نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
سرگرم‌کننده‌ترین داور فوتبال کیست؟/ داوری که به داورها فحاشی می‌کرد!/ از هیچ کاری پشیمان نیستم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مایک دین می‌گوید امیدوار است در خاطر هواداران به عنوان «داور سرگرم‌کننده» باقی بماند.

مایک دین در پایان فصل گذشته از وظایف داخل زمین بازنشسته شد تا به VAR تمام‌وقت تبدیل شود. این داور مشهور به خاطر حرکات جالبش چه در زمین چمن و چه در خارج از آن مشهور است.

دین در طول سال‌ها بارها در تیتر خبرها ظاهر شده و خنده‌دارترین لحظه این داور ۵۳ ساله در بازی بین تاتنهام و استون‌ویلا در وایت‌هارت‌لین در سال ۲۰۱۵ اتفاق افتاد. پس از اینکه موسی دمبله از فاصله نزدیک گلزنی کرد و هواداران اسپرز را غرق شادی کرد، دین در حالی دیده شد که به سمت دایره مرکزی زمین می‌دود و خوشحالی پس از گل را با پریدن به هوا نشان می‌دهد.

چرا؟ خوب، چون چند ثانیه قبل از گل آوانتاژ داده بود، پس چرا که نه.

سرگرم‌کننده‌ترین داور فوتبال کیست؟/ داوری که به داورها فحاشی می‌کرد!/ از هیچ کاری پشیمان نیستم!/

و ما بهترین بازیکنان جهان را دیده‌ایم که بدون نگاه کردن پاس می‌دهند، اما همچنین دیده‌ایم که دین هم بدون نگاه کردن کارت زرد بدهد! او یک بار در دربی مرسی‌ساید در سال ۲۰۱۶ یک کارت زرد نشان داد، بدون اینکه حتی به بازیکن نگاه کند و داوری نمایشی را به سطحی دیگر برد.

در سال ۲۰۱۹، او همچنین در جایگاه تماشاگران ترنمیر راورز در حال جشن گرفتن در پیروزی مشهور مقابل فارست گرین راورز مشاهده شد، و بعداً در فینال پلی‌آف مقابل نیوپورت کانتی. داوری که اصولاً باید در مرکز زمین دیده شود، در بین تماشاگران بود و شعار می‌داد و آواز می‌خواند. او اغلب بازی تیم محبوبش راورز را تماشا می‌کند و حتی اعتراف کرده که در شعار «داور دقت کن!» هم شرکت می‌کرده است.

سرگرم‌کننده‌ترین داور فوتبال کیست؟/ داوری که به داورها فحاشی می‌کرد!/ از هیچ کاری پشیمان نیستم!/

اینها فقط برخی از لحظات جالب و خنده‌دار دین بودند و پس از اینکه بعد از ۲۲ سال داوری تمام‌وقت را کنار گذاشت، گفت که می‌خواهد هواداران او را به عنوان «داوری سرگرم‌کننده» به یاد بیاورند.

او در صحبت با نشریه «تایمز» گفت: «وقتی می‌دانی که یه زودی کارت را تمام می‌کنی، سعی میکنی لذت بیشتری ببری. من با ترس داوری نمی‌کنم، من عاشق این کار هستم. اگر کمی ابتکار و نمایش به کار اضافه کنم خوب است. این نظر مردم است. اما من هرگز از هیچکدام از کارهایی که در ۲۲ سال گذشته انجام داده‌ام پشیمان نیستم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی