنه وهمه بفکربازیکن دادن به تیم ملی میشند تاسودازاین بازی های بازیکنانشون نصیب تیمشون بشندوبفکراین خواهندبودآکادمی های ورزشیشون روفعال ترکنندتابیشترین سهم روداشته باشندولیگ هم ازاین فرسایشی وکسل کننده گی درمیادو آینده نگرمیشند...امیدوارم اونی که واقعاهوادارحرفه ای باشگاهی وملی ست بااین تفکرحمایت کنه تیم ملی کشورمون رووهیچ چیزی روفدای رنگی بودن پایتختی وباشگاه های موردعلاقه خودقرارنده...
  • ناشناس IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    همه می‌دونن که تیم ملی تاقبل از آمدن طارمی بهترین نتایج رومیگیره این منافق ملعون باعث دودستگی و تفرقه افکنی در تیم ملی شد این ام الفساد را اخراج کنید تمام مشکلات حل میشه فدراسیون وکمیته فنی که طبق نظر بازیکن مربی عوض کنه به درد لایه جرز میخوره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی